[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

In T se termina A3 in sos Petricani. Asta nu inseamna ca Primaria nu poate face giratoriu acolo cand dubleaza FdG.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

Pai si tramvaiul? Face si el giratia? Tot semaforul cred ca e singura solutie ...moka.

TibiV

Pun si linkul comunicatului oficial al PMB.
Textul este identic cu cel de pe FB pus de Daniel_C
http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=6663

@dr4qul4,
dupa ce termina CNAIR km 0 al A3, nu se mai atinge PMB de lucrare. Cel putin 5 ani.... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Dupa. Momentan nu s-au apucat de acea intersectie. Noi ne gandim la SF, dar pot exista modificari minore.
Intersectie in T (asa cum este trecuta in documentatie) sigur nu va fi. Probabil va fi o intersectie normala (+) sau un giratoriu, ambele solutii fiind depasite inca de pe acum.
Acolo era nevoie de un pasaj A3-FdG, plus pasaj peste CF si drum nou paralel cu CF-ul intre Petricani si Sos Pipera.
Largirea FdG e doar o bula de aer. Nu aduce nici un beneficiu major. De fapt, un drum de legatura in lungul CF-ului, intre Gherghitei si Sos Pipera, ar fi fost mult mai bun. Si mult mai ieftin.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alex8

Straco are probleme cu scrisoarea de garanție de la Pasajul de la Prelungirea Ghencea, în condițiile acestea ar trebui să așteptăm să vedem ce documente depun.

Beowulf

Deci incepe prima etapa a inchiderii Inelului Median in zona de nord:

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

#36
iar incepi?
Toate studiile de pana acum arata alt traseu pentru inelul median (= autostrada suspendata a lui Oprescu). Traseul tau este o fabulatie. Nu apare in nici un document oficial si este aproape imposibil de cosntruit: prevede exproprierea unui parc, a unei baze sportive, stramutarea unui cimitir si daramarea catorva vile ce apartin unor grei.
Asta e traseul studiat pentru inelul median.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

Iata documentul:

"Se va descongestiona traficul, in prima etapa, prin realizarea unor legaturi cu strada Zagazului si str. Moeciu, prin prelungirea intrarii
Cofitei in strada Nicolae G. Caramfil, iar in final, se va realiza prelungirea strazii Fabrica de glucoza si unirea acesteia cu strada Nicolae G. Caramfil, legatura prevazuta in P.U.G. Bucuresti."

Sursa: www.pmb.ro/servicii/urbanism/proiecte/files/13/ps/PChG-Raspunsuri.pdf

Si nu, nu persupune exproprierea niciunui parc (ca terenul ala viran cu copaci crescuti aiurea apartine tot primariei), iar vilele nu vor fi demolate, cum nu a fost demolata nici vila lui Danes; e loc destul.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

Esti sigur ca e document oficial?
Citeste si raspunsurile de mai jos. Mie mi se par niste propuneri de la o consultare publica. Un fel de pareristica fara nici o valoare.
Exista in plan ca legatura Sos Pipera cu Bd Beijing sa se faca prin Intr Cofitei si prin Strada Zagazului. Dar atat. Nu sa continue mai departe spre FdG.

Cauta PUG-ul ala si mai vb
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

Pe harta asta nu vezi legatura ?



Sursa: Planul Urbanistic General (harta)  http://www.pmb.ro/servicii/urbanism/pug/docs/planul_UTR.pdf
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

 :lol:
Linia aia intortocheata este aleea actuala de pe malul lacului.
Strazile cu 2 benzi pe sens au linie dubla.

Ma gandesc si eu ca daca se tot face ceva de asemenea anvergura, se va face un bulevard drept si lat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

Uite aici un comunicat care sa-ti dea sperante, pe b365, dar citeste si mai jos sa vezi ce presupune de fapt acea hotarare de CL. A deschis unul gura, si gata pasajul :))
Quote1. Pasaj suprateran între Str. Barbu Văcărescu şi Bd. Aviatorilor în zona Pod Bordei

"Obiectivul proiectului este realizarea unei artere de legătură între şoseaua Petricani şi Bd. Aviatorilor via Bd. Beijing. Lungimea totală a traseului este de 2.800 metri", au precizat reprezentanții Primăriei Capitalei într-un răspuns remis B365.ro.

Conform municipalității, această lucrare a fost aprobată prin Hotărârea 58/2010, însă documentul la care face referire primăria vizează proiectul "Lărgire Șoseaua Fabrica de Glucoză între Calea Floreasca și Șos. Petricani" și nu menționează niciun pasaj suprateran, limita lucrării fiind Calea Floreasca.

Reprezentanții Primăriei Capitalei au precizat pentru B365.ro că lucrarea va costa 75 milioane euro și va fi finananțată cu fonduri europene. Durata estimată de realizare a proiectului este de 18 luni.

iar pe hotnews gasesti TOATE proiectele din Bucuresti. Inclusiv unele extrem de indepartate. Bulevardul tau lipseste.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

In PUG FdG apare o ca linie simpla! ... asta nu inseamna ca nu se va largi  ;-)
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

Skynick

Iata schema mai mare - vor sa le inaugureze sincron, deci peste vreo doi ani.


Quote
Primarul Gabriela Firea a semnat joi contractul pentru proiectarea si executia lucrarilor de modernizare a Soselei Fabrica de Glucoza ce presupun largirea arterei la doua benzi pe sens, amenajarea de trotuare si parcari. Valoarea contractului este de 48.228.719.48 lei, iar constructorul - Asocierea Straco Grup SRL- SC Tracon SRL(lider de asociere)- SC Primacons Group SRL.

http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21836346-primaria-capitalei-semnat-contractul-executie-pentru-largirea-strazii-fabrica-glucoza.htm

panzer

In articolul de pe Hotnews e o veste buna care mie unuia mi-a scapat:

QuoteIn bugetul pe anul 2015 au fost prevazuti pentru aceasta lucrare circa 55 milioane lei. Primarul de la acel moment al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat in mai multe randuri ca lucrarile de largire a strazii Fabrica de Glucoza vor incepe in 2015, existand bani in buget pentru lucrare. Cu toate acestea, reprezentantii municipalitatii au dat dispozitiile de expropriere abia in 2016.

Daca exproprierile sunt facute, avem o sansa sa o vedem oamenii la lucru. Azi dimineata deja erau echipe de topografi la intersectia cu Petricani. Nu m-am oprit sa ii intreb daca lucreaza pt A3 sau FdG.