[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Gresesti! Acolo se termina Sectorul 6, insa nu incepe Orasul Bragadiru. Incepe sectorul 5. Bragadiru incepe abia dupa Drumul Ghindarilor (adica vreo 600 m dupa Prelungirea Ghencea)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

'Facem paşi concreţi pentru a pune în aplicare prevederile cuprinse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, document strategic care vizează modernizarea infrastructurii de transport în regiunea Bucureşti-Ilfov. Astfel, avem în pregătire proiecte importante de fluidizare a traficului şi îmbunătăţirea transportului în comun în Capitală, cu aplicaţii de peste 200 de milioane de euro. Pe lângă achiziţionarea a 100 de tramvaie şi modernizarea altor 50, pentru care vom lansa licitaţia în luna februarie, avem în lucru proiecte de modernizare a şapte linii de tramvai (1, 10, 21, 25, 32, 41 şi 55), reabilitarea depoului de tramvaie Titan şi upgradarea sistemului de semaforizare. Ne dorim, de asemenea, să obţinem fonduri europene pentru achiziţionarea de sisteme şi aplicaţii software pentru managementul traficului', a spus Firea.

Economica.net

Earthchild

#812
Quote from: Ionut on January 12, 2018, 07:30:52 AM
[...] avem în lucru proiecte de modernizare a şapte linii de tramvai (1, 10, 21, 25, 32, 41 şi 55)[...]

??? Montarea de garduri la 21 si vopsirea celor de la 41 inseamna modernizare?
Si de linia lui 5 nimic. Au modernizat-o pe Tunari degeaba.

voicul

De ce nu se deranjeaza nimeni sa dubleze timpul pe verde la semaforul de la razoare, cand e rush hour?
Sau macar la 30 de min timp dublu.

Poza e facuta acu 5 minute si semaforul asta tine masini cam pana in Dorobanti si in Banu Manta.

Semafor Razoare



Powered by API/PUM imgur uploader

alex8

Dacă dublei timpul la Răzoare o să blochezi următoarea intersecție.

panda_no 5

Quote from: Earthchild on January 16, 2018, 03:08:48 PM
Quote from: Ionut on January 12, 2018, 07:30:52 AM
[...] avem în lucru proiecte de modernizare a şapte linii de tramvai (1, 10, 21, 25, 32, 41 şi 55)[...]

??? Montarea de garduri la 21 si vopsirea celor de la 41 inseamna modernizare?
Si de linia lui 5 nimic. Au modernizat-o pe Tunari degeaba.

Intre timp gardul de pe linia tramvaiului 21 montat de firma decisa de primaria Bucuresti a inceput sa RUGINEASCA MASIV!!!!!!! :bash:
Cat are de cand a fost montat? Nici 2 luni si iarna asta pina acum a fost parfum in Bucuresti. Calitate superioara a materialului gardului montat. :badday:
Am observat ieri acest lucru stand ca de obicei in coloana de masini de pe Sos Colentina.
Portiunea de gard de care va vorbesc este cea cuprinsa intre Bucur Obor si Teiul Doamnei.
O sa ma uit mai cu atentie pe intrega sosea Colentina numai ca de obicei ajung numai cand e intuneric.
Ieri a fost o intamplare ca am fost pe lumina.

Ionut

Firea: Anul trecut, Municipalitatea a asfaltat 85 de artere, pe o distanţă de 109 km

Potrivit PMB, lucrările efectuate anul trecut au inclus:

- 21 de kilometri pe străzile cu o bandă de circulaţie pe sens (str. Laminorului, str. Clăbucet, str. Elena Văcărescu, str. Batiştei, str. Mihai Eminescu, str. Maica Domnului, str. Ţepeş Vodă, str. Delea Veche, str. Polonă, Barajul Dunării, George Georgescu, Lânăriei, C-tin Istrati, Drumul Cooperativei, Elie Radu, Anghel Saligny, Învoirii, Teiuş, Al.Vitzu, Serg. Turturică, Spătaru Preda, str. Înclinată, Uranus, Prelungirea Ghencea, Valea Oltului, Ceahlău, Constructorilor, Ghirlandei, Oboga, Titel Petrescu, Gh. Latea).

- 65 de kilometri pe străzile cu două benzi de circulaţie pe sens (Bucureştii Noi, Chitila, Jiului, Poligrafiei, Mircea Vulcănescu, Liviu Librescu, Al.I.Cuza, Dinicu Golescu, Calea Floreasca, bd. Dacia, şos. Fundeni, Barbu Văcărescu, Basarabia, Doamna Ghica, bd. Carol, Ceaikovski, Andronache, Energeticienilor, Mircea Vodă, Industriilor, C-tin Brâncuşi, Gara Căţelu, Baba Novac, Lucreţiu Pătrăşcanu, Splaiul Unirii, Calea Şerban Vodă, Mărgeanului, Regina Elisabeta, Panduri, Alexandriei, Naţiunile Unite, Progresului, şos. Viilor, Prelungirea Ghencea, Calea Giuleşti, Calea Crângaşi, Valea Cascadelor, Dezrobirii).

- 23 de kilometri pe străzile cu trei benzi de circulaţie pe sens (N. Caramfil, Calea Plevnei, Calea Griviţei, Ştefan cel Mare, bd. Unirii, Camil Ressu, Th. Pallady, Mihai Bravu, Piaţa 21 Decembrie, Splaiul Independenţei, Calea Văcăreşti, Calea Şerban Vodă, Dumitru Bagdasar, Tudor Vladimirescu, Calea 13 Septembrie, Iuliu Maniu).

Totodată, în cursul acestui an urmează să fie demarate lucrările de proiectare şi execuţie pentru 15 străzi de pământ, ultimele de acest tip aflate în administrarea Administraţiei Străzilor Bucureşti (Drum Arieş, Strada Avionului, Drum Cavnic, Drum Costeşti, Drum Cristeşti, Drumul Nisipoasa, Strada Căruţei, Strada Căscioarelor, Strada Floare de Vârf, Intrarea Gălbenelelor, Strada Rachetei, Drum Bragadiru, Drum Crăiţelor, Drum Sânpaul, Drum la Chiajna).

Economica.net

AdrianB1

Sunt curios ce treaba are proiectarea si executia drumurilor de pamant cu Firea, ca tin de sectoare si nu de PMB, si daca le vor face la standardul de "asfalt usor" cum am vazut vreo 2 prin drumul taberei unde au pus niste asfalt pe pamant, fara nici un fel de fundatie si fara trotuare. Sau, in alte cazuri, strada asfaltata pe 90% din lungime si lasata neasfaltata in rest. Sau strada noua asfaltata, fara trotuar pentru ca nu a fost lasat loc de trotuar, e construit pana in strada.

nirolf

În fițuica aia de propagandă (face parte din grupul România TV în caz că vă întrebați) au uitat să scrie câți km chiar aveau nevoie de reasfaltare și câți km au fost și marcați și pe câți km o să se mai cunoască marcajul peste 2 luni.

Iar legat de străzile de pământ au mai fost discuții, probabil au fost trecute la PMB la un moment dat pentru reabilitare completă, sectoarele fiind prinse cu alte cheltuieli: panseluțe, gazon, borduri roz, refacere borduri roz, parcări pe spațiul verde, bănci înlocuite anual în parcuri (trebuie să țină pasul cu moda).

dr4qul4

Propaganda aia nu e degeaba. Are strecurata o informație esențială:, str Avionului și Drumul Nisipoasa.
Cu alte cuvinte se pregătește distrugerea aeroportului Băneasa și a pădurii Băneasa. Strada Avionului ar lega Greenfield de zona de birouri din Aviației.
Proiectul este logic, dar implica distrugerea zonei de Nord.
Dacă dispare Aeroportul, dispare și Romero și zona Irma va fi umpluta de turnuri.  Cu acces la M6.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

@TibiV.. doar am copilarit pe acolo... Intam am vazut cum s-a transformat zona dintre Caranfil (scoala Herastrau pe atunci) si Nordului.
Apoi zona dintre sos Pipera si Lacul Floreasca, apoi zona dintre B Vacarescu si CF (zona strazii avionului de dupa blocuri), si apoi zona turnurilor (Metrou Aurel Vlaicu - Metrou Pipera).
Au fost intr-un fel acaparate pe rand.  Iar acum mai au doar 2 zone unde pot construi: intre F De Glucoza si Lacul Tei (au inceput deja) si intre capatul actual al strazii Avionului - si aeroportul Otopeni.
Acolo au facut deja cartierul Henri Coanda, dar inca mai e loc destul. Pe timpuri era doar camp. si CF in mijloc.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Stiu foarte bine ce spui...
Am "trecut" des pe acolo intr-o vreme. (Intre '77 si '93 cam 6 days/week, chiar si 7/7 cand se decidea Partidul sa ne cheme pentru "cincinalul in 4 ani si jumatate"...)
Cand am inceput sa "bantui"zona, erau doar case.
"Apicola" era ultima "institutie" la strada (autobaza era un pic mai in spate)....

Am trait "pe viu" momentul in care dupa-amiaza la 16 totul era cum stiam, iar dimineata la 7 tot terenul era "ras ca in palma"...
(Vorbesc de terenul pe care acum se afla complexul agroalimentar de la intrarea in Romaero, un fel de "circul foamei" mai mic)
Trecuse "impuscatul" pe acolo (pe la ora 17 mi-au spus colegii care stateau in zona...) si a dat tare din maini....

Hahahaha....
Ce HG de expropriere, ce AC (de AM nu auzise nimeni)....

A fost ceva de genul "Ieri dupa-amiaza la ora 16 am vazut cartierul ca de obicei... Azi dimineata la ora 7 nu am mai vazut cartierul. Am vazut doar vreo 2 hectare de camp..."

La scurt timp s-a inceput (si s-a si realizat in mai putin de un an) pasajul rutier peste CF 800.

PS
NU am fost si NU sunt fan "impuscatu"...
Dar mi-e groaza sa ma gandesc cum ar fi aratat orasul asta daca nebunul "nu ar fi dat tare din maini"....
Barbu Vacaresu ar fi fost una dintre cele mai moderne si mai largi artere din oras...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)