News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rocklee

podul de peste mures de linga ilia ...de la calea ferata simeria timisoara ....in reabilitare din funduri europene  :D






TibiV

Bravo, rocklee, nu ti-a scapat nimic din "zona de acoperire" !...
Ti-am mai spus, ai facut Festivalul ROCKLEE !... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

DN1A..Mogosoaia:









Zublin nu a stat degeaba :))

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

In completare doua poze ale utilizatorului shoppy de pe metrouusor:



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

citeva imagini de la podul peste mures cf ilia timisoara ...


















TibiV

rocklee, +1
Nimic nu-ţi scapă... :)
Şi podul arată tare bine !
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

_Ionut

Ieri slaba miscare la podurile de la Cernavoda/Fetesti. Ma mir cum a ajuns procentul asa de sus incat nici macar un sens nu este realizat si mai este mult de lucru. Astia spera sa realizeze lucrarea cu 14 muncitori? Atatia mi-au iesit la numaratoare :)

dr4qul4

pilonul din mijloc mi se pare putin crapat. Poate nu ar fi stricat sa le traga si o centura de metal ca sa nu avem surprize in viitor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

frunzaverde

Cu linia pana la pod fac ceva? Traversele alea sunt uscate, crapate, si foarte probabil putrede (dat fiind ca nu par a mai fi fost impregnate de multa vreme). Ar fi pacat sa se poata merge pe pod cu 80-100 doar ca accesele la pod sa fie limitate la 30 din cauza starii liniei...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alecu26

Infrastructurile alea de obicei asa se faceau. Nu prea exista beton armat acu 100 de ani. Si dupa anii 50, in CFR s-a mers pe elemente masive aproape nearmate, sau usor armate in zonele aparatelor de reazem si cam atat.

Ideea e ca avand scheme statice simple, in infrastructuri in afara de compresiune alte eforturi nu ar trebui sa existe.

Probabil atat a fost contractul....de reabilitare doar a suprastructuri. (reabilitare...adica aparent doar sablare si revopsire...daca e sa ma iau dupa niste poze mai vechi ale lui rocklee).
Drumurile noastre POATE;

anacronox

mie-mi par traverse noi  (poate refolosite) cele care se vad acum la podul peste Mures. Seamana cu cele folosite si pe Valea Prahovei cand s-a reabilitat calea ferata. Ar putea sa fie facute in tara, spre exemplu la WEGLAND ALPIN SRL sau alte firme de specialitate

TibiV

Pai traverselede pe pod sunt categoric noi.
Uita-te ce muchii perfect drepte au...
Ar fi fost culmea sa bage vechituri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Quote from: anacronox on March 01, 2016, 02:14:13 PM
mie-mi par traverse noi  (poate refolosite) cele care se vad acum la podul peste Mures. Seamana cu cele folosite si pe Valea Prahovei cand s-a reabilitat calea ferata. Ar putea sa fie facute in tara, spre exemplu la WEGLAND ALPIN SRL sau alte firme de specialitate

Nu vorbesc de traversele de pod, care par noi (dar nu neaparat de cea mai buna calitate), ci de traversele dinainte de pod, care arata vai de ele...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alecu26

calitatea foarte buna si a celor noi, se datoreste ""cerberului"" numit AFER. Nu conteaza ca poti aduce traverse exceptionale de afara...daca nu ai AFER, sunt mai bune cele din Romania.

Si pe cei din afara tarii, ii cam doare la basca de AFER-ul din Romania, care mai si costa o gramada de bani sa-l obtii...iar birocratia e groaznica. Cel mai bine se rezolva cu vizite in afara tarii, in locatii unde s-au mai pus in opera acele produse, pentru ca de AFER-izare prin procedura normala poti uita (gen pus in opera pe linie secundara, pe banii tai, moitorizare ani de zile, dupa aia pe linie principala, tot pe banii tai, tot monitorizat ani de zile.)

Cel mai mult imi place când ei aproba caietele de sarcini la proiectele CF, si taxa e pe fiecare pagina, si e reglementata marimea caracaterelor, spatiilor, etc. Si la fel imi place când aproba ca primarii caiete de sarcini, de altfel bine scrise si moderne, facute de firme de afara, dar traduse cu Google Translate. Razi cu lacrimi. Daca am timp o sa va arat cateva exemple in zilele urmatoare. (Asta pentru fanii RED FIDIC).
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Asta ar putea fi "carne" pentru nişte televiziuni isteţe....

Ce tare e asta cu "taxa pe pagină" probabil font de 14, 1,5 între rânduri, 3 cm în stânga pentru îndosariere, 3 în dreapta să nu se murdărească scrisul...

Ce dacă e "google translate" ? Ce, "google e proşti" ?!...

:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)