Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia


QuoteAdica eu o sa ma vait ca e taxa de intrare in... Ardeal cand o sa fie taxata A1?! E gaunoasa gandirea asta.

Nu, nu o sa te vaiti pentru ca o sa ai optiuni. Platesti confortul autostrazii sau folosesti Transfagarasanul. Sau DN1A, DN7D, sau orice alt drum.
Dobrogea insa n-are optiuni: fie taxa la Cernavoda, fie taxa la Giurgeni, fie pretul bacului.

Ok, fie, podul e structura mai speciala si il taxam. Dar hai macar sa taxam diferentiat podurile intre ele - folosesti confortul autostrazii platesti mai mult, daca nu vrei confort platesti mai putin si traversezi Harsova. Hai inainte sa cerem marirea taxei sa ne gandim la abonamente si facilitati pentru cei care depind de acel drum.
Prin 2011, din motive legate de munca, am ajuns in Portul Constanta de vreo 10 ori in interval de 3 luni. Taxa de intrare in Port o mai intelegeam, dar pentru pod chiar as fi vrut un alt sistem. Si abia atunci am inteles ca Dobrogea, din toate punctele de vedere, e rupta. Agent economic sa fii si iti contabilizezi costuri considerabile in plus...

Harry

Quote from: Goldmund on November 21, 2014, 08:43:18 PM
Quote from: Harry on November 18, 2014, 12:53:25 PM
anii '70. se construiau podurile a2 peste dunare
..............

Harry,


"Podurile" - de fapt este vorba de poze cu Podul Giurgeni-Vadu Oii(ti-au explicat mai multi)pod care atunci se afla in constructie(mai mult ca sigur, pozele sunt din anul 1969!)(te rog mult, poate imi trimiti pozele respective pe mail - pe o poza cred ca se afla o ruda de-a mea), iar oamenii(turistii respectivi)asteaptau sa le vina randul pe podul ponton(pe care am mers si noi - costa 18 lei un dus si a costat atat si cand podul a fost gata, multi ani de zile - -din pacate, podul ponton nu se vede in aceste poze)
. Cineva comenta despre doi barbati care se apleaca deasupra masinii mici("FIAT") din..."Polonia". "Masina" respectiva era una dintre cele mai ravnite masini din Europa de Vest(mai ales pentru tineret, cu "rotile intoarse", f. joasa)si era de obicei un Autobianchi A112 sau un Austin Mini Minor, amandoua aduse in Romania la acea vreme doar de turistii italieni(acele masinute superbe mai aveau antenele uriase - din filmele americane ale vremii! - si fugeau extraordinar), deci si numerele de inmatriculare erau din Italia si nu din Polonia(polonezii pe timpul acela nu veneau in Romania, doar cehii veneau masiv si ..italienii si normal,neamurile lui Iohannis care veneau acum din RFG...)

cu scuzele de rigoare pt raspunsul intarziat. pozele nu le am la alta rezolutie decat cea postata :(

dr4qul4

iar eu, pentru ca stau in Bucuresti tb sa platesc RCA dublu fata de cei care stau in cernavoda.
Avantaje si dezavantaje.
O taxa de pod este o taxa normala si nu are nu stiu ce valoare imensa asa ca nu are sens sa discutam
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

"fara taxa la Fetesti", nu fara taxa deloc, citeste mai atent :)

adiarc

Am observat greșeala din titlu...ideea era ca se poate plăti electronic.....cred ca autorul nu-si băuse cafeaua  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ovideatza


Quote from: pasadia on January 14, 2015, 01:46:59 PM
Dar hai macar sa taxam diferentiat podurile intre ele - folosesti confortul autostrazii platesti mai mult, daca nu vrei confort platesti mai putin si traversezi Harsova. Hai inainte sa cerem marirea taxei sa ne gandim la abonamente si facilitati pentru cei care depind de acel drum.


Intre cele 2 poduri exista diferenta de taxare. La Giurgeni e mai mica (11 lei) desi podul este recent reabilitat, si "constanta", nu se anuleaza niciodata precum cea de pe autostrada.

Problema evocata trebuie rezolvata pt cei din vecinatatea podurilor, care poate fac naveta zilnic intre cele 2 capete, si care ar trebui sa aiba la indemana abonamente avantajoase.

ciprebbe

Licitatie noua !

Contract de servicii de Consultanta (asistenta tehnica, financiara si juridica) avand ca obiect "Realizarea Studiilor de Fundamentare a Deciziei de Concesionare a Spatiilor de Servicii aflate pe tronsoanele de autostrada Cernavoda - Constanta plus Varianta de ocolire Constanta, Autostrada Transilvania si Autostrada Bucuresti – Ploiesti"
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ghrt

Am trecut azi pe la ora 9, se parea ca vor sa deschida nodul de la Cernica. Erau doua corturi de protocol, o macara si un camion langa parapetii de beton, si niste cetateni cu lopeti care dadeau zapada.
Panourile erau toate vizibile.
Vad acum la intoarcere daca au facut ceva sau nu.
Cont (aproape) inactiv.

alin_simeriaveche

Cine ajunge pe acolo pe acolo l-as ruga sa faca cateva poze. Fiind student, faceam naveta Cernica Bucuresti, la practica. As vrea sa vad cum arata. Multumesc

ghrt

S-a deschis. La ora 14 stransesera corturile si faceau curat. Poze nu am facut, dar nu e ceva nou; pur si simplu lipsesc parapetii de beton care blocau bretelele.
Cont (aproape) inactiv.

BIGRED1984

Din cele 2 articole de mai jos, mi-a placut formularea - "contribuţia acestora (Primarii şi prefectul) la realizarea acestei investiţii a fost legată doar de eliberarea autorizaţiilor necesare" - dar cat s-or fi chinuit ($$$) oamenii pentru acele autorizatii

http://www.zf.ro/constructii-imobiliare/doi-primari-un-prefect-un-secretar-de-stat-si-un-deputat-la-inaugurarea-unui-drum-privat-de-4-kilometri-langa-bucuresti-13813222
http://www.mediafax.ro/economic/proiect-comercial-de-110-milioane-de-euro-in-ilfov-cum-va-arata-cernica-park-foto-video-13813452

ghrt

Indiferent de ce o fi fost în subteran, este o premieră din multe puncte de vedere şi poate astfel de lucruri vor deveni normale în timp.
Cont (aproape) inactiv.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Pai ce probleme? Asa e mereu acolo pana in Fundulea... acum iarna evident ca gropile au crescut.