News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Cum ajung din A în B?

Started by dr4qul4, August 11, 2014, 01:57:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasadia

As zice clar ca ruta pe Vatra Dornei - Petea. Cea mai scurta dar totodata si cea mai rapida fiind lipsita de zone cu potential de dopuri. Practic treci prin doar 2 orase cat de cat mai mari, Bistrita si Satu Mare, dar ai parte de asfalt bun cam peste tot.
Ruta prin Oradea nu cred ca iti e utila (Petea te scoate direct spre M3, prin Bors nu ai parte de autostrada imediat) si in plus te trimite prin dopurile numite Cluj si Targu Mures, iar pe langa Timisoara cred ca e ocolul prea prea mare, indiferent de ruta aleasa sa ajungi in A1. Asat ca sa nu spun ca ai sanse de tronsoane cu asfalt prost (fie DN11, fie DN12C).

TibiV

mariusf23,
confirm ca pasadia are 100% dreptate.

Oradea-Bors ?!?!...
"Forget it !"
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Vineri noaptea o sa plec (din Bucuresti) intr-un mic road trip pana la Viena (pandorf) cu o oprire de 2 nopti la Budapesta.
Chiar daca am vazut ca DN68A este praf, la dus cel putin voi merge pe A1. Nu sunt fanul folosirii aceluiasi drum si pentru intoarcere (cand nu ma grabesc), asa ca va intreb daca se merita o ruta alternativa.
Pe DN6 am mai fost si nu e nimic interesant de vazut :)).
Astept si sfaturi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Pentru peisaj m-as baga oricand pe ruta Bucuresti - Ramnicu Valcea  - Tg. Jiu - Petrosani - Hateg - Caransebes - A6-A1 -..., dar banuiesc ca cunosti acest drum si cu bune si cu rele.
Pentru diversificare, daca ai timp si chef, putem recomanda Kacsemet - Gyula - Chisineu Cris - Gurahont - Brad - Soimus, dar ai portiuni de drum prost (Varfurile - Ionesti) si per total mult mai lung ca durata in timp. 

dr4qul4

Ms.
Sa o iau pe Petrosani chiar nu m-am gandit. E o idee buna. Mai ales ca nu am fost niciodata pe bucatica dintre Petrosani si Hateg. Probabil o sa ma decid la Lugoj, in functie de ora si de ce zice si waze-ul.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Drumul Petrosani-Hateg este o minunatie ca peisaje si este albastru-intens ca si calitate a drumului.
Drm bun !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Lyvyoo

La momentul la care vorbim, pentru un drum "cat mai rapid" Bucuresti  - Cluj, cu plecare din dna Ghica dimineata la 7, in timpul saptamanii, pe ce ruta ati mai miza? Ma gandeam ca intru repede prin Andronache pe A3, fara sa traversez Bucurestiul spre A1 la ora de plecat la munca, dar voi pierde viteza intre Brasov si reintrarea pe A3... N-am mai fost de un an cu masina.

pasadia

Mai degraba pierzi viteza dupa Sighisoara, mai ales pe DJ151D, Acatari - Ungheni. Brasov - Sighisoara e o portiune ce inca se poate strabate foarte repede. Putine localitati, centuri la unele dintre ele, asfaltul inca decent...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


manead

Salut tuturor,

Am de facut in drum catre Arad cu plecare noaptea din Bucuresti.
M-am uitat putin pe harta live Waze si am vazut ca atat pe traseul Buc - Pit - Sibiu cat si Buc - DN1 - Bv - Sibiu sunt gropi.

Se lucreaza insa pe valea Oltului conform info din InfoTrafic. Cu semafor.

CAre dintre cele 2 at fi mai bun dpdv calitate asphalt? Noaptea sunt destul de greu de vazut gropile.
Pe Brasov sunt cu 40Km mai mult pana la Sibiu

Thx all,
Dan.


rizzuh

Sunt cam la fel. Bucuresti - Ploiesti ai A3 care o sa fie foarte bun, insa dupa ai DN1 care o sa aiba gropi, mai ales in zona Predeal. Brasov - Sibiu avrea foarte multe gropi in ianuarie si cred ca-i mai rau dupa ultimele zapezi. In schimb A1 are multe gropi (ca dupa fiecare zapda), DN7 pana la Valcea are niste zone cu multe gropi si denivelari, dar in rest este bun.

Fata de DN68A, ambele sunt parfum :lol:

manead

#940
Incurajator. :D

Ma gandesc ca pe DN7 mai sunt si ceva lucrari....
Poate e vreun coleg care a fost de curand.. dupa marea zapada :)

In loc de Dn68A sa merg pe drumul vechi DN68 catre Arad?

manead

Quote from: dr4qul4 on March 13, 2018, 04:25:08 PM
Vineri noaptea o sa plec (din Bucuresti) intr-un mic road trip pana la Viena (pandorf) cu o oprire de 2 nopti la Budapesta.
Chiar daca am vazut ca DN68A este praf, la dus cel putin voi merge pe A1. Nu sunt fanul folosirii aceluiasi drum si pentru intoarcere (cand nu ma grabesc), asa ca va intreb daca se merita o ruta alternativa.
Pe DN6 am mai fost si nu e nimic interesant de vazut :)).
Astept si sfaturi.
Salut,
Te-ai intors? Cum e drumul? Pe unde ai mers pana la urma?

Thx,
Dan.

rizzuh

#942
Ai putea sa o iei pe DN7/E68, e mai scurt ca pe A1. Nu stiu cum mai este asfaltul pe acolo. Ca timp probabil ca e mai repede pe DN7, ca siguranta probabil A1, dar nu sunt sigur daca compenseaza autostrada cat pentru bucata bombardata din DN68A.

Sau daca nu trebuie neaparat sa iei masina, ai o alternativa la trenul Astra Trans Carpatic. Conditiile sunt foarte bune, de lux comparat cu CFR ;)

Dominik

Iti recomand rupa Buc-Pitesti-Craiova-Dr Tr Severin-Caransebes-Lugoj-Arad...e cel mai de calitate drum
You're in Steelers Country

dr4qul4

Eu m-am dus si m-am intors pe traseul cel mai rapid. Pitesti-Sibiu-Deva-Timisoara-Arad.
DN68A (Deva-Lugoj) e rau (dar nu de ocolit) pe o portiune de 15km, dar pe acolo oricum vei merge cu 20-30 km/h ca e plin de tiruri. Mai rau decat portiunea aia e intrarea pe centura Calimanesti, care insa a fost inchisa zilele astea.
Pe DN1 nu ai ce cauta. Ocolesti prea mult, ai serpentine, trambulinele pe A3 si gropi unde nu te astepti. Si tot in DN68A dai.
Nu am vazut nici un fel de lucrare care sa implice circulatia la paleta/semafor. Intre Pitesti si Rm Valcea ai grija sa eviti banda de camioane pe portiunile in urcare.

Exista si varianta pe DN6 (asfaltul e mult mai bun) dar pierzi vreo 250 km de autostrada (daca o iei pe Pitesti-Craiova nu castigi mare lucru ca si pe acolo avem gropi).

Sfatul meu.  ia-o pe unde am luat-o si eu. Mergi incet pe portiunile fara autostrada, si nu depasi aiurea.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024