[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sorin62

Quote from: alexbb on November 17, 2016, 02:21:44 PM
[...]

La politie inca n-am 'ajuns', dar de la primarie, neoficial mi s-a spus ca nu se pot aduce modificari la strada T. Caragiu timp de 5 ani, din cauza ca a fost reabilitata cu fonduri europene. Nici macar un semafor? Mi s-a mai dat exemplul cu intersectia Pipera cu Iancu Nicolae, unde nu vom avea semafor prea curand din acelasi motiv. Nepasare nu ar fi, pentru ca de curand s-a instalat inca un semafor pe strada care este in prelungirea bd Andronache. Practic de la calea ferata pana la centura acum sunt 3 semafoare pe aceasta strada si niciunul pe Pipera.

Chiar atat de imbecile sunt aceste finantari europene incat pe o strada nu poti pune nici macar un semafor?  :headbash:

Deci cum era cu cei 5 ani?

panzer

"More like a guideline"  :lol:

Daca nu a fost si semaforul inclus in proiect. In mod sigur firele sunt pe dedesubt. Deci e premeditat semaforul asta.

__dir

S-ar parea ca acea curatare a parcului Academiei nu e accidentala, pe site-ul primariei S5 a aparut un proiect (18/10/2016).


voicul

Poate este o zi mai libera, dar unde este traficul ala infernal de pe Popasului https://goo.gl/maps/btZGBwokxTL2 ?

Pe de alta parte: respect pentru cine a pus semaforul in intersectia Pipera - Iancu Nicolae.
Daca studia putin mai mult la scoala, il programa astfel incat sa fie coloana pana in rond OMV!

dr4qul4

pai e aglomerat doar dimineata cand pleaca lumea spre Bucuresti. Seara e mai ok la Popasului. mai ales daca e bariera pusa. ramai blocat acolo
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

Pipera - Iancu Nicolae: nu cred ca e vina semaforului cat mai ales a unora din Pipera care au cate 3 bucati fiecare. Directia spre centura e blocata pe rand de masinile parcate pe banda 1, de iesire,  si apoi de cei care depasesc coloana si la semafor de pe banda 1 fac stanga.

Pacat ca in tara asta semafoarele cu timpi variabili (dimineata favorizam intrarea, seara iesirea) e de domeniul SF. Le faceam eu programul cu un Raspberry Pi. Dar nu e posibil. Trebuie sa fim Africa.

In ultimul timp observ blocaje la 18:00 si pe Iancu Nicolae. Nu stiu de ce. Cum il vad "maroniu" pe waze cum il ocolesc.

@sorin62: Politia locala e de obicei mana dreapta a unor primari. N-au nici o treaba cu traficul, cu ordinea publica daca nu e in "interesul" cui trebuie mai ales electoral.

Ce ma enerveaza pe mine la culme este ca am stat 1 an si 6 luni navigand printre lucrari si la final iaca un semafor si ne-am intors de unde am plecat. Integeam sa suferim atat dar cu o finalitate pozitiva. Asa doar variatiuni pe aceeasi tema.

dr4qul4

intersectia Camil Ressu  cu Nicolae Grigorescu.  Pozele sunt din 17 Noiembrie, dar am trecut ieri pe acolo si arata identic (chair si iarba era tot verde, si mi-am adus aminte ca facusem poze):
- spre Dristor


- spre Nicolae Grigorescu


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Anul Nou aduce aceleaşi şantiere. Marile lucrări restante din Bucureşti

Tot în ritm de melc s-a lucrat şi pe Bulevardul Liviu Rebreanu, unde trebuia înlocuită linia de tramvai şi refăcută şoseaua. Lucrările au început în 2011. Prima parte a lucrărilor a fost gata în 2015, dar a doua s-a împotmolit în litigii cu proprietarii care nu au vrut să renunţe prea uşor la terenuri. În unele părţi ale bulevardului lucrările sunt blocate în acest moment. De exemplu, acest trotuar se opreşte într-un bar. Primăria nu a căzut încă la o înţelegere cu proprietarul în privinţa exproprierii terenului. Lucrările pe tronsonul dintre Nicolae Grigorescu şi strada 1 Decembrie ar urma să fie gata în primăvara anului viitor.

B-dul Liviu Rebreanu
începere lucrări: mai 2011
termen iniţial: noiembrie 2014
termen nou: martie-aprilie 2017

total întârziere: 30 luni

Digi24

AFC

Nu stiu daca a pus cineva link-ul asta:
http://www.documentaria.ro/content/archives/1355
Oricum, nimic nou, doar cateva fotografii frumoase.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Lyvyoo

Exista vreo sansa ca anul acesta sa se ia serios in calcul vreun minim pas  pentru strapungerea Electronicii - Ziduri Mosi?  Ar fi de aur pentru un Ziduri Mosi sufocat (piata si mall), insa e CFR la mijloc si lucrurile se complica. 

dr4qul4

3 pasaje care de fapt sunt 2

Din ce au trecut in ghilimele euinteleg ca avem 2 pasaje + latire prelungirea ghencea. Care o fi al 3-lea pasaj...nu am idee. Ca doar nu fac pasaj la Brasov cu Ghencea inainte sa faca strapungerea pana in Rahova.

Si pasaj Petricani?  Spre Voluntari peste CF? sau peste A3 si FdG? sau la Lacul Tei? Unde chiar ar fi culmea sa se faca pasaj inainte sa se faca la Colentina.
Pasaj Andronache? peste CF? sau la avion?

Eu sper sa le faca pe astea in Bucuresti, si, in acelasi timp, Pandele sa inceapa 2 pasaje peste CF. Cu siguranta poate obtine fonduri UE pentru a elimina trecerea la nivel de cale ferata.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AdrianB1

La Petricani era un plan ca A3 sa intre in Fabrica de Glucoza  printr-un pasaj, poate la asta se refera. Ar fi ideal sa se intample asa.

Sorin62

Quote from: AdrianB1 on March 17, 2017, 06:21:04 PM
La Petricani era un plan ca A3 sa intre in Fabrica de Glucoza  printr-un pasaj, poate la asta se refera. Ar fi ideal sa se intample asa.

Și să se ducă unde?

TibiV

@Sorin62
pe forum sunt interzise anumite expresii explicativ-anatomice pentru "unde sa se duca"

@AdrianB1
Nici un pasaj la Petricani.
Nada.
Zero.
Canci.

>:(

La Petricani va fi cosmarul de la DN1-DNCB (Otopeni) multiplicat de 3-4 ori...

LE
Studiu mai atent:
Nici un pasaj la Petricani-A3.
Poate pasaj Petricani peste M800, sa ajunga primarul acasa mai devreme in Voluntari.
Dar nu cred.
Poate primarul din Voluntari si-a mangaiat nevasta blonda pe cap si i-a spus: "poti sa vorbesti iubito si de pasajul asta, ca nu te doare gura doar de la atat..."...

(Este o postare absolut decenta. Sa va fie rusine daca va ganditi la ce m-am gandit eu cam scris-o.... )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Quote from: AdrianB1 on March 17, 2017, 06:21:04 PM
La Petricani era un plan ca A3 sa intre in Fabrica de Glucoza  printr-un pasaj, poate la asta se refera. Ar fi ideal sa se intample asa.
Ar fi ideal daca, in 2020 vom termina 2 pasaje (sudului, ng si ciurel se exclud). Oriunde in București  :)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024