Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

panda80

Decat sa se genereze aglomerari in care se poate sta si cateva ore (vedeti ce s-a intamplat in anii trecuti de 1 mai) mai bine sa se scoata taxa pentru aceste zile. A2 este o autostrada cu puternic trafic sezonier, de aceea nu s-au construit mai multe porti de taxare, acestea ar fi utile doar 20-30 zile pe an. Aglomeratia acolo genereaza poluare, nervi (tradusi in condus mai agresiv apoi si risc mai mare de accidente), trafic mai mare pe DN2A ce duce iar la accidente. Avand in vedere aceste aspecte masura mi se pare oportuna. De fapt eu sunt impotriva unei taxe de autostrada tocmai datorita acestor aspecte, eu cred ca si daca 10% din trafic foloseste DN-ul in loc de autostrada datorita taxei pierderile colaterale pentru stat sunt mai mari decat incasarile in urma taxei.

iuli

Atunci sa scoata taxa de tot. Daca vor taxa atunci sa taxeze cu camere.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

panda_no 5

Anul trecut erau sa ma loveasca in spate nu una, ci doua masini care veneau in fundul meu.In stinga parapet in dreapta masini.Noroc ca primul din spatele meu a tras usor de volan si a intrat oarecum intre banda 1 si 2 simultan cu mine care am tras cat mai aproape de parapet.Cel din spatele lui a oprit la milimetru de mine.
Coada la statia de taxare era intinsa pe mai multi km.
Se mergea in doua coloane continue si toata lumea era nevoita sa franeze brusc pentru ca nimic nu te atentiona ca in fata se stationeaza.
Se incasa pe 6 statii de taxare si cu toate astea am stat mai mult de 30 de minute.
Portile nu fac fata in sezon.
Oficialii isi recunosc astfel incapacitatea de a gestiona problema.

nitz

Ce mi se pare aberant e ca statia de taxare a fost refacuta total dupa reconstructia tronsonului Fetesti-Cernavoda. Era clar insuficienta din ziua intai - nu facea fata nici macar la traficul de DN, cu atat mai mult sa faca acum la cel de autostrada. La banii care s-au investit puteau sa o reproiecteze, doar spatiu e destul in Balta Ialomitei; puteau sa treaca la taxare electronica; puteau sa renunte la ea cu totul, nu mai investeau nimic, si tot acolo ajungeau!

Pe langa faptul ca e subdimensionata, nu exista un sistem de taxare gandit deloc: nu exista abonamente ieftine, sa poti face naveta Fetesti-Cernavoda de exemplu - nu se poate plati cu cardul, nu se poate plati in Euro (important pentru straini), ghiseele sunt prost gandite, prea inalte pentru autoturisme; si suma de plata nu e rotunda. Cand au ridicat taxa de la 10 la 11 lei s-au dublat cozile.

Eu sunt de acord cu ridicarea taxei in weekend, chiar daca nu pare corect fata de cei ce o folosesc in timpul saptamanii. Sa investesti miliarde de euro din bani publici intr-o autostrada ca sa reduci timpul de parcurs de la 4 ore la 2 ore, si apoi sa pui o bariera ca incasezi niste zeci de mii de euro, in conditiile in care negi orice avantaj al autostrazii, e mai mult decat stupid, e o risipa incredibila.

MRS

De 1 mai n-a fost taxă pe A2, dar cozi tot au fost: românii au trecut de mai multe ori, din lăcomie
Deși premierul s-a arătat dispus la populism, permițând românilor să treacă gratis pe la Cernavodă, aceștia au arătat că nu merită nimic bun, imbulzindu-se cu sutele de mii, de mai multe ori, că era gratis. "Nu se știe când mai prindem oportunitatea asta, am trecut pe la pod de 8 ori să avem ce spune copiilor când va veni vremea", a declarat Manuel Rotaru, unul din românii care s-au dat cu mașina pe podul de la Cernavodă.

Chiar și așa, românii nu au fost mulțumiți de condițiile oferite. "Trecem, trecem, dar degeaba? Puteau și ei să ofere ceva, un cârnăcior, o chifteluță. Atâta stat degeaba în trafic cu motorul pornit, ți se face foame", a precizat același Manuel Rotaru. CNADNR a luat în calcul, deja, ca la următorul exod pe litoral, pe lângă gratuitate la taxe de pod să facă și o promoție la tigăi și bormașini.

Taxa de la Cernavodă va fi reinstituită imediat ce se termină exodul dinspre mare, tocmai la timp pentru invazia rusească, autoritățile afișând deja prețurile în ruble precum și reducerile de grup.

Sursa
They made my day

:lol: :lol: :lol:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

^ Era de parcare, dar na. Merge asa din cand in cand pe thread. :) O farama de adevar oricum contine articolul.

dr4qul4

Azi pe A2, vreme frumoasa, peisaj superb, trafic putin si ....  :yikes: lucrari de intretinere!

Cred ca am vazut cel putin 15 echipe (dus-intors) la treaba: unii asfaltau (pe distante destul de mari), altii inlocuiau parapeti, altii vopseau, erau chiar unii care tundeau iarba.
Si erau urme care indicau lucrari si in zilele trecute (pb ieri). Oare ce i-a apucat?









Iar daca pana la Cernavoda mi s-a parut incredibil ca in Romania se inlocuiesc parapetii, dupa Cernavoda mi s-a parut incredibil ca in Romania exista autostrazi unde parapetii sunt intacti (in mare parte).
Eu credeam ca peste tot e ca pe Bucuresti-Ploiesti ... Unde cred totusi ca i-au rupt intentionat, nu de alta dar nu cred ca au fost atatea masini pe acolo cati parapeti indoiti sunt  :lol:


revenind la A2, azi, pentru prima data am iesit pe la nodul cu DN3. Mai iesisem pe la Agigea de cateva ori, dar pe la DN3 niciodata.
Dupa nodul A2-A4 vine imediat A4-DN3 si senzatia este incredibila.
As vrea ca toate nodurile duble sa fie ca aici
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Portiunea dintre oras si Fundulea cum se mai prezinta?

ghrt

Dinspre Constanţa e acceptabilă.
Dinspre Bucureşti banda 1 e destul de proastă dar totuşi nu îţi rupi maşina. Banda 2 e ok.
Lucrările se desfăşoară cel puţin de pe la sfârşitul lui aprilie.
Cont (aproape) inactiv.

dr4qul4

Portinea aceea din placi rezista. Nu are gropi insa dinspre bucuresti se vad foarte clar rosturile dintre placi.
Foarte zgomotoasa, se merge insa cu 130, recunosc ca portiunea asta am mers doar pe banda 2. Pare facuta doar pentru camioane.

Mai rau cu trambulinele de la podurile de dupa Fundulea. Sunt unele care la 130 te arunca bine de tot.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nirolf

Lucrările sunt bine-venite, pe banda 1 erau porțiuni unde din cauza șleaurilor acvaplanai la 90-100 km/h. Totuși ar trebui mai bine semnalizate.

stangabriel

S-a actualizat google maps,sectorul Cernavoda Medgidia....au avut de sapat nu gluma

https://www.google.ro/maps/@44.249436,28.082802,2389m/data=!3m1!1e3?hl=ro

Sargon1806

Un drum complet din Bucuresti pana la Nisipurile de Aur, in Bulgaria. Drumul cuprinde autostrada A2, pe toata lungimea ei, apoi trece prin centrul orasului Constanta si continua spre Vama Veche pana in districtul Varna, Bulgaria. Vizionare placuta!

http://www.youtube.com/v/GldHtoHa46c

Ionut

Big, BIG like! :cheers:
Arata bine segmentul Cernavoda-Constanta. :bye:

Quest

http://www.gandul.info/stiri/circulatia-blocata-timp-de-45-de-minute-pe-a2-la-fetesti-in-prezent-se-circula-cu-40-50-km-h-13015714

...Compania de Drumuri a precizat că are în faza de elaborare a documentaţiei tehnice un proiect de modernizare a sistemului de încasare a tarifului de trecere a podului peste Dunăre la Feteşti - Cernavodă...

Stie cineva in ce consta solutia tehnica pe care vor s-o adopte ?
Common sense will get you far !