[B] Pasajul Piata Sudului

Started by Ionut, September 21, 2011, 01:07:38 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

anacronox


dr4qul4

Ok. Ms.
Acum gasisem si eu pe b365.

O veste EXCELENTA
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alexi

Au demarat lucrarile la pasaj.



Am schitat marcajele actuale. Momentan nu am vazut nicio activitate. Devierea incepe inainte de refugiul de tramvai si este pe 3 benzi; cred ca la fel si pe sensul Piata Sudului > Vitan.

dr4qul4

#19
Va fi mare balamuc. totusi exista rute ocolitoare:
pt Popesti/IMGB-Eroii Revolutiei si invers se poate folosi Brancoveanu (recomand) : harta

Pentru Vitan - Brancoveanu (nu si invers) (recomand)harta

Pentru Vitan- Popesti/IMGB (si invers) (NU recomand)harta

Iar pentru IMGB/Popesti-IMGB o putem lua si prin parcare pe la Cora  :D
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

@ionut poti schimba numele topicului din "in pregatire"
Se pare ca au inceput si au termen ft scurt de finalizare, insa Astaldi a demonstrat ca are forta sa duca la bun sfarsit lucrarea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MRS

S-or misca bine mai la vale dar aici?
Nicio miscare de la inceputul lunii pana azi:



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

dr4qul4

asteapta ca trebuie si ei sa proiecteze ceva.
Totusi vorbim de un pasaj subteran care va intersecta si metroul si cine stie cate retele de utilitati.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

gabylen2010

Aseara la h18- 29 iul. 2014, nicio miscare, doar ingradire ca la ZOO  :lol:
glen.

Klaudiu!!!

Am trecut azi pe acolo, nu am avut ce sa fotografiez dar am indraznit sa vorbesc cu un paznic. Din spusele lui nu se apuca ca nu au bani(sa ca nu si-au primit banii)

cezar-mario2012

 Sunt ceva lucrari la pasaj, dar nu sunt vizibile. S-a lucrat la pereti laterali ce compun intrarea in pasaj, ambii pereti fiind facuti pana in intrarea din intersectie. Presupun ca o sa inceapa sa sape, alceva pe aceasta parte (dinspre Vacaresti) nu mai au de facut. In rest nu au atacat o alta zona.


dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

În ce stadiu sunt lucrările la pasajul de la Piaţa Sudului

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat că lucrările la pasajul de la Piața Sudului au o întârziere de două săptămâni. În plus, în ceea ce privește lucrările de la pasajul Piata Sudului, Primarul General a declarat că ,,în prezent se lucrează la devierea retelelor edilitare, deja pereții mulați aferenți rampei Văcărești (pe sensul Nitu Vasile) sunt realizați în proporție de 80%, și se lucrează în paralel la primul dintre cele patru pasaje pietonale".

B365

TibiV

Si Oprescu a luat-o razna: termina Pasajul Piata Sudului in 6 luni... Ia uite ce zice ZF:


Ziarul Financiar

Oprescu se lauda ca termina patru pasaje rutiere påna la primavara: intr-o luna, intreg Pasajul Mihai Bravu e gata!

IN urmatoarele sase luni Primaria Capitalei are in plan finalizarea lucrarilor de la pasajele Mihai Bravu, Piata Sudului, Muncii si Piata Presei, potrivit declaratiilor primarului general Sorin Oprescu, primul dintre acestea fiind cel de la Mihai Bravu in care s-a investit suma de 23 mil. euro.
   ,,Ne apropiem cu pasi repezi de finalizarea celui de-al doilea pod si speram ca intr-o luna, o luna jumatate acesta sa fie redat circulatiei. In prezent, se toarna betonul si se lucreaza la hidroizolatie, iar saptamåna viitoare se va turna asfaltul si va fi definitivata vopsitoria arcelor metalice. Au inceput deja testele de incarcare astfel incåt pasajul sa respecte cerintele din proiect. Sunt multumit de ritmul lucrarilor si este important de mentionat ca au trecut doar patru luni de la inceperea lucrarilor la cel de-al doilea pod si iata ca acum acesta este finalizat in proportie de 95%. Finalizarea Pasajului Mihai Bravu reprezinta un pas important in cresterea capacitatii de trafic pe inelul principal", a declarat primarul general.
   Sorin Oprescu a subliniat faptul ca beneficiari sunt, in primul rånd, cei peste 600.000 de bucuresteni din patru mari cartiere (Berceni-Oltenitei, Balta Alba, Pantelimon si Colentina) care vor avea astfel legatura cu zona de nord a orasului, dar vor avea si alternative fata de inelul interior, fapt care creeaza implicit si descongestionarea in zona centrala.
   Odata cu noul pod  timpul de parcurs intre sos. Berceni si partea de nord a Capitalei va fi redus cu 20-25 de minute, valoare importanta pentru cele 400.000 de masini care traverseaza aceasta zona dimineata si seara. Constructia la cel de-al doilea pod a demarat in urma cu patru luni, iar cu inca o luna se va ajunge la cinci luni de la inceput la finalizare.
   Lucrarile la pasajul de la Mihai Bravu au demarat initial in ianuarie 2011, licitatia la acea vreme fiind cåstigata de compania Romstrade, controlata de regele asfaltului Nelu Iordache. Dupa ce compania a intrat in insolventa, iar Nelu Iordache a fost arestat, licitatia a fost refacuta si cåstigata de asocierea Astaldi SpA – Astalrom SA, care a reluat lucrarile in august 2013. ,,Urmeaza dupa ce terminam sa ne concentram pe pasajul de la Piata Sudului si in felul acesta inelul principal de circulatie va fi sigilat si se va putea depasi Oltenitei spre str. Nitu Vasile fara a opri la semafor. La Piata Sudului avem o intårziere de circa doua saptamåni a lucrarilor. In martie sper sa se termine si pasajul de la Piata Presei", a spus Oprescu. De asemenea, tot in termen de o luna, o luna si jumatate vor fi gata si lucrarile la Pasajul Muncii unde accesul in pasaj este ingreunat de lucrarile la sina de tramvai, iar in pasaj banda a doua este blocata partial.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)