Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Wadan

Armatura exista doar la rosturile dintre dalele din beton (acele gujoane).

Daca nu ma insel, ultima lucrare de referinta cu beton de ciment rutier a fost facuta de Max Bogl la aeroportul Sibiu, poate colegul alecu stie mai multe.

cezar-mario2012

 Există un fel de armatura in stratul de beton , dar este o simpla plasă de buzău.  Dupa finalizarea primului strat de beton se punea plasa de buzău pe niste înălțătoare si se turna stratul următor.

horatiu.cosma

"Coridorul Pan-European IV Nord". Ar trebui redenumite A1 si A2, ca se incurca lumea :)

vancouver

Coridoarele de altfel au fost desfiintate. Ar trebui simplifcat titlul si renuntat la partea cu coridorul.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

Stiam ca au fost doar rebotezate..
Parca acum îi zice Rin-Dunare-M.Neagră...
Dar nu contează numele. Tot ăla este, si tot trebuie să facem PiSi ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Cum adica au fost desfiintate coridoarele? Cine le-a desfiintat, Rus?
Va rog comentati ontopic, multumesc!

Despre coridoare avem threadul generic de autostrazi.

Harry


TibiV

#757
CNADNR se razgandeste cu reabilitarea portiunii betonate din A2, zice Mediafax....

Quote
CNADNR amână reparaţiile pe autostrada Soarelui: Nu vrem şantier când turismul e "în floare"
Lucrările de modernizare a tronsonului Bucureşti - Fundulea al Autostrăzii Soarelui vor începe în septembrie, după încheierea sezonului estival, a declarat joi directorul general al CNADNR, Narcis Neaga.
"Nu vor fi reparaţii în perioada în care există turism în floare, spre litoral. Vom avea grijă ca reparaţiile să fie după încetarea sezonului turistic, să înceapă undeva în septembrie, pe ambele sensuri. (...) Bucureşti - Fundulea este sectorul cu probleme, un sector care costă aproximativ 30-35 milioane euro ca reparaţii", a spus şeful CNADNR.
Întrebat când vor fi finalizate lucrările, Neaga a spus că nu poate avansa un termen până când nu va fi finalizat studiul de fezabilitate al acestui proiect.
Reprezentanţii CNADNR au declarat în urmă cu circa două săptămâni că lucrările de modernizare a tronsonului vor începe în primăvară şi vor continua inclusiv pe perioada verii. Anunţul a stârnit nemulţumirea multor şoferi, dar şi a hotelierilor de pe litoral.
"Soluţia aprobată este frezare cu 8 centimetri a betonului de ciment şi înlocuire cu asfalt", a declarat, la 25 februarie, Florea Dascălu, şeful Direcţiei de Întreţinere Drumuri Naţionale şi Autostrăzi din cadrul CNADNR.
Întrebat dacă reabilitarea va fi finalizată până în vara acestui an, când traficul se aglomerează cu turişti care merg spre Litoral, reprezentantul CNADNR afirma că lucrările vor fi derulate şi în vară, dar proiectul ar putea fi încheiat până la sfârşitul anului 2015.
Cei doi directori CNADNR au avansat sume diferite cu privire la costurile lucrărilor. Dascălu a susţinut că proiectul necesită fonduri de circa 22 de milioane de euro, însă Neaga a arătat că reparaţiile vor costa 30-35 milioane euro.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Vechea poveste...ar fii trebuit sa organizeze licitație in Iulie-august anul trecut ...si acum deja s-ar fii lucrat...cu finalizare înaintea sezonului estival....așa ne prinde Octombrie , noiembrie cu asfaltatul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dan_c

http://www.gandul.info/financiar/se-amana-reparatiile-pe-autostrada-soarelui-cnadnr-nu-vrem-santier-cand-turismul-e-in-floare-13975635

Se amână reparaţiile pe autostrada Soarelui. CNADNR: Nu vrem şantier când turismul e "în floare"

"Nu vor fi reparaţii în perioada în care există turism în floare, spre litoral. Vom avea grijă ca reparaţiile să fie după încetarea sezonului turistic, să înceapă undeva în septembrie, pe ambele sensuri. (...) Bucureşti - Fundulea este sectorul cu probleme, un sector care costă aproximativ 30-35 milioane euro ca reparaţii", a spus şeful CNADNR.

Întrebat când vor fi finalizate lucrările, Neaga a spus că nu poate avansa un termen până când nu va fi finalizat studiul de fezabilitate al acestui proiect.

eu zic ca la anu.....cam prin martie...daca vor incepe....

http://www.gandul.info/financiar/se-amana-reparatiile-pe-autostrada-soarelui-cnadnr-nu-vrem-santier-cand-turismul-e-in-floare-13975635


ghrt

Gropile ajunseseră enorme la sfârşitul acestei ierni. Au plombat în grabă cu asfalt, nu cred că rezistă. Dacă îl mai lasă încă o iarnă prefer să merg pe DN3 până la Fundulea decât să îmi rup maşina sau mai rău pe autostradă, devine o măsură de siguranţă.
Cont (aproape) inactiv.

frunzaverde

Quote from: dan_c on March 12, 2015, 07:19:53 PM
Întrebat când vor fi finalizate lucrările, Neaga a spus că nu poate avansa un termen până când nu va fi finalizat studiul de fezabilitate al acestui proiect.

Studiu de fezabilitate pentru o reasfaltare a unei infrastructuri existente? Ca sa arate ce? Ca e fezabila repararea unor gropi?

E absurd si ne-necesar - CNADNR are toate uneltele pentru a constata ca infrastructura nu se afla la parametri de constructie (atat normativele cat si dreptul legal, ca manageri ai infrastructurii, de a face constatarea). Mai mult, CNADNR a ales deja solutia de reparare dorita dintr-un set de solutii; probabil a testat solutia ca optima prin mijloace tehnice la dispozitia sa. Exact ce ar arata SF-ul mai mult decat are CNADNR la dispozitie deja?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

SF-ul ar fi doar documentul pe baza caruia DNA-ul nu va avea cum sa puna intrebari.
Pentru ca, prin mijloace proprii, cel putin un director ar trebui sa-si asume aceasta lucrare si, chiar daca pare ridicol, nu mai are nimeni curaj sa semneze nimic pana nu se acopera intr-un teanc de hartii!!!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

igorashu

Atunci să plece. O poziție de management implică o anumită răspundere - de aici și salariul.
În plus, nu vine DNA să te ia la întrebări fără motive întemeiate (licitații cu dedicație, ș.a.m.d.)

Ionut

Va rog nu deraiati. N-am timp si dau direct ban.