News:

.

Main Menu

Sukhoi

Started by iuli, January 31, 2014, 01:11:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iuli


Sukhoi Company is a major Russian aircraft manufacturer, headquartered in Begovoy District, Northern Administrative Okrug, Moscow, famous for its fighters. It was founded by Pavel Sukhoi in 1939 as the Sukhoi Design Bureau

After the collapse of Soviet Union, each of the multitude of bureaus and factories producing Sukhoi components were privatized independently. In 1996, the government re-gathered the major part of them forming Sukhoi Aviation Military Industrial Combine (Sukhoi AIMC). In parallel, other entities, including Ulan Ude factory, Tbilisi factory, Belarus and Ukraine factories, established alternate transnational Sukhoi Attack Aircraft (producing e.g. Su-25 TM).

The Sukhoi AIMC comprises the JSC Sukhoi Design Bureau located in Moscow, the Novosibirsk Aviation Production Association (NAPO), the Komsomolsk-on-Amur Aircraft Production Association (KnAAPO) and Irkutsk Aviation. Sukhoi is headquartered in Moscow. Finmeccanica owns 25% + 1 share of Sukhoi's civil division. The Russian government merged Sukhoi with Mikoyan, Ilyushin, Irkut, Tupolev, and Yakovlev as a new company named United Aircraft Corporation. Mikoyan and Sukhoi were placed within the same operating unit.

In September 2007, Russia launched its first modern commercial regional airliner—the Superjet 100, a 78 to 98 seater, built by Sukhoi. It was unveiled at Komsomolsk-on-Amur. The maiden flight was made on May 19, 2008. Sukhoi is also working on what is to be Russia's fifth-generation stealth fighter, the Sukhoi PAK FA. The maiden flight took place on the 29 January 2010.

Sursa: wikipedia
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

SU SSJ-100-95B Superjet 100







Sursa foto: airliners.net
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

UTair Aviation - Sukhoi SSJ-100-95B-LR Superjet 100 (RRJ-95B)

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Interjet - Sukhoi SSJ-100-95B Superjet 100,  Getting ready to park in the static park at this years Farnborough 2014 International Air Show

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

istvan78

CityJet (IRL) are 21 buc pe comanda, pentru a fi operate de pe LCY. Asta-i interesant.
Si Tarom ar putea folosi asa ceva...

TibiV

Mda...
Dublu faţă de ATR, dar mai mic decât 737....
Regionale... Adică interne.
Dar parcă TAROM a cam dat naibii rutele interne...

Personal admir avioanele ruseşti.
Timp de 11 ani am "fărâmat" şi după aia "reconstruit" An-24, An-26 şi An-2.
Dar tot nu am fost în stare să învăț chirilicele. Doar STOP stiu cum arată în rusă....

Aaaa... Era să uit....
Când m-am angajat am prins ultimul RK al ultimului IL-18. Dar eram prea puşti să fiu lăsat să fac ceva important... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Tarom-ul nu are nevoie de un alt tip de avioane.
Pentru a reduce costurile, trebuie ca flota sa ramana cu maxim 2 producatori si doar 2-3 modele de la fiecare.
Mentenanta unui avion costa enorm si este mult mai ieftin sa ai 5 avioane identice decat sa ai 5 avioane total diferite pentre care trebuie sa tii stocuri de piese de 5 ori mai multe.
Nu mai vorbim de proceduri de lucru, pentru ca acelasi om care repara un avion ATR trebuie sa-si dea erase la cunostintele despre repararea unui Boeing.

Am vazut un documentar cu un ATR 72  Napoli-Tripoli care a cazut in mare pentru ca a ramas fara combustibil. Mecanicul ii montase senzorul de combustibil de la un ATR42 (sau a fost invers) care era identic dar arata cu 1600 litrii mai mult decat in realitate.....
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

istvan78

In principiu e corect ce spui tu, dar te rog da si solutia: cu ce aparate ar fi bine sa opereze Tarom cursele interne din Bucuresti?

ATR-urile sunt prea mici pentru destinatiile principale (TSR, Cluj, IAS), dar ar fi perfecte pentru rute interne directe fara OTP.
B737-le sunt ocupate pe cursele regionale (internationale) si oricum prea mari.
A318-ul e un dezastru economic pe curse scurte (raportat la capacitate) si oricum sunt doar cateva.



dr4qul4

Am scris pe Tarom, dar o sa scriu si aici:

Tarom are nevoie de 2-3 aeronave NOI, MARI, pt curse externe (Viena, Londra, Paris si Dubai).

Pentru curse interne poate folosi A318-111 care are 14locuri business si 99 economy! sau BOEING 737-300 care are 8+126. Din ambele au cate 4 aeronave.

ATR-urile 42 (7 bucati dar oare sunt toate functionale) tb pensionate rand pe rand. Eventual vandute sau inchiriate pt VIP-uri, echipe de fotbal, alte zboruri private.

Cele 2 ATR-uri 72 pot fi folosite pt curse Timisoara-Cluj-Iasi si Oradea-Sibiu-Bucuresti.

Nu stiu exact cat consuma un ATR si cat plateste tarom pt kerosen.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iuli

CityJet Unveils First SuperJet

QuoteIrish carrier CityJet have just released a picture of their first brand new Sukhoi SuperJet. They said via their social media that the aircraft was "nearly ready". The aircraft is currently sat in Venice.

This will now count the start of the airline's fleet modernisation after they ordered 15 of the SuperJets. CityJet have not announced publicly the delivery date or the launch of the first customer revenue flight at this moment in time. Make sure to stay tuned to AirLive.net for more information as we get it!



Sursa
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog