News:

.

Main Menu

Wizz Air

Started by iuli, March 29, 2014, 03:35:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Viena, noua baza Wizz Air. Trei avioane si 17 destinatii deservite in 2018

Austria va fi a 44-a tara in care Wizz Air opereaza. Zborurile vor incepe in aprilie cu un Airbus A320, doua A321 urmand sa se alature bazei din noiembrie. In total, Wizz Air va deservi 17 destinatii cu plecare din Viena in 2018. Noua baza reprezinta o investitie de 331 de milioane de dolari si va asigura 120 de noi locuri de munca. Din 27 aprilie, pasagerii vor putea zbura cu Wizz Air spre Gdansk, Tuzla (Bosnia & Herzegovina) si Varna, spre Bari, Malta, Roma, Valencia si Tel Aviv din iunie, respectiv Billund, Bergen, Dortmund, Kutaisi, Larnaca, Nis, Ohrid, Tenerife si Salonic din noiembrie. Biletele au fost puse deja in vanzare si pleaca de la 19,99 EUR / segment.

UPDATE / Joi, 11 ianuarie, incepand cu ora 17:00, CEO-ul Wizz Air va sustine o conferinta de presa la Bucuresti despre planurile legate de piata din Romania. Vom fi prezenti pentru a va aduce noutatile direct de la sursa.

Aeronews

Ionut

Rezultate Wizz Air în 2017: trafic record de pasageri și multe rute noi

Wizz Air este cea mai mare companie aeriană cu operațiuni în România, având o cotă de piață de 34.7%, mai mult față de TAROM și Blue Air împreună. În 2017, a transportat peste 6.8 milioane pasageri din/spre destinațiile din România, în creștere cu 28% față de anul precedent. Iar în total, întreaga flotă Wizz Air a transportat 28 de milioane de pasageri, în creștere cu 24% față de 2016.

Chiar dacă nu au fost anunțate rute noi ACUM, asta nu înseamnă că Wizz Air nu va veni cu noutăți în 2018. Nu mai puțin de 15 rute vor fi inaugurate în acest an, care vor lega orașe din România de destinații europene. Wizz va continua creşterea pe piața din România, punând la vânzare 8,8 milioane de locuri, cu 16% mai mult decât anul trecut. După expansiunea deja anunţată pentru operaţiunile din România, Wizz Air va avea alocate 24 de aeronave la cele şase baze, iar numărul de angajaţi orientaţi către pasageri va ajunge la peste 950.

AirlinesTravel.ro

Balto

Şeful Wizz Air: este doar o chestiune de timp până când Tarom va dispărea de pe piaţă. Avem deja de cinci ani un plan dacă acest lucru se întâmplă

József Váradi, CEO al transportatorului Wizz Air, crede că organizarea angajaţilor în sindicate nu este foarte eficientă, dând exemplul companiei de stat Tarom, şi spune că se recurge la această formă de organizare atunci când lucrurile nu merg bine într-o companie.

,,Uitaţi-vă la Tarom. Piloţii poate că se simt mulţumiţi acolo pentru că fac parte dintr-un sindicat, dar cu tot respectul, este doar o chestiune de timp până când Tarom va dispărea de pe piaţă. Tarom este compania aeriană naţională de aici şi are o cotă de piaţă de doar 15%, iar Blue Air, Wizz Air sunt companii mai mari, iar Ryanair începe să devină o companie tot mai mare în România.

Zf.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

dragos76

Cam șmecherașe declarațiile CEO-ului; se leagă de problemele reale de performanță de management din Tarom, ca să le pună cumva în balanță cu existența/inexistența unui sindicat. Ce are sula cu prefectura? Da, un sindicat organizat ca acum 30 de ani (cum e posibil să fie și cel din Tarom) poate veni cu atitudini refractare, și poziții prin care să te asiguri să îți fie călduț azi, fară să te gândești că mâine poate nu va mai exista, să ceri beneficii total necorelate cu performanța firmei, să te opui măsurilor de restructurare care poate afectează un 10-20% din personal, dar salvează jobul celorlalți. Dar e clar că e o atitudine prin care își depășește atribuțiile (protejarea angajaților de abuzurile conducerii, intermedierea unor relații de pe poziții relativ egale între angajator și angajați etc).

Dar asta faptul că nu are sindicat nu înseamnă pentru un angajat wizz neapărat un lucru liniștitor. Da, e liniștitor că lucrezi în o companie organizată profesionist, nu îți pui problema că din cauza conducerii peste 6 luni e posibil ca să nu mai ai nici tu nici colegii unde să lucrezi. Dar și în fața oricărei decizii abuzive sau de pe poziții de forță ale angajatorului ești cam pe cont propriu. Eu cred că un sindicat modern, care să își vadă de scopurile sale precise și să nu fie folosit ca instrument de forță e ceva necesar.

mirceaVRo

Wizz Air a operat pentru o perioada zboruri din Glasgow , au fost oameni care si-au cumparat bilete cu multe luni inaintea decolarii apoi cu o luna inainte s-a spus ca nu mai opereaza zboruri de pe Glasgow si pasagerii pot avea banii inapoi sau pot alege sa plece cu Wizz de pe alt aeroport din u.k. , nu stiu cat de corect au procedat cu varianta asta tinand cont ca cel care si-a cumparat biletul cu 6 luni inainte nu va mai gasi un bilet la acelasi pret si schimbarea aeroportului il poate face sa adauge ore bune in plus la calatorie .
Si eu am zburat cu ei si de fiecare data au avut intarziere la decolare jumte sau 1 ora deci nu stiu cum va evolua sau involua daca vor lua locul TAROM .

Ionut

Wizz Air lansează trei rute noi din România. Care sunt destinaţiile spre care veţi putea zbura în 2018

Operatorul aerian low-cost Wizz Air a anunţat că va aloca a 10-a aeronavă la Aeroportul Otopeni în iunie. Extinderea flotei va permite companiei să lanseze trei noi rute din România spre Atena, Goteborg şi Nisa. Compania operează în prezent 48 de rute spre 20 de ţări din Bucureşti. Business Magazin

frunzaverde

Quote from: mirceaVRo on January 12, 2018, 01:35:33 PM
nu stiu cat de corect au procedat cu varianta asta

Au procedat absolut corect. Se acorda compensatie doar daca zborul a fost anulat cu 14 sau mai putine zile inaintea datei programate. In cazul asta legea prevede doar obligatia returnarii banilor sau oferirea unui alt itinerariu similar.

Quote from: mirceaVRo on January 12, 2018, 01:35:33 PM
Si eu am zburat cu ei si de fiecare data au avut intarziere la decolare jumte sau 1 ora deci nu stiu cum va evolua sau involua daca vor lua locul TAROM .

Punctualitatea Wizz e rezonabila si comparabila cu restul industriei.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Balto

Bilanţul Wizz Air în România: 6,8 mil. pasageri şi venituri de aproape 300 milioane de euro. József Váradi, CEO al Wizz Air: ,,România aduce circa 20% din businessul nostru"

Wizz Air, liderul pieţei locale de transport aerian după nu­mărul de clienţi, a avut anul trecut în România un număr de 6,8 milioane de pasageri, mai mult cu 28% faţă de anul precedent. Piaţa locală reprezintă pentru transportatorul cu sediul la Budapesta circa 23% din numărul de locuri alocate în aero­na­ve şi în jur de 20% din business.

zf.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Balto

Gafa majoră a celor de la Wizz Air. Bagajele călătorilor curselor de la Londra la Cluj-Napoca şi la Craiova au fost încurcate

Mai mulţi călători care au venit luni cu o cursă Wizz Air de la Londra spre Cluj-Napoca au reclamat că bagajele lor ar fi ajuns la Craiova, compania anunţând că bagajele vor fi transportate de o firmă autorizată la adresele de domiciliu, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Reprezentanţii Wizz Air au confirmat, luni, corespondentului MEDIAFAX că, din cauza unei "situaţii nefericite", bagajele pasagerilor de pe zborurile W6 3304 de la Londra - Luton la Cluj-Napoca şi W6 3754 de la Londra - Luton spre Craiova din data de 22 ianuarie 2018 nu au ajuns la aeroporturile de destinaţie.

Mediafax.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Ionut

József Váradi, CEO Wizz Air: "Suntem în discuţii cu Alitalia, dar nu ne interesează zborurile transatlantice"

"Italia este o piaţă mare pentru Wizz Air, avem 50 de zboruri şi milioane de pasageri. Ne interesează piaţa italiană şi doar piaţa, în niciun caz zborurile transatlantice. Suntem interesaţi de Alitalia", a declarat József Váradi, CEO Wizz Air pentru Capital. "Wizz Air este o companie low-cost cu trasee scurte şi aşa va rămâne", a adaugat Váradi.

Capital

Ionut

Cum arată topul celor mai mari companii low-cost din Est. Ryanair şi Wizz Air îşi împart supremaţia în regiune pe segmentul zborurilor ieftine

Compania ungară Wizz Air este lider în cinci din zece pieţe analizate de ZF pe segmentul zborurilor low-cost, inclusiv în România şi Bulgaria, arată datele companiei de cercetare Innovata, care ia în calcul piaţa în perioada aprilie 2016-martie 2017. Pe de altă parte, pe pieţe mai mari precum Polonia liderul este Ryanair. De altfel, compania irlandeză ocupă poziţia fruntaşă pe patru pieţe din regiune, în timp ce pe una singură liderul este Easy Jet, companie înregistrată în Marea Britanie. Analiză ia în calcul doar zborurile low-cost, nu şi pe cele de linie.

ZF

Ionut

Wizz Air lansează un nou concurs de inovare pentru tineri

Până în 25 martie, studenţii sau materanzii se pot înscrie la a doua ediţie a concursului Wizz Youth Challenge. Un concurs internaţional de studii de caz pentru studenţii cu răspunsuri inovatoare la o provocare stabilită de companie. Premiul cel mare constă în călătorii nelimitate timp de un an. ,,Wizz Youth Challenge este un concurs internaţional de studii de caz ce le permite studenţilor din universităţi şi colegii din întreaga reaţea Wizz , să-şi arate potenţialul şi să vină cu idei inovatoare (out-of-the-box), ca răspuns la o provocare de afaceri stabilită de companie", arată un comunicat transmis luni de Wizz Air.

ZF

cristi5

Wizz a anulat CLJ-NYO (Stockholm Skavsta). Cand am folosit cursa era cam goala, deci e de inteles. A ramas Cluj-Malmö si am auzit ceva de Cluj-Oslo, probabil tot o incercare a pietei...

Cum se poate afla daca a mai anulat si alte curse cu ocazia asta?

Ionut

Wizz Air a lansat o nouă cursă din București. Anterior a promis zboruri și spre Coasta de Azur

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală și de Est și cel mai mare transportator aerian din România, a lansat o nouă cursă din România, spre Atena, asigurând anterior că va organiza zboruri și spre Goteborg și Nisa, cu plecare din Capitala României. Cursele spre Atena sunt asigurate începând cu această săptămână. În 2017, Wizz Air a transportat în România peste 6,8 milioane de pasageri pe rutele sale cu prețuri reduse, o creștere cu 28% față de anul precedent. În cursul anului, compania a lansat 17 noi rute din România și și-a extins bazele din Cluj-Napoca și Craiova, adăugând două aeronave suplimentare.

În acest an, operatorul aerian va avea 8,8 milioane de locuri la vânzare pe rutele sale din România, cu 16% mai mult decât anul trecut, cu 24 de aeronave la bazele din București, Cluj-Napoca, Craiova, Iași și Timișoara. În prezent, rețeaua WIZZ din România este formată din 143 de rute, inclusiv zborul intern București – Cluj-Napoca.

Profit.ro

Ionut

Wizz Air: a 10-a aeronava la Bucuresti si 11 ani de la deschiderea bazei

Wizz Air a alocat cea de-a zecea aeronavă la București și a sărbătorit 11 ani de la inaugurarea bazei locale. Aeronava Airbus A321 de ultimă generație, cu 230 de locuri, va asigura cursele pe cele mai noi rute, cu începere din București spre Atena, Göteborg, Nisa și Kutaisi, precum și frecvențele crescute către 8 destinații din București: Barcelona, Bari, Billund, Eindhoven, Geneva, Londra Luton, Paris Beauvais și Tel-Aviv. În total, programul WIZZ va avea 24 de zboruri adiționale săptămânale cu plecare de la București.

În primele șase luni din 2018, mai mult de 1,6 milioane de pasageri au călătorit la bordul aeronavelor companiei din București, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă din anul anterior. Pentru a răspunde cererii tot mai mari din România, WIZZ lansează 4 rute noi și crește frecvențele pentru 8 curse populare din București, în 2018. Anul acesta, Wizz Air oferă mai mult de 4,2 milioane de locuri la vânzare, spre 47 de destinații din 20 de țări, cu tarife ce încep de la doar 39 de lei / segment. Investiția totală WIZZ din București depășește 1,1 miliarde de dolari și susține piața locală de forță de muncă, în condițiile în care baza are o echipă formată din peste 400 de profesioniști în aviație și facilitează peste 2.300 de locuri de muncă anual în regiune, în industriile afiliate. De la decolarea primei aeronave WIZZ de la București, în 2007, mai mult de 19 milioane de pasageri s-au bucurat de tarifele scăzute WIZZ, de sistemul facil de rezervări și de serviciile de calitate de la bordul aeronavelor.

Deja cea mai mare companie aeriană din România, Wizz Air oferă acum 141 de rute către 22 de țări (inclusiv zborul intern București – Cluj Napoca) spre toată Europa de pe zece aeroporturi locale. În 2018, 20 de noi rute au fost deja anunțate din România, spre destinații populare precum Atena din București și Cluj – Napoca, Nisa, Lyon, Malmo sau Salonic din Iași. Wizz Air operează de pe aeroporturile din România cu o flotă tânără formată din 25 de aparate de zbor, inclusiv 5 noi și ultra- eficiente Airbus A321 cu 230 de locuri, și o echipă formată în prezent din mai mult de 1.000 de angajați locali.



Aeronews