Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

etravel

Unde pui ca nici macar nu au tencuit tot gardul.

vancouver

Eu ma mir ca mai rezista podul.

Pe de alta parte comentariile voastre tot aiurea sunt. ACOPERIREA ARMATURII ESTE ESENTIALA PENTRU FUNCTIONAREA UNEI STRUCTURI. Rolul acoperiirii de beton este urias si cu atat mai important la structurile expuse intemperiilor.

Ruginirea are loc atunci cand armatura intra in contact ATAT CU APA, CAT SI CU AERUL. Numai cu apa sau numai cu aer, nu corodeaza / rugineste (bine in practica apa contine aer dizolvat, si atunci de fapt apa singura e suficienta - dar trebuie inteles principiul, adica reactia de ruginire necesita apa si aer). In plus betonul insusi este alcalin si impiedica ruginirea, acolo unde este in contact cu armatura.

Asadar, acele armaturi odata acoperite se mentin in starea actuala. DEGRADAREA LOR A FOST OPRITA. E clar ca discutam de o masura urgenta, disperata. DAR SIGUR E MAI BINE DECAT NIMIC. Au si spus clar in comunicat, ca se va face in curand licitatie pentru reabilitare, adica ce vedem acum nu este reabilitarea.

Deci inca o data: e grav, dar ceea ce au facut poate ca este salvator. Nu stiu cat din armaturi mai au rol de rezistenta sau ce procent mai rezista fata de calculele initiale, dar oricat ar fi, in acest moment s-a oprit degradarea. Pana la interventia serioasa de reabilitare situatia trebuie urmarita in continuare si orice fisura noua imediat inchisa.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

reed

#137

Phenol

Interesanta situatia liniei, desi a trecut mult timp, inca se prezinta destul de bine. Din ce am vazut, sunt doua locuri cu probleme, podul din a doua poza si o mica alunecare. S-ar putea repara usor, dar cum sunt doar 6 curse cu microbuz dus-intors intre Saveni si Iasi intr-o saptamana, nu prea vad rostul.

Btw: unde vroiau sa ajunga cu linia?

frunzaverde

Quote from: Phenol on May 02, 2018, 07:39:27 PM
Btw: unde vroiau sa ajunga cu linia?

Darabani era capul de linie propus.

Mai departe, CFR avea idei de un pod peste granita pana la Mamaliga (azi in Ucraina), si de-acolo pe linia secundara Mamaliga - Cernauti spre Lvov, si pe linia secundara Mamaliga - Jmerinca spre Kiev. Dar astea erau doar idei CFR, podul nu era prins in vreun plan, si pe partea URSS nu exista nici un fel de infrastructura in afara unei linii simple diesel de mica capacitate, si nici planuri de extindere. Azi cu atat mai putin.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dan tm

Interesant, nu am mai auzit de varianta spre URSS.
Eu stiam ca se voia valorificarea unor nisipuri cuartoase din zona Darabani-Miorcani.

dumbravaandrei

In zona Hudesti-Miorcani nu ai ce nisip sa scoti cu trenul. Nu e chiar asa de mare "zacamantul". Nici vorba sa iesi cu trenul de la Darabani la Mamaliga. Pe la Teioasa nu facea nimeni tunel, pe la padurea chiril nici vorba sa sapi ceva, dealul ala inca se aseaza. Poate pe la Lipcani sa fi scos ceva cale ferata din tara, altfel nu cred ca se baga nimeni la traversat prutul prin zona. Cunosc foarte bine zona aia, nu vad pe unde poti plasa CF. si asta din cauza "geologiei".

Cand eram mic, un unchi de al meu a lucrat la calea asta ferata, tin minte ceva povesti de santier (de aici a si iesit la pensie prin '93). Defapt se dorea realizarea unui romb feroviar Darabani-Dorohoi-Botosani-Saveni ca "impuscatu" a pregatit niste silozuri de cereale mari prin zona (niste "Baze de receptie", unele imense cum ar fi cea de la Dragalina, cu 3 nivele subterane. Havarna mai avea ditai baza...). Dar bineinteles ca dupa revolutie, au venit diversi rechini de pe la Constanta (se banuia ca erau "sagetile" lui bombonel), au cumparat toate SMA-urile si bazele de receptie din zona si apoi le-au distrus. Incepand cu 2003-2008 a inceput reconstructia industriei agricole in zona. Si zic bine cand zic industrie. In interiorul acestui romb stiu cel putin 30 de asociatii agricole cu peste 1500 ha fiecare.
Acum... ar fi o investitie total inutila. Si pentru urmatorul secol tot inutila va fi. Zona este intr-un proces intensiv de depopulare.

TibiV

Bucureşti, 3 mai 2018

Termenul pentru finalizarea lucrărilor la Podul CF Mogoşoaia – IUNIE 2018

Directorul General al CFR SA, Ion GAVRILĂ, le-a dat termen constructorilor luna iunie pentru finalizarea lucrărilor de modernizare a podului CF de la Mogoşoaia şi de racordare a liniei 700 Bucureşti - Mogoşoaia - Urziceni la acest podul CF.

O dată cu finalizarea lucrărilor, circulaţia trenurilor care pleacă din Capitală spre Galaţi se va desfăşura pe ruta directă Bucureşti Nord - Mogoşoaia - Urziceni, în prezent traficul feroviar fiind deviat pe ruta Bucureşti Nord - Pajura - Chitila - Buciumeni - Mogoşoaia - Urziceni.

♦ Racordare liniei Bucuresti Nord - Urziceni la Pod km 1+510 (jud. Ilfov)
◘ Lucrări de racordare a liniei 700 Bucuresti Nord - Urziceni - Galati la podul CF de la Mogosoaia, km 1+150, în zona de supratraversare a DN1A
◘ Constructor - SC WIEBE ROMANIA SRL

Stadiul de executie: 50%

♦ Pod km 1+510, Mogoşoaia (jud. Ilfov)
◘ Lucrările de modernizare a podului CF de la Mogoşoaia, km 1+510 - demolarea și înlocuirea podului vechi cu un pod oblic, cu o singură deschidere, infrastructură din beton și tabliere metalice.
◘ Constructor - IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT m.b.H. şi S.C. METABET CF SA

Stadiul de executie: 90%

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1981800098521515
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

^Interesant, nu stiam ca sunt doua contracte. Directorul CFR trebuia dat afara in suturi de pe santier de catre responsabilul SSM.  :p

TibiV

INFORMARE DE PRESĂ

Urmare informaţiilor apărute în spaţiul public, în legătură cu obiectivul Podul Constanţa, Serviciul Comunicare Mass-Media face următoarele precizări:

1.   Expertiza Tehnică şi Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI) au fost elaborate de SC PRO-PROIECT SRL IAŞI şi predate SRCF Bucureşti în lunile ianuarie, respectiv aprilie 2018.

2.   După predarea de către prestator a Expertizei Tehnice şi a Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii, CFR SA a informat public, în data de 25 aprilie 2018, că până la demararea lucrărilor de reparaţii şi consolidare a Podului Constanţa, lucrări menţionate în cele două documente tehnice a fi executate, SRCF Bucureşti va face lucrări de intervenţie în zona podului, la km 4+327.

3.   Intervenţiile s-au desfăşurat în perioada 29-30.04.2018 şi 01.05.2018 şi au constat în îndepărtarea bucăților de beton desprinse din structura podului și acoperirea armăturilor cu un strat de mortar, care are rolul de a proteja provizoriu zonele afectate, fără a afecta structura podului, până la efectuarea lucrărilor de reparații.

4.   De asemenea, tot în data de 25 aprilie 2018, CFR SA a menţionat în comunicatul de presă că Sucursala Regională de Căi Ferate Bucureşti continuă demersurile premergătoare programului de reparaţii la Podul Constanţa, prin elaborarea documentaţiei necesară lansării licitaţiei pentru proiectul tehnic şi execuţia lucrărilor, licitaţie estimată pentru semestrul II al acestui an.

5.   În Expertiza Tehnică, elaborată de SC PRO-PROIECT SRL IAŞI, se menţionează necesitatea lucrărilor de reparaţii şi consolidare, măsurile stricte de trafic necesare în timpul execuţiei lucrărilor, precum şi perioada de valabilitate, de 3 ani, a acestei Expertize "în condiţiile în care nu se produce un seism mai mare de gradul 7 şi nu vor apărea degradări cauzate de situaţii excepţionale (accidente pe pasaj sau sub pasaj, transporturi grele sau agabaritice, deraieri de trenuri sau tramvaie)".

6.   CFR SA a invitat persoanele juridice sau fizice, care au solicitat Expertiza Tehnică, să consulte acest document la sediul SRCF Bucureşti, însă până în prezent nicio persoană nu a dat curs invitaţiei. În acest context, pentru documentarea corectă a cetăţenilor, Expertiza Tehnică poate fi consultată de orice persoană fizică sau juridică pe site-ul www.cfr.ro la domeniul Comunicare/Relaţii cu mass-media/Precizări 2018.

http://www.cfr.ro/index.php/precizari-2018/4193-7-mai-2018-precizare-cfr-sa-podul-constanta-expertiza-tehnica

Iata si linkul catre Expertiza tehnica.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

O bataie de joc inimaginabila...mi-e si sila sa comentez...

TibiV

Bucureşti, 16 mai 2018

Lucrările la podul CF Mogoşoaia şi de racordare a liniei 700 Bucureşti - Mogoşoaia - Urziceni în desfăşurare!

Lucrările de modernizare a podului CF de la Mogoşoaia şi de racordare a liniei 700 Bucureşti - Mogoşoaia - Urziceni la pod sunt în derulare şi au termen de finalizare luna iunie.

♦ Racordare liniei Bucuresti Nord - Urziceni la acest pod
◘ Lucrări de racordare a liniei 700 Bucuresti Nord - Urziceni - Galati la podul CF de la Mogosoaia, km 1+150, în zona de supratraversare a DN1A
◘ Constructor - SC WIEBE ROMANIA SRL

♦ Pod km 1+510, Mogoşoaia (jud. Ilfov)
◘ Lucrările de modernizare a podului CF de la Mogoşoaia, km 1+510 - demolarea și înlocuirea podului vechi cu un pod oblic, cu o singură deschidere, infrastructură din beton și tabliere metalice.
◘ Constructor - IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT m.b.H. şi S.C. METABET CF SA

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1995832657118259







Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

CFR SA a lansat procedura simplificată onlinepentru serviciul de urmărire specială Pod CF Constanţa

Bucureşti, 18 mai 2018

Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA a lansat procedura simplificată online pentru serviciul de urmărire specială a comportării în exploatare a podului de la km 4+327 (Pod Constanţa), linia 800 Bucureşti Nord - Constanţa. Valoarea totală estimată a contractului este de 478.203,44 lei fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri proprii.

Serviciul de urmărire specială constă în măsurarea, înregistrarea, prelucrarea şi interpretarea sistematică a valorilor parametrilor ce definesc măsura în care podul îşi menţine cerinţele de rezistenţă , stabilitate şi durabilitate, conform proiectului de urmărire specială.

Durata de valabilitate a contractului este de 18 luni de la atribuire, iar criteriul de selecţie este preţul cel mai scăzut. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 04.06.2018, ora 15.00.

Anunţul de participare la procedura simplificată online, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare, precum şi documentaţia de atribuire sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (S.E.A.P.), la adresa www.e-licitatie.ro., cu nr. SCN1002039.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2018/4212-18-mai-2018-procedura-simplificata-online-serviciul-de-urmarire-speciala-pod-constanta
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Sa vedem maine daca se confirma:

CFR SA va reda circulatiei, la 15 iunie, Podul Mogosoaia.

clubferoviar.ro

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)