[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

Lyvyoo

Credeti ca ajuta cu ceva traficul de pe Petricani  asfaltarea cartierului Steaua Rosie? http://www.b365.ro/se-asfalteaza-15-noi-strazi-din-sectorul-2-cand-vor-fi-gata-lucrarile_240055.html

Ma gandeam ca se poate evita din coada imensa care tine la ore de varf undeva mai sus de Mobexpert pana in intersectia Colentina / Dna Chica. Daca Steaua Rosie ar fi asfaltata complet, asa cum se vrea, s-ar putea taia cartierul si iesi in Colentina, unde de bine de rau se merge... 


cezar-mario2012

 Pe unde să ieși în Colentina? Nu exista stradă ce face legătură între Petricani și Colentina, cel putin deschisa traficului. Există doar alea din parc, nu aș vrea așa ceva.

Lyvyoo

Vazusem pe GMaps o legatura intre Petricani si Gherghitei si de aia m-am incantat. Doar ca pe Street View pare sa fie o poarta acolo (deschisa) deci sunt sanse sa fie proprietate privata.

Mai vazusem de asemenea o prelungire a strazii Steaua Rosie, pe langa lac, spre str. Ricinului dar cu GMaps pare sa fie intr-adevar alee de parc nu drum neasfaltat.

Mda, deci trebuie sa asteptam autostrada ca sa legam oficial Petricani de Gherghitei.

AdrianB1

Quote from: dr4qul4 on October 29, 2015, 02:08:25 PM
@Adrian.... se refera la un pasaj care sa cuprinda si intersectia aceea, dar si pe cea de la Razoare
Ar iesi un pasaj foarte lung daca pleaca de pe Soseaua Grozavesti si coboara pe Strada Progresului, peste Iuliu Maniu si peste Razoare, dar ar putea avea un efect similar cu pasajul Basarab: singurii 2 km in Bucuresti care se pot parcurge in medie in mai putin de 2 minute. Sa ajungi in 5 minute din Piata Victoriei in Rahova ar fi o performanta :)

Doar ca intersectia de la Razoare nu s-ar debloca, un pasaj pe directia aia nu ar fi prea eficient; fluxurile principale sunt pe Timisoara-Progresului si Drumul Taberei-Academie, cu metroul ingropat pe sub intersectie un pasaj suprateran pe una din directii ar fi singura varianta, dar nu exista nici un plan in acest sens, cel putin nu pana cand se termina cu metroul.

dr4qul4

Pasajul trebuie sa fie facut pe directia inelului principal. Eventual si coborare spre trafic greu.

Daca s-ar face pasaj doar la Leu....s-ar bloca complet razoare.


Si e vorba de pasaj luuung ca da bine la electorat. E din acelasi film cu pasaj Petricani.....Beijing :))))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AdrianB1

Quote from: dr4qul4 on October 29, 2015, 09:42:05 PM
Pasajul trebuie sa fie facut pe directia inelului principal. Eventual si coborare spre trafic greu.
Pai inelul principal nu e chiar trafic greu= strada Progresului?

dr4qul4

nu stiu cum au pus exact semnele...dar si viilor si trafic greu pot fi la fel de bine. De fapt viilor+ Panduri inchid inelul in timp ce Trafic Greu face acea curba la stanga si apoi dreapta pe viilor....
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nirolf

Am vazut de multe ori traseu inelului principal trecut prin Panduri, s-ar putea ca oficial pe acolo sa fie. Insa mi se pare o prostie sa vrei sa treci un drum atat de aglomerat (poluare, zgomot) printre blocuri (parcare in spic, opriri de scurta durata) cand ai un drum paralel mult mai aerisit.

dr4qul4

Planul e ca Inelul principal sa fie pe trafic Greu, dar dupa reabilitare (extindere la 3 benzi, mutarea tramvaiului pe mijloc si reconfigurarea intersectiiei cu viilor- probabil pasaj).


Inelul principal este cel care inconjoara centrul. E normal sa treaca printre blocuri. Daca spui asta despre zona Panduri-Viilor......atunci ce mai poti spune de Titulescu-Stefan cel Mare- Mihai Bravu-Oltenitei?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AdrianB1

Panduri are o problema, bucata tre Academia Militara si 13 Septembrie de deja aglomerata (o banda e ocupata de masini parcate) si intersectia de la 13 Septembrie are trafic destul de mare, mai mare un pic decat cea intre 13 Sep si Progresului. De asemenea Viilor e la fel de ingusta, dar cu o banda blocata cu masini parcate, ca Progresului in aceeasi zona, asa ca Progresului ar fi varianta mult mai buna pentru inel. Bucata cu adevarat urata din inel e segmentul din Viilor intre Filaret si Belu.

AFC

^
Corect. Intre Filaret si Belu, traficul este strangulat in zona blocurilor datorita lipsei spatiilor de parcare pentru locatarii acestora. Acolo, mai putin la ultimul bloc pe dreapta cum mergi spre Belu, se poate sistematiza prin constructia de locuri de parcare pe zona verde a blocurilor si degrevarea primei benzi de circulatie. Mai este si tampenia aia cu sinele de tramvai la alta cota decat caile auto dar cred ca se poate rezolva aducerea la acelasi nivel.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

TibiV

Aduci la acelaşu nivel, ai blocat şi tramvaiele.... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Telvanni

Da, sunt de acord, lucrarile mari de infrastructura sunt spectaculoase, tocmai d'aia ne-am adunat aici in piata la vorba.
Da, sunt de acord ca e incitant sa gasim solutii de fluidizare a traficului si asta pentru ca e destul de usor si de intuitiv pentru aproape oricine.
Insa ma sperie zecile de milioane de euro cheltuite pe poduri si pasaje si strapungeri cand RATB-ul e la nivel de lumea a 3-a. Hai sa facem intai un transport in comun civilizat, hai sa cream un oras in care cei care vor sa foloseasca bicicleta sa fie in siguranta si apoi sa cheltuim milioane pe pasaje opresciene.
Dupa ce vom avea trotuare eliberate de masini, piste de bicilete, ratb de secol 21, cu siguranta vom realiza ca infrastructura rutiera e suficienta ptr ca masini vor fi mai putine.
Masini mai putine => aer mai curat, oras mai frumos.

Marind infrastructura nu faci decat sa incurajezi traficul auto individual pentru ca e mai comod si rapid insa NU AVEM LOC TOTI CU MASINA.


TibiV

Quote from: Telvanni on October 30, 2015, 11:01:15 PM
... ratb de secol 21 ...

OK, şi de unde aduci tu călătorii de secol 21 ?
Mare parte dintre ei nu au depăşit secolul 19, când apa şi săpunul erau un lux...
Alţii sunt din secolul 15, când cel mai tare avea dreptul să ia totul de la cei mai slabi.

Călătoria cu RATB este ca o călătorie în vestul sălbatic al anilor 1800...
O pot face doar tinerii în putere...
Interzis bolnavilor, bătrânilor si femeilor cu copii în braţe..
Cele 4 locuri de lângă vatman, marcate ca atare pe vremuri...

Să nu mă înţelegi greşit. Susţin un transport în comun eficient şi civilizat.
Dar civilizat nu înseamnă doar mijloace de transport moderne...
Civilizat înseamnă să nu trebuiască să îti bagi vată în nas, să nu stai cu mâinile lipite de buzunare, şi să nu îţi fie teamă că părintele tău trecut de 80 de ani ajunge acasă plin de sânge pentru că a căzut într-un autobuz aproape gol, dar în care nici un june de 20 de ani care stătea pe scaun nu a catadicsit să îi dea locul unei babe... 'Pe asta o caută moartea pe acasă şi ea se plimbă cu autobuzul :D !". (semnele sunt puse corect)...

Când o să ai copil mic mai vorbim dacă o să ai curajul să îl trimiţi la şcoală cu tramvaiul..
Iar când o să ai părinți bolnavi sau bătrâni aştept detalii despre transportul în comun civilizat...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Quote from: Telvanni on October 30, 2015, 11:01:15 PM
tocmai d'aia ne-am adunat aici in piata la vorba.

Nu suntem, de fapt, in piata. De-aia tot sterg mesaje si impun niste reguli cu incapatanare din septembrie 2011. Acum revenind pe subiect, daca aveti discutii despre eficientizarea RATB sau orice legat de transportul in comun, ar fi super sa le purtam pe topicul dedicat care si asa zace in anonimitate.

:cheers: