[B] Grup de Lucru Bucuresti-Ilfov

Started by oc7avian, March 16, 2021, 08:54:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

oc7avian

Conexiunile cu A0 sunt musai pentru Finanțare Europeană. Cel puțin asta ne-au spus.

DR2 e upgrade A1 la 3 benzi pe sens (3.5m, fără bandă de urgență). Ciurel e exclus pentu că nu se poate face ușor drum cu acces controlat până în A0. Nicio penetrație nu e gândită ca bulevard. Iar soluții peste lac etc. sunt complexe & costisitoare.

Nodurile cu DNCB pot fi studiate și declarate neconforme în SF. E bine că au în cap opțiunea pentru o analiza fezabilitatea.

AndreiB

#31
Raman complet opus ideii de DR5 la sud de Greenfield. Nu merita impactul ecologic al sectionarii padurii Baneasa.

oc7avian


oc7avian


TVlad

Care e traseul prelungirii liniei de tramvai Militari-Chiajna? Pleaca de la Preciziei sau se desprinde undeva pe traseu din linia lui 41? Dar prelungirea Petrache Poienaru?

panzer

Quote from: vancouver on March 31, 2021, 10:01:12 PM
- DR3 - trebuie corelat cu DX Targoviste
Cam in aceeasi zona vazusem si noi DR3 prin iarna cand ne "boscorodeam" cu DX-ul de Targoviste.

Multumim frumos oc7avian. Daca apuci sa vorbesti cu ei atrage-le atentia ca este nevoie de un studiu si pe DNCB. Pleaca de la un asumption care are sansa sa fie gresit: ne legam de orbitala iar aceasta va poate ceda sub traficul nou invalindand resutul solutiilor in lant.

minisoferul

Park and Ride la Bragadiru, in jurul intersectiei DNCB cu DN6 si apare si semn de Metrou iar la planurile Metrorex nu apare nimic de magistrala M7 Bragadiru - Colentina. Deci nu sunt foarte bine corelate proiectele.

oc7avian

Măcar acum se încearcă corelarea  :D

@panzer Cu drag. Putem trage niște concluzii per subiect pe care să le înaintăm. Vor urma niște discuții dedicate per proiecte, dar încă n-avem detalii. Lucrurile sunt încă incipiente.

C0ndu

Există undeva pe FB aceste informaţii? Ca să le putem populariza în rândul publicului larg.

GAC

Ma surprinde placut ideea reabilitarii a 48 Km + constructia a 58 Km cd tramvai.
Totusi lipseste un lucru: un sistem de semnalizare preferentiala pentru transportul in comun, mai ales cand discutam de tramvai. Deja vehiculele au GPS; semafoarele sunt coordonate printr-un sistem centralizat, deci un sistem de semnalizare / gestionare preferentiala de care sa beneficieze mijloacele de transport in comun este la mica distanta... o implementare software ar fi destul. Astfel, se va genera un imens stimulent pentru a folosi transportul in comun.

elcraft

1. Vad ca e multa retea de tramvai luata in calcul, ceea ce nu ma asteptam. Ca si colegul, si eu zic ca un tramvai pe care l-as vedea extrem de util, din cauza blocurilor, cozilor si distantelor mari intre statii de metrou, ar fi pe bd. Unirii (conexiune cu Unirii si dincolo cu Muncii si/sau Dudesti).

2. Harta pistelor de biciclete in ce stadiu este? Inclusiv ce fel de piste (separate cu borduri si semafoare sau simple marcaje). Ca daca e batuta in cuie, in calitate de simplu cetatean as fi cam dezamagit... Daca vorbim fie si macar de simple marcaje, as fi vazut ceva mai multa "revolutie", o retea mai completa, vasta pe oriunde se poate, mai ales in cartierele dormitor care sunt sufocate de masini. Nu doar prin centru si pe cateva radiale.

Am atasat un exemplu de cum vad eu lucrurile. Cele cu rosu sunt cele vazute aici pe harta si am mai adaugat cu roz simple propuneri, in cazul in care se vrea sa se schimbe cu adevarat ceva. Si nici macar nu vorbim de reconvertirea unor artere ci in multe cazuri de utilizarea unei benzi partial ocupate deja de masini parcate, de benzi ingustate care ar putea face loc unui culoar de biciclete (ex: Sibiu s.a.), de artere chiar cu 3+ benzi pe sens (ex: Calea 13 Septembrie spre Parlament, Eroilor intre Gradina Botanica si Splai sau in jurul Universitatii de Aparare Carol I), de strazi care pot fi reconfigurate (ex: Preciziei), Dezrobirii care are o banda auto foarte larga. Am inclus si proiectele noi de la S6 unde sper sa fie incluse si piste (Liniei, faleza Lacul Morii, Valea Larga). De exemplu pe Ghencea nu vad desenat nimic. Si probabil as mai vedea completari de genul asta si in alte zone din oras.


Skynick

Tare sunt curios daca a estimat cineva o suma anuala a pagubelor auto provocate de reteaua de tramvaie neintretinuta.
E o veste f buna ca se refac liniile. Sper sa vedem un nou standard de planeitate si integrare in drum.

Lyvyoo

Quote from: C0ndu on April 02, 2021, 08:33:14 AM
Există undeva pe FB aceste informaţii? Ca să le putem populariza în rândul publicului larg.
Cred ca aici: https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/1447493238923890
Cu detaliere aici: http://jurnaluldeilfov.ro/orbital-bucuresti-o-retea-de-drumuri-radiale-care-sa-conecteze-coridorul-iv-pan-european-cu-regiunea-bucuresti-ilfov/?fbclid=IwAR0rsmegh35kG2T1G-hj-U9ouUhffC_KPpbg8hGjP26Q6mCiIcn9wLZuG0Q
"Orbital Bucureşti", o reţea de drumuri radiale care să conecteze Coridorul IV Pan-european cu Regiunea Bucureşti – Ilfov


lucian

Cică a fost respins planul PNRR de către cei de la Bruxelles

Xed

@lucian, numeste si tu o sursa pentru aceast zvon. De unde ai auzit treaba asta pentru ca la o cautare pe internet nu am reusit sa gasesc absolut nimic?