Author Topic: [CJ] Modernizarea tramei stradale din zona industriala  (Read 7934 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ciprebbe

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.420
  • Karma: +3342/-80
[CJ] Modernizarea tramei stradale din zona industriala
« on: February 12, 2014, 04:11:22 PM »
Primăria Cluj-Napoca a adjudecat licitaţia privind modernizarea tramei stradale din zona industrială.
 Licitaţia s-a desfăşurat pe două loturi – drumuri (lot I) şi poduri (lot II).

Pentru lotul I au participat la licitaţie 4 firme, oferta câştigătoare fiind declarată cea a Asocierii Diferit-Kiat, cu 53.092.092,20 lei.

În ceea ce priveşte modernizarea podurilor din cadrul acestui proiect (lotul II) a depusă oferta câştigătoare din parte firmei ARL – 6.270.613,25 lei.

Durata de realizare a celor 2 loturi de lucrări este de 18 luni pentru drumuri şi 6 luni pentru poduri.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

ciprebbe

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.420
  • Karma: +3342/-80
Re: [CJ] Modernizarea tramei stradale din zona industriala
« Reply #1 on: February 12, 2014, 04:14:16 PM »
Podurile Clujului vor intra in reabilitare din primavara

Licitatia care vizeaza reabilitarea podurilor aferente tramei stradale - podurile peste Valea Chintaului, Nadas, Canalul Morii si Podul Horea - nu a fost contestata, astfel ca proiectul cu finantare europeana merge mai departe. Urmeaza semnarea contractului si demararea lucrarilor de indata ce vremea va permite.

Quote
“Corelarea tuturor lucrarilor de infrastructura din oras printr-un efort comun intre serviciul Siguranta circulatiei urbane, transport local si retele edilitare, Politia rutiera si Politia locala este esentiala. Spre exemplu, modernizarea podului de pe strada Oasului peste Nadas va necesita inchiderea temporara a circulatiei tramvaiului, asa cum am procedat si pe perioada desfasurarii lucrarilor la linia de tramvai. Acest lucru va fi programat pentru perioada verii, cand traficul este mai putin intens. Temporar, vom introduce din nou autobuze pentru transportul in comun in zona respectiva”, a declarat primarul Emil Boc.
Sursa
« Last Edit: February 20, 2014, 08:26:19 AM by ciprebbe »
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

ciprebbe

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.420
  • Karma: +3342/-80
Re: [CJ] Modernizarea tramei stradale din zona industriala
« Reply #2 on: February 12, 2014, 04:14:56 PM »
DETALII TEHNICE
 
      Reabilitare poduri trama stradala
 
            Licitatie adjudecata
            Castigator – SC ARL  SA  – tert sustinator STRABAG
                                                       -  subcontractant – 2 INVEST SRL
             Valoare castigata – 6.270.613,25 lei fara TVA
             Valoare estimata   -   6.511.694,39 lei fara TVA
           Durata de executie: 6 luni de la ordinul de incepere, conform graficului
             
POD PE STRADA PLOPILOR  PESTE CANALUL MORII
LUNGIME= 6,9 ML
dimensiunile podului se pastreaza
            - reparatiile zidurilor din piatra, consolidarea fundatiilor,   hidroizolatii noi si refacerea structurii rutiere, refacere parapeti de protectie
-         circulatia pe timpul lucrarilor se va face pe jumatate de cale cu restrictie de viteza si tonaj
-         termen de executie- 2 luni de la ordinul de incepere, conform graficului
 
POD PE STRADA HOREA PESTE RAUL SOMESUL MIC
LUNGIME= 43,2 ML
dimensiunile podului se pastreaza
              - reparatiile elementelor de rezistenta si a suprastructurii,  hidroizolatii noi si refacerea structurii rutiere , refacere parapeti
-         circulatia pe timpul lucrarilor se va face pe jumatate de cale cu restrictie de viteza si tonaj
-         termen de executie- 2,5  luni de la ordinul de incepere, conform graficului
 
POD PE STRADA OASULUI PESTE VALEA CHINTAULUI
LUNGIME = 14,74 ml
- podul are o latime a partii carosabile de 10 ml si trotuare de 2,2-2,3 ml, iar prin reabilitare se va ajunge la un profil transversal de 20,3 ml cu trotuare
-         largirea suprastructurii existente cu grinzi prefabricate
-         circulatia pe timpul lucrarilor se va face pe jumatate de cale cu restrictie de viteza si tonaj
-         termen de executie- 2 luni de la ordinul de incepere, conform graficului
 
POD PE STRADA OASULUI PESTE RAUL NADAS
LUNGIME = 34,48 ML
- podul are o latime de 8,6 ml plus trotuare (aprox. 14 ml),  iar prin construire pod nou  se va ajunge la un profil transversal de 18,5 ml cu trotuare (2 benzi de 3.5 ml, linia de tramvai 6,5ml si trotuare 2,25 ml)
-         demolare pod existent – oprirea totala a circulatiei
-         termen de executie- 3 luni de la ordinul de incepere, conform graficului
                                                                                     
 
 
                       
            PROIECTARE  POD PESTE RAUL SOMESUL MIC PE STRADA TRAIAN
            TERMEN DE EXECUTIE- 70 ZILE DE LA DATA ORDINULUI DE INCEPERE
                                                       --45 ZILE STUDIUL DE FEZABILITARE
 
             Podul este amplasat peste raul Somesul Mic, intre doua intersectii a cate trei artere majore de circulatie si anume: pe malul stang intersectia dintre strazile Traian, Decebal si Dacia, iar pe malul drept intersectia dintre strazile I.P. Voitesti, Iasilor si latura nordica a pietei Mihai Viteazul, fiind una dintre zonele intens circulate ale municipiului Cluj-Napoca.
            PROIECTANT -  Expert Proiect 2002 SRL,
-         SOLUTIA : Pod nou cu grinzi din beton armat precomprimat
-         VALOARE ESTIMATA (fara TVA) a investitiei de  7.879,00 mii lei,
-          TERMEN DE EXECUTIE de 6 luni,
 
·         Capacitati:
·          Deschiderea podului este de 32.00 m
·        Podul are o latime variabila de la 23.60 m in zona culeilor si pana la 26.20 m in zona centrala a deschiderii, care asigura:
·          2 benzi de circulatie rutiere de cate 3.50 m fiecare pe fiecare sens,
·         o banda de biciclisti cu o latime utila de 1.60 m (pentru 2 fire de circulatie)
·         doua trotuare pietonale (cate unul pe fiecare sens de mers) avand latimea utila variabila de la 2.25 m in zona culeilor si pana la 3.50 m in zona centrala. 
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

ciprebbe

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.420
  • Karma: +3342/-80
Re: [CJ] Modernizarea tramei stradale din zona industriala
« Reply #3 on: February 12, 2014, 04:16:54 PM »
De cand incep lucrarile nu va mai circula nici un tramvai in Cluj.
Ultimul pod din postul de mai sus e cel la care anul trecut s-a prabusit  trotuarul.
« Last Edit: February 12, 2014, 04:18:36 PM by ciprebbe »
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

ciprebbe

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.420
  • Karma: +3342/-80
Re: [CJ] Modernizarea tramei stradale din zona industriala
« Reply #4 on: October 01, 2014, 03:14:58 PM »
Podul peste Nadăș va fi redat circulației în luna noiembrie

Lucrările de construcție ale podului care traversează pârâul Nădaș avansează conform graficului. Astăzi a început montarea primelor grinzi - vor fi șapte grinzi amplasate în total, fiecare de peste 50 de tone.

Acest pod face parte din proiectul european de modernizare a tramei stradale adiacente liniei de tramvai (valoare: 2,1 milioane de lei).

Obiectivul nostru este să scurtăm cât mai mult durata acestor lucrări necesare și să minimizăm pe cât posibil problemele oamenilor din această zonă. Strada Oașului va fi redată în folosință în luna noiembrie.

Poze si detalii aici
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

neobluenet

  • Officer
  • ***
  • Posts: 150
  • Karma: +46/-5
Re: [CJ] Modernizarea tramei stradale din zona industriala
« Reply #5 on: November 18, 2014, 10:06:28 PM »

spy_flo

  • Officer
  • ***
  • Posts: 117
  • Karma: +36/-12
Re: [CJ] Modernizarea tramei stradale din zona industriala
« Reply #6 on: April 21, 2015, 01:59:12 PM »
De la intersecția cu strada Maramureșului și până la depoul de tramvaie se desfășoară lucrări ample la modernizarea tramei stradale. Revin cu poze când am drum prin zonă

ciprebbe

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.420
  • Karma: +3342/-80
Re: [CJ] Modernizarea tramei stradale din zona industriala
« Reply #7 on: April 22, 2015, 01:12:59 PM »
^Chiar mai mult decat atat.

      Restricţii de circulaţie pe strada Oaşului – în zona Podului Nadăş - și modificări ale transportului în comun
Primăria municipiului Cluj-Napoca anunţă continuarea lucrărilor de “Modernizare a liniei de tramvai pe ruta P-ţa Gării – B-dul Muncii” pe strada Oaşului, pe un tronson de aproximativ 128 metri liniari, în zona Podului Nadăş.
   Aceste lucrări determină interzicerea opririi, staţionării şi parcării pe strada Oaşului.
   Având în vedere că pe strada Oaşului se execută şi lucrări de modernizare a tramei stradale, parte din proiectul european pe care Primăria Cluj-Napoca îl are în derulare, circulaţia auto se va desfăşura pe fiecare sens de circulaţie pe linia de tramvai, iar în zona de lucrări la linia de tramvai, pe banda I (de la bordură). Zona de lucrări este semnalizată cu indicatoare rutiere reflectorizante.Lucrările se vor finaliza în cursul lunii iunie 2015.
   Începând de luni, 20 aprilie 2015, se suspendă circulaţia tramvaielor 100 şi 102. Transportul pe linia 100 va fi asigurat, până la terminarea lucrărilor, cu autobuze, în timp ce posesorii de abonamente pe linia 102 pot călători până în Piaţa Gării cu linia 101 de tramvaie, iar în continuare cu linia 100 de autobuze.
    7 grinzi, de câte 50 de tone fiecare, au fost montate în a doua parte a anului 2014 pentru refacerea Podului Nadăș din Cluj-Napoca; lucrările au fost sistate pe perioada sezonului rece și au fost reluate în 2015, de îndată ce temperaturile au permis buna desfășurare a lucrărilor de modernizare
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

spy_flo

  • Officer
  • ***
  • Posts: 117
  • Karma: +36/-12
Re: [CJ] Modernizarea tramei stradale din zona industriala
« Reply #8 on: April 25, 2015, 12:25:14 PM »
http://imgur.com/a/8VRws

Poze de ieri, de la podul Calvaria până la Sala Sporturilor și de la intersecția cu strada Maramureșului până la intrare în CUG