News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Aeroportul Aurel Vlaicu Bucuresti [BBU]

Started by Ionut, August 12, 2015, 07:12:06 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

#90
Compania aeriană ,,Aeroitalia" îşi lansează joi operaţiunile de zbor pe Aeroportul Internaţional Bucureşti Băneasa – ,,Aurel Vlaicu", primul zbor fiind programat pe 2 iunie 2023, pe ruta Bucureşti Băneasa – Roma Fiumicino, anunță Agerpres.

Potrivit CNAB, datorită legăturilor operate de ,,Aeroitalia" către şi de la Aeroportul Roma Fiumicino, pasagerii vor putea ajunge de la Bucureşti şi la Alghero, Bergamo, Comiso, Olbia şi Palermo, cu un singur bilet, conexiune garantată, bagajul de cală urmând a fi trimis direct la destinaţia finală.

g4media.ro


"Ne bucurăm că avem o companie care a înţeles oportunitatea operării de pe Băneasa şi oportunitatea faptului că, dacă are o operare consistentă, adică minimum patru curse pe săptămână, tarifele de operare ajung să fie chiar puţin mai mici decât cele de pe Otopeni, pentru că se aplică o grilă de discount care îi duce în această situaţie. Tariful obişnuit, ca să mă refer la cele două tarife principale, este de 8,5 euro/tonă pentru aeronavă, respectiv 15 euro tariful de pasager de îmbarcare, în timp ce la Otopeni tariful de îmbarcare este de 14 euro pe pasager, respectiv 7 euro pe tonă. Dar, aplicând această grilă de discount, tariful pe tonă scade undeva către 6,80 euro, iar cel de pasager cred că 13,85 euro, dacă nu greşesc", a spus oficialul CNAB.

"La Băneasa avem şi posibilitatea de a îmbarca pasagerii pedestru. Este în curs de aprobare o procedură specifică, astfel încât pasagerii, de la poarta de îmbarcare, să poată să meargă pe jos până la avion. E vorba de o anumită poziţie de parcare care permite acest lucru, cu avantajul, desigur, că se scurtează şi mai mult timpul de procesare a pasagerilor şi, implicit, pasagerii pierd mai puţin timp de la intrarea în terminal şi până la bordul aeronavei, respectiv de la aterizare până la ieşirea din terminal."

Potrivit acestuia, capacitatea de procesare pe Aeroportul Băneasa este de 250 de pasageri pe ora de vârf pe flux, ceea ce înseamnă că poate avea o capacitate susţinută de 200 de pasageri pe oră pe întreg parcursul zilei.

"Până la sfârşitul anului vorbim de sute de mii de pasageri, pentru că nu avem încă o situaţie foarte clară a charterelor care vor opera în această vară. Dacă Aeroitalia va opera toate cele patru zboruri pline, aşa cum ne aşteptăm, dacă vom avea şi charterele anunţate, dar poate nu încă toate în regim oficial, ne aşteptăm să avem sute de mii de pasageri pentru acest an şi să atingem destul de repede ţinta de 1.000.000 de pasageri pe an pe care ne-o dorim şi care asigură şi din punct de vedere financiar, să spunem, independenţa acestui aeroport, o exploatare eficientă a lui", a completat Iordache.


agerpres.ro



Sorinus


BIGRED1984

Charter Antalya ... aveam un super pret pentru el, 200E/sapt/AI, super-last minute dar n-am putut pleca

tom_sawyer

Începând cu 24 iulie 2023, AirConnect își mută operațiunile pe de pe aeroportul ,,Henri Coandă" (Otopeni) pe aeroportul ,,Aurel Vlaicu" (Băneasa) din București.

În prezent, AirConnect operează zboruri din București către Baia Mare, Budapesta, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, din Constanța către Cluj Napoca și Timișoara, iar în code-share cu AeroItalia din București și Bacău către Roma (Italia).

https://boardingpass.ro/airconnect-muta-zborurile-de-la-otopeni-la-baneasa-din-24-iulie-2023/

mario antonio

Ciao,

În trecere pe la BBU:

Let 410    UVP-E15    892318        OK-TPA    Van Air Europe    ferried 15-16mar24 BRQ-BBU-NOP-TBS on delivery to?    ex SP-TPA.

mario antonio

Ciao,

Un update legat de traseul aeronavei de mai sus:

Let 410    UVP-E15    892318        OK-TPA    Van Air Europe    ferried 15-16/19mar24 BRQ-BBU-NOP-TBS-BUS on delivery to?    ex SP-TPA.