News:

.

Main Menu

Cum ajung din A în B?

Started by dr4qul4, August 11, 2014, 01:57:18 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

As spune ca e deszapezit, e un drum cu trafic si e important pentru acea zona. In locul tau nu mi-as face griji si merge pe Faget si nu pe Arad.

chr

Quote from: p.suta on December 29, 2014, 09:46:37 PM
... E631 intre Cosava si Sacamas ...
E vorba de E673.
Si da, e dezapezit.

p.suta

Va multumesc foarte mult!!! Si imi cer scuze de greseala (E 673 intre Cosava si Sacamas)

reed

Baieti am drum catre sighisoara.Cum e drumul de la gheorgheni la sighisoara?am vazut ca sunt portiuni cu galben.e sinuos traseul?

pasadia

Recomand traseul prin M. Ciuc - Odorhei - Cristuru. Pe ruta directa, Gheorgheni - Odorhei, drumul e mai prost si nici nu e la fel de bine curatat. Intre Cristuru si Vanatori nu e grozav drumul, dar e o portiune scurta.

Ionut

Colegul delliccio intreaba si a postat aiurea. Poate ii raspunde cineva.

Salutare,

In weekendul asta trebuie sa ajung la Ieud in Maramures si nu stiu care ruta sa aleg:
1. Ruta Sibiu-Cluj-Baia Mare-Sighet-Ieud
sau
2. Ruta Sibiu-Cluj-Bistrita-Beclean-Salva-Ieud.

Daca e cineva care a fost pe rutele astea va rog sa-mi dati un sfat. Sau daca e cineva care poate sa-mi dea o alta alternativa.
Mai ales tinand cont de conditiile meteo actuale.

Mersi.

nenea_hartia

În varianta 1 bănuiesc că nu mergi până la Sighet, ci o iei pe DJ186. Drumul e destul de prost, ca toate drumurile din MM, dar pe alocuri e relativ lat și liber.

În varianta 2 nu înțeleg faza cu Bistrița. De la Beclean te duci direct la Salva, nu are rost să ocolești. Beclean-Salva-Moisei sunt DN-uri nașparlii, nemodernizate, înguste și cu multe sate și curbe, dar de la Salva încolo peisajul e frumos și drumul relativ pustiu. Salva-Ieud e la fel de nașparliu.

delliccio

Da, intr-adevar. Nu are ce cauta Bistrita pe ruta. Se pare ca egal ce ruta aleg, drumul tot prost e. Multumesc oricum de ajutor.



Dan74

Nu stiu daca vrei sa treci prin Cluj, dar daca nu vrei, o varianta ceva mai scurta ar fi Sibiu-Medias-Sighisoara-Targu Mures-Reghin-Bistrita-Salva-Ieud.
Esential este exact ce ai spus si tu: in partea finala a traseului sunt drumuri proaste.

igorashu

Mulțumesc tuturor pentru sfaturi. Până la urmă l-am sunat și pe cabanier și am mers prin Tg. Jiu. După Pitești drumul era uscat, iar după Rm. Vâlcea eram singur pe drum. Prin defileul Jiului lucrările la podețe sunt cam gata, majoritatea parapetelor New Jersey sunt montate, iar până aproape de Lainici e deja pus un strat de asfalt. Evident că mai sunt locuri unde trebuie încetinit, dar situația e mai bună decât anul trecut. Mulțumesc încă o dată pentru ajutor!

icristian

Salut,

In curand o sa am de facut un drum in estul Frantei, mai exact in statiunea Puy Saint Vincent.
Ma gandeam sa merg pe ruta Bucuresti - Drobeta - Belgrad - Zagreb - Ljubljana - Milano - Puy St Vincent cu o innoptare la Zagreb.
Imi poate da si mie cineva niste detalii despre drum, cat ar costa autostrazile sau daca ar fi mai bine prin Budapesta?


chr

E un post pe alt topic care poate te ajuta.
Quote from: AlexIP on January 05, 2015, 11:15:13 AM
Să mi se scuze off-topic-ul, dar pentru Italia, "scurtătura" prin Serbia față de clasicul M0-M5, care durează oricum cam o oră în plus, poate fi o pierdere mult mai mare de timp din cauza cele 3 treceri de vamă RO-SRB, SRB-HR și HR-SLO, din care 2 sunt de graniță UE, deci mai amănunțite, mai ales pentru mașini împachetate eficient, cu bagaje până sus.

Pentru Spania, e și mai clar: pentru o mașină mică, varianta "pe sud" spre Spania, pe Slovenia - Italia - sudul Franței (obligatoriu pe autostradă) față de varianta "pe nord" prin Ungaria - Austria - Germania - Franța (pe naționale - care-s majoritar ca niște autostrăzi cu limitare de 110) era în vară mai scumpă cam cu 85 de euro în taxe pentru un avantaj efectiv de 3-4 ore (anulat dacă prinzi ore de vârf unde nu trebuie, ex. sudul Franței la porțile de plată sau lucrări pe A4 în Italia, unde se formează cozi mai ceva ca la nemți).

panda80

Quote from: icristian on January 10, 2015, 11:22:23 PM
Salut,

In curand o sa am de facut un drum in estul Frantei, mai exact in statiunea Puy Saint Vincent.
Ma gandeam sa merg pe ruta Bucuresti - Drobeta - Belgrad - Zagreb - Ljubljana - Milano - Puy St Vincent cu o innoptare la Zagreb.
Imi poate da si mie cineva niste detalii despre drum, cat ar costa autostrazile sau daca ar fi mai bine prin Budapesta?

Eu as merge prin sud, sunt cu 140 km mai putin care conteaza la un asemenea drum. Taxele de autostrada sunt aprox:
- Serbia 10 euro
- Croatia 20 euro
- vigneta Slovenia 15 euro/ 7 zile
- Italia 57 euro (www.autostrade.it)

Prin nord ai economisi aprox. 17 euro (Vigneta de Ungaria costa cam cu 17 euro mai putin decat taxele din Serbia+Croatia).

dr4qul4

eu nu inteleg cum se poate evita Italia? Ar insemna sa se ocoleasca si Elvetia si deja vorbim de cateva ore si cateva sute de km in plus.
Puy-Saint-Vincent e chiar la granita cu Italia.
Vad pe google ca se lucreaza pe A4 in Italia, dar orice traseu ai alege, tot pe acolo trebuie sa treci.

Serbia nu e chiar o vama de speriat pt romani, dar daca vrei neaparat poti sa iesi pe la Nadlac si sa o ocolesti.

via michelin recomanda prin serbia, google-ul prin ungaria. si ca timp, si ca bani, tot pe acolo iesi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Pe la granita cu Serbia treci cu masina mica exact la fel cum ai trece pe la granita cu Ungaria. Doar la revenirea in tara exista sansa, mica, de a pierde cu cateva zeci de secunde mai mult, dar in mod sigur nu as evita Serbia datorita formalitatilor vamale.

ps: Si eu as zice ca Drobeta- Belgrad - Zagreb e cel mai indicat. Ajungi mai repede pe autostrada, traversezi frumoasa zona a Cazanelor...