Author Topic: Wizz Air  (Read 24284 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.991
  • Karma: +2945/-588
Re: Wizz Air
« Reply #105 on: January 10, 2018, 07:13:26 AM »
Viena, noua baza Wizz Air. Trei avioane si 17 destinatii deservite in 2018

Austria va fi a 44-a tara in care Wizz Air opereaza. Zborurile vor incepe in aprilie cu un Airbus A320, doua A321 urmand sa se alature bazei din noiembrie. In total, Wizz Air va deservi 17 destinatii cu plecare din Viena in 2018. Noua baza reprezinta o investitie de 331 de milioane de dolari si va asigura 120 de noi locuri de munca. Din 27 aprilie, pasagerii vor putea zbura cu Wizz Air spre Gdansk, Tuzla (Bosnia & Herzegovina) si Varna, spre Bari, Malta, Roma, Valencia si Tel Aviv din iunie, respectiv Billund, Bergen, Dortmund, Kutaisi, Larnaca, Nis, Ohrid, Tenerife si Salonic din noiembrie. Biletele au fost puse deja in vanzare si pleaca de la 19,99 EUR / segment.

UPDATE / Joi, 11 ianuarie, incepand cu ora 17:00, CEO-ul Wizz Air va sustine o conferinta de presa la Bucuresti despre planurile legate de piata din Romania. Vom fi prezenti pentru a va aduce noutatile direct de la sursa.

Aeronews
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.991
  • Karma: +2945/-588
Re: Wizz Air
« Reply #106 on: January 12, 2018, 07:22:41 AM »
Rezultate Wizz Air în 2017: trafic record de pasageri și multe rute noi

Wizz Air este cea mai mare companie aeriană cu operațiuni în România, având o cotă de piață de 34.7%, mai mult față de TAROM și Blue Air împreună. În 2017, a transportat peste 6.8 milioane pasageri din/spre destinațiile din România, în creștere cu 28% față de anul precedent. Iar în total, întreaga flotă Wizz Air a transportat 28 de milioane de pasageri, în creștere cu 24% față de 2016.

Chiar dacă nu au fost anunțate rute noi ACUM, asta nu înseamnă că Wizz Air nu va veni cu noutăți în 2018. Nu mai puțin de 15 rute vor fi inaugurate în acest an, care vor lega orașe din România de destinații europene. Wizz va continua creşterea pe piața din România, punând la vânzare 8,8 milioane de locuri, cu 16% mai mult decât anul trecut. După expansiunea deja anunţată pentru operaţiunile din România, Wizz Air va avea alocate 24 de aeronave la cele şase baze, iar numărul de angajaţi orientaţi către pasageri va ajunge la peste 950.

AirlinesTravel.ro
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

Balto

  • Junior
  • **
  • Posts: 78
  • Karma: +10/-0
Re: Wizz Air
« Reply #107 on: January 12, 2018, 09:36:52 AM »
Şeful Wizz Air: este doar o chestiune de timp până când Tarom va dispărea de pe piaţă. Avem deja de cinci ani un plan dacă acest lucru se întâmplă

József Váradi, CEO al transportatorului Wizz Air, crede că organizarea angajaţilor în sindicate nu este foarte eficientă, dând exemplul companiei de stat Tarom, şi spune că se recurge la această formă de organizare atunci când lucrurile nu merg bine într-o companie.

„Uitaţi-vă la Tarom. Piloţii poate că se simt mulţumiţi acolo pentru că fac parte dintr-un sindicat, dar cu tot respectul, este doar o chestiune de timp până când Tarom va dispărea de pe piaţă. Tarom este compania aeriană naţională de aici şi are o cotă de piaţă de doar 15%, iar Blue Air, Wizz Air sunt companii mai mari, iar Ryanair începe să devină o companie tot mai mare în România.

Zf.ro

dragos76

  • Senior
  • ****
  • Posts: 243
  • Karma: +56/-19
Re: Wizz Air
« Reply #108 on: January 12, 2018, 10:44:18 AM »
Cam șmecherașe declarațiile CEO-ului; se leagă de problemele reale de performanță de management din Tarom, ca să le pună cumva în balanță cu existența/inexistența unui sindicat. Ce are sula cu prefectura? Da, un sindicat organizat ca acum 30 de ani (cum e posibil să fie și cel din Tarom) poate veni cu atitudini refractare, și poziții prin care să te asiguri să îți fie călduț azi, fară să te gândești că mâine poate nu va mai exista, să ceri beneficii total necorelate cu performanța firmei, să te opui măsurilor de restructurare care poate afectează un 10-20% din personal, dar salvează jobul celorlalți. Dar e clar că e o atitudine prin care își depășește atribuțiile (protejarea angajaților de abuzurile conducerii, intermedierea unor relații de pe poziții relativ egale între angajator și angajați etc).

Dar asta faptul că nu are sindicat nu înseamnă pentru un angajat wizz neapărat un lucru liniștitor. Da, e liniștitor că lucrezi în o companie organizată profesionist, nu îți pui problema că din cauza conducerii peste 6 luni e posibil ca să nu mai ai nici tu nici colegii unde să lucrezi. Dar și în fața oricărei decizii abuzive sau de pe poziții de forță ale angajatorului ești cam pe cont propriu. Eu cred că un sindicat modern, care să își vadă de scopurile sale precise și să nu fie folosit ca instrument de forță e ceva necesar.

mirceaVRo

  • Junior
  • **
  • Posts: 82
  • Karma: +19/-17
Re: Wizz Air
« Reply #109 on: January 12, 2018, 01:35:33 PM »
Wizz Air a operat pentru o perioada zboruri din Glasgow , au fost oameni care si-au cumparat bilete cu multe luni inaintea decolarii apoi cu o luna inainte s-a spus ca nu mai opereaza zboruri de pe Glasgow si pasagerii pot avea banii inapoi sau pot alege sa plece cu Wizz de pe alt aeroport din u.k. , nu stiu cat de corect au procedat cu varianta asta tinand cont ca cel care si-a cumparat biletul cu 6 luni inainte nu va mai gasi un bilet la acelasi pret si schimbarea aeroportului il poate face sa adauge ore bune in plus la calatorie .
Si eu am zburat cu ei si de fiecare data au avut intarziere la decolare jumte sau 1 ora deci nu stiu cum va evolua sau involua daca vor lua locul TAROM .

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.991
  • Karma: +2945/-588
Re: Wizz Air
« Reply #110 on: January 13, 2018, 08:10:32 AM »
Wizz Air lansează trei rute noi din România. Care sunt destinaţiile spre care veţi putea zbura în 2018

Operatorul aerian low-cost Wizz Air a anunţat că va aloca a 10-a aeronavă la Aeroportul Otopeni în iunie. Extinderea flotei va permite companiei să lanseze trei noi rute din România spre Atena, Goteborg şi Nisa. Compania operează în prezent 48 de rute spre 20 de ţări din Bucureşti. Business Magazin
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

frunzaverde

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.530
  • Karma: +1561/-185
Re: Wizz Air
« Reply #111 on: January 13, 2018, 08:35:39 PM »
nu stiu cat de corect au procedat cu varianta asta

Au procedat absolut corect. Se acorda compensatie doar daca zborul a fost anulat cu 14 sau mai putine zile inaintea datei programate. In cazul asta legea prevede doar obligatia returnarii banilor sau oferirea unui alt itinerariu similar.

Si eu am zburat cu ei si de fiecare data au avut intarziere la decolare jumte sau 1 ora deci nu stiu cum va evolua sau involua daca vor lua locul TAROM .

Punctualitatea Wizz e rezonabila si comparabila cu restul industriei.

Balto

  • Junior
  • **
  • Posts: 78
  • Karma: +10/-0
Re: Wizz Air
« Reply #112 on: January 15, 2018, 06:36:11 AM »
Bilanţul Wizz Air în România: 6,8 mil. pasageri şi venituri de aproape 300 milioane de euro. József Váradi, CEO al Wizz Air: „România aduce circa 20% din businessul nostru“

Wizz Air, liderul pieţei locale de transport aerian după nu­mărul de clienţi, a avut anul trecut în România un număr de 6,8 milioane de pasageri, mai mult cu 28% faţă de anul precedent. Piaţa locală reprezintă pentru transportatorul cu sediul la Budapesta circa 23% din numărul de locuri alocate în aero­na­ve şi în jur de 20% din business.

zf.ro