News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Canale navigabile

Started by davyl, March 20, 2012, 05:03:50 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

mai mult e dezgropat de mumie decat scos de la naftalina.
Imposibil sa faci Prutul navigabil, in conditiile actuale de mediu. nu mai zic de costurile de trecere prin ecluze... Pe vremea lui Carol nu exista Stanca-Costesti, trenul era ceva mai scump.

TibiV

Canalul Bega de la Dronat: Historic moment - A convoy of boats arrives from Serbia to Romania after almost 70 years

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shift2rail

^ avem cea mai slab dezvoltata retea de inland waterways din UE (cu exceptia Bg, consolarea tipica), o rusine fara margini la potentialul hidrografic al Ro.

In contextul in care transportul naval, alaturi de cel feroviar, e prioritate 0 in Green Deal!




misiekwas

Potențial hidrografic României pentru transport nu-i chiar asa de mare (putem sa vorbim despre alte domenii), cu excepția Dunării și de câteva rute secundare. Dar sa nu exageram. La capitolul cost/benefit nu cred ca rentează.

carutasul

avem "plutașii de pe Bistrița" :)
Nu mai e vremea acum să schimbi trasee de râuri și să tai păduri, s-a putut în vremea lui împușcatu' pentru că nu se descoperise sticla de plastic :)

tom_sawyer

[CN1066845] Proiectare si executie: "MODERNIZAREA CANALELOR NAVIGABILE ALE DUNARII: CANAL DUNARE -MAREA NEAGRA SI CANAL POARTA ALBA -MIDIA, NAVODARI IN VEDEREA CRESTERII SIGURANTEI NAVIGATIEI"

Data publicare: 25.03.2024
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA

Valoarea estimata lei fara TVA: 1.209.984.150,73 lei (fara TVA)
Program/Proiect: Programul Operational Transport POT 2021-2027

Depunere oferta - Data limita: 09.05.2024