[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Beowulf

#15
dr4qul4, multumesc mult pentru reportaj. Din ce vad, propunerea mea nu ar fi imposibil de realizat fizic, ci mai degraba se vor opune cei citiva cu vile din zona, care ar avea de suferit, deoarece sint niste "bastani" influenti. Eu zic ca e loc pentru 2x2 daca bulevardul va trece chiar pe linga fereastra vilelor (sau chiar prin demolarea a 1-2 vile).

Una dintre vilele afectate ar fi cea din articolul de mai jos?

http://www.evz.ro/nu-toate-denunturile-norei-lui-virgil-magureanu-sunt-o-premiera-povestea-casei-de-lux-a-sotilor-antonescu-dezvaluita-de-evenimentul-zilei-in-urma-cu-patru-ani.html
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

Fizic nimic nu e imposibil.
Dar daca faci 2×2 ai nevoie si de trotuare si asta fara sa te atingi de pista de biciclete sau de altceva din proiectul pt lac.
Probabil aia e casa......
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

#17
De acord! Din fotografiile tale si din imaginile de pe Google Maps, mie mi se pare ca de la vile pina la lac ar fi peste 30 m.

Traseul Beijing - malul lacului -  baza sportiva - SOS satele copiilor - FdG ramine cel mai scurt si direct, alternativele presupunind un ocol semnificativ.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

Beowulf

Stie cineva despre ce articol publicat de PMB se face referire in urmatorul comentariu?

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=130930049&postcount=28
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

Quote from: Beowulf on May 15, 2016, 04:37:07 PM
De acord! Din fotografiile tale si din imaginile de pe Google Maps, mie mi se pare ca de la vile pina la lac ar fi peste 30 m.

Traseul Beijing - malul lacului -  baza sportiva - SOS satele copiilor - FdG ramine cel mai scurt si direct, alternativele presupunind un ocol semnificativ.

Traseul acesta este nerealist.
NU poti construi pe malul lacului. Asadar, aleea din poze trebuie sa ramana pe post de trotuar/pista de biciclete. 4 benzi + trotuar pe partea cealalta. SIngura solutie acolo implica distrugerea unei baze sportive, a celui mai important centru SOS satele copiilor-Romania, distrugerea unui parc pentru care exista un proiect pe fonduri europene, intra in conflict cu interese mult prea mari (pe langa Magureanu si Antonescu sunt si  resedintele catorva ambasadori pe acolo) si implica exproprieri intre 50 si 100 mil euro!!!.
Mai trebuie sa adaugi pasaje peste Barbu Vacarescu si Calea Floreasca si o solutie de conectare la Beijing (doar nu faci giratoriu) si ai dus costurile la 150 mil euro...
Cu alte cuvinte, iti pui in cap toate ONG-urile: de mediu, salvati copiii, tineret si sport, Biserica (pt ca avem si un cimitir pe acolo), serviciile secrete, politice (presedintele e la 2 pasi, peste lac), si declansezi un scandal diplomatic si te mai si costa o caruta de bani!!

Asta in conditiile in care ai cel putin 2 alternative mult mai ieftine, si doar cu 2-300 m mai lungi:
1.    A3-Beijing prin Sos Pipera

2.

Ambele implica un pasaj subteran pe 2 benzi (doar pe intrare) intre Sos Pipera si ambasada Chinei (sau e benzi pe 50 m langa lac si folosirea Zagazului, dar cred ca varianta asta e mult mai grea acum)
1. mai implica si 2 km de strada noua, in lungul CF si pasaj pe Petricani peste CF (pasaj care oricum trebuie facut). Din moment ce strada noua face parte din inelul median, banuiesc ca pasajul A3 peste CF este proiectat tinand cont de acest lucru!!!
2. mai implica exproprieri pe Racovita si un pasaj in giratoriul Racovita-Sos Pipera-Petricani.

Cele 2 variante sunt cu 100 milioane de Euro mai ieftine!!!


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

Hai ca am mai gasit ceva:

"Se va descongestiona traficul, in prima etapa, prin realizarea unor legaturi cu strada Zagazului si str. Moeciu, prin prelungirea intrarii
Cofitei in strada Nicolae G. Caramfil, iar in final, se va realiza prelungirea strazii Fabrica de glucoza si unirea acesteia cu strada Nicolae G. Caramfil, legatura prevazuta in P.U.G. Bucuresti."

Sursa: www.pmb.ro/servicii/urbanism/proiecte/files/13/ps/PChG-Raspunsuri.pdf

dr4qul4, o economie de 100-150 milioane pentru a face un ocol care mai rau va incurca traficul, nu cred ca reprezinta o idee prea buna.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

#21
Stiu si eu ca asa era planul acum 5 ani. Cand acolo nu erau vilele!!!!!
Ocolul acela este de 2-300 m. Cea mai buna varianta mi se pare aceea cu strada pe langa CF si pasaj la Petricani. + 2 benzi sens unic Beijing-Cofitei-Zagazului-Sos Pipera.

oare PUG-ul Bucuresti contine ceva in acest sens? Cel votat, nu proiecte....
Pentru ca daca are inclusa o strapungere FdG - Beijing, atunci cum naiba au primit autorizatie cele 3 vile?

PS. cu 100 mil Euro faci 3-4 pasaje in Bucuresti: D-na Ghica, Pantelimon-Chisinau si Dristor-Baba Novac sau Barbu Vacarescu-Floreasca-Dorobanti!!!!

PPS. Acum, daca stau si ma gandesc bine, solutia ta este realista, dar tb facuta in subteran!!!! Vorbim de un tunel de sub 1 km, sapat in mare parte pe sub lac (care e secat), pe sub terenul de paintball si pe sub SOS, fara exproprieri care sa subtraverseze si Calea Floreasca.
Nici utilitati nu ai pe acolo (decat in capat la Beijing unde ai metroul, dar se poate ocoli). Cost 60-80 mil de euro. cu pasaj peste Barbu Vacarescu.
Daca te folosesti de Tarmului, ai tunel de doar 500 m, doar pe sub lac!!! si expropriezi putin din ce a mai ramas din terenul acela unde oricum a aparut Chaboo!!! Cost, sub 50 mil euro!!! Dar nu ai pasaje la Floreasca si B Vacarescu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AdrianB1

Poate un inginer stie mai bine, dar un tunel pe langa un lac care face parte dintr-o serie de lacuri cu izvoarele si panza freatica aferenta nu e fenomenal de ieftin.

Beowulf

Nu trebuie niciun tunel, e loc destul. Cind s-a largit Berzei s-au demolat citeva cladiri. Aici nu cred ca e cazul, iar daca neaparat va trebui sa se demoleze, nu vor fi mai mult de 2-3 vile afectate.

Apoi, niciuna dintre alternativele propuse de dr4qul4 nu este realista deoarece Nicolae Caramfil nu poate fi latit (sau cel putin asa sustinea Oprescu) si din acest motiv PMB a venit cu propunerea Fabrica de Glucozei - Beiing. De fapt, acesta este si motivul pentru care sa lateste FdG pina la Floreasca, restul urmind sa-se realizeze in a doua etapa.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

Goldmund

#24
^

Problema cea mare ar fi distrugerea in parte a doua parcuri (daca s-ar face vreodata legatura intre FdG cu Caramfil.) Plus costurile mari. Dar ai dreptate, ar fi solutia cea mai ...frumoasa, o iesire din A3 spre/pe Aviatiei...Si tot nu ar putea concura cu DN1 si acea intrare spectaculoasa in Bucuresti...
O posibila solutie:
A3 sa aiba un segment care s-o lege de DN1 inainte sau paralel cu OTP(oricum proiectul era in carti, o ramificatie din A3, o legatura directa cu Aeroportul Otopeni), in acest fel intrarea principala in capitala sa fie tot pe....DN1. In paralel ar trebui terminat odata proiectul inceput cu pod peste Emil Racovita(Popasului), pod peste CF si pana la str. Petricani.

TibiV

Quote from: Goldmund on May 17, 2016, 12:21:05 PM
A3 sa aiba un segment care s-o lege de DN1 inainte sau paralel cu OTP(oricum proiectul era in carti, o ramificatie din A3, o legatura directa cu Aeroportul Otopeni)

Segmentul despre care vorbesti este o parte din A0 Nord....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

A3 a inceput si acu 2 zile cand am trecut: 0 activitate pe Fabrica de Glucoza.

Vreo stire despre largire?

Daniel_C

#27
Stirea este de ieri.

https://www.facebook.com/PMBucuresti/posts/931993200272058


Primăria Municipiului Bucureşti
11 ore ·
Soseaua Fabrica de Glucoza va fi modernizata
Primarul General, Gabriela Firea, a semnat astazi, 22 iunie 2017, contractul pentru proiectarea si executia lucrarilor de modernizare a Soselei Fabrica de Glucoza.
Executantul acestui obiectiv de investitii este Asocierea Straco Grup SRL- SC Tracon SRL(lider de asociere)- SC Primacons Group SRL.
Astfel, conform contractului, lucrarile presupun largirea Soselei Fabrica de Glucoza intre Calea Floreasca si Soseaua Petricani, de la o banda pe sens la cate 2 benzi pe fiecare sens si reconfigurarea intersectiei cu str. Barbu Vacarescu, pentru imbunatatirea conditiilor de circulatie la intrarea in Bucuresti de pe autostrada A3.
Concret, lucrarile care vor fi executate in cadrul acestui contract sunt: largirea la 4 benzi a 1,8 km de strada, cate 2 benzi pe sens de cate 3,5m, realizarea trotuarelor cu o latime de 4,5m; reconfigurarea intersectiilor pe care soseaua Fabrica de Glucoza le traverseaza si racordarea la viitoarea intersectie cu sens giratoriu a autostrazii A3 Bucuresti-Ploiesti-Brasov; asigurarea scurgerii apelor pluviale prin realizarea unei canalizari pluviale precum si prin repozitionarea gurilor de scurgere existente; reamenajarea spatiilor verzi; modernizarea iluminatului stradal.
Durata de executie este de 18 luni de la data emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.
Valoarea contractului este de 48.228.719.48 lei.

panzer

Pana nu vedem hotararea cu exproprierile zic sa nu ne bucuram prea tare. Banii multi sunt la exproprieri, nu la constructia efectiva.

TibiV

Primarul general nu stie ce semneaza...
Quote from: Daniel_C on June 23, 2017, 09:05:48 AM
racordarea la viitoarea intersectie cu sens giratoriu a autostrazii A3 Bucuresti-Ploiesti-Brasov;
Nu va fi nici un giratoriu, va fi intersectie in T...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)