News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Goldmund

Quote from: voicul on September 14, 2017, 10:32:28 PM
Nu stiu al cui feng shui si nu era in intentia mea.

Pe de alta parte azi am remarcat "ca coada" incepea de la aeroport Baneasa si se termina (in B se termina coada doar cand opresti masina si o inchizi) la semaforul de la Arc. 5 benzi pline ochi intre Romexpo si Arc!

L.E. Mai bine stricam surpriza  :)

Dar ai dreptate:
Arcul de Triumf ramane pt. mult timp principala intersectie care are mari probleme si ar trebui imbunatatita(daca nu tunel, orice altceva ar fi o improvizatie puerila.)De acolo DN1 se ramifica spre trei artere principale ale capitalei, deci va fi mai bine oricum daca trecem de Arc de Triumf...Acum e dezastru.

dr4qul4

nu stiu unde vedeti voi dezastru la arc, pe sensul de intrare. Nu stai niciodata mai mult de 5 minute acolo. Orice tunel acolo ar muta blocajul la Victoriei.
Mai degraba trebuie facut ceva pe sensul de iesire. Atat la arc, cat si la PPL, 2 benzi directe pentru iesire. pe langa borduri, mai avem nevoie si de 2 pasarele pietonale (in stilul celor din Mamaia, nu ca cele de pe DN1)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: dr4qul4 on September 17, 2017, 02:31:42 PM
nu stiu unde vedeti voi dezastru la arc, pe sensul de intrare.
Este o impresie, o senzatie...
Atunci cand vii dinspre Otopeni (si treci prin PPL) acolo, la Arc, este primul semafor din cale...
Evident cu o coada foarte lunga, si lumea percepe "un dezastru"
De acolo toate intersectiile au semafoare, dar dispare senzatia de "dezastru" tocmai fiindca semaforul de la Arc da drumul fluxului "cu picatura", si la urmatoarele semafoare nu mia vezi coada de 500 metri in fata ta...

Oriunde ar fi primul semafor cand vii de la Otopeni, acel prim semafor va fi "dezastru"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Quote from: dr4qul4 on September 17, 2017, 02:31:42 PM
nu stiu unde vedeti voi dezastru la arc, pe sensul de intrare. Nu stai niciodata mai mult de 5 minute acolo. Orice tunel acolo ar muta blocajul la Victoriei.
Mai degraba trebuie facut ceva pe sensul de iesire. Atat la arc, cat si la PPL, 2 benzi directe pentru iesire. pe langa borduri, mai avem nevoie si de 2 pasarele pietonale (in stilul celor din Mamaia, nu ca cele de pe DN1)

Ai avut tu noroc:
La ora 17.27



Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

Sunt multe masini, dar sunt si 5 benzi (ma rog 4,5, dar la semafor se folosesc 5), asa ca se circula mult mai bine ca in alte parti. Vorbim de primul semafor de la cea mai aglomerata intrare in Bucuresti.
Acolo treci in cel mult 5 minute. Pare mult. Dar daca nu ai sta acolo, ai sta la oricare din urmatoarele semafoareȘ Victoriei, Aviatorilor, sau Marasti.

Ca sa mai eliberam intrarile in Bucuresti, avem nevoie de o centura la nivel de DX si de un inel principal denivelat complet. Orice alta solutie nu va avea rezultate.
Pentru iesire in schimb e vorba de o cu totul alta poveste. Orice pasaj pe sensul de iesire va ajuta enorm tot traficul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

subway

Sa vedeti voi cozi adevarate in Mogosoaia sens spre Bucuresti...
;)

voicul

Stie cineva care e scopul si misiunea acestor tipuri de canal (infundate/in pamant)?

Capac



Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Buna idee.

Eu ma gandesc ca e facuta de fabrica secreta a proprietarilor de service si are moto: Pentru afaceri grantate.  :lol:
Dar mai astept pareri.

stangabriel

#684
Quote from: subway on September 18, 2017, 11:39:00 PM
Sa vedeti voi cozi adevarate in Mogosoaia sens spre Bucuresti...
;)

Sa nu imi spui ca pentru santierul viitor al pasajului suprateran sau si mai devreme, o sa inchida giratoriul  de la Mogosoaia, obligatoriu dreapta, cu intoarcere la giratoriile de la Rompetrol(nou) sau sub DN7?  Asta ar mai urma........

dr4qul4

La un moment dat o vor face si pe asta, dar doar cateva nopti, pentru turnarea pilei centrale.
Si asta doar pentru ca la Mogosoaia cineva a gandit si a lasat loc destul pentru a se putea face pasajul in viitor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

anacronox

tot la capitolul Diverse. Au aparut de saptamana trecuta radare fixe la Pasajul Unirii la iesirea spre Budapesta/Tineretului. Stie cineva daca sunt active?

Cristi N

Eu am vazut doar niste camere de supraveghere pe sensul spre Universitate chiar la intrare. Sunt modelul cutiilor mari care sunt pe DN1 spre Sinaia?

panzer

@dr4qul4 Cine a gandit asta? Ultimul proiect pus de Ionut aici pe topicul de DNCB arata proiectul vechi.



Pila centrala este oblica pe directia Bucurestii Noi - Mogosoaia. Singurele adaugiri fata de proiectul de acum cativa ani sunt 2 bretele directe pe langa pasaj: una Bucurestii Noi => DNCB spre Otopeni prin benzinaria MOL de acum. Si a doua Mogosoaia => DNCB spre Chitila.

Nu ma prind din proiect cat de mari sunt fundatiile pilelor si daca este loc printre ele de un subteran macar pe 1 banda.

dr4qul4

Este gandit doar pentru pasaj peste DN1A. Nu pt nod pe 3 nivele.
Spun ca este gandit, deoarece sensurile DNCB se despart acolo. Avem loc destul pentru culei, pilele de langa culei si chiar si pentru organizare de santier. Iar pila mediana se poate face in giratoriu.
Nu va fi nevoie sa intrerupa complet traficul pe DN1A decat in unele nopti cand pun grinzi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024