[B] Bucurestiul nou

Started by Ionut, January 30, 2014, 07:31:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut


Harry

vesti proaste de pe SEAP

MUNICIPIUL BUCURESTI

Servicii de consultanta în domeniul evaluarii al impactului infra si supra structurii imobilului Cathedral Plaza asupra sigurantei in exploatare si stabilirea modalitatilor de desfiintare a constructiei

dr4qul4

de ce e o veste proasta?
acea cladire trebuie demolata. Asa a hotarat instanta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Goldmund

Cateva proiecte  deosebite in jurul Pasajului Barbu Vacarescu

"Business Construct: "Furnicarul" de o jumătate de miliard de euro din nordul Capitalei

Pe o rază de mai puţin de un kilometru în jurul Pasajului Pipera de lângă staţia de metrou Aurel Vlaicu, şantiere de construcţii de jumătate de mi­liard de euro au transformat această zonă din nordul Bucureştiului într-un adevărat ,,furnicar" de macarale în această perioadă. Arterele calea Floreasca, Barbu Văcărescu şi Dimitrie Pompeiu se pregătesc de noi clădiri de birouri, care vor fi inaugurate anul acesta sau anul viitor, iar pe lângă acestea, în zonă au apărut şi şantiere de construcţii rezidenţiale, care se adresează în special corporatiştilor care lucrează în acest perimetru şi care vor să fie aproape şi de casă, şi de locul de muncă. Cum se va schimba la faţă în următoarea perioadă cea mai efervescentă zonă din Capitală?  "

http://www.zf.ro/companii/business-construct-furnicarul-de-o-jumatate-de-miliard-de-euro-din-nordul-capitalei-14698072
si asta dupa ce cu cca.o jumatate de an in urma citeam:
"Viata unui sfert de milion de corporatisti din Bucuresti inseamna ore bune pierdute la metrou sau in trafic. O treime dintre oamenii care lucreaza la birouri, in Capitala, au locul de munca in zona de nord a orasului.
În urmă cu doar şapte-opt ani, în zona calea Floreasca-Barbu Văcărescu din Capitală se aflau doar fostul sediu al grupului Oracle, un showroom Porsche, câteva clădiri mai vechi şi mult teren liber şi disponibil pentru construcţii. Între timp, zona s-a schimbat total la faţă după ce investitorii au dezvoltat şi tranzacţionat clădiri de sute de milioane de euro în acest perimetru. ..."
http://stirileprotv.ro/stiri/social/calvarul-zilnic-a-250-000-de-corporatisti-care-lucreaza-in-nordul-capitalei-cate-ore-pierd-zilnic-in-trafic-si-la-metrou.html

Ce o sa se intample acolo in viitorii doi ani, daca municipalitatea nu ia masuri radicale de imbunatatirea transportului in comun?(de ex. tramvaie duble precum in Kassel, linia tram 5, autobuze articulate, etc..) Si poate o alta solutie pentru A3 intrarea in Bucuresti pe Soseaua Fabrica de Glucoza -v. si filmul)

alexbb

Quote from: Goldmund on September 08, 2015, 05:37:43 PM
Ce o sa se intample acolo in viitorii doi ani, daca municipalitatea nu ia masuri radicale de imbunatatirea transportului in comun?(de ex. tramvaie duble precum in Kassel, linia tram 5, autobuze articulate, etc..) Si poate o alta solutie pentru A3 intrarea in Bucuresti pe Soseaua Fabrica de Glucoza -v. si filmul)

Eu nu inteleg cum se dau aceste autorizatii de constructie fara a lua deloc in considerare infrastructura jalnica. Atat transport in comun, cat si rutier. Astazi m-am simtit efectiv umilit. Pe strada Popasului era coada pana aproape de Andronache (sau Eroilor cum ii zice de unde incepe Voluntariul), asa ca am zis sa ocolesc pe Andronache - Colentina, dar s-a coborat bariera si m-a prins pe prima banda, fara sa pot intoarce sa trec pe la pod prin Voluntari. Primul tren a trecut repede, dar a ramas bariera lasata si urmatorul tren a trecut la vreo 15 minute. O bataie de joc. Apoi am mai prins aceeasi coloana care statea/a stat la bariera pe Petricani inca de la intersectia de la Dna Ghica.  :headbash:. Asta s-a intamplat intre 8:30 si 9... ora de varf. Incep sa cred ca cineva se distreaza intentionat cu aceste 2 bariere. La birou discutam si pe la intrarea din Barbu Vacarescu a fost acelasi haos pentru ca multi au incercat sa ocoleasca pe la podul Pipera... Seara este mai rau.
Nu stiu daca este topicul potrivit, si-mi cer scuze daca inca sunt putin frustrat de timpul pierdut aiurea in fiecare zi, dar oare API poate lua pozitie in vreun fel in legatura cu ce se intampla in aceasta zona? Poate sensibilizam in vreun fel autoritatile pentru ca solutii exista, si idei au fost pe acest forum, dar mi se pare o lipsa totala de interes.

Ionut

Oarecum, noi putem lua pozitie dar ne trebuie niste experti pe zona asta. Adica arhitecti, de exemplu, ca sa fim mai credibili un pic. Suntem descoperiti aici, putem insa sa facem ceva daca stiti voi pe cineva. Oricum pe Bucuresti sunt multe organizatii foarte vocale pe partea asta de arhitectura (nu inseamna ca si FAC ceva, dar cel putin vorbesc).

alexbb

Pentru API ma gandeam la luarea de pozitie strict pe zona de trafic:
1. trecerea la nivel cu CF pe bd. Dimitrie Pompei si Andronache. Nu stiu daca exista vreo statistica legata de aceste bariere, un mers al trenurilor ceva...
2. Solutii de fluidizare a traficului - cred ca cea mai vehiculata idee a fost cea a sensurilor unice pe FdG si Dimitrie Pompeiu.
(3) cred ca SF deocamdata - prelungirea Metrou Pipera inspre zona de birouri din jurul rondului de la benzinaria Mol, in Voluntari.

cezar-mario2012

Pentru pasajele CF trebuiesc bani mulți, care trebuie să vină de la primăria S2 și Voluntari, există și ceva disensiuni între ei. La bariere nu poți pune orar, hai la cele de călători poți face un orar, dar la cele de marfă? Timpul de stat la bariere variază funcție de viteză trenului, sistemul este automatizat, dinaintea barierei există un senzor ce declanșează bariera, dar distanța este parcursă diferit.
FdG trebuie să intre în modernizare și lărgire, exclus sens unic, mai ales ca la Mobexpert va fi conexiunea cu A3 și cu Geruitei, astfel se va crea o nouă rută dinspre/catre Fundeni, Pantelimon... Din păcate aceste proiecte cam stagnează.
Din păcate metroul este la capacitate maximă pe acea zonă, adăugarea a unei noi secțiuni nu va aduce nici un beneficiu, ci blocarea să.  Metroul nu aparține de municipalitate, ci de MT și cum de mai multe ori la MT și PMB au fost conduceri din partide diferite, si-au cam dat la gioale, astfel proiectele sun foarte întârziate.
Asociațiile din București au agende politice și nu sunt interesate de adevăratele probleme, exclud API.

Recomandare: mergeți la Londra, acolo au luat-o razna de tot, rad clădiri vechi dintr-o veselie, ca să construiască clădiri de birouri, mai ales în City of London si pe ambele maluri ale Tamisei.

Telvanni

Quote from: alexbb on September 10, 2015, 01:42:17 PM
Pentru API ma gandeam la luarea de pozitie strict pe zona de trafic:
1. trecerea la nivel cu CF pe bd. Dimitrie Pompei si Andronache. Nu stiu daca exista vreo statistica legata de aceste bariere, un mers al trenurilor ceva...
2. Solutii de fluidizare a traficului - cred ca cea mai vehiculata idee a fost cea a sensurilor unice pe FdG si Dimitrie Pompeiu.
(3) cred ca SF deocamdata - prelungirea Metrou Pipera inspre zona de birouri din jurul rondului de la benzinaria Mol, in Voluntari.

Referitor la trecerile la nivel va rog sa observati ca fix in dreptul trecerii nu mai sunt 4 benzi ci doar 2. De ce dispare cate o banda pe sens?
Sapt trecuta erau ceva lucrari la bariera de pe Andronache, sper ca vor rezolva aceasta problema (se asfalta a 2-a banda insa lucrarile se opreau fix inainte de bariera, de fapt mi s-a parut ca a 2-a banda facea dreapta pe langa linie. Ciudat!)

Ionut

Va rog discutati pe threadul respectiv. Aici vorbim doar de cladirile moderne.

Harry


dr4qul4

randari mincinoase.
Zona aceea a devenit super aglomerata, spatiu verde mai putin. Cladirile acestea sunt atat de aproape de calea ferata, incat va fi o adevarata placere cand va trece un mafar in miezul noptii.
La nici 500 m avem podul metalic de cf si fosta bariera Nordului unde trenurile "claxoneaza" deoarece sunt destui pietoni care traverseaza.


iar in fata o adevarata priveliste.... Acel bloc mamut de 10 etaje, abandonat la stadiul de schelet de 20 de ani (si populat de homelessi), care acum este acoperit de un banner imens.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

igorashu

Mda, o mizerie... Sunt multe blocuri d-astea de 10+ etaje nou construite în zonă. Cum naiba le dă voie să construiască atât de înalt?

Valeantudor

Se va inaugura in curand cladirea de birouri premium din Victoriei. Vila Oromolu a fost renovata in cadrul aceluiasi proiect. It's going to be awesome.

Goldmund

Noul Bucuresti se cladeste nu doar in zona Barbu Vacarescu/Sos. Pipera(care arata din ce in ce mai bine), dar si in alte zone din oras, de ex. zona Pasaj Basarab.
De ex. o cladire reusita(poate cea mai reusita arhitectura noua din oras) este "The Bridge"
"Banca Comercială Română (BCR) a finalizat negocierile şi a semnat, la începutul lunii aprilie 2016, un contract de închiriere cu dezvoltatorul imobiliar Forte Partners, pentru consolidarea unei părţi din sediul central în clădirea THE BRIDGE, cel mai nou business park, situat în zona Grozăveşti-Orhideea. Potrivit unor date din piaţă, Banca a închiriat aproape 20.000 de mp din clădirea de 36.000 mp...."
http://www.zf.ro/zf-24/bcr-se-va-muta-intr-o-noua-cladire-de-birouri-langa-podul-basarab-15243776

sau, Orhideea Towers
http://www.b365.ro/cum-vor-arata-turnurile-de-birouri-din-noul-pol-corporatist-din-bucuresti-galerie-foto_233679.html
Cine isi mai aduce aminte cum arata zona respectiva inainte de constructia Pasajul Basarab? Ce inseamna infrastructura, chiar si in plin oras...