News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Economia Romaniei: discutii, proiecte, conexiuni cu infrastructura

Started by Ionut, April 18, 2015, 09:00:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

misiekwas

Este un pic oul și găina. S-ar putea și spune ca autostrada a fost construita în zone respective pentru ca PIB și grad de motorizare, deci nevoia de autostrada a fost mai mare + poziția geografica mai buna. Nu spun ca e cazul, dar Călărași și Ialomița arata ca acest impact nu este automatic. În plus, nu-i clar cum masori efectul de autostrada la PIB. Dacă tratezi existenta autostrăzi ca o variabla binomiala (DA/NU), atunci te duce la niște rezultate cam îndoielnice: de ex. Oare ciotul din Brașov are impactul mare asupra economiei județului?

Harry

Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care Lorelai S.p.A. intenționează să preia companiile
Irrimec S.r.l., Otech SAS și Otech 40.
Lorelai este un vehicul investițional controlat de fonduri administrate de The Carlyle Group, Inc., din
Statele Unite ale Americii.