Accidente si incidente aviatice in Romania si in lume

Started by Ionut, January 20, 2014, 08:40:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#15
La ora 16 e lumina, pana pe la 17.20

LE:
Dupa imaginile de pe Digi24, de la locul de unde au plecat salvatorii, nu este zapada cum se afirma pe la TV ca e "pana la brau"
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Și crezi că se ajunge instant sau se mobilizează un echipaj de elicopter în 5 minute? Plus că nu știau exact unde e prăbușit.

În plus, lumină pentru șoferi nu e la fel cum înțeleg piloții lumina și vizibilitate.

Nu încerc să le țin partea dar încerc să moderez puțin furia.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

Bun accept parerile si ideile tale mai ales ca esti mai in domeniu dar oare in alta tara tot asa se intampla?
Mai ales in astfel de situatii de urgenta.

I-a gasit "un padurar la Dambul Bumbului".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Din păcate se pot întâmpla astfel de situații și în țări mult mai dezvoltate, așa cum le vedem noi. Diferența e doar presa și populația care nu caută senzaționalul și acuzarea înainte de finalizare.

Btw, zicea desprea asta și Hurezeanu mai înainte.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

Noroc ca pilotul e experimentat si ca vremea e asa calda altfel pe acolo zapada depaseste in ianuarie 1m si jumatate acolo.
Sa speram ca ii extrage repede de acolo si ii aduce repede la Cluj.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Chiar nu mai îmi aduc aminte exact de un incident aviatic din Franța când un avion de linie s-a prăbușit într-o pădure la câmpie și le-au trebuit cam 12 ore să-l găsească. Deci se poate să ai și neșansa asta. Și un avion de linie e mare și lasă ceva urme.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Avem victima in accident !
Bravo STS va meritati bugetul!

:rip:
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Mda, cei de la Salvamont confirma ca a murit Iovan... RIP.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

get

Apare prima ipoteză asupra cauzei accidentului: givraj.
Quote
Aleodor Frâncu, director al ROMATSA, [...]: "La Curtea de Argeş, pilotul Adrian Iovan a cerut permisiunea să coboare avionul de la nivelul de 12.500 de picioare până la 10.500 de picioare pentru că exista pericolul givrajului (depunerea de gheaţă pe aparatul de zbor). Pilotul a observat acest fenomen de depunere a gheţei şi a coborât la nivelul zborului la vedere, la 8.000 de picioare. A trecut Sibiul, noi l-am văzut pe radar. La 7,4 mile de graniţa judeţelor Alba şi Cluj, a dispărut de pe radar"
http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/accident-aviatic-7-victime-judetul-cluj-1_52dd372fc7b855ff56a48eb8/index.html

Quote
Un medic din Oradea care a supravieţuit accidentului aviatic în care şi-a pierdut viaţa pilotul Adrian Iovan a povestit despre circumstanţele producerii accidentului. "A încercat să degivreze, a pierdut altitudine şi ne-am prăbuşit"
http://www.gandul.info/stiri/prima-declaratie-a-unui-supravietuitor-a-incercat-sa-degivreze-a-pierdut-altitudine-si-ne-am-prabusit-11934779

dr4qul4

Mi se pare incredibil ce se intampla. Inteleg ca e teren accidentat, inteleg ca e padure si ceata dar nu inteleg de ce au avut nevoie de mai mult de 3 ore sa-i gaseasca.
Vorbeau cu ei la telefon, daca nu stiau cum puteau sa le explice cum sa le trimita coordonatele gps, iar mai apoi se bagau in oice aplicatie de navigatie si se selecta "pe jos".
In maxim 1 ora de la prabiusire stiau exact directia. In 2 ore erau la ei, ca doar nu au cazut fix pe creasta muntelui. La 1100 metrii, in apuseni sunt destule drumuri forestiere, iar 2 km pe ora, pot fi parcursi lejer de orice localnic.
Auzi la ei, au tras cu pusca pt a fi auziti, in loc sa se duca la punct fix.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dorum

sunt atatea softuri simple pe android care-ti spun la secunda coordonatele GPS cu maxim 10m abatere (impreuna cu receptorul GPS pornit, bineinteles)...eu am netMonitor ca am nevoie de el...dar mai sunt si altele...chiar nu avea nici unu dintre ei smartphone???

Din semnalul GSM/3G nu puteau fi localizati cu prea mare precizie ca in oras din pacate!

PACAT!
R.I.P.!
:(( :((

ciprebbe

Aveau smartphone, reperele au fost date de doctor de pe maps.
Seful Ag de transplant a dat STS ului 2 nr de tel imediat dupa accident cand le functionau tel.
Si tot nu i-au gasit in timp util .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Unii poate mai stiti dar in 2006 un elicopter SMURD s-a prabusit in Pasul Tihuta la peste 1500m pe o panta de 62 grade.
Se intampla in 23 decembrie( daca nu ma insel) la o altitudine mai mare in conditii meteo nefavorabile.
Aparatura de la bord a ramas functionala( se aflau in urcare, s-au lovit au alunecat in spate printre copaci si au scapat cu viata). Pilotul spune ca avea GPS ul personal la el si a dat cu exactitate coordonatele inclusiv altitudinea la care se aflau.
Ghiciti in cate ore au ajuns la ei si cine au fost primii sositi?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe