[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

panzer

Mai baieti nu va mai rupeti gura degeaba. In zona Pipera nu se va face nimic niciodata. Nu cu actuala conducere.

Proprietarii de birouri din zona sunt aceeasi de atatia ani. E clar ca nu se inteleg cu PMB indiferent cine a fost la PMB: Videanu, Oprescu, Firea. Desi tot ei obtin autorizatii pentru orice.

Pe vremea lui Videanu s-a asfaltat tot Militari-ul, nici o bordura in Pipera.

voicul

Multumiri PMB si Straco pentru urmatoarele realizari:

1. Realizarea a 100% pe 80% din toata lucrarea!
2. Reliazarea unei sectiuni care sa genereze continuu praf (rar auzit in toata Europa de asa ceva)
3. Restrangerea traficului de la 3 la 2 benzi si DECI, logic, cresterea poluarii prin gradul de congestionare a traficului.

Asteptam si pe alte bulevarde aglomerate aceleasi solutii.

3 la pret de 1



Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Eu zic ca o sa aiba acelasi succes ca benzile dedicate ale RATB

Gabriela Firea vrea să pună o nouă taxă. ,,Vom ajunge ca în Bucureşti să nu mai putem circula. Suntem sufocaţi de toate rablele din Europa"

Primarul general Gabriela Firea a declarat, la Adevărul Live, că va demara un sondaj de opinie în care îi va întreba pe bucureşteni dacă sunt de acord ca Primăria să pună o nouă taxă pentru maşinile care tranzitează centrul Capitalei, ca urmare a faptului că Bucureştiul ,,a fost invadat de rable" după ce taxa de mediu a fost eliminată de PSD, partid din care face parte şi edilul. Valoarea taxei încă nu a fost stabilită.

,,În săptămânile următoare, vom avea o consultare populară, prin asociaţiile de proprietari şi prin primăriile de sector, de asemenea, va fi şi un sondaj de opinie, în care dorim să-i întrebăm pe bucureşteni dacă ar fi de acord, având în vedere creşterea numărului de maşini înmatriculate în Bucureşti, cu aproape 50.000 doar în acest an, şi ca urmare a eliminării taxei de mediu, să se introducă, pentru zona centrală, aşa cum se întâmplă în toate marile Capitale europene, o taxă de mediu. Nu avem stabilită valoarea, se fac acum nişte calcule. Nu aş vrea să iau această decizie, care, cel puţin la început, e nepopulară, fără o consultare largă a bucureştenilor. Vreau să ştiu care este părerea lor. Dacă ei sunt de acord, în marea lor majoritate, iar consultarea publică va fi transparentă – va fi şi online, va fi şi prin chestionare- vom introduce această taxă", a spus primarul general la Adevărul Live. 

Gabriela Firea spune că noua taxă se impune ca urmare a faptului că  a scos taxa de mediu la începutul anului, iar Capitala a fost invadată de ,,rablele" din Europa. Însă eliminarea taxei de mediu a fost propunerea PSD, partid din care face parte şi Firea. 

,,Vom ajunge ca în Bucureşti să nu mai putem circula. Nimeni nu vrea să renunţe la maşina mică, locurile de parcare sunt cele pe care le ştiţi, scoţându-se taxa de mediu au venit iarăşi toate rablele din Europa în România şi în special în Capitală. Nu putem continua aşa, nu avem cum să mergem pe acest drum. Oricâte măsuri ar lua o Primărie, tot sufocaţi suntem", a adăugat Firea.

Citeste mai mult: adev.ro/oy9qfd


http://adevarul.ro/news/politica/gabriela-firea-vrea-puna-noua-taxa-vom-ajunge-bucuresti-nu-mai-putemcircula-sufocati-rablele-europa-1_59edb34f5ab6550cb86717a8/index.html

panzer

Mai ales ca primaria nu ia nici o masura. Taxe poate sa puna cate vrea, cum o sa le incaseze? Un sistem ca la rovinieta costa si dureaza.

Sa zicem, 100 de tramvaie nu e o chestie urgenta: mai bine spargem 100 mil euro pe 22 de firme noi.

alex8

Nici o vorbă despre proiecte viitoare, doar despre noi taxe.

dr4qul4

politia locala nu poate da amenzi decat daca te gaseste in masina. Si nici nu te poate opri. Poti sa treci si pe rosu ca ei nu pot cere identificarea soferului.
Doar politia rutiera poate face acest lucru, si pe ei ii cam doare la cascheta de ce vrea primarita.
Pana nu schimba legislatia (si eu vad ca primaria sa poata da amenda direct proprietarului masinii pentru orice fel de contraventie, fara identificarea acestuia) nu au ce sa faca.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

S-a terminat asfaltarea si bordureala pe Gara Herastrau. Upiii. Parcare proaspata!
Nici un leu in trotuare.

alex8

Am putea să cerem ce proiecte de execuție la infrastructură au fost trimise la SEAP și ce proiecte a planificat în proiectul de buget pentru anul viitor să fie începute.

GDPR

Vorbesti de proiecte si predictibilitate la PMB? N-ai sa gasesti asa ceva.

Uite una proaspata:

O noua rectificare bugetara la Primaria Capitalei: Bani luati de la infrastructura, 2,5 milioane de lei pentru statuile lui Martin Luther si Jean Calvin si inca un milion de lei la Patriarhie

Bugetul alocat pentru strazile si parcarile din Capitala ar urma sa se reduca din nou. Astfel, se iau de la buget 20,8 milioane de lei, ramanand cu 285,5 milioane de lei.

Noua rectificare prevede o redeucere a bugetului si de la constructii: 20,7 milioane de lei, astfel: pentru strapungerea bulevard Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu - minus 6,6 milioane de lei, de la 33,2 milioane de lei, pentru reabilitarea sistemului rutier si liniei de tramvai bulevardul Liviu Rebreanu - minus 5 milioane de lei, pentru penetratie Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada Bucuresti-Pitesti, minus 5 milioane de lei, pentru reabilitare sistem rutier si linii de tramvai pe Soseaua Pantelimon - minus 5 milioane de lei.

In cazul Administratiei Strazilor, se reduce bugetul cu 37,1 milioane de lei (de la 194,8 milioane de lei), din care cheltuielile pentru studii de fezabilitate pentru diverse proiecte inseamna 1,2 milioane de lei. Se reduce cu un milion de lei bugetul alocat pentru la semaforizare si se iau bani si de la masini, echipamente si mijloace de transport. In schimb, Primara Capitalei va cumpara un sistem mobil de topit zapada in valoare de 157.000 de lei.

Hotnews.ro

elcraft

Quote from: voicul on October 23, 2017, 03:27:38 PM
Gabriela Firea vrea să pună o nouă taxă. ,,Vom ajunge ca în Bucureşti să nu mai putem circula. Suntem sufocaţi de toate rablele din Europa"

Primarul general Gabriela Firea a declarat, la Adevărul Live, că va demara un sondaj de opinie în care îi va întreba pe bucureşteni dacă sunt de acord ca Primăria să pună o nouă taxă pentru maşinile care tranzitează centrul Capitalei, ca urmare a faptului că Bucureştiul ,,a fost invadat de rable" după ce taxa de mediu a fost eliminată de PSD, partid din care face parte şi edilul. Valoarea taxei încă nu a fost stabilită.
Taxa de mediu eliminata, centura nema, M5 nema, noduri de transport nema, transport in comun varza, managementul traficului varza, pasaje si strapungeri nu sunt in stare sa inceapa sau sa termine, licitatii pentru vehicule nu sunt in stare sa faca, politia freaca menta, dar punem taxe ca in Occident, ca doar avem alternative la Centru si avem si ce admira in acest Centru semi-sinistru cu blocuri comuniste si cladiri in paragina.

Quoteaşa cum se întâmplă în toate marile Capitale europene
Serios? Toate?

voicul

Pun poza asta ca sa se vada viteza medie in B. 25km am si eu la trotineta electrica, dar sunt si cu 31km :)

25 km/h



Powered by API/PUM imgur uploader

pasa_andrei

O sa dispara si coada de la Chitila cand o sa revina ciruculatia la 2benzi /sens si o sa ramana la Mogosoaia dopul principal.

Okesz

Quote from: voicul on October 30, 2017, 11:54:44 AM
Pun poza asta ca sa se vada viteza medie in B. 25km am si eu la trotineta electrica, dar sunt si cu 31km :)

25 km/h

Dupa parerea mea nu media de 25 km/h este prea mica pentru oras, ci 40 km/h (sau cat or iesi media) este f putin pentru centura.
La o traversare de oras nici macar teoretic nu poti obtine mai mult de 40 km/h (exista totusi semafoare), insa pe centura o medie de min. 60 km/h ar trebui sa fie fezabila (si nu vorbesc de o centura in regim de autostrada).

TibiV

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1750-02112017

Quote
Primarul General, Gabriela Firea si Ministrul Transporturilor, Felix Stroe: Facem împreună pasi concreți către un sistem integrat de transport public in Bucuresti. Lucrările la centura Capitalei trebuie urgentate! Totul în folosul bucureștenilor și nu numai!

Primarul General, Gabriela Firea și Ministrul Transporturilor, Felix Stroe, au avut astăzi, 2 noiembrie, la sediul Municipalității, o primă întrevedere de lucru pentru a discuta despre eficientizarea transportului public in regiunea București-Ilfov.

Pe agenda discuțiilor s-au aflat subiecte extrem de importante precum: posibilitatea preluării de către PMB a Metrorex, implementarea biletului unic de transport în zona București-Ilfov, modernizarea centurii Capitalei, situația lucrărilor la Pasajul Domnești, precum si alte aspecte care vizează îmbunătățirea condițiilor de trafic din Capitală.

Primarul General, Gabriela Firea: "Ne-am întâlnit astăzi pentru a identifica soluții rapide și eficiente pentru rezolvarea unor probleme care trenează de prea mult timp. Autoritatea locală și autoritatea centrală trebuie să pună bazele unui parteneriat clar, cu rezultate concrete pentru cetățeni. Autoritatea locală este în întregime responsabilă pentru planificarea serviciului public local și regional, conform Constituției României, dar și normelor impuse de legislația europeană. În acest sens, încă de la preluarea mandatului, am discutat cu toate guvernele, atât pentru trecerea companiei Metrorex de la Ministerul Transporturilor la Primăria Capitalei, cât și despre transferul centurii București către PMB. În toate capitalele Uniunii Europene, acestea sunt în administrarea autorității locale, care poate astfel sa acționeze eficient și unitar pentru modernizarea transportului public local si regional. De altfel, în PMUD - acest document strategic extrem de important pentru dezvoltarea regiunii București-Ilfov - se prevede clar ca metroul trebuie să fie gestionat de autoritatea publică locală".

Ministrul Transporturilor, Felix Stroe, a asigurat municipalitatea de tot sprijinul pentru proiectele de infrastructură metropolitană: "Împreună suntem o echipă care muncește în interesul bucureștenilor și vrem să deblocăm, cât mai rapid, lucrările care au îngreunat traficul în Capitală, în ultimii ani".

În ceea ce privește Tichetul unic de transport, ministrul a declarat ca: "Acordăm tot sprijinul Bucureștiului, vrem să rezolvăm toate problemele care țin de ministerul pe care îl conduc, pentru ca atât noi cât și dumneavoastră lucrăm în sprijinul cetățenilor. Am solicitat conducerii Metrorex să urgenteze procedurile pentru ca foarte rapid să avem și în București un tichet unic de transport, la fel ca în toate capitalele Uniunii Europene".

În ceea ce privește Centura Capitalei, Primarul General, Gabriela Firea, a declarat: "Finalizarea lucrărilor la centura ocolitoare a Capitalei reprezintă una dintre cele mai importante măsuri prevăzute de PMUD. În ultimii 27 de ani, preocuparea față de centura Capitalei a fost minimală, ceea ce reprezintă un factor agravant al congestiei traficului rutier din București. Dacă nu se face transferul centurii la Municipiul București, vă rugam să luați măsurile necesare care se impun pentru urgentarea lucrărilor de modernizare a acesteia, lucrări care includ atât extinderea la 4 benzi a tronsonului DN2-A2, dar și pasaje peste centură, unde sunt cele mai mari congestii de trafic. Un exemplu concludent îl constituie pasajul de la Domnești, unde trebuie urgentate demersurile pentru începerea construcției".

Totodată, în cadrul întâlnirii, s-a mai discutat despre înființarea unor noduri intermodale (autogara, capăt linii de tramvai, autobuz, metrou, park&ride) la intrările din oraș și despre mutarea autogărilor din zonele centrale.

În urma discuțiilor s-a convenit, de asemenea, transferarea mai multor terenuri din administrarea Ministerului Transporturilor (ocupate de linii feroviare scoase din funcțiune, gări și cantoane, situate in intravilanul Municipiului București) în administrarea PMB, pentru a fi transformate în străzi, parcuri sau centre comunitare (ex. Strada Liniei, sos. Progresu etc.).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Au terminat pe Stefan cel Mare.

Finalizat 100% pentru 99% (fara marcaje)



Powered by API/PUM imgur uploader