Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vancouver

Poate le lipseste avizul de defrisare pentru 1 bucata boschete  :lol:
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

TibiV

O veste asteptata de peste un deceniu...

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1751313411570186

Quote
București, 13 octombrie 2017
Podul Grădiștea – au început studiile geotehnice

Lotul 1 - Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Grădiștea
Au început măsurătorile pentru determinarea caracteristicilor geotehnice ale terenului de fundare în zona Podului de la Grădiștea. Acestea investigații au drept scop asigurarea unui grad ridicat de încredere asupra viabilității traseului, a soluțiilor tehnice și a structurilor definite în cadrul studiului de fezabilitate.

Studiul de fezabilitate realizat de Asocierea BAICONS IMPEX S.R.L.- ACCIONA INGENIERIA S.A. va prezenta varianta optimă de traseu şi planificarea activităților proiectului tehnic printr-o soluție de execuție pe 2 loturi:
♦ Lotul I - Redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul peste râul Argeș, între Vidra și Grădiștea
♦ Lotul II – Modernizarea liniei CF București Nord - Giurgiu Nord, până la Frontieră
În prima etapă se va elabora documentația tehnico-economică necesară lansării procedurii de proiectare și execuție a lucrărilor pentru redeschiderra circulației pe podul de cale ferată peste râul Arges (lotul I), iar în etapa a doua vor fi stabilite soluțiile tehnice pentru modernizarea liniei București Nord - Giurgiu Nord – Fontieră (lotul II).

Obiectivele generale ale proiectului:
◘ redeschiderea circulației pe podul de la Grădiștea
◘ modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord – Frontieră
◘ îmbunătăţirea confortului și a siguranţei feroviare
◘ reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie
◘ creşterea traficului de marfă de tranzit
◘ asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu și Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş
Au si poze...




"Utilaj Bereta T41 - prelevare probe de pământ prin forare (20 m)"

"Penetrometru Pacani TG 73-200 - aparat de tesatre in situ pentru determinarea caracteristicilor geotehnice ale terenului de fundare"

"Proba de pământ prin forare la o adâncime de 20 m"






"Probe de pământ prelevate de la diferite adâncimi"


P.S.
Ionut, vezi daca nu se potriveste mai bine in alt topic...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Coroziunea in mod sigur "este bine".
Nederanjata de 28 de ani...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

reed

poi acolo sunt(au fost) doua poduri.Cel vechi,care a fost furat si dus la fier vechi si cel 'nou' de 28 de ani.


apoi au disparut bucatile de tablier pana a ramas doar cel central


apoi..au ramas doar pilele


ne putem imagina ca nu au fost doar'magnetii tuciurii'  responsabili pentru asta.Asa ceva nu se fura ca un capac de canal,trebuie logistica


TibiV

Quote from: reed on November 20, 2017, 04:51:49 PM
ne putem imagina ca nu au fost doar'magnetii tuciurii'  responsabili pentru asta.Asa ceva nu se fura ca un capac de canal,trebuie logistica
Cred ca "logistica" a apartinut celor de la Apele Romane. Sau a a CFR, dar in urma unor cereri ferme de la Apele Romane...
Pana la urma Argesul este in "ograda" lor, iar un tablier de marimea asta cazut in albia raului ar produce ceva deranj.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Care mai e stadiul podului de la Mogosoaia? Cand va fi dat in functiune?

TibiV

Categoric pana la "Euro 2021", ca cica pe ala vom lega Otopeniul de Gara de Nord...

Acum, serios vorbind...
Cand se vor scoate la licitatie tunelurile pe LD2 ?...
Sau cand incepe executia A7 ?..
Toate raspunsurile sunt la fel de pertinente...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Euro este în 2020. :) Nu 21.
Podul ăsta va fi gata probabil anul viitor. Probabil... sper. :lol:

Harry

#128
Intrebare, cine e raspunzator de liniile date in concesiune? Astazi la Ct peste un bulevard cu 8 benzi podul a cedat sub greutatea unui tren cu cisterne goale!!!













https://www.facebook.com/ISU-Constanta-1388631704731182/

ioandorin

@Harry : operatorul de transport feroviar care a inchiriat linia respectiva este raspunzator de siguranta circulatiei. In cazul acesta GFR! Ca am inteles ca ei au acolo linia inchiriata .

GDPR

La Mogosoaia nu sunt cine stie ce noutati:


TibiV

CFR va desfăşura în luna Mai lucrări de intervenţie în zona Podului Constanţa

Bucureşti, 25 aprilie 2018

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA va derula în luna mai 2018 lucrări de intervenţie în zona Podului Constanţa, în baza avizului emis de Primăria Municipiului Bucureşti, la solicitarea Regionalei CF Bucureşti.

Lucrările de intervenţie se vor executa în zona Podului Constanţa, administrată de CFR, la km 4+327, în anumite intervale orare doar în cursul nopţii, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul acestor lucrări asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic. Pentru menţinerea condițiilor optime și de siguranță rutieră, traficul în zona Podului Constanţa, în perioada intervenţiei, va fi dirijat şi semnalizat temporar cu ajutorul indicatoarelor rutiere.

De asemenea precizăm faptul că, în paralel cu desfăşurarea lucrărilor de intervenţie sus-menţionate, Regionala de Căi Ferate Bucureşti continuă parcurgerea şi derularea etapelor premergătoare implementării programului de reparaţii la Podul Constanţa, pentru zona administrată de CFR SA, până în prezent fiind elaborate Expertiza Tehnică şi DALI (documentație tehnico-economică similară studiului de fezabilitate), documentaţii tehnice obligatorii în vederea demarării procedurilor de lansare a licitaţiei pentru elaborarea proiectului tehnic şi execuţia lucrărilor de reparaţii. Valoarea estimativă a lucrărilor de reparaţii, conform devizului general emis, este de 5,13 milioane lei, licitaţia urmând a fi lansată în semestrul II al acestui an.

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA, prin Regionala CF Bucureşti, va menţine un dialog permanent cu specialiştii Municipalităţii, astfel încât să existe o informare şi o susţinere reciprocă în vederea parcurgerii tuturor etapelor necesare programelor de reparaţii desfăşurate, de fiecare autoritate în parte, în zona Podului Constanţa.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2018/4181-25-04-2018-comunicat-cfr-lucrari-de-interventie-la-podul-constanta-in-luna-mai
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Când se vor termina lucrările și se va da în folosință podul de la Mogoșoaia peste DN1A de pe magistrala 700?

Raspuns de la CFR:

Pod Mogoșoaia - ,,Lucrări de reabilitare poduri, podeţe şi tuneluri de cale ferată SRCF București"

      -     stadiu fizic: 90%;
      -      data preconizată pentru finalizarea lucrărilor – semestrul II 2018.

etravel

Quote from: TibiV on April 25, 2018, 03:23:29 PM
CFR va desfăşura în luna Mai lucrări de intervenţie în zona Podului Constanţa
Ma tem ca, data fiind starea extrem de inaintata de degradare a podului, sunt sanse foarte mari sa cada inainte de consolidare. Practic toti care trec pe sub pod, indiferent de mijlocul de transport folosit, isi risca viata.

TibiV

Un articol care a produs dispute "dincolo", la electrici:
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/solutia-gasita-de-cfr-pentru-un-pod-care-sta-sa-se-prabuseasca-sunteti-inconstienti.html

Quote
Filiala sectorului 1 din USR trage un semnal de alarmă în privința Podului Constanța din București, care este atat de degradat incât bucăți de beton cad din stâlpii de susținere.

Membrii USR susțin că CFR, care are în responsabilitate acest pod, ar fi "spoit" problemele grave ale acestei construcții, adică ar fi mascat cu var găurile și crăpăturile.

"Podul Constanța, de la NEPĂSARE la PREMEDITARE. Aceste poze sunt făcute astăzi. Au mascat problemele structurale cu ipsos!. Specialiștii pe care i-am consultat ne confirmă că această lucrare are valoare structurală ZERO.

Săptămâna trecută autoritățile responsabile au anunțat că se vor realiza lucrări de reparații și am crezut că se va întâmpla în sfârșit ceva normal. Însă astăzi suntem martorii unui act de politiciansim pur: spoiala (în adevăratul sens) unor probleme grave, ca urmare a presiunii publice. Lucrurile nu pot rămâne așa. Vom continuă prin toate mijloacele legale pe care le avem la dispoziție să solicităm autorităților, care astăzi s-au dovedit iresponsabile, să facă totuși un act responsabil și să înceapă urgent lucrările de reabilitare care se impun! Cerem din nou publicarea imediată a expertizei tehnice din februarie!
" - spun cei de la USR, într-un mesaj postat pe Facebook.
(...)
(Nici restul articolului nu este rau...)

Sa luam insa pozele ca sa intelegem "amploarea lucrarilor"...

BEFORE:








AFTER
Just Magic...








Cu alte cuvinte,
"afara-i tencuit gardu', inauntru-i tot leopardu'..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)