Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 14 Guests are viewing this topic.

carutasul

S-ar putea să ai dreptate şi să se fi refăcut doar tronsonul între Feteşti şi Cernavodă ( fără poduri) Stiu că am văzut într-un an că era decopertat complet şi mă întrebam ce au avut cu el, acum încep să înţeleg motivele, aveau dreptate :) 

Earthchild

In anii 80 parca Fetesti Cernavoda a fost construit din placi din beton. A fost reconstruit prin 2000, daca imi aduc aminte.

TibiV

Un comunicat ultra-laconic...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/lucrari-de-reparatie-pe-a2

Quote
Lucrari de reparatie pe A2
12 Iun 2017

Maine, 13 iunie incep lucrarile de reparatie cu mixtura asfaltica pe Autostrada Soarelui, intre km 12 si km 36.

Pentru ranforsarea acestui segment de autostrada a fost demarata si o procedura necesara stabilirii unei solutii tehnice.

Facem apel la participantii la trafic sa inteleaga necesitatea efectuarii acestor lucrari de reparatie, sa respecte limitarile de viteza si sa circule cu atentie in zona respectiva.

Nici un cuvant in plus... :(
Nu spun pe care sens, pe cate benzi... Nimic-nimicuta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Intradevar, tronsonul Fetesti Cernavoda a fost co struit din placi de beton.
Reabilitarea acestui tronson a insemnat, spargerea placilor de beton ( imi aminesc ca s-a circulat pe un sens, in timp ce celalalt era spart), si inlocuirea cu straturile cunoscute in zilele noastre. Balast stabilizat, binder, uzura... si altele...

TibiV

De aia ma enerveaza la culmea "comunicatul ultra-laconic" despre km 12-36...
De fapt NU stim ce anume vor sa faca pana la Fundulea.

Dati-mi voie sa ma citez.... Un citat vechi de peste 2 ani !

Quote from: TibiV on February 26, 2015, 08:34:19 PM
Amanunte de la CNDNR.

S-a facut expertiza tehnica inca in 2012, expertiza in care au fost analizate 4 variante:
   A. Ranforsare cu 2 straturi de asfalt peste beton
   B. Realizarea unui tratament (tip slam)
   C. Frezare de 9 cm si realizarea unei succesiune de 4 straturi asfaltice de 20 cm
           - un strat mortar asfaltic 3 cm sa impiedice transmiterea fisurilor din beton spre suprafata
           - 3 straturi asfalt (AB2, binder si MASF12 armat cu fibre ca strat de rulare /uzura)
    D. Ranforsare cu inca un strat de ciment de 20 cm

A fost aleasa anul trecut varianta C (Frezare 9 cm + 4 straturi asfalt)
Finatarea este din fondurile CNADNR.
Licitatia se va face in martie-aprilie.
Durata de executie conform proiectului este de 6 luni numai imbracamintea, 8 luni celelalte lucrari (parapeti, ceva lucrari la poduri/podete/pasaje). Totul ar trebui sa fie gata pana la sfarsitul anului 2015.

Nu stiu daca sa :lol: sau sa  >:( ...

Ca sa nu mai vorbim despre faptul ca... Licitatie ? A auzit cineva despre asa ceva ?...

Cred ca vor face "in regie proprie" fie varianta A (scump, dom'le, la aia era mai ieftin!) fie probabil varianta B.
Adica fix "prishnitze la mort"....
:(



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nirolf

Pe sensul spre București după Fundulea sunt deja (am trecut sâmbătă seară) porțiuni (mai multe, de câteva sute de metri) unde pe banda 1 părea să fie asfalt la nivel cu betonul. Îți dai seama pentru că lipsește marcajul dintre benzi și e mult mai lin mersul mașinii.

ghrt

Porţiuni destul de lungi de banda I de pe Bucureşti-Fundulea (ambele sensuri) sunt asfaltate. Starea este în general bună, deşi am observat că asfaltul se deteriorează foarte repede faţă de secţiunile construite de la bun început cu asfalt. Sunt şi gropi adânci, între plăci, din fericire înguste şi perpendiculare pe sensul de mers.
Pe de altă parte asfaltul este la nivel cu betonul de pe banda II, deci au asfaltat ce au frezat.

Pentru nostalgicii autostrăzilor comuniste, a mai rămas secţiunea de la portul Agigea Sud la DN39 (autostrada portului). În epocă se găsea beton dar nu şi asfalt :)
Cont (aproape) inactiv.

Sorinus

E asfaltata prost banda 1, mai ales pe sensul Bucuresti-Constanta. Deja s-au format sleauri si tot tronsonul are un aspect neingrijit.


Sorinus

Pe podurile Dunarene s-au schimbat (sau vopsit in gri) parapetii si s-au pus ochi de pisica. Arata mult mai ok. Acum mai trebuie doar sa asfalteze si sa dea drumul la iluminat. Cand o fi asta.

De la Bucuresti la Cernavoda, iluminatul la noduri/parcari functioneaza in proportie de cca 40%. Nu inteleg cum o astfel de problema mare de siguranta, si ieftin de remediat, e lasata asa cu anii.

alecu26

Lasa ca noi iluminam toate podurile peste 100 metri lungime.
Drumurile noastre POATE;

NGC

Quote from: TibiV on June 12, 2017, 08:25:50 PM
Quote
Lucrari de reparatie pe A2
12 Iun 2017

Maine, 13 iunie incep lucrarile de reparatie cu mixtura asfaltica pe Autostrada Soarelui, intre km 12 si km 36.

Pentru ranforsarea acestui segment de autostrada a fost demarata si o procedura necesara stabilirii unei solutii tehnice.


Respectiva procedura este "Actualizare Expertiza tehnica pentru stabilirea unor lucrari de ranforsare a sistemului rutier pe Autostrada A2 km 12+000-36+000".
Zilele trecute contractul a fost atribuit direct catre EXPERT PROIECT 2002 contra 74200 RON fara TVA.

TibiV

O avea si Curtea de Conturi dreptatea ei...
M-ai citat pe mine de acum 3 luni, da-mi voia sa ma citez tot pe mine... de acum 2 ani si jumatate !...
Quote from: TibiV on February 26, 2015, 08:34:19 PM
Amanunte de la CNDNR.

S-a facut expertiza tehnica inca in 2012, expertiza in care au fost analizate 4 variante:
   A. Ranforsare cu 2 straturi de asfalt peste beton
   B. Realizarea unui tratament (tip slam)
   C. Frezare de 9 cm si realizarea unei succesiune de 4 straturi asfaltice de 20 cm
           - un strat mortar asfaltic 3 cm sa impiedice transmiterea fisurilor din beton spre suprafata
           - 3 straturi asfalt (AB2, binder si MASF12 armat cu fibre ca strat de rulare /uzura)
    D. Ranforsare cu inca un strat de ciment de 20 cm

A fost aleasa anul trecut varianta C (Frezare 9 cm + 4 straturi asfalt)
Finatarea este din fondurile CNADNR.
Licitatia se va face in martie-aprilie.
Durata de executie conform proiectului este de 6 luni numai imbracamintea, 8 luni celelalte lucrari (parapeti, ceva lucrari la poduri/podete/pasaje). Totul ar trebui sa fie gata pana la sfarsitul anului 2015.
Mishto partea finala, cu "Totul ar trebui sa fie gata pana la sfarsitul anului 2015"  :(
(La vremea aia informatia a fost preluata oficial, de la un mare director DNANDR...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Şapte staţii meteo, montate pe Autostrada Soarelui pentru siguranţă rutieră

Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa a montat şapte staţii meteo ce vor transmite temperatură, viteză şi direcţia vântului, umiditatea, cantitate de precipitaţii în zona drumurilor naţionale şi a autostrăzilor aflate în administrarea instituţiei. Aceste staţii au fost montate în următoarele zone: Spaţii servicii A2, kilometrul 73+950; Spaţii servicii A2, kilometrul 88+300; CIC Drajna A2, kilometrul 105+500; Spaţii servicii A2, kilometrul 131+585; CIC Feteşti A2, kilometrul 142+800; Tariverde, DN 22, kilometrul 252+500; Gara Dunărea – A2, kilometrul 152.

Adevarul