Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Daca se apuca in seara asta, este clar ca nu va fi nici o pila mediana...
Ce naiba, altii fac  peste/sub Bosfor siute de metri.,,,
De ce am lua-o razna pentru maximum 40 de metri fara pila mediana ?!?!....

Ar rade de noi Saligny si cu oasele bazinului, daca ar afla asta... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adi

este fara pila mediana!

in noaptea de 6 spre 7 iulie a fost ridicata structura pentru un sens!

nirolf

QuoteCompania care administrează reţeaua de cale ferată din România, CFR SA, a anunţat că impune restricţii de circulaţie pe Drumul Naţional 1A (DN 1A), în perioada 4-14 iulie, din cauza lucrărilor la podul de la Mogoşoaia.

În perioada respectivă, se desfăşoară lucrări de montare a tablierului metalic la podul feroviar de la km 1, linia colectoare Mogoşoaia, pe DN 1A, kilometrul 13. "Lucrările de montare a tablierului metalic, executate de Asocierea Implenia Baugesellschaft m.b.H. şi SC Metabet SA în cadrul programului de reabilitare a podului CF de la km 1+510, constau în demolarea podului de cale ferată existent şi înlocuirea acestuia cu un pod oblic, cu o singură deschidere, cu infrastructuri din beton şi tabliere metalice", se arată în comunicat.

Sursa

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR


adi

#110
Quote from: adrian rosca on July 05, 2017, 03:19:03 PM
Quote from: adi on July 05, 2017, 03:14:33 PM
in noaptea de 6 spre 7 iulie a fost ridicata structura pentru un sens!

Dar noi suntem de abia in 5 iulie! Oare avem printre noi vizitatori din viitor? :hm: :)

sorry... eram cu gandul la iulie(07) :)

dar revenind, de ce 3 tabliere? in teren nu pare sa se aplice solutia din memoriu...o sa ma opresc si voi studia mai atent!

Cristi N

In memoriu e prezentata solutia initiala cu pila mediana si in teren se vad 3 linii asa ca le-au iesit 2x3 tabliere.
Avand in vedere ca s-a renuntat la pila mediana a ramas cate un tablier pentru fiecare linie asta desi liniile 1 si 3 par a fi abandonate in google maps. link

GDPR

#112
Prima linie spre Bucuresti este cea care traversa DNCB intre Mogosoaia si Chitila: https://goo.gl/maps/CXHeee7wo9K2 si o lua pe langa strada Aeroportului: https://goo.gl/maps/2TT5AUNvdt32, dar care intre timp s-a desfiintat. Adica al treilea tablier reprezinta efectiv bani aruncati pe fereastra. Dar poate or fi renuntat intre timp la el, hai sa vedem ce se intampla zilele urmatoare.

adi

da...avem 3 sensuri ridicate! am trecut in graba si nu am apucat sa imi dau seama daca ultimele 2 ridicate sunt monobloc sau separate!

TibiV

#114
Hoinarind pe FB-ul CFR Infra, am gasit 3 poze postate de ei fix pe 5 iulie, cand a postat si Adrian...
Ultima este "mai speciala", asa ca le-am salvat si le postez aici...
Linkul original este: https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1647174385317423

Pozele:



Asta chiar mi-a placut...


Cu ocazia asta am aflat si pozitia exact a podului dpdv CFR-istic...
Legenda pozelor spune ca este vorba despre "Pod km 1+510, linia cf Colectoare Mogoşoaia (jud. Ilfov)"
Postarea zice ca:
Quote
♦ Obiective – stadiul execuției
◘ Pod km 1+150 (linia CF Colectoare Mogoşoaia) - 63,72%
(Vorbim despre podul CFR peste DN1A de la intrarea in Mogosoaia)


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1647174385317423

Alte poduri puse de CFR Infrastructura pe 5 iulie...

Quote
București, 5 iulie 2017
Modernizare 7 poduri feroviare CF București – Videle/ Brazi - Ploiești Sud/Ploiești Sud - Ploiești Triaj
♦ Obiective – stadiul execuției
◘ Pod km 1+150 (linia CF Colectoare Mogoşoaia) - 63,72%
◘ Pod km 20+474 (București - Videle) - 57,24%
◘ Pod km 21+084 (București - Videle) - 62,40%
◘ Pod km 21+434 (București - Videle) - 63,64%
◘ Pod km 21+888 (București - Videle) - 47,30%
◘ Pod km 57+540 (Ploiești Sud - Ploiești Triaj) - 100%
◘ Pod km 57+560 (Brazi - Ploiești Sud) - 39,28 %
♦ Scop
◘ creșterea gradului de siguranță în transport feroviar prin reducerea riscului de accidente, creșterea vitezei de circulație pentru transport de marfă și de pasageri, reducerea costurilor de operare și de întretinere a infrastructurii feroviare și a materialului rulant.
♦ Constructor
◘ Asocierea formată din IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT m.b.H. şi S.C. METABET CF SA
♦ Perioadă de execuție: 2015-2018
♦ Pod km 1+510, linia cf Colectoare Mogoşoaia (jud. Ilfov)
♦ Etapa: montare tablier metalic cu o deschidere
◘ Lucrările de modernizare a podului CF de la km 1+510, linia cf Colectoare Mogoşoaia (jud. Ilfov), constau în demolarea podului existent și înlocuirea acestuia cu un pod oblic, cu o singură deschidere, infrastructură din beton și tabliere metalice.
◘ Execuție lucrărilor pentru montarea tablierelor se desfășoară în perioada 04.07.2017-14.07.2017, în intervalul orar 22:00 – 05:00.
♦ Restricții în circulația rutieră în zona șantierului
◘ În perioadele 04.07.2017 - 06.07.2017, respectiv 12.07.2017 - 14.07.2017, în intervalul orar 22:00 - 05:00, traficul rutier pe DN 1A, în zona km. 12+950 va fi închis, iar circulația se va desfășura deviat pe ruta ocolitoare DN Centura București, km. 64+400, - Intersecție DN 1A, km. 12+260, - DN 7, km. 11+500, - DN 7, km. 13+200, - DN Centura București (varianta veche) - DN 1A, km. 13+300 și retur
◘ în perioada 06.07.2017 - 12.07.2017, în intervalul orar 22:00 - 05:00, circulația se va desfășura alternativ pe sensul de mers Târgoviște - București și retur

Nu mai postez pozele peste DN1A de la Mogosoaia.
Trcem la celelalte, in ordinea "numerelor de pe tricou"... Lipseste un pod, cel de la km 20+474 (București - Videle)

◘ Pod km 21+084 (București - Videle) - 62,40%


◘ Pod km 21+434 (București - Videle) - 63,64%


◘ Pod km 21+888 (București - Videle) - 47,30%


◘ Pod km 57+540 (Ploiești Sud - Ploiești Triaj) - 100%

(Adica asta este gata ?!... Nu prea pare. Dar poate poza este veche de 2-3 luni...)

◘ Pod km 57+560 (Brazi - Ploiești Sud) - 39,28 %

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Neufunk

#117
Avem si o veste buna.

Domnul Badalau, cu ceva functie in Giurgiu ne anunta ca chinezii s-ar putea sa inceapa lucrarile pentru un nou pod peste Dunare, care sa dea in Bulgaria. Podul va fi echipat pentru noi trenuri pe perna de AER!

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21948004-baronul-psd-giurgiu-anunta-nou-proiect-grandios-pentru-romania-pod-peste-dunare-facut-investitori-chinezi-trenuri-perna-aer.htm

Cred ca stimabilul s-a incurcat in termeni, si a confundat perna magnetica cu tubul de vacuum.. cred ca este vorba despre Hyperloop, cu perna magnetica si tub de vid!

Sorinus

Podul asta e pe linia spre aeroport, nu? Deci daca se face gara la aeroport, macar podul asta nu mai trebuie reabilitat...

dr4qul4











Powered by API/PUM imgur uploader

In prima poza se observa ca nu au terminat cu grinda de legatura a zidului de sprijin. Oare ce asteapta?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024