News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A2 București-Constanța

Started by Ionut, September 13, 2011, 03:53:26 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 19 Guests are viewing this topic.

Goldmund

Quote from: Earthchild on August 21, 2013, 12:18:11 PM
Frumoasa autostrada atat de mult timp asteptata... Bravo.
.......

Nu esti singurul, generatia mea a asteptat aceasta A2 inca din anii '70, cand in mod normal trebuia sa fie construita.
In vara trecuta am circulat si eu pe A2 si am facut intre Bucuresti si Constanta 2 ore, cu o pauza. Dar intre Constanta si Mangalia am mai facut o ora(! - traficul in sezon e acolo infernal)

phb2

Quote from: marius_ar on August 21, 2013, 09:13:34 AM
Autostrada A2 de la Constanta la Fetesti-Cernavoda + bucata din A4 de la Agigea pana la nodul cu A2, filmate in data de 17 august 2013:
Merci Marius pour votre film ; comme d'habitude, c'est très bien filmé et très intéressant.
C'est la 1ère fois que je vois autant de voitures sur une autoroute en Roumanie ; voilà qui est particulièrement positif et encourageant.
A ce sujet, quelqu'un connaît - t - il les statistiques moyennes véhicules / jour des différentes autoroutes ( ou sections d'autoroutes ) en service ?

verdiuc

Scuze de deranj ...eu daca stau in Titan ...cum reusesc sa ajung la padurea Cernica ?

dr4qul4

#618
trebuie sa faci un Z  :lol:
harta aici

recomandat este: th palady-intrii pe centura de pe A2 spre otopeni-faci dreapta spre cernica (dupa ce stai la cozi interminabile).

Am inteles ca se amenajeaza un nod de pe A2 pt kaufland parca si in viitor e posibil sa o poti lua pe acolo. dar acum neaparat o portiune de centura.

PS. nu-ti recomand sa iesi pe DN3 ca sa faci stanga pe centura spre A2 pt ca e dezastru (pe DN3 in Pantelimon se lucreaza!!!!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Sargon1806

Eu de regula ies prin cartierul Pantelimon, iar la sensul giratoriu o iau la dreapta (DJ 301 parca ii zice), apoi trec de Centura usor pentru ca e drum cu prioritate si am ajuns in Cernica. Nu stiu exact unde sunt lucrarile de care se vorbea anterior. Tin minte ca am fost pe acolo cu ceva luni in urma si erau niste lucrari, dar am mers ok. Mai multe nu stiu, nu vreau sa induc in eroare :)

dr4qul4

au blocat circulatia din sensul giratoriu pana la CB. se pare ca va ramane asa pana fac pod si acolo. de asta eram si eu asa suparat: puteau sa lase virajul la dreapta. in loc sa fac dreapta de pe centura spre pantelimon a trebuit sa fac stanga la DN3 si sa urc pe pod.

se lucreaza la podul peste raul colentina. de fapt se tot lucreaza de la intrare in comuna pantelimon pana la morarilor (asta era acum 1 luna si ceva).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024


Goldmund


dr4qul4

nu au aparut pe Maps. AU aparut doar pe Earth.
ca sa apara pe Maps ar trebui sa arate si bretelele de intrare/iesire cu galben.

Poate confirma cineva daca se poate intra/iesi pe A2 prin acest (viitor) nod?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ghrt

Am trecut ieri, este închis şi nu pare chiar finalizat. Nu am fost prea atent că mă ocupam de covrig :)
Cont (aproape) inactiv.

lautaxi

Oare cum ar fi sa se prelungeasca A2 pana in Oras ? Exista vreun plan pt asa ceva?Cati km sunt de la intersectia cu A4 pana in Constanta?

Harry

Exita un proiect al Primariei Constanta pentru o autostrada urbana ingropata care s-ar desprinde din A4 sau din bd. Bratianu si ar subtraversa A4 pentru ca mai apoi sa urmeze traseul vechii cai ferate realizate de Saligny. Calea ferata respectiva nu mai exista demult insa a ramas valea ameanajata de Saligny - era o CF ingropata, soseaua urma sa subtraverseze orasul prin tunelul lui Saligny si sa iasa direct in port. Din pacate proiectul care costa detul de mult nu se poate realiza pentru ca terenurile apartin atat CFR cat si Oil Terminal si altor companii private.

A2 sa se prelungeasca spre oras din jonctiunea cu A4 nu are sens pentru ca ar da in cartiere de locuinte individuale si nu ar iesi intr-un bulevard principal.

Mat_Fr

Încurajat și curios de noile segmente de autostrada am venit și eu de sărbători cu mașina în România, și am parcurs toate noile segmente de autostrada deschise pe A1, precum si A3 Buc- Pl și A2 Buc- Drajna.

Am fost surprins plăcut de mai multe elemente de siguranța rutiera pe A2.

Am nimerit pe o zi cu pâlcuri de ceata deasa , vizibilitate sub 80m și pe panourile VMS de pe sensul Buc - Constanta erau afișate anunțuri de "Atenție ceata" pe panourile cele noi atât înainte de ieșirea de la Lehliu, cât și la Drajna:





Din păcate pe sensul spre București nici un panou nu funcționa.

Am observat și faptul ca erau instalate parazăpezi pe aproximativ trei sferturi din distanta Drajna - Fundulea descoperita (fără cale ferata paralela aproape de aliniamentul autostrăzii).

De asemenea pe sensul Constanta - București, au instalat stâlpișori provizorii cu vârf reflectorizant din 50 în 50 m pentru a indica poziția glisierei de securitate de pe centrul autostrăzii în caz ca avem o zăpada mai mare de 30 cm pusa de pluguri în caz de ninsori mai serioase.





In ceea ce privește nodul de la Cernica, el este aproape terminat pe sensul Constanta - București (glisiere instalate ), dar blocat cu blocuri de beton, și nici o semnalizare, nici măcar provizorie prezentă. Pe sensul București - Constanta , nu mi-am putut da seama dacă era ultimul strat de asfalt turnat, dar nu existau glisiere, și erau și aici blocuri de beton pentru a împiedica accesul.

Sper ca informațiile au fost utile.

Nu mai vin cu detalii despre A1, deoarece mărturiile celorlați forumiști au spus aproape totul despre calitatea și utilitatea noilor tronsoane și sunt pe deplin de acord cu concluziile lor , am prins ceata și la dus și la întors pe Cunța - Orăștie, deci nu m-am putut bucura prea mult de peisaj, doar de calitatea asfaltului și de confortul unui condus lin pe o autostrada încă nu prea circulata. La întors a testat și porțiunea Traian-Vuia - Lugoj (A6) cu toate ca am ocolit un pic.

ciprebbe

De dimineata pe A2 aveam 1 accident la km 70 , dupa 2 ore s-a marit bilantul la 3 autoturisme.
Acum se anunta alte 20 de masini tamponate.
Chiar nimic nu invatam dupa atatea intamplari nefericite?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Ar trebui sa invatam sa nu ne mai aventuram aiurea pe drumuri daca se anunta vreme nefavorabila! De ieri dimineata in toata media se anunta pericol de viscol in partea de sud si totusi drumurile erau pline de lume. Nu poti sa faci an de an aceasi tampenie la nesfarsit! Tipic romanesc: "nu o sa mi se intample tocmai mie", "lasa ca stiu eu mai bine", "nu imi spun ei mie ce sa fac", "pe masina asta am dat o gramada de bani nu are cum sa nu fie perfecta".
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog