News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 14 Guests are viewing this topic.

zygoth

Ar fi interesant acum de vazut, daca tot s-a incheiat viscolul, o filmare din elicopter despre cum arata autostrada sub nameti.

ciprebbe

De sus nu ai vedea decat o mare alba.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Tavi


alecu26

http://www.evz.ro/detalii/stiri/curtea-de-conturi-licitatia-pentru-proiectarea-si-construirea-autostrazii-cernavoda-const-1080715.html

licitatie din 2008 finalizata acum...cercetarea.

Pana la urma Colas oricum nu a facut nimic....asa ca...dezgroapa mortii degeaba. Sau cine stie care e scopul acestui dosar...eu nu ma prind.
Drumurile noastre POATE;

vancouver

Rolul oricarei anchete si condamnari este de a STATUA UN EXEMPLU. Pentru a descuraja IN VIITOR coruptia. De aceea este extrem de important ca orice om care a gresit in trecut si este dovedit acest lucru sa fie pedepsit. (acest aspect este total ignorat de presa si de politicienii prieteni cu coruptia, care reduc rolul justitiei la RAZBUNARE si bucuria pedepsirii celui imbogatit pe nedrept - ambele aspecte absurde. Nu mai suntem in comuna primitiva sa credem ca imbunam zeii sacrificand copii, nici in lumea antica sa ne bucuram in arena cum se omoara sclavii intre ei si nici in evul mediu sa ardem vrajitoarele pe rug pentru ca au pactizat cu diavolul. Dar apucăturile unora inca sunt de aceeasi natura, din pacate ... )

Daca angajati ai CNADNR vor fi pedepsiti prin condamnare cu inchisoarea pentru acest caz, asta va face valuri in institutie si o vreme le va pieri cheful sa mai masluiasca licitatii. Daca este real, cazul mi se pare extrem de grav, fiind vorba de alegerea unei firme mai scumpe cu 49 de milioane de €, chiar daca ulterior contractul a fost reziliat.

Din punctul nostru de vedere, al forumului, importanta imediata este minima. Pe termen lung insa, daca la licitatii de 400 de milioane se fura 49 de milioane, inseamna ca in medie se construiesc cu 12% mai putine autostrazi cu aceeasi bani. Daca in schimb astfel de apucaturi ajung sa fie temperate, putem spera la 10-12% mai multi kilometri, iar noi vom avea cu 10% mai mult de discutat. :D
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alecu26

probabil e doar varful icebergului.

Practica asta a fost dupa aia litera de lege la toate licitatiile organizate de Boagiu.
Drumurile noastre POATE;

rrs

avem panouri antiorbire pe A2 din CB pana la km 27, practic mai sunt cam 400m fara panouri :)

Ionut

^ Sunt bune, sa fie primite. :) Din pacate acolo problema este la carosabil, poate intrebam la CNADNR daca au de gand sa reabiliteze secolul asta.

disney

#638
Imi cer scuze ca o sa postez pe mai multe thread-uri acest mesaj, dar vreau sa va rog ca atunci cind aveti cite o (idee de) intrebare pe care sa o adresam catre CNADNR / MT, in afara de a o enunta pe acest thread, sa o adaugati si pe thread-ul oficial de comunicare cu CNADNR / MT, forum.peundemerg.ro/index.php?topic=100, pentru a fi mai usor de adunat toate aceste intrebari. Multumesc pentru intelegere!  :)

P.S. Intentionam sa adresam intrebari cam de 2 ori pe luna, cam la inceputul si la jumatatea unei luni, iar urmatoarele vor urma cam in 1-2 zile.  ;)

stangabriel

S-au astupat gropile pe toata A2,dar s-a lucrat murdar,se simt groaznic la viteza. Podurile peste Dunare sunt din ce in ce mai denivelate.  S-au marcat parapetii ce urmeaza sa fie schimbati.

iuli

Din ciclul "avem prea multi bani si nu mai stim ce sa facem":

Fără taxă pe autostradă, de 1 mai

QuoteTaxa de trecere a podului de la Feteşti va fi suspendată temporar.

Şoferii vor circula gratis, pe Autostrada Soarelui, în minivacanţa de 1 mai.

Taxa de pod va fi suspendată timp de trei zile, potrivit unui ordin al ministrului Transporturilor apărut marţi în Monitorul Oficial.

Suspendarea taxei este valabilă pe ambele sensuri de mers. Astfel, participanţii la trafic vor fi scutiţi de plată pe 30 aprilie, în intervalul orar 12:00 - 24:00, pe 1 mai între orele 00:00 şi 16:00, dar şi pe 4 mai de la 07:00 la 24:00.

Sursa: Digi24
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Tavi

^ aici nu este vorba de bani ci de faptul ca solutia cu porti este ineficienta in aglomeratie si le umple lumea frigideru' de carne

ciprebbe

Hai sa fim seriosi, o sa fie cateva zeci de mii de turisti la mare si atat. Putini fata de ce e in sezon.
E campanie electorala si da bine sa fie fara taxa.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Eficienta, ineficienta, exista si doresc sa o implementeze pe toate autostrazile. Ori o scot de tot ori o lasa mereu. Daca as avea nervi, timp liber si ceva bani in plus in buzunar i-as da in judecata pentru discriminare. Adica cei care trec in rest sunt pe postul de prosti si fraieri iar aia care merg la fite de 1 mai la Mamaia sunt smecheri? Evident, intrebare retorica.

Si nu e chestie electorala in sensul normal pentru ca an de an e aceasi "miscare".
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

stangabriel

Dan Snoava a declarat de curand ca si in aceasta vara va fi gratis de joi pana duminica.