[B] Pasajul Piata Sudului

Started by Ionut, September 21, 2011, 01:07:38 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

BIGRED1984

In alta ordine de idei, se lucreaza bine, zic eu, la pasaj, pe portiunea tocmai inchisa, de pe Nitu Vasile. Chiar si pe ploaia din zilele astea.

vasile

Titlul proiectului: Modernizare infrastructură rutieră Piaţa Sudului
Data de începere: 27.10.2012
Data de finalizare: 27.12.2015
Cost total al proiectului: 127.140.761,05 lei
Suprafaţă teren ocupată de lucrările de modernizare – reţea stradală majoră şi spaţii verzi   36.951 mp
Lungime totală   356 m
Înălţime liberă   5 m
Suprafaţa modernizată (rampe şi zona acoperită)   6870 mp
Refaceri suprafeţe trotuare Calea Văcăreşti – Şos. Olteniţei -  Str. Niţu Vasile    5845 mp
Refaceri suprafeţe carosabil Calea Văcăreşti – Şos. Olteniţei – Str. Niţu Vasile   11.057 mp

ion59

Oare este vreo șansă să respecte termenul?

vasile

Da. Nu au alta sansa, pentru ca in 30 decembrie 2015 se termina POR 2007-2013 si nu mai pot depune cereri de rambursare. Ar insemna sa il termine din banii Primariei..

verdiuc

Quote from: vasile on November 21, 2014, 02:00:35 PM
Da. Nu au alta sansa, pentru ca in 30 decembrie 2015 se termina POR 2007-2013 si nu mai pot depune cereri de rambursare. Ar insemna sa il termine din banii Primariei..

Daca il termina pe 31 decembrie nu e bine ?

ion59

Un an ar trebui sa fie suficient!

vasile

Cu Astaldi nu e suficient nici un cincinal. Dar ii impinge Euroconstruct de la spate.

alecu26

:) cred ca ai vrut sa zici...invers.

Mai are Euroconstruct de muncit pana sa ajunga la bombeurile lui Astaldi. Basca ca acum traieste de pe contracte castigate pe vremea portocaliilor (Golden Spritz cred ca-ti spune ceva). Sa vedem de acum inainte... aaaa....nici nu mai liciteaza.
Drumurile noastre POATE;

vasile

Nu am vrut sa zic invers. Am lucrat cu ambii si stiu bine cine-s italienii si cine trage in Asocierea aia. Contributia Astaldi in Ro sunt 2 oameni cu 2 laptopuri. Restul subcontracteaza, de aia i-au luat pe ceilalti in Asociere. Believe me!!

adiarc

#84
important este rezultatul final...Astaldi si-a respectat totdeauna termenele si standardele de calitate ( cu exceptia Arad-Timisoara , in asociere cu FCC )....in rest , pe langa tronsoanele recent inaugurate , avem tronsoane din anii 90 ( de pe autostrada Soarelui ) , sau centura Pitesti ( parca din 2006 ), care se comporta excelent dupa multi ani de utilizare.....pot sa vina si cu un sg laptop , atata timp cat rezultatul final inseamna terminarea la timp,incadrarea in bugetul lucrarii si in standardele de calitate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vasile

De acord cu tine. Pana la punctul in care vezi ca, de fapt, lucrarile sunt facute de... altii, nu de ei. Deci calitatea, rezistenta, etc nu le pot fi atribuite..
Dar sa dea Domnul sa fie facut cat mai repede!

dr4qul4

managementul unei lucrari face mai mult decat executia propriu-zisa.
Degeaba isi rupe carca Euroconstruct daca nu sunt in stare sa-si planifice resursele si sa respecte planul.

Subcontractori gasesti pe toate drumurile, important e cum negociezi cu ei, cum ii controlezi si cum ii "stimulezi" sa-si faca treaba.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vasile

Ai dreptate, eurogoldenspritz nu are nici un fel de management al lucrarilor. au nevoie de niste strainezi ca sa le ia 60% din sume, pentru a fi trimise macaronarilor, ca sa poata fi manageriati. Asa s-a intamplat si pe tronsolnul de pe A3 unde pizzarotti a manageriat tot iar goldenspritz a construit tot (dar banuiesc ca tu stiai asta).

alecu26

OK...cum zici tu. Eu greu sa te convingem altcumva. Si eu am lucrat cu ambele...si e drept...fiecare au nevoie una de alta...dar Astaldi e cu know how....Euroconstruct e mai degraba cu know who....daca intelegi ce vreau sa spun.

Azi maine o sa zicem ca Astaldi habar nu are sa faca un metrou, sau un pod hobanat...noroc cu genialitatea romanilor.

ma gandesc oare cum se descurca in Turcia cu podurile peste Bosfor si Izmir...care saracele fiecare au cateva recorduri mondiale.

Euroconstruct...mai repede sau mai tarziu o sa aiba soarta lui Romstrade, Tehnologica, Vega, Paco, CCCF...etc. In firmele romanesti e greu sa se lucreze cand iti calculezi un profit de 2-3%. Au nevoie de 30-40%...ca dupa toate furtisagurile sa ramana un 20%.
Drumurile noastre POATE;

BIGRED1984

fresh blood (...or dirt)
cred ca vor trage tare sa intre in termenul de sf. de 2015