News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

BIGRED1984

Ca idee , daca va uitati pe google maps, acolo de la gara/tipografilor , este semn cu obligatoriu la dreapta.
Deci teoretic este interzis sa faci stanga acolo, sa te incadrezi pe banda de langa fantana.
Banuiesc ca e la fel si la club

dr4qul4

Ca idee.... a inceput vacanta de ceva timp, unde sunt benzile alea unice pt RATB? 
Aici e clar ca nu are rost sa le mai faca (studiul de trafic a fost facut inainte de pasajul PPL), dar in rest? Au mai aparut pe undeva? Sau s-a renuntat la ele?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Mai sunt pe Dorobanti, pe ambele parti (mana cereasca pentru cei care vor sa parcheze si sa nu fie claxonati ... si nu sunt putini) si cum faci stanga spre Obor de pe Dorobanti.
Sunt cu linie continua benzile (nu scrie pe ele BUS).

voicul

Si sos. Panduri este in proces de frezare si asfaltare.

voicul

În mai multe zone aglomerate din Capitală vor fi amplasate lămpi de culoare verde intermitent

Lămpi de culoare verde intermitent la semafor vor fi amplasate, până la finalul lunii iulie, în intersecţiile aglomerate din Capitală, unde virajul la dreapta nu influenţează semnificativ traficul, informează Primăria Municipiului Bucureşti (PMB).

Astfel, în urma avizului Comisiei Tehnice de Circulaţie din cadrul Primăriei Municipiului, vor fi montate lămpi de culoare verde intermitent pentru virajul la dreapta în următoarele intersecţii semaforizate:
- șos. Ștefan cel Mare-Calea Moșilor

- șos. Mihai Bravu-bd. Pache Protopopescu

- șos. Mihai Bravu-Calea Călărașilor

- Calea Vitan-bd. Energeticienilor

- Splaiul Independenței-Pod Izvor

- șos. Ștefan cel Mare-str. Vasile Lascăr

- Splaiul Independenței-str. Constantin Noica

- bd. Dinicu Golescu-str. Piața Gării de Nord (sens spre Basarab)

- Calea Griviței-str. Piața Gării de Nord (sens spre centru)

- str. Mircea Vulcănescu-str. Berzei (sens dinspre bd. Gării de Nord)

- șos. Nicolae Titulescu-str. Dr. Felix (sens spre Basarab)

- bd. Regina Elisabeta-str. Ion Brezoianu (sens spre Piața Kogălniceanu)

- bd. Regina Elisabeta-str. Schitu Măgureanu (sens spre Piața Kogălniceanu).

Decizia a fost luată de Comisia de lucru responsabilă de fluidizarea traficului rutier din Capitală. Această comisie se întruneşte constant pentru a implementa noi măsuri de fluidizare a circulaţiei şi este alcatuită din reprezentanţi ai Administraţiei Străzilor, ai RATB, ai Poliţiei Locale, ai Brigăzii Rutiere şi ai Direcţiei Transporturi din cadrul PMB.

http://www.money.ro/in-mai-multe-zone-aglomerate-din-capitala-vor-fi-amplasate-lampi-de-culoare-verde-intermitent/

myid

comisia asta ar trebui sa circule prin Bucuresti mai des!

Multa lume se plange de semaforul de la Vitan-Barzesti, pe splai, ... acolo o bretea la dreapta cu verde intermitent ar decongestiona mult acel semafor.

Aici

AdrianB1

Comisia de emis hartii ar face mai bine daca ar pune politia locala sa elibereze banda 1 in intersectiile respective, astfel incat sa se si poata face dreapta de pe banda 1, ca in unele din ele din cauza masinilor parcate poti pune si verde orbitor fara nici un efect.

dr4qul4

Strada gherghitei ar tb sa se continue pe langa CF spre Sos Pipera. Cel putin asa prevedea PUZ-ul pentru Autostrada suspendata. Bine, suspendata facea stanga imediat dupa giratoriul cu A3, si probabil pe deasupra A3, plus continuarea strazii gherghitei spre Pipera...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Vj_Alecs

Cred că dacă s-ar deschide un ciot de autostradă după ideile unora dintre voi ar trebui să se facă legătura ca inca 3 drumuri expres si 2 autostrăzi, să le deschidă în mama masiisa Mai existe și alte căi de acces, vreți doar perfecțiune dar  uitați că asta este imposibil.. si nu doar în România..

alexbb

Nu cred ca a zis nimeni sa nu se deschida. La noi pana cand nu e isterie nationala nu prea se misca mare lucru, probabil din cauza ca infrastructura nu aduce asa multe voturi... Sa nu uitam cati ani a durat sa se realizeze intrarea decenta a DN1 in Bucuresti. Nu mai zic de centura, sau macar sa gandeasca nodul DN1 - DNCB la varianta actuala. Iti vine sa-i iei pe toti cei care au avut pana acum puterea de decizie si sa-i pui sa stea dezbracati in soare sa-si ceara scuze de la fiecare amarat care a stat cu orele in coloana de masini, ori dinspre Mogosoaia, ori dinspre Bucuresti. Si a fost atat de ieftin si usor sa scapam de acele cozi.

La A3 va fi cu siguranta asemanator, mai ales avand in vedere ce ambuteiaje sunt in zona. Chiar si in afara orelor de varf Colentina-Fundeni, Petricani-Tei si Fabrica de Glucoza - Barbu Vacarescu sunt foarte aglomerate. Traficul se va imparti pentru nu cred ca suntem vite, daca vezi ca iesi pe la Gherghita si stai 1 ora in coloana, atunci mai bine iesi pe la Centura sau Popasului si vii pe Andronache sau Pipera-Tunari, poate stai mai putin (nu vorbesc de orele de varf, cand tot Bucurestiul pare o mare parcare). Marele avantaj la A3 ar putea fi ca va prelua trafic care sa iasa din Bucuresti. Probabil destul de putin la inceput, dar cu timpul poate deveni o alternativa mai sigura la DN1. Dar raman la parerea ca in continuare noi si API trebuie sa ridicam problema zonei si a catorva proiecte critice de aici, solutii la intersectiile problema care s-au tot discutat.

spanak

de acord cu cele de mai sus. Am trecut ieri pe sos. Petricani. Este practic blocata mai ales cand are bariera spre Pipera dar si spre Colentina. Pe Fabrica de Glucoza inca nu se misca nimic din ce am observat.

dr4qul4

mare parte din traficul local va folosi A3 pentru a evita bariera , intrand pe la Petricani sau Gherghitei si iesind la Popasului sau la centura.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AlexxC

Din punct de vedere al legislatiei rutiere nu se putea da in folosinta doar sensul de iesire din Bucuresti?

TibiV

Va mai plictisesc cu doua lucrari mai "marunte" din Bucuresti.

Prima este Bd.Constantin Brancoveanu, unde PS4 a construit niste fantani pe scuarul verde dintre sensuri si probabil va inlocui bordurile cu ziduri stil "sector 3".
Pozele sunt toate de ieri, 23 iulie.

Sunt 6 astfel de fantani





Observati ceva aici ?...





Hai sa ne intoarcem...



Au ajuns cu scoaterea bordurilor in dreptul Petrom-ului...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

A doua lucrare este modernizarea Caii Vacaresti de la Piata Sudului pana la Splai.
Primarul S4 a promis in urma cu cateva luni ca face un gard de-a lungul parcului Vacaresti, si se lucreaza de aproape doua luni.
Acum se apropie de finalizare. Proiectul incepe dupa Aleea Castanilor, de la intrarea auto in Sun Plaza.

Eu am fotografiat capatul opus, dinspre Splai/pasajul Mihai Bravu, unde se vad mai bine lucrarile.

Ne intoarcem spre Oltenitei/Pta.Sudului

Armatura firava, model "S3"

Aici lasa un fel de intrare spre lac...

... si parca vor sa faca si un fel de alee

De la "alee" spre Oltenitei zidul este deja turnat. Oamenii care se vad in poza asteapta autobuzul.



Spatiul verde din spatele lor a devenit loc de depozitare pentru betoane...

Vedere din apropierea trecerii de pietoni
Mama proștilor este mereu gravidă... :)