Cele mai ieftine zboruri: tips & tricks

Started by Archi, April 21, 2014, 04:34:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Archi

 Sunt convins ca multi romani si nu numai se confrunta cu zborurile scumpe peste ocean, de aceea am creat acest topic.

Aici vom posta promotile companiilor aeriene, care sunt cele mai ieftine destinatii, dar si cele mai ieftine aeroporturi de plecare catre ocean.

Este clar ca cele mai ieftine orase de plecare nu mai sunt Frankfurt, Paris, Londra sau Amsterdam. Dealtfel cele mai ieftine destinatii se schimba foarte des. De exemplu vara asta am observat ca este ieftin Zurich-New York, la anul sunt mari sanse sa nu mai fie.

Am mai observat ca din vara Norvegian Air Shuttle va opera Zboruri din Scandinavia si Londra Gatwich peste ocean la preturi incepand de la umpic peste 400 EUR

Si Aer Lingus, companie irlandeza are zboruri aceptabile catre New York, iar din Bucursti si din Budapesta avem Ryan air catre Dublin cu preturi acceptabile, deci aceasta poate fi o solutie.

Aici putem discuta si despre zborurile low cost/trenul/alte legaturi catre orasul de plecare.

Daca ati reusit sa zburati sau veti zbura ieftin in USA sau Canada va invit sa postati linkul de pe situl de rezervare. Deasemenea opinii despre calitatea zborului sunt binevenite! :)

frunzaverde

Quote from: Archi on April 21, 2014, 04:34:03 PM
Sunt convins ca multi romani si nu numai se confrunta cu zborurile scumpe peste ocean, de aceea am creat acest topic.

Ce inseamna ieftin?
Sub 500 EUR EU-US? Sub 400?
Trebuie ca biletul OTP - ??? sa fie si el sub xxx EUR pentru ziua respectiva?

Sfaturile generale:

LON - NYC este cel mai des perechea cea mai ieftina EU-US, datorita concurentei ridicate. Este relativ usor sa ajungi la Londra din OTP. De exemple, date aleatoare (din sezon), ajungem la bilete de sub 450-500 EUR dus-intors pe perechea asta. In cazul asta aveam de-ales vreo 25 de optiuni diferite (asta e un alt avantaj la LHR, exista extrem de multe zboruri):



Dezavantajele sunt LHR... luati-va minimum 4h30-5h pentru transfer pe doua bilete diferite. Cozi, aglomeratie, vai-si-amar. 395 GBP inseamna vreo 470 EUR.

Din OTP avem, de exemplu, OTP - ATL:


6085 SEK = 669.05 EUR. (flygstolen.se emite biletul, garantez ca-s ok; nu incercati pe site-ul companiilor, sunt bilete consolidate, cele mai ieftine bilete neconsolidate - adica disponibile direct pe site-ul companiilor sunt >800 EUR).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Archi

Quote
Ryanair is to offer customers £8 flights to the US - but passengers will still be hit with hidden costs along the way.
The airline intends to offer the cheap flights from between 12 to 14 European cities to the same amount of destinations in America.
However, the transatlantic flights won't be available for up to another five years when the company gets the long-haul aircraft it needs.


Michael O'Leary, the airline's chief executive, told the Irish Hotels Federation conference in Meath that Ryanair would offer the €10 (£8.21) flights to Boston and New York.
Flights back to Europe from the US would cost $10 (£6.00).
However, he admitted that passengers would pay extra for everything from meals to baggage.


WHAT IS LIKELY TO BUMP UP THE PRICE OF A RYANAIR FLIGHT?
Ticket:                                                     £8.21
Credit card fee:                                       £4.54
One checked bag 20kg:                         £25
Seat reservation:                                    £10
Airport passenger duty                           £67
Food:                                                     £30.95
(Panini, cup of tea, small Heineken,
glass of wine, bottle of water,
lasagne and chips)                                           
Grand total:                                         £145.70



SURSA

La calculul de mai sus daca eliminam mancarea, bagajul de cala si locul rezervat iese un total de aproximativ 80 de lire... acceptabil!

Este de specificat faptul ca acest lucru nu are cum sa se intample in urmatorii 4-5 ani, Ryanair neavand inca avioane capabile de un zbor peste ocean.

Oricum in articol nu e nimic concret, deci trebuie luat ca atare.

dr4qul4

Crezi ca se poate zbura peste ocean fara mancare?
Iti iei ceva din aeroport dar tot scump e si din afara nu ai cum sa bagi lichide.
Eu pana la Londra nu rezist fara 2 sucuri/apa/ceai si ceva de mancare.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

frunzaverde

#4
Quote from: Archi on April 29, 2014, 11:23:46 PM
Este de specificat faptul ca acest lucru nu are cum sa se intample in urmatorii 4-5 ani, Ryanair neavand inca avioane capabile de un zbor peste ocean.
Oricum in articol nu e nimic concret, deci trebuie luat ca atare.

MO'L tot spune de zboruri transatlantice de mai bine de 5 ani. Alaturi de alte idei de-ale lui, suna mai degraba a PR/publicitate gratis decat a ceva serios. Stie prea bine ca Norwegian are probleme (destul de serioase) in a implementa un model de business low-cost long-haul (de la avioane care nu sunt de incredere atunci cand sunt folosite la nivelul operational extrem de solicitant cerut pana la probleme cu sindicatele si cu legislatia muncii din tarile de destinatie, care limiteaza optiunile de angajare). Cred ca MO'L o sa astepte pana cand Norwegian isi va fi rezolvat problemele si apoi se va gandi daca efortul de a lansa zboruri transatlantice se justifica. In momentul asta Norwegian are indoieli, si inca destul de mari.

Quote from: dr4qul4 on April 29, 2014, 11:34:16 PM
Crezi ca se poate zbura peste ocean fara mancare?
Iti iei ceva din aeroport dar tot scump e si din afara nu ai cum sa bagi lichide.
Eu pana la Londra nu rezist fara 2 sucuri/apa/ceai si ceva de mancare.

In cazul meu cel putin depinde - daca zborul e red-eye (de noapte), asa cum sunt mai toate zborurile de pe Coasta de Est/Midwest inspre Europa, atunci n-am probleme cu mancarea. Zborurile pleaca in jur de 20:30-23:30 (local) si ajung in Europa in jur de 7:30-11:00 (local). Daca zborul e de zi, imi trebuie mancare.

Insa, daca zbor Economy, nu ma pot lasa oricum la mila liniilor aeriene. Dintre toate zborurile long-haul pe care le-am facut vreodata (>20), o singura data am primit mancare care sa se califice la categoria decenta (anul asta, Air Canada, FRA-YYZ, paste cu pesto si ceva mozzarella). In rest, tot felul de mizerii, mare parte necomestibile. De marimea portiilor nu mai vorbim... BA bate recordul la "jeg", patru cubulete de pui inca congelat partial cu un sos de curry cu unt rece si cu orez partial ars, plus cafea nepotabila (un lichid subtire, semi-transparent si fara gust), plus un scone si ceai. Atat pentru 11 (unsprezece) ore de zbor intre Londra si San Francisco (bine macar ca nu eram singur si ca destinatia e un loc absolut incredibil; altfel tot zborul ar fi fost agonie curata - avion jegos si antic, scaun imposibil, ecran minuscul si de-abia functional...)... Pe zborul prealabil, 2.5h Stockholm - Londra, ne-au servit una bucata sandwich cu paine dulce, una felie salam plus margarina. Poate oi fi eu prea pretentios sau poate oi avea eu ghinion, dar de fiecare data ma pregatesc in prealabil.

Asa ca indiferent daca-mi dau sau nu ceva de mancare, oricum voi vizita unul din restaurantele din FRA (nu prea multe optiuni, dar este ceva decent dincolo de pass-control care are carnati si sauerkraut), MUC (berarie cu bere facuta in aeroport), AMS (sunt atatea optiuni) sau LHR (Wagamama in T5 imediat ce-ai scapat din iadul cozilor)...  Si oricum imi voi lua ceva la bord.

Apa insa imi trebuie, si in cantitati mari. Dar mi-e indiferent daca o iau din aeroport sau daca platesc cativa euro pe ea in avion, daca pretul biletului a fost suficient de mic. Intre BA si Norwegian pentru ARN-SFO/OAK as alege fara probleme Norwegian...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Eurocopter

#5
Ca sa faceti singuri o comparatie intre zborurile long-haul operate de companiile europene, precum cele descrise de frunzaverde, si cele din orientul mijlociu, va prezint o experienta recenta de-a mea cu Emirates, bilet standard la economy class.

Meniul suna cam asa pentru un zbor de 6 ore: aperitiv - salata de somon la dus si de creveti la intors; fel principal: la alegere pui cu legume si orez sau miel cu nu mai stiu exact ce (am optat pentru pui); la intors tot la alegere pui cu ceva paste foarte gustoase sau peste cu un alt fel de legume. Pe langa asta se ofera o chifla proaspata, unt, branza sau cascaval de calitate. La desert am primit o pudinca foarte buna de ciocolata-vanilie si gem cu fructe de padure. Bauturile sunt la discretie, berea la alegere Heineken sau Budweiser, iar vinurile in general italiene, australiene si sud-africane sunt bine alese. Tariile Johnnie Walker, cognac Hennessy si vodka Russian Standard daca bine retin. Si sa nu uit, tacamuri de inox la economy class!

Daca zbori cu ei efectiv nu trebuie sa ai grija mancarii sau a bauturii pe durata zborului sau chiar 2-3 ore dupa.

dr4qul4

iar cand vorbim de un zbor lung toate acestea conteaza. Imaginati-va ca atunci cand se plateste suplimentar pentru bagaje, toti incearca sa-si ia bagaj de mana.....asa ca se produce aglomeratie. Mai adaugati ca la low-cost se mai adauga cateva randuri de scaune. Nu e placut sa zbori 7-8 ore inghesuit.
De toalete nu mai vorbesc. toti baga inainte ca sa nu plateasca in avion si dupa ce stai in aeroport si mai si zbori dai fuga repede

Asadar, nu tot ce e ieftin e si bun. Pe distante scurte nu e problema, 2 ore induri.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Archi

Ai dreptate, dar si asa se vor gasi suficienti oameni care sa faca aceste sacrificii pentru a economisi niste sume placute la auz.

rio tinto

WOW airlines surprinde incepand cu 2015.

O legatura cu Islanda insa din OTP e mai greu realizabila.

http://wowair.us/destinations/our-destinations/reykjavik

voicul

Nu este peste balta neaparat, dar e sigur avantaj pentru client ;)

Care este cea mai bună lună pentru a cumpăra bilete de avion mai ieftine şi care sunt cele mai accesibile destinaţii pentru un city break

O comparaţie între preţurile biletelor de avion pe parcursul anului arată că luna noiembrie este cea mai ieftină lună pentru călătoriile cu avionul, în afara perioadelor promoţionale.

http://adevarul.ro/life-style/travel/calatoriilecu-avionul-mai-ieftine-30-luna-noiembrie-cele-mai-accesibile-destinatii-city-break-1_57ed11985ab6550cb81df94b/index.html

Ionut

Am schimbat eu obiectivul thread-ului. Putem pune orice despre cum obtinem bilete mai ieftine. Tips & tricks. Stiri diverse cu zboruri ieftine oriunde in lume. Stiu eu pe cineva care a promis niste trucuri. :)

alexbb

#11
Eu urmaresc site-ul asta:
secretflying
Mare grija pt ca sunt doar pe segmente in general, cu diferite linii aeriene si pot exista probleme daca vreuna din linii face modificari la orarul de zbor.

De curand a fost un promo de la Quatar - 2 bilete la pret de 1, stiu ca era Singapore pt 2 pers, dus intors, sub 1000 EUR din Bucuresti. La fel mai au promotii bune si alte linii aeriene.
Transatlantic am zburat doar prin companie, cu munca si nu m-a interesat prea tare pretul, dar in curand va trebui sa iau un bilet pentru insotitor, asa ca le urmaresc. Daca mai vad ceva, va tin la curent.

/edit - qatar are acum promo din Sofia catre Asia: sofia-asia

infraAdi_ro

Reduceri de 20% pentru toate zborurile Blue Air!
Ofertă limitată: 20% reducere pentru toate cele peste 80 de destinații operate de Blue Air!
Perioada de călătorie este 14 octombrie 2016 – 28 octombrie 2017, așa că îșți poți planifica vacanțele de anul acesta și de anul viitor.
Grăbește-te și rezervă-ți biletele pe www.blueairweb.com, la Call Center sau la Agențiile Blue Air și cele partenere.
(*Promotie disponibila intre 14-16 octombrie 2016)

Romania are un viitor doar daca are prezent!

iuli

Promotie aniversara Air Serbia: Bucuresti – Belgrad si retur, 119 EUR

QuotePe 26 octombrie 2016, Air Serbia aniverseaza 3 ani de la inceperea zborurilor, ocazie cu care anunta o promotie.

Promotia este valabila intre 24 si 28 octombrie 2016 pentru calatorii ce au loc intre 1 noiembrie – 15 decembrie 2016 si 10 ianuarie – 10 iunie 2017. Sederea minima la destinatie: 3 zile sau o duminica. Sederea maxima: doua luni. Pentru calatoriile ce au loc vinerea, sambata si duminica se aplica o taxa de 10 EUR.

Sursa: Aeronews.ro

Reservari: https://www.airserbia.com/en/special-offers-best-deals
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Ziua cu cele mai ieftine bilete de avion

Cine vrea să zboare pe bani puţini trebuie să îşi cumpere biletele atât în perioada potrivită, cât şi în ziua potrivită. Marţi este ziua în care companiile aeriene vând cele mai ieftine bilete. Există chiar şi o perioadă potrivită a zilei: după-amiaza. Această evoluţie a preţurilor este dată de modul în care funcţionează companiile aeriene. Totuşi, biletele de avion sunt influenţate de multe variabile, dintre care cea mai importantă este ziua decolării.

Preţurile biletelor de avion sunt stabilite de algoritmii complecşi gândiţi de companiile aeriene, iar pasagerii nu sunt niciodată siguri dacă au nimerit sau nu cea mai bună ofertă. Sunt totuşi perioade în care zborurile sunt mai ieftine decât de obicei. De exemplu, o analiză FareCompare, citată de săptămânalul Barron's, arată că cele mai ieftine bilete de avion sunt cele cumpărate într-o zi de marţi. Preţurile nu sunt stabilite doar de calculatoare pe baza unor formule prestabilite. Şefii companiilor aeriene au la rândul lor un cuvânt de spus. Aceştia se întorc la serviciu lunea, se uită peste datele privind vânzările de bilete din săptămâna precedentă, apoi peste ofertele companiilor rivale şi vin cu o contra-ofertă, de obicei mai bună. Noile preţuri, mai mici, intră în vigoare în ziua de marţi şi pot fi valabile câteva zile.

Sunt însă multe alte variabile pe care pasagerii trebuie să le ia în calcul. Site-ul Cheap Air a încercat să afle pe baza ofertelor companiilor aeriene cât de devreme trebuie cumpărat biletul pentru un preţ mic. Concluzia a fost că biletele cele mai ieftine sunt vândute cu cel puţin trei săptămâni şi cel mult trei luni şi jumătate înaintea decolării.

Cei care îşi cumpără biletele cu peste nouă luni înaintea zborului ajung să plăteacă mult mai mult decât cei dispuşi să mai aştepte. Însă cele mai scumpe bilete rămân cele vândute chiar înaintea zborului. Chiar şi aşa, cei dispuşi să rişte pot aştepta până în ziua decolării. Ca să umple avioanele, companiile aeriene fac oferte de ultim moment pentru locurile pentru care nu au reuşit să vândă bilete. Totuşi, aceste bilete ieftine sunt greu de prins.

Digi24