[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Quote from: alexandru_m on February 05, 2018, 10:19:33 PM
Strada are sens unic de la Parc Carol pana la Stirbei
Serban Voda, nu Stirbei Voda...

Si ce daca au asfaltat doar o banda ? Este echivalent cu asfaltarea a doua benzi pe juma' din lungimea ztrazii.. :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexandru_m


raresc

Guys, pentru cine mai are timp si rabdare sa auda promisiuni de la autoritati, le recomand un interviu cu primarul Daniel Baluta (sector 4):
De la 1 martie, încep lucrările de lărgire la șoseaua Berceni.
Lucrările vor dura maxim 1 an.  :lol:  :lol:  :lol: 

Sursa:


voicul

SF nene, SF.

Planul contra mașinilor poluante din Capitală. Zonele unde ar putea fi interzise (e video, nu mai pun decat un text de impact)

Deci daca se aplica:
"În Bucureşti ar însemna că nu au voie în Centru 82% dintre maşinile pe benzină şi 74% dintre maşinile cu motoare diesel inventariate de Primărie."

Deci practic nu prea mai trece nimeni prin centru :)))

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/capitala-sufocata-de-peste-un-milion-si-jumatate-de-masini-zilnic-proiectul-pregatit-de-autoritati.html

Ionut

Primăria Capitalei propune oficial taxarea mașinilor care intră în centrul orașului

Primăria Capitalei a avansat astăzi oficial propunerea de impunere a unui sistem de taxare a mașinilor care circulă prin centrul orașului, simultan cu eliminarea locurilor de parcare gratuită în această zonă. În București a mai apărut la un moment ideea ca circulația mașinilor să fie interzisă în centrul orașului, dar nu a fost introdusă. Pe de altă parte, în urmă cu exact un an, Profit.ro a anunțat, iar Guvernul a confirmat că se dorește introducerea unei taxe de poluare sub formă de vignetă, diferențiată ca valoare în funcție de gradul de poluare al autoturismului, șoferii urmând să aibă acces în diferite zone ale marilor orașe doar pe baza unui sticker colorat lipit pe parbriz.

Propunerile lansate acum de Primăria Capitalei, într-un program redactat pentru perioada 2018-2022, prevăd, printre altele, introducerea regimului obligatoriu de plată a parcărilor de utilitate publică generală coroborat cu aplicarea de sancțiuni pentru staționarea neregulamentară și stabilirea unui necesar optim de locuri de parcare de utilitate publică (35.000 locuri parcare), precum și restricționarea accesului auto în perimetrul delimitat în interiorul zonei centrale a Capitalei prin identificarea și implementarea unui sistem de taxare sau de utilizare vignete.

Profit.ro

voicul

35.000 locuri parcare la 1 milion de masini, tinand cont ca centru este destul de populat (vor fi masini parcate acolo).

Acum daca centru este doar rondul de Universitate atunci e ok.
Altfel oare cum au ajuns la ceasta cifra?

Pelicanul

#846
Ce înțeleg ei prin centru ?
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

TibiV

Buna intrebare... ;)

Dar oricum este o prostie, cel putin pe legislatia actuala.
Cei de la "locala" nu au voie sa te opreasca in trafic (deci sa te amendeze).
Si nici sa afle cine este proprietarul unei masini parcate ilegal. Trebuie sa stea langa masina pana vine proprietarul.

Iar cei de la Rutiera oricum nu au destui oameni - s-a dezbatut pe larg subiectul dirijarii traficului de catre "locali".

Deci inca o reglementare pe care toata lumea o sa se p**e... Cu jet !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

​​ANALIZA Taxa pentru intrare in centrul Bucurestiului: Cat de fezabila e propunerea Primariei, cand se poate implementa si cum au procedat Londra si Milano

Primaria Capitalei ia in calcul o taxa de acces auto in zona centrala pentru a reduce poluarea. In propunerea Primariei nu se specifica valoarea taxei, daca va fi pentru toate masinile sau in functie de norma de poluare, si cand se va aplica. Desi masura este una buna, aplicata pana acum de Londra si Milano, e dificil de implementat pana cand Bucurestiul nu va avea o Sosea de Centura, care sa elimine traficul de tranzit, un transport in comun viabil care sa ofere o alternativa la masina personala, inclusiv pentru navetistii din Ilfov, parcari park&ride si piste pentru biciclete.

Hotnews

voicul


danutzu_1069

Nu a fost din cauza de multe masini ci din cauza ca s-a mers incet.....
Conditii meteo....

TibiV

In seara asta cand am atins 40 km/h (pe maxim 1 km) m-am simtit ca in "Need for Speed"...
Mi-as fi luat singur carnetul !
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

De ceva timp pe Mihai Bravu intre intersectia cu Calea Dudesti si str. Agatha Barsescu se muta gardurile cu ~5m mai spre interior. Nu am vazut vreun panou sau randare cu descrierea lucrarii dar cred ca vor sa largeasca bulevardul. Acu nu stiu daca mai adauga o banda de circulatie sau fac locuri de parcare.

dr4qul4

si pe Calea Vitan, in dreptul ADP au retras putin gardul si au facut un mic spatiu verde.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Aveti idee sa existe SF sau SPF pentru un pasaj sub/suprateran la Leu, la intersectia Grozavesti/Cotroceni/Geniului, in "prelungirea" Pasajului Basarab? Sunt cozi imense in fiecare zi si mi s-a luat. Trebuie facut ceva acolo, macar o regandire a intersectiei. Dar e nevoie de pasaj ca sa scapam de cozile alea. Stiti sa existe macar o intentie sa se faca acolo ceva?