[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Nu am stiut ca vor sa ajunga si pe trotuarul de la Bellu...

Caz in care sper sa nu se apuce de lucru (adica sa sparga soseaua) decat dupa ce se termina nebunia de la Piata Sudului, pentru ca 80% din masinile care trec acum pe la Eroii Revolutiei sunt cele care aleg aceasta alternativa pentru ca nu au nervi sa stea in coada la Piata Sudului...

(Pun imediat niste poze noi, facute acum doua ore, la Piata Sudului...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sorinus

Pe Mihai Bravu au asfaltat cam fara noima: De la Obor-Ferdinand, doar pe sensul spre Muncii, de la Iancului la Ferdinand pe sensul spre Obor, si bucati inspre muncii pe ambele sensuri. Nu am mai vazut utilajele parcate prin zona, atat a fost?


voicul

Straco e la datorie pe Magheru la ora ... 1 am.
Daca nici asta nu e dedicare si pasiune pentru munca ... :)

voicul

^^^
Deja sunt valuri (mici) pe sectiunea respectiva. Si nici macar nu au fost 45 de grade la sol.

dr4qul4

De cand au dat drumul la pasaj, la Dristor avem blocaj continuu.
Era de asteptat pentru ca de la Nitu Vasile se vine pe 3 benzi pe o distanta de 4 km (in care avem o singura intersectie mai mare la nivel) si ne oprim intr-o portiune de 400 de m unde avem doar 1 banda pe sens (sau 2 inghesuite daca nu parcheaza nimeni aiurea).
Cred ca ar fi timpul sa se interzica virajul la stanga la intersectia Camil Ressu X Mihai Bravu si sa amendeze zilnic masinile parcate acolo.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Tavi

^De unde rezulta si un viitor santier pentru obtinerea unei denivelari a intersectiei  O:-)

Cristi N

In afara de gatuirea de la Dristor mai e santierul Apa Nova de la Baba Novac si el contributia sa la blocajul constant din zona.

O rezolvare cu minim de deranj pentru zona respectiva ar fi construirea in spatele blocurilor a cateva parcari automate in genul celor din sectorul 6. Odata eliberata banda 1 pe sensul spre Muncii jumatate din problema ar fi rezolvata. Daca se elimina si locurile de parcare de pe sensul spre Vitan s-ar putea crea cate 3 benzi de intrare in intersectii, eventual instala semafoare de verde intermitent la dreapta.

TibiV

Rezolvarea corecta este cea planificata inca din '89, dar nerealizata din cauza de "impuscare"....

Si anume trebuie demolata fosta Scoala 80 (cladirea pe care "betonel roz" a transformat-o in sediul primariei S3) si largita Sos. Mihai Bravu la 3 beniz/sens + tramvai intre Baba Novac si str. Laborator (Kaufland). Eventual la 3+1/2 pe sens, daca permitem si parcarea...

Daca va uitati pe GM, veti vedea ca fosta Scoala 80 este singura cladire pe aliniamentul largirii... :(
Blocurile dintre Baba Novaca si Cakea Dudesti sunt pe un aliniament clar retras....

"Impuscatul" a construit o cladire noua pentru Scoala 80, cladire in care scoala functioneaza din '89...

Demolarea hidoseniei lui Nagoita si largirea la 3 benzi este suficienta pentru inca 10-15 ani, nu e nevoie de pasaj denivelat (greu intr-o intersectie cu doua linii principale de tramvai care au nevoie sa si vireze).
Asa cum intersectiile la nivel cu Vitan si Baba Novac functioneaza decent, asa ar functiona si la Dristor daca ai avea 3 benzi/sens...

Uitati-va aici
Iar daca mariti, se vede clar cum linia de tramvai de pe M.Bravu face cate un "S" in intersectia de la Baba Novac si altul in dreptul strazii Laborator...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Chiar nici o persoana din cele implicate in decizia de transformare a scolii 80 nu si-o fi pus problema de ce a fost construita scoala noua mai in spate? Sau o fi fost cineva dar nu l-a bagat nimeni in seama?
Mi se pare o situatie demna de bancurile cu prosti  :-[

Nu ma astept ca nici macar in mandatul urmatorului primar sa se puna cu adevarat problema demolarii cladirii. Primul lucru care trebuie facut inainte de demolare este sa se acopere de documente ca a fost o prostie acea lucrare. Altfel cel care va dispune demolarea va trebui sa de niste explicatii in fata unui procuror.

TibiV

Corect...

Actualul primar ar trebui sa dea explicatiile...
Sau, pe legea "hai ca scapi de bulau daca platesti pagubele", ar avea de dat vreo 15 milioane... :(

Chiar ESTE o situatie demna de bancurile cu prost....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Mie, ca locuitor al sectorului 3, imi convine ca a mutat primaria in centrul sectorului.  Pe langa (fosta) scoala 80, o parte din directii (de ex taxe si impozite) sunt in incinta Colegiului Mihai Bravu (vizavi de scoala 80). Inainte trebuia sa ma duc tocmai in Patrascanu.

Chiar daca ar fi demolat acea scoala (desi cred ca e monument istoric) ar mai fi trebuit sa demoleze si:
- terenul de sport al scolii 80 (singurul!!! dar pana la urma ce ne mai trebuie sport in scoli)
- Benzinaria Rompetrol
- si toate locurile de parcare si spatiile verzi dintre cele 2 blocuri. Pentru ca avem doar 43 m distanta intre blocuri. (3 benzi+ tramvai+ trotuar ) X 2, mie imi da minim 32 de m. Banuiesc ca 5,5 m din trotuar pana in buza blocului e cam putin. Dar cum acum avem masini parcate pe prima banda (desi avem si locuri de parcare) la fel am fi avut si atunci.

Practic, cu niste cheltuieli deloc de neglijat, am obtine 1 banda in plus, adica un mare fas. Acolo singura solutie pe termen lung este denivelarea ambelor intersectii. O lucrarea extrem de complexa care trebuie facuta in subteran.
Pana atunci, am putea obtine rezultate mult mai bune cu bani putini:
- cateva parcari din acelea metalice  in spatele blocurilor (desi nu sunt fanul lor) sau 2 parcari supraetajate in spatele blocurilor.
- inversat sensul unic pe Laborator
- ridicarea masinilor parcate in fata Colegiului Mihai Bravu (acolo ciar e nesimtire. se parcheaza exact in dreptul refugiului si ramane doar 1 banda, desi este loc destul la 100 m mai in fata)
- sens unic pe intreaga strada Vlad Judetul.
- sensuri unice pe mai toate stradurle de acolo, astfel incat sa avem si locuri de parcare si sa se si poata circula. Acum ai toate sansele sa ramai blocat. Aproape pe nici una nu pot trece 2 masini din sens opus (fara sa se inghesuie in cate un locsor)


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Primaria se tine de cuvant!
Au inceput lucrarile la benzile speciale RATB - pe DN1 spre gara Baneasa:
Concluzii practice (poate - deci nu e sigur - se mai schimba ceva):
1. O sa imi pun semnatura.
2. Ratb-ul circula pe benzile speciale (ramase) pentru masini.
3. Cum sa faci 3.4km in 11 min.
4. Cum sa faci 3.4km in 11 min ... la ora 14.00 care oricum ai da cu banul ... nu este ora de varf!
5. Macar e lucrare cu jaloane inalte pe carosabil (gen cheiul Dambovitei la Municipal), deci posibil sa se respecte banda RATB.
6. Mai asteptam sa vedem daca chiar va avea rezultatele scontate.
7. Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.

Ionut

Amenzi de până la 5.000 de lei pentru nesemnalizarea lucrărilor făcute pe carosabil sau pe trotuare

Operatorii de servicii publice vor primi amenzi de până la 5.000 de lei dacă nu semnalizează cu indicatoare şi cu panouri cu lămpi cu lumină galbenă lucrările pe care le fac pe carosabil sau pe trotuare, potrivit unui proiect de hotărâre arobat joi în şedinţa Consiliului General al Municipiului Bucureşti. Proiectul aprobat de consilierii generali vizează modificarea unei hotărâri a CGMB din 2009 privind aprobarea Brevetului Verde pentru execuţia lucrărilor de construcţii în Bucureşti.

Astfel, cei care execută lucrări de intervenţie pe carosabil sau pe trotuare vor fi obligaţi să semnalizeze corespunzător, cu indicatoare şi cu panouri cu lămpi cu lumină galbenă. Pentru nerespectarea Brevetului Verde, amenzile în cazul persoanelor fizice vor fi între 500 şi 3.000 de lei, iar pentru cele juridice între 1.500 şi 5.000 de lei.

B365

GDPR

^Panouri cu lampi cu lumina galbena pe trotuar? Ce prostie mai e si asta? Evident, un proiect de HCL bagat pe lista suplimentara, fara nicio dezbatere publica.

Probabil ca daca exista o minima dezbatere, maretii edili ar fi aflat ca in Romania exista un Cod Rutier, care la art. 33 aliniatul (2) zice asa: "Semnalizarea lucrărilor care se execută pe drumurile publice este obligatorie. Aceasta este însoțită pe timpul nopții de lămpi cu lumină galbenă intermitentă sau în cascadă și se efectuează de către executantul lucrărilor, cu avizul poliției rutiere, astfel încât să asigure deplasarea în siguranță a tuturor participanților la trafic, conform reglementărilor în vigoare."
...
Si mai departe, la art. 108: "Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta in clasa a V-a de sanctiuni urmatoarele fapte savarsite de catre persoane juridice: ... 3. nesemnalizarea sau semnalizarea necorespunzatoare, conform standardelor in vigoare, a obstacolelor sau lucrarilor aflate in zona drumului public." Iar amenzile care se aplica de la 1 februarie 2017 sunt urmatoarele: "-clasa a V-a: de la 3.045 la 14.500 de lei."


TibiV

Acolo unde sunt lucrari pe trotuare, mai bine ar inlocui becurile arse de pe stalpii de iluminat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)