[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

Quote from: dr4qul4 on October 16, 2017, 11:41:46 PM
Se frezeaza asfaltul in intersectia Colentina X D-na Ghica.
O bila alba (cred ca singura de altfel) pentru ca anul acesta cineva s-a gandit sa asfalteze noaptea, si spre deosebire de alti ani, am indurat doar cateva zile de la frezare pana la reasfaltare.

Lucrează destul de repede și cu două echipe. Una a început de la Bucur Obor și cealaltă de la Europa și s-au întâlnit la Doamna Ghica. Azi noapte au terminat secțiunea de la râu pană la Doamna Ghica, iar pe sensul opus au terminat de frezat. la noapte o să apuce dea așternut asfalt pe acest sens.

alexbb

Pentru cei care se plang ca zona Pipera este aglomerata, vesti bune, va fi mai rau.
Amazon ,,s-a stabilit" în Globalworth Campus din Pipera

Oare cam cate cladiri de birouri mai trebuie facute in zona ca sa se inceapa niste proiecte de modernizare acolo? Extinderea metroului spre Voluntari, modernizarea FdGl si Pompeiu, solutii pentru intersectiile din zona, poate un pasaj subteran la statia de metrou Pipera, prelungirea liniei de tramvai de pe Dimitrie Pompei astfel incat sa intre si pe Barbu Vacarescu... Macar niste afurisite de semafoare pe Dimitrie Pompei si la intersectiile Petricani cu cele 2 strazi...

voicul

Poate ai noroc de niste semafoare.
In rest intrebarile cu "oare cat" nu prea isi au rostul (ca doar ramai tu cu enervarea), tinand cont ca sunt proiecte nenumarate, chiar mai importante pe aceeasi tema:
Oare cand incepe PISI? etc.

Oricum frumos oras de business avem - se vede pe ultima filmare A3.

panzer

Se schimba bordurile pe Gara Herastrau si se rascheteaza asfaltul. Cred ca e ramasita din proiectul de largire.

M-as multumi si doar cu un semafor pentru pietoni la Statia Pipera. Ca e clar ca nu intentioneaza sa faca nimic in zona. Oamenii care lucreaza in zona nu sunt deloc genul care pupa moaste la Iasi.

stangabriel

Zona verde cu padurice dintre Barbu Vacarescu si Gara Herastrau  ar putea fi foarte frumos amenajata. Pacat de birourile si progresul din zona.

Apropo de limitarea de 40 km/h in pasajul Unirii, tot limitare la 40 este la fantana Miorita, dar acolo se merge cu 60 km/h, sta radarul si opreste ce depaseste 60.

Oricum imi pare ca a scazut calitatea lucrarilor din Bucuresti. Marcajul pe asfalt intarzie sa apara, iar unde nu este clar sau deloc, provoaca nervozitate si tamponari usoare. Am observat ca fara marcaj, putini pot sa isi imagineze pe unde ar trebui sa ruleze cu masina.

Stiu, o sa spuneti ca au marcat in unele zone , dar cu vopsea care se sterge la ploaie si din cauza materialului antiderapant. Benzile termo-lipite se simt si la roti daca nu poti vedea marcajul..... In alta tara.


elcraft


dr4qul4

Azi la 8:25 am plecat din Vitan (M Bravu) spre Gradina Zoologica. Waze-ul m-a trimis prin Petricani! Cum Mihai bravu era blocat complet am luat-o pe stradute dupa waze pana in Colentina. De la D-Na Ghica si pana la Zoo am facut intre 10 si 15 minute.
Desi era o coada imensa pe petricani, s-a mers foarte bine (cu 10-20 km la ora, dar s-a mers). Dupa Pompei am mers intins.
Insa pe banda din stanga spre Fabrica de Glucoza, si D Pompeiu, coada era imensa si nu se misca deloc. Asa ca problema apare din cauza numarului infim de locuri de parcare din Pipera.
Orice pasaj s-ar face intre Fabrica de Glucoza si A3 si oricat s-ar largi Fabrica de Glucoza, tot nu vom scapa de probleme. Acolo e nevoie de o parcare imensa (sau 2, una la FdG si una la Pompeiu) in capatul la A3. Bun ar fi daca l-ar face exact unde au de gand sa extinda metroul sau macar langa statia de tramvai.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

^ exceptind situatia in care FdG va fi prelungit pina la bd Beijing   :-D
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

Cristi N

Toata vara vin cu masina la munca si in functie de ora la care ajungeam in zona Petricani - FdG prindeam o coada mai mica sau mai mare pe Petricani.

Dupa ce faceam stanga pe FdG mergeam fara probleme pana la birou, uneori se mai bloca intersectia cu straduta care da in Dimitrie Pompeiu din cauza celor care parcheaza pe acea straduta si nu mai ramane loc pentru 2 masini din sensuri opuse. Dar acest blocaj era complet nesemnificativ si se rezolva in maximum 2-3 min.

In schimb seara, de multe ori coada spre Barbu Vacarescu ajungea pana in dreptul Novo Park. Intersectia Barbu Vacarescu x Dimitrie Pompeiu nu poate prelua mai multe masini in configuratia actuala. Mai departe si tronsonul urmator al FdG pana la Calea Floreasca se blocheaza dimineata pe un sens si seara pe celalalt.

TibiV

Cristi N,
suntem cativa pe forum (doi sau trei...) care tot incercam sa explicam ca aducerea A3 in Bucuresti va tranforma un "vis urat" intr-un "cosmar permanent"...

Azi am avut nevoie de 25 minute ca sa parcurg distanta Obor-Doamna Ghica.
Si asta fara sa avem intrarea A3 functionala.
Intrarea A3 in Bucuresti este cvasi-inutila cat timp "blonda de la PMB" abia a ajuns la pagina 2 din dosarul "problemele Capitalei". Si ii este foarte greu sa citeasca "pe silabe" propozitii simple, de genul "A3 functional = pasaj Doamna Ghica"....

E nashpa rau sa fii in halul asta de blonda...Nashpa pentru "supusii tai"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

andrei@buc

Quote from: dr4qul4 on October 19, 2017, 06:40:26 PM
Asa ca problema apare din cauza numarului infim de locuri de parcare din Pipera.
[...]
Acolo e nevoie de o parcare imensa (sau 2, una la FdG si una la Pompeiu) in capatul la A3.

nu mi se pare evident ca asta va fi solutia. sau ar trebui macar clarificat:
1. cine construieste parcarea, din ce fonduri si in ce mod ajunge terenul la cel ce va detine parcarea. publica prin expropriere? sau cineva o va cumpara din "buzunar" si spera sa faca apoi profit din tarife?
2. o parcare de 1000 de locuri va aduce cate masini in plus pe zi? 2000? 5000? asta in conditiile in care deja zona e extrem de aglomerata

in perioada in care am lucrat in pipera nu cred ca am fost cu masina de mai mult de 3 ori/an la birou, iar compania avea in jur de 7-8 locuri de parcare alocate la 150 de angajati (management vreo 4, restul pentru vizitatori, temporare etc)

solutia mi se pare mai degraba imbunatatirea infrastructurii de tramvai (scump si de foarte lunga durata, in pantelimon a durat 4 ani parca), tinand cont de faptul ca metroul merge la capacitate, combinata cu o aplicare stricta a legii rutiere si ridicarea tuturor masinilor parcate neregulamentar (solutie foarte nepopulara si probabil imposibila dupa decizia ccr). macar asa se rezolva problema pentru cei ce doar tranziteaza zona si nu trebuie sa mai navigheze intre masini parcare neregulamentar

cei ce traiesc in tari ce aplica legea strict (genul de tari anglosaxone precum sua, nz, aus, uk, canada) pot sa ateste ca  nerespectarea regulamentului in cazul parcarii este o raritate. asta si pentru ca municipalitatea o priveste ca o activitate antreprenoriala si isi rotunjeste veniturile

razvancd

Personal cred ca solutia corecta este alta.
Atata timp cat nu exista suficiente locuri de parcare (valabil pentru Fabrica de Glucoza si multe alte zone de birouri din Bucuresti), iar traficul este oricum supra aglomerat peste tot, solutia rapida, ieftina dar foarte, foarte nepopulara este urmatoarea:

- semnalizarea corecta si completa a zonelor cu parcare interzisa
- aplicarea de controale permanente si amenzi mari (plus ridicarea masinilor acolo unde este posibil)

Eu cred ca impactul va fi foarte mare asupra traficului si va imbunatati semnificativ timpii de deplasare si de asteptare pentru transportul in comun.

Din pacate trebuie sa recunoastem ca Bucuresti-ul nu are infrastructura necesara pentru a permite ca toata lumea sa mearga in fiecare zi cu masina la munca si se preteaza descurajarea acestui lucru in favoarea transportului in comun. Eu vin zilnic din Otopeni in Bucuresti cu masina, dar as fi foarte bucuros sa vin cu autobuzul daca drumul ar fi liber si s-ar circula fluent.

dr4qul4

Tocmai ca facand parcarea (pe banii statului) intre A3 - Petricani si CF exact in locul unde se va face statia de metrou, cele mai multe masini care vin de pe A3 nu vor mai intra in zona Pipera. Isi vor lasa masina in parcare si vor merge pe jos cei 5-600 m.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Cristi N

Pentru un A3 functional avem nevoie de ambele lucruri si de un inel median asa cum spune TibiV dar si de un Park&Ride legat cat mai bine de metrou, solutia lui dr4qul4. Una din solutii nu o exclude pe cealalta ci se completeaza reciproc.

dr4qul4

Sper ca nu a inteles cineva ca sunt impotriva largirii FdG, am unui pasaj peste CF si a pasajului la D-Na Ghica. Ba din contra.
Dar consider ca avem nevoie si de o strada intre Gherghitei si Sos Pipera, in lungul CF si de o parcare intre Petricani si A3.
Fara parcare masinile tot nu vor avea unde sa se duca, vor intra tot in zona Pipera si vor incerca sa gaseasca un loc de parcare. Pe langa faptul ca vor ocupa o banda sau trotuarele, vor merge foarte incet si se va bloca totul.
Oricate pasaje ai avea in capete, daca tu ai 1000 de masini care cauta un loc de parcare tot blocaj total vei avea.
Exact lucrul asta l-am experimentat ieri. Pe Petricani se circula, dar doar vroiai sa mergi spre CF. Daca vroiai sa faci stanga (desi nu venea nimeni din sens opus) nu puteai deoarece in fata ta erau multi altii care cautau un loc de parcare.

PS. Cu un singur lucru nu sunt de acord (decat daca se face subteran), si anume cu prelungirea FdG dupa Calea Floreasca pentru ca va distruge ce a mai ramas din Parcul Floreasca iar proiectul va fi unul extrem de scump (daca vi se pare scump terenul in zona FdG, inmultiti cu 2-3-4 pentru cel din zona lacului Floreasca-Bd Beijing si adaugati si cateva vile-blocuri ce vor trebui demolate)


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024