[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexbb

Pe link-ul de mai jos am gasit un PUD pentru cladirile Equilibrum, care sunt in santier la intersectia FdGc cu Barbu Vacarescu. Apare si o re-configurare interesanta a intersectiei intr-un giratoriu XL. Vad ca linia de tramvai este mutata pe Gara Herastrau, care devine cu sens unic spre Aviatiei, iar intreg Barbu Vacarescu devine cu sens unic spre Tei. FdGc este deja desenata la 4 benzi. Oare chiar vor sa aduca intersectia in acest stadiu? Ar insemna modificari majore si sub pasajul Pipera si pe Barbu Vacarescu in acea zona. Si A3 chiar s-ar "continua" intr-un giratoriu prezis de primarita urbei.

Link


Bogdan_Cluj

#46
Este pe subiect, pt descarcarea A3 in Bucuresti, largirea Sos. Fabrica de Glucoza

https://www.arenaconstruct.ro/cine-va-primi-aproape-4-mil-euro-pentru-terenuri-pe-sos-fabrica-de-glucoza/

LE: mutat de pe threadul de A3 (nefiind "din zona" nu stiam ca exista acest thread :))

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

TibiV

Quote from: Mrs on September 04, 2017, 05:27:46 PM
Cool  :((

Mrs, hai sa punem si textul complet...
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21985812-veste-proasta-pentru-bucuresteni-lucrarile-largire-strazii-fabrica-glucoza-nu-vor-incepe-nici-acest.htm

Quote
Lucrarile de largire a strazii Fabrica de Glucoza nu vor incepe nici in acest an, potrivit informatiilor furnizate de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro. Proiectul este esential pentru Bucuresti deoarece aceasta strada va prelua o parte din traficul de pe autostrada A3, cand aceasta va intra in Capitala. In plus, in zona s-au construit mai multe cladiri de birouri si locuinte, iar cei care locuiesc sau lucreaza stau blocati pe aceasta artera zeci de minute. A3 trebuia sa intre in Bucuresti pana la finalul acestui an, insa un termen realist este anul viitor.

"In acest moment este in curs de elaborare proiectul tehnic. Ordinul administrativ de incepere a prestarii serviciilor de proiectare a fost dat incepand cu 03.07.2017. Dupa finalizarea proiectului tehnic - in  5 luni-  vom demara procedurile de obtinere a  autorizatiei de construire pentru inceperea efectiva a lucrarilor de executie", se arata in raspunsul trimis de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

Municipalitatea motiveaza intarzierile prin faptul ca a fost semnat contractul de proiectare si executie lucrari nr. 263/23.06.2017 intre Primaria Municipiului Bucuresti si Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L.-S.C. TRACON S.R.L.-S.C. PRIMACONS GROUP S.R.L. abia   in data de 23.06.2017, din cauza contestatiilor.

Termenul de finalizare a lucrarilor este de 18 luni incepand cu data ordinului de incepere, din care 5 luni proiectarea. Lucrarile presupun largirea arterei la doua benzi pe sens, amenajarea de trotuare si parcari si costa 48.228.719.48 lei. In bugetul Primariei Capitalei pe anul 2017 s-au alocat pentru aceasta lucrare 15 milioane lei.

De ce s-a blocat largirea strazii Fabrica de Glucoza

Primaria Capitalei a decis sa largeasca strada Fabrica de Glucoza, inca din 2010, aceasta lucrare fiind necesara pentru preluarea traficului de pe autostrada A3 Bucuresti - Ploiesti, atunci cand ea va intra in Capitala. Tot in 2010, Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB) a aprobat culoarul de exproprieri si despagurile - 163 milioane lei. Lucrarea nu a inceput, in 2014 s-a modificat legislatia, iar hotararea prin care s-au aprobat indicatorii tehnico-economici si exproprierile trebuia re-aprobata.

Primaria a redus suma necesara exproprierilor de la 163 milioane lei la 60 milioane lei, insa proiectul a fost reaprobat abia in primavara anului 2015 din cauza scandalului dintre partidele politice din CGMB si conducerea primariei, consilierii fiind nemultumiti de costul mare al exproprierilor. Exproprierile au fost aprobate abia pe primul tronson, intre Sos. Petricani si Barbu Vacarescu.

In bugetul pe anul 2015 au fost prevazuti pentru aceasta lucrare circa 55 milioane lei. Primarul de la acel moment al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat in mai multe randuri ca lucrarile de largire a strazii Fabrica de Glucoza vor incepe in 2015, existand bani in buget pentru lucrare. Cu toate acestea, reprezentantii municipalitatii au dat dispozitiile de expropriere abia in 2016.

Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat pe 30 august 2017 si exproprierile pentru tronsonul II, cuprins intre Calea Floreasca si Barbu Vacarescu. Astfel, va fi expropriata o suprafata de 3586 mp, iar despagubirile propuse se ridica la 17,5 milioane lei.

Potrivit hotararii adoptate de CGMB vor fi expropriate doua terenuri:
- un teren de 3174 mp aflat in proprietate lui Saadati Sohi Manochehr care va primi 15,73 milioane lei. Acesta este un controversat om de afaceri iranian, cercetat de Directia de Investigare a  Fraudelor din cadrul IGPR intr-un dosar de evaziune fiscala.
- un teren de 412 mp detinut de BVB REal Estate care va primi 2,1 milioane lei.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

esendy


TibiV

esendy,
banuiesc ca nu esti din Bucuresti...
In mod clar nu stii preturile din zona. ;)

Doar pe Bulevardul Primaverii vei gasi preturi ceva mai mari...
Doar ca pe Primaverii NU se fac tranzactii decat de doua-trei ori pe an.
Cine ar fi nebun sa vanda un teren pe Primaverii sub 2-3 mii de euro/mp ?... Si terenul de sub cotetul cainelui merita mai mult... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

1100 pentru zona aceea nu e mult deloc. Proprietarii sigur vor contesta si posibil sa mai castige ceva in justitie.
Terenul acela este amplasat perfect pentru un cartier de lux (avand lacul la 2 pasi) sau pentru ridicarea unor turnuri (cel mai probabil ambele variante).
De fapt, singurul lucru care tine acolo pretul scazut, este tocmai Strada Fabrica de Glucoza. Toti astepta largirea ei, mai putin cei expropriati.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AdrianB1

Quote from: TibiV on September 05, 2017, 12:36:59 AM
Doar pe Bulevardul Primaverii vei gasi preturi ceva mai mari...
Doar ca pe Primaverii NU se fac tranzactii decat de doua-trei ori pe an.
Cine ar fi nebun sa vanda un teren pe Primaverii sub 2-3 mii de euro/mp ?... Si terenul de sub cotetul cainelui merita mai mult... :D
Daca nu ar fi vorba de un ghetou, plin de masini parcate aiurea (inclusiv in scuare) si blocaje in trafic de cateva ore in fiecare zi, ai zice ca e vorba de Saint Germain, suburbia Parisului. Trec aproape zilnic pe Primaverii, dar cu motocicleta si chiar si asa e un mini-calvar.

Si la mine in cartier un vecin cere 300 de euro pe metru patrat, ca "asa a auzit el ca e pretul". Dar pretul mediu cu care s-au vandut terenurile in zona e sub 50 de euro metru patrat, jumatate din ele s-au vandut sub 10 euro metru patrat, dar se cer 300.

Da, se pot construi turnuri pe Fabrica de Glucoza, dar companiile serioase se gandesc cum sa se mute de acolo. Acum 12 ani cand s-a mutat compania la care lucrez era liniste si verdeata si atat de pustiu ca se mergea pe Dimitrie Pompeiu cu 100km/h. Acum e nevoie de 40 de minute ca sa ajungi la semaforul din capul strazii, iar atmosfera e de Ferentari, cu microbuze care opresc in mijlocul strazii, mini-autobuze care intorc cum nimeresc sau o iau pe linia de tramvai si un trotuar complet blocat cu masini parcate. Lux, frate!

TibiV

Ghetou, ghetou, dar are metrou "la botul calului"...
Sau daca nu chiar la bot, macar la o distanta de'un "galop sanatos" de 10 minute "per pedes".... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1


Bogdan_Cluj

PROIECT BUGET 2018 PRIMARIA CAPITALEI Pentru ce proiecte de infrastructura vrea sa dea Gabriela Firea bani: Pasajul de la Ciurel - 17,8 milioane euro, Pasaj Nicolae Grigorescu - 4,3 milioane euro, largire Fabrica de Glucoza- 4,7 milioane euro

Anul acesta se pare ca va incepe si mult asteptata lucrare de largire a strazii Fabrica de Glucoza pentru care s-a propus alocarea a 4,7 milioane de euro.

https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22252055-proiect-buget-2018-primaria-capitalei-pentru-proiecte-infrastructura-vrea-dea-gabriela-firea-bani-pasajul-ciurel-17-8-milioane-euro-pasaj-nicolae-grigorescu-4-3-milioane-euro-largire-fabrica-glucoza-4.htm

Ionut

Mai oameni buni, mai întâi trebuie licitație. Și după aia mai vorbim. O sa înceapă un mare rahat anul ăsta.

nirolf

Quote from: AdrianB1 on September 06, 2017, 01:46:25 PM
Metrou care e supra-aglomerat. Lux.

Dimineața când pleci toată lumea vine, seara aglomerația e invers, deci din punctul asta de vedere e ok.

alex8

Quote from: Ionut on January 28, 2018, 03:35:37 PM
Mai oameni buni, mai întâi trebuie licitație. Și după aia mai vorbim. O sa înceapă un mare rahat anul ăsta.

Nu a câștigat Straco licitația?

perfidus

^^ @Ionut, uite ce zice stirea din septembrie de pe Hotnews:

Quote"In acest moment este in curs de elaborare proiectul tehnic. Ordinul administrativ de incepere a prestarii serviciilor de proiectare a fost dat incepand cu 03.07.2017. Dupa finalizarea proiectului tehnic - in  5 luni-  vom demara procedurile de obtinere a  autorizatiei de construire pentru inceperea efectiva a lucrarilor de executie", se arata in raspunsul trimis de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat