News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

pasadia

Ca sa se inteleaga de ce vorbesc pe alte topic-uri despre tunel pe sub pasul Oituz:



Pe DN11 intre cele 2 puncte de capat sunt 11 km, facubili in 14 minute conform GMaps. E o localitate (Oituzul maghiar) si multeeeee serpentine. Pe partea din Ardeal sunt 2 benzi pe urcare doar pe ultimii 500 de metri, pe partea dinspre Onesti zona de 2 benzi in urcare incepe dupa vreo 4 serpentine. Pe ambele parti, deseori, se depaseste peste linie continua (masinile grele merg foarte incet, traficul nu e foarte mare). Sus in pas e o zona oarecum deschisa, fara padure, in care deseori e ceata si chichiura (chiar si cand la 10 km in ambele directii e vreme ok). Asfaltul nu e grozav si in plus ocazional mai cedeaza portiuni din terasament sau de la podete.

Traseul propus de mine cu negru mai sus ar avea doar 6 km dintre care doar vreo 3,5 ar fi in tunel (intre cele 2 puncte de inflexiune). Restul ar fi traseu nou, foarte usor realizabil.

adiarc

pt mine e logic ce spui...dar nu uita de frica de tuneluri...ea nu a fost depasita si nici nu va fii ,atata timp cat actualul CNAIR nu poate fii profesionalizat,iar despre un nou CNIR,singura sansa de a face o institutie de la zero,pe alte baze...zero barat si aici.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dumbravaandrei

Ce as mai adauga fata de adiarc este faptul ca acel tunel sub nici o forma nu poate fi facut prin cut&cover. Iar la cum arata compania si experienta deja se naruie visele. Totul va depinde de prestatia pe PiSi unde nu avem semne imbucuratoare.

Dan027

Intrebarile le-am pus acum vreo 2 luni...

dumbravaandrei

Exista SF Sibiu-Brasov?!? Actualizat?!?
Cineva din interior cu ceva traseu/plan?!?
Dupa raspunsul asta mai am intrebari:
1. Geostud fac prospectare pentru completarea SF cu VO Fagaras?
2. Celelalte prospectari de pe traseu pentru ce vor fi mai exact? Reactualizare SF sau proiectare?

disney

Trece te rog intrebarile in topicul de comunicare oficiala cu CNAIR. Apoi ma voi ocupa eu de trimiterea lor si publicarea raspunsului.

pasadia

@dumbrava: nu Sibiu - Brasov, ci Fagaras - Brasov. Asta ar fi surpriza (chit ca imi inchipui ca e un SF facut in cadrul (sau pentru) contractul Bechtel, deci traseul e cel de la Autostrada Transilvania. Pentru Sibiu - Fagaras acum se face primul SF de A (a mai existat unul, dar pentru DX).

In rest, care suspectez eu ca e situatia:

AECOM are contractul pentru a executa SF al A Sibiu - Fagaras. In urma stabilirii jonctiunii cu A1 la Boita, traseul studiat a devenit Boita - Fagaras. Probabil ca intr-o anumita faza a derularii contractului (fie inainte de suspendarea din dec 2015, fie imediat dupa reluarea lui din ian 2017) s-a stabilit pozitia capatului estic (probabil in asa fel incat sa continue natural traseul din link-ul de mai sus al Autostrazii Transilvania - voi presupune acest capat undeva la Mandra) si totodata traseul final Boita - Mandra (despre care pomenea si Ionut mai acum cateva zile). Acest traseu ocoleste orasul Fagaras pe la sud (chiar destul de departe la sud caci trebuie ocolita si platforma chimica); pentru a deservi si orasul probabil se va recurge la conectarea printr-un nod si la includerea in lucrari si a reabilitarii vreunui drum judetean existent (sau poate deschiderea unui traseu nou) - aceasta parte a contractului cred ca va purta denumirea de varianta ocolitoare Fagaras si e bine ca au inclus-o in tema de cercetare. Insa nu cred ca va exista o ocolitoare in sensul cunoscut de noi - adica sub forma a 2 noduri pe DN1, la est si vest de oras care sa permita accesul intre A si DN. Cred ca va exista un nod la S de oras, strict pentru acces, iar constructia intregului traseu Mandra  - Boita va deservi orasul cu o ocolitoare (adica va muta traficul de tranzit compelet, fara a mai fi nevoie de un cerc, jumatate de cerc sau vreun arc de cerc de ocolitoare)

AECOM a subcontractat (si) pe Geostud pentru foraje. Ca atare da, cred ca Geostud face prospectare si pentru SF si pentru VO (pastrand conventia, eu numesc VO ceea ce cred ca va fi un drum de legatura intre A si oras).

La intrebarea 2 imi e greu sa raspund. Banuiesc ca toate prospectarile sunt pentru SF nou de A, nu de reactualizare si nici de proiectare.

Dan027

#202
Lista proiectele eligibile pe POIM.  O:-)



TibiV

Deie Domnul !...

Dar asta banuiesc ca este doar parerea nostra...
I-a intrebat cineva si pe aia care ar trebui sa dea banu' ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SILVIUFG

http://www.bizbrasov.ro/2017/04/24/statul-achita-primele-facturi-pentru-autostrada-fagaras-sibiu/

,,Conform Registului operaţiunilor generatoare de obligaţii de plaţă al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii, firma Consitrans încasează 1,94 milioane lei pentru revizuirea studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Făgăraş. Din datele CNAIR, banii reprezintă avans pentru revizuirea SF-ului privind proiectul autostrăzii Sibiu-Făgăraş.

Stie cineva ceva?

Dan027

Pe Brasov-Fagaras se misca ceva?

NGC

#206
^^^ Ce anume te intereseaza?

Contractul a fost castigat de catre asocierea AECOM INGENIERIA + CONSITRANS + SEARCH CORPORATION si a inceput in 11.05.2015 si ar fi trebuit sa aiba o durata de 17 luni.

alex8

http://m.capital.ro/compania-de-drumuri-plateste-primii-bani-pentru-autostrada-sibiu-1.html

Quote
Conform Registului operațiunilor generatoare de obligații de plață al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii, firma Consitrans încasează 1,94 milioane lei pentru revizuirea studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Făgăraș.

SILVIUFG

#208
^^

Ok, stiu. Ma interesa daca s-au facut plati pentru SF-ul Fagaras-Sibiu. Si daca sunt plati mai recente. :)

NGC

Este prima factura pentru acest contract si de-abia s-a emis, deci nici vorba sa fie deja platita.
Este chiar avansul de 10%.