[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tavi

Cu scandal sau nu lucrarea aceasta este necesara pentru descarcarea A3 catre Sectorul 1 si catre sectoarele din sudul capitalei in lipsa unei centuri decente.
http://www.b365.ro/primaria-capitalei-a-dat-startul-proiectului-de-realizare-a-intrarii-autostrazii-a3-in-bucure-ti_203333.html

Tavi

#1
Si un document mai vechi de pe site-ul Primariei Sectorului 2
http://www.ps2.ro/www/ps2/media/media_20100503105933_779.pdf
Interesanta harta de la ultima pagina. Lucrarea merge pana in Calea Floreasca (despre care se spune ca va fi cu sens unic catre centru).
Sa vedem daca aceasta largire va include si o supratraversare a viitoarei cai cu sens unic Barbu Vacarescu pentru ca un semafor la intersectie 4 benzi cu 4 benzi inseamna dop si atunci nu mai face sens largirea ca dop e si acum.

Si un PUZ
http://www.pmb.ro/servicii/urbanism/puz/docs/puz2_2011/fabrica_de_glucoza_nr_6_8_modificare_PUZ.pdf

dr4qul4

Nu cred ca se va construi un pasaj acolo prea curand, dar un semafor cu interzis stanga ar face fata.
Nu inteleg de ce ar face Calea Floreasca sens unic intre fabrica de glucoza si Mircea Eliade - sunt 2 benzi pe fiecare sens 9stiu ca si in rest sunt 2 benzi, dar 1 e blocata de masini parcate)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024



dr4qul4

Proiectul initial continea 2 bretele (nu sunt sigur dar cred ca fiecare cu circulatie in dublu sens) si parcari. Practic ar fi rezultat acolo un bulevard mai mare ca Iuliu Maniu.
Nu zic ca e rau dar e cam scump.

2 benzi pe sens+ banda de parcare + pasaj peste Barbu Vacarescu si o reconfigurare a traficului intre capatul A3 si metrou Pipera ar fi de ajuns. 


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Tavi

Si un document f interesant si care pare si proaspat :)
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/12_20140730.pdf
Cine se pricepe sa scoata si plansele in format mai usor digerabil/citibil ... dau o bere virtuala  :D



Horațiu 87

Primaria Capitalei a dat dispozitiile de expropriere pentru pasajul de la Ciurel si largirea strazii Fabrica de Glucoza

Primarul interimar al Capitalei, Razvan Sava, a dat dispozitiile de expropriere pentru terenurile afectate de Pasajul de la Ciurel si de largirea strazii Fabrica de Glucoza. In cazul Pasajului de la Ciurel se vor expropria 39 de proprietati aflate intre str. General Petre Popovat si str. Amilcar C. Sandulescu - valoarea estimata a acestora fiind de 22 milioane lei. Pentru largirea strazii Fabrica de Glucoza, intre Sos. Petricani si bd. Barbu Vacarescu, se vor expropria 34 de proprietati, valoarea estimata fiind de circa 50 milioane lei. Exproprierile de la Ciurel permit practic continuare lucrarilor la pod, realizate in proportie de 50%, potrivit reprezentantilor municipalitatii, iar la Fabrica de Glucoza, deblocarea lucrarii, care trebuia inceputa inca din 2010. Totusi, in acest caz este putin probabil ca lucrarea sa fie inceputa in 2016 deoarece inca nu s-a finalizat licitatia pentru desemnarea constructorului.

Primaria Capitalei a decis sa largeasca strada Fabrica de Glucoza, inca din 2010, aceasta lucrare fiind necesara pentru preluarea traficului de pe autostrada A3 Bucuresti - Ploiesti, atunci cand ea va intra in Capitala. Tot in 2010, Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB) a aprobat culoarul de exproprieri si despagurile - 163 milioane lei. Lucrarea nu a inceput, in 2014 s-a modificat legislatia, iar hotararea prin care s-au aprobat indicatorii tehnico-economici si exproprierile trebuia re-aprobata.

Primaria a redus suma necesara exproprierilor de la 163 milioane lei la 60 milioane lei, insa proiectul a fost reaprobat abia in primavara anului 2015 din cauza scandalului dintre partidele politice din CGMB si conducerea primariei, consilierii fiind nemultumiti de costul mare al exproprierilor.

In bugetul pe anul 2015 au fost prevazuti pentru aceasta lucrare circa 55 milioane lei. Primarul de la acel moment al Capitalei, Sorin Oprescu, aflat acum in arest la domiciliu, a declarat in mai multe randuri ca lucrarile de largire a strazii Fabrica de Glucoza vor incepe in 2015, existand bani in buget pentru lucrare. Cu toate acestea, reprezentantii municipalitatii s-au apucat abia in luna octombrie 2015 sa faca exproprierile, iar licitatia pentru desemnarea constructorului inca nu a fost finalizata, cel mai optimist termen pentru inceperea lucrarii fiind primavara lui 2016, daca nu vor fi contestatii. Daca sunt contestatii, tinand cont si de faptul ca in iunie sunt alegeri locale, lucrarea ar putea incepe abia in 2017.

Intre timp insa, pe 18 decembrie 2015, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania a semnat contractul pentru constructia a celor 3 km din autostrada Bucuresti - Ploiesti care intra in Capitala prin zona Petricani. Contractul de proiectare si executie a fost atribuit Asocierii Asocierii Aktor - EuroContruct Trading 98  si are o durata de implementare de 22 de luni. Valoarea totala a contractului este de 129.180.727,51 lei fara TVA, finantarea fiind asigurata de la bugetul de stat. Autostrada A3, intre Ploiesti si Bucuresti trebuia terminata in 2012, insa au ramas de facut 3 kilometri din tronsonul Bucuresti - Moara Vlasiei, la intrarea in Bucuresti,  contractul cu constructorul fiind reziliat. Anul trecut ANADNR a facut o noua licitatie pentru continuarea lucrarii.

Ce prevede proiectul de largire a strazii Fabrica de Glucoza, pana la intersecttia cu bd. Barbu Vacarescu:

- Largirea la patru benzi a 1,8 km de strada;
- Reconfigurarea intersectiilor pa care soseaua Fabrica de Glucoza le traverseaza si racordarea la viitoarea intersectie cu sens giratoriu a autostrazii A3 Bucuresti "Ploiesti" Brasov;
- Asigurarea scurgerii apelor prin prevederea unei canalizari pluviale precum si prin repozitionarea gurilor de scurgere existente in zonele cu canalizare existent;
- Reamenajarea spatiilor verzi si a trotuarelor;
- Asigurarea iluminatului stradal;
- Lucrari de instalatii electrice, instalatii pentru gaze;

Pentru aceasta lucrare Primaria Capitalei este dispusa sa dea maxim 110 milioane lei fara TVA, iar termenul de finalizare este de 18  luni incepand de la data atribuirii contractului.

http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-20985004-primaria-capitalei-dat-dispozitiile-expropriere-pentru-terenurile-afectate-pasajul-ciurel-largirea-strazii-fabrica-glucoza.htm

dr4qul4


Sa mutam discutia unde ii este locul
Quote from: aditd on May 10, 2016, 03:21:54 PM

3. Taranului este deja 2+2 (desi e marcata ca 1+1), dar fara trotuar. Acolo e cam viran, s-ar putea largi usor si cu trotuar, inclusiv sa duca pana in lac la nivel 2+2.
Si dupa?
in primul rand este strada Tarmului!!! nu Taranului.
Aceasta strada este decalata fata de FdG si oricum se continua cu o alee care ajunge la Gaia si mai apoi continua pe malul lacului. Toata zona face parte dintr-un proiect de 88 mil lei, fonduri europene (probabil pierdute si blocat in acest moment).

Strada Tarmului de la intersectia cu Navigatorilor, vedere spre lac/Gaia:




Navigatorilor:


Tarmului spre Floreasca:




- se observa decalajul fata de FdG



Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

Aici se termina FdG:




Zagazului:



2 din cele 3 vile construite IN PARC (se spune ca sunt ale lui Virgil Magureanu. Crin Antonescu sta pe acolo -nu stiu daca in una din cele 3 sau in blocurile din spate):


Tarmului- din Zagazului spre Vointa


Malul lacului se amenajeaza, si se modifica - dispare o portiune din lac exact in fata celor 3 vile!!! ce coincidenta...


- va las pe voi sa ghiciti ce e vizavi :)


Cu foisorul asta chiar au exagerat (a 3-a vila):

Limba noua de pamant se termina exact dupa cele 3 vile...


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

Blocurile acelea (sunt vizavi de cimitir) sunt ok, in schimb au defrisat multi copaci ca sa amenajeze peluza asta...:

Continuam spre Vointa


Capatul Str. Moeciu. Aici nu era drum acum 7 ani. Nici pe jos nu se putea trece.


vedere spre Vointa/Gaia:




Aici din cauza cainilor m-am intors...

Din Zagazului spre Beijing- este loc de 2 benzi pe langa alee, dar nu mai mult!!!:




Oricum, nu cred ca bastanii din zona vor accepta orice fel de trafic prin poarta lor  :)




Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

intram pe FdG, portinuea ce va fi largita







Si care se termina aici. vizavi se va termina A3:

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

intram pe D Pompei:



metrou Pipera;




Ce frumos se termina...


stanga spre FdG..


Dreapta spre Pipera (de unde te obliga sa faci dreapta):

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024