Author Topic: Autostrazi in Romania: sinteza  (Read 87981 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.416
  • Karma: +1427/-243
Autostrazi in Romania: sinteza
« on: January 05, 2014, 09:55:50 AM »
Harta proiectelor majore.

« Last Edit: July 25, 2017, 03:41:06 PM by Ionut »

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.416
  • Karma: +1427/-243
Re: Autostrazi in Romania: sinteza
« Reply #1 on: July 25, 2017, 03:00:15 PM »
Autostrăzi în România - Sinteza
cele mai importante informații despre autostrăzile din România

Rețeaua de autostrăzi planificată a fi dezvoltată și planul național de numerotare:
(versiunea finală din Masterplanul General de Transport aprobat prin Hotărâre de Guvern în septembrie 2016)



Harta inaugurărilor de autostrăzi în România


 Topice dedicate autostrăzilor în cadrul sub-forumului PUM > Autostrăzi :

Autostrada A0 Centura Bucuresti
Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
Autostrada A2 Bucuresti-Constanta
Autostrada A3 Bucuresti-Bors
Autostrada A4 Braila-Constanta-Vama Veche
Autostrada A6 Bucuresti-Craiova-Lugoj
Autostrada A7 Ploiesti-Bacău-Siret
Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
Autostrada A9 Timisoara-Moravita
Autostrada A10 Sebes-Turda
Autostrada A13 Sibiu-Brasov-Bacău

Discuții conexe subiectelor de autostrăzi în cadrul sub-forumului PUM > Rutier:
Autostrăzi în România: planuri și proiecte
Harta calității drumurilor din România | Siguranța circulației rutiere în România
------------------------------------------------------------------------------------
Autostrada - Mic îndrumar | Motorway Spotting | Vitrina cu autostrăzi românești

Discuții relevante pe alte sub-forumuri PUM:
MasterPlan General de Transport în România |
Fonduri europene | Strategia de absorbție a fondurilor europene pentru autostrăzi

Scrisori deschise și Comunicarea oficială cu autoritățile:
Comunicare oficiala cu MT/CNADNR si alte institutii publice

Informatii utile externe:
Ministerul Transporturilor | DPIIS | CNAIR
Ministerul Fondurilor Europene (POIM) | Autoritatea de Management POIM | Regio | Euractiv
Sistemul Electronic de Achizitii Publice e-licitatie.ro | ANAP | CNSC | CAB
----------------------------------------------------------------------------------
INEA Agentia Executiva (ex TEN-T) | TENtec - Harti Dinamice GIS | TENtec - Harta Interactiva | TEN-T (2007-2013) - 30 de Proiecte Prioritare
-------------------------------------------------------------------------------------
Reteaua rutiera din Romania (Wikipedia) | Highways in Romania (Wikipedia - Eng)

Asociatia Pro Infrastructura:
www.proinfrastructura.ro | facebook.com/proinfrastructura
Comunicate: Lansare API (14-Mai-2015)
Luari de pozitii: Lipsa transparenta Fonduri UE (5-Iun-2015) website & forum | Fazare/Reabilitare DN (17-Iun-2015) website & forum
Scrisori Intentie: FIC (19-Iun-2015)
Solicitari: Tuneluri LD2 (13-Iun-2015) | SF Pi-Si (22-Iun-2015) | Remediere Parapeti Sb-Deva (30-Iun-2015)
« Last Edit: September 01, 2017, 12:56:41 PM by horatiu.cosma »


horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.416
  • Karma: +1427/-243
Re: Autostrazi in Romania: sinteza
« Reply #3 on: July 25, 2017, 03:01:34 PM »
Autostrada Centura Bucureşti
(click pentru acces spre topicul dedicat)




Status:


A0 Sud lot 1 (16,930 Km – conține 700 de metri din A0 Nord și anume nodul rutier cu A2)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a contractului de proiectare și execuție: 881,733,487.00 RON fără TVA
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului: -
  • Durata contractului: 102 luni din care 12 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: 2021/2022
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Pe data de 08.07.2017 a fost lansată licitația "Proiectare și Execuție “Autostrada de Centură București km 0+000 – km 100+900” - Lotul 1: Sector 1. Km 52+070 – Km 52+770 aferent Centura Nord și Sector 2. Km 52+770 – Km 69+000 aferent Centura Sud. Pe data de 20.10.2017 au fost deschise ofertele, fiind depuse 8 oferte. Data limită de evaluare tehnică a ofertelor este 12.01.2018.

A0 Sud lot 2 (16,30 Km)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a contractului de proiectare și execuție: 881,733,487.00 RON fără TVA
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului: -
  • Durata contractului: 102 luni din care 12 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: 2021/2022
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Pe data de 08.07.2017 a fost lansată licitația "Proiectare și Execuție “Autostrada de Centură București km 0+000 – km 100+900” - Lotul 2: Km 69+000 - Km 85+300 aferent Centura Sud. Pe data de 20.10.2017 au fost deschise ofertele, fiind depuse 8 oferte. Data limită de evaluare tehnică a ofertelor este 12.01.2018.

A0 Sud lot 3 (17,965 Km – conține 2,5 km din A0 Nord și anume nodul rutier cu A1)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a contractului de proiectare și execuție: 881,733,487.00 RON fără TVA
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului: -
  • Durata contractului: 102 luni din care 12 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: 2021/2022
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Pe data de 08.07.2017 a fost lansată licitația "Proiectare și Execuție “Autostrada de Centură București km 0+000 – km 100+900” - Lotul 3: Sector 1. Km 85+300 – Km 100+765 aferent Centura Sud și Sector 2. Km 0+000 – Km 2+500 aferent Centura Nord". Pe data de 20.10.2017 au fost deschise ofertele, fiind depuse 8 oferte. Data limită de evaluare tehnică a ofertelor este 12.01.2018.

A0 Nord (52,77 Km, din care 3,20 au fost licitați în cadrul licitațiilor de pe A0 Sud)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a lucrărilor: 3.382.600 lei la finalul anului 2007, incluzând și cei 3,20 km licitați în cadrul licitațiilor de pe A0 Sud lei
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului: -
  • Durata contractului: -
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: -
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: SF finalizat în anul 2008. În toamna anului 2017, directorul general CNAIR Ștefan Ioniță a declarat faptul că este în pregătire documentația pentru lansarea licitației de proiectare și execuție și pentru acest sector de autostradă, aceasta urmând a fi lansată după finalizarea studiului strategic al inelelor Bucureștiului elaborat de Egis sub monitorizarea BEI.
« Last Edit: December 03, 2017, 07:21:51 PM by horatiu.cosma »

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.416
  • Karma: +1427/-243
Re: Autostrazi in Romania: sinteza
« Reply #4 on: July 25, 2017, 03:02:14 PM »
Autostrada Bucureşti - Nădlac



Bucureşti – Pitti – Sibiu – Sebeş – Orăştie – Deva – Lugoj – Timişoara – Arad – Pecica - Nădlac –> Ungaria
 
Articole web: ro | en | nl | Exits list | CNAIR

Status:




București – Pitești (96 Km)
  • Incepere proiect: 1967
  • An inaugurare: 1972
  • Proiectant: IPTANA SA
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): IPTANA SA
  • Stadiul proiectului: Lot aflat în exploatare

Pitești bypass (13,66 Km)
Pitești – Sibiu (123,037 Km)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a contractului de revizuire SF: 43.422.722,00 RON fără TVA
  • Valoare de atribuire a contractului de revizuire SF: 29.075.308,91 RON fără TVA
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului de revizuire SF: 16-Iunie-2015
  • Durata contractului: 12  luni începând de la data atribuirii contractului
  • Data emiterii ordinului de începere a SF-ului: 07-Iulie-2015
  • Termen de finalizare contractual: Iulie-2016
  • Termen estimat de finalizare a contractului: ?
  • Proiectant: SPEA INGEGNERIA EUROPEA + TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Au fost predate de către proiectant secțiunile 1, 4 și 5. Au fost scoase la licitație secțiunile 1 și 5 de către CNAIR pentru proiectare și execuție. Contractul cu proiectantul Spea-Tecnic a fost reziliat. CNAIR intenționează să completeze studiul de fezabilitate existent (realizat de Iptana și Egis în anul 2008) pe secțiunile 2, 3 și 4 cu ajutorul Institutului Geologic Român pe partea de geologie și geotehnică, cu forțe proprii pe partea de proiectare, prin licitații pentru obținerea aplicației de finanțare și modificarea analizei cost-beneficiu, expertiză externă (EGIS) pe partea de tunele. Secțiunile 3 și 4 au fost transmise la ANAP, însă din declarațiile reprezentanților CNAIR, se va aștepta contractul național FIDIC pentru lansarea spre proiectare și execuție ale secțiunilor 2, 3 și 4, probabil în prima parte a anului 2018.
Pitești – Sibiu lot 5 (30.350 Km între Pitești și Curtea de Argeș)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a lucrărilor: 1,834,035,567.66 RON fără TVA
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului: -
  • Durata contractului: 120 luni din care 12 luni perioada de proiectare, 48 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: 2022/2023
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Pe data de 11.07.2017 a fost lansată licitația " Proiectare și execuție autostrada Sibiu - Pitești, Secțiunea 5 Curtea de Argeș – Pitești km 92+600 – 122+950". Pe data de 27.10.2017 au fost deschise ofertele, fiind depuse 9 oferte. Data limită de evaluare tehnică a ofertelor este 15.02.2018.

Pitești – Sibiu lot 4 (22.600 km între Curtea de Argeș și Văleni)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a lucrărilor: -
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului: -
  • Durata contractului: -
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: -
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Chiar dacă studiul de fezabilitate a fost predat de proiectant la CNAIR, nu a fost licitat așa cum s-a întâmplat în cazul loturilor 1 și 5, probabil datorită calității îndoielnice a studiului geotehnic realizat de firma Geotesting. CNAIR intenționează să completeze studiul de fezabilitate existent (realizat de Iptana și Egis în anul 2008) pe secțiunile 2, 3 și 4 cu ajutorul Institutului Geologic Român pe partea de geologie și geotehnică, cu forțe proprii pe partea de proiectare, prin licitații pentru obținerea aplicației de finanțare și modificarea analizei cost-beneficiu, expertiză externă (EGIS) pe partea de tunele. Secțiunile 3 și 4 au fost transmise la ANAP, însă din declarațiile reprezentanților CNAIR, se va aștepta contractul național FIDIC pentru lansarea spre proiectare și execuție ale secțiunilor 2, 3 și 4, probabil în prima parte a anului 2018.

Pitești – Sibiu lot 3 (29.00 km între Văleni și Racoviță)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a lucrărilor: -
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului: -
  • Durata contractului: -
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: -
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: CNAIR intenționează să completeze studiul de fezabilitate existent (realizat de Iptana și Egis în anul 2008) pe secțiunile 2, 3 și 4 cu ajutorul Institutului Geologic Român pe partea de geologie și geotehnică, cu forțe proprii pe partea de proiectare, prin licitații pentru obținerea aplicației de finanțare și modificarea analizei cost-beneficiu, expertiză externă (EGIS) pe partea de tunele. Secțiunile 3 și 4 au fost transmise la ANAP, însă din declarațiile reprezentanților CNAIR, se va aștepta contractul național FIDIC pentru lansarea spre proiectare și execuție ale secțiunilor 2, 3 și 4, probabil în prima parte a anului 2018.

Pitești – Sibiu lot 2 (29.830 km între Racoviță și Boița)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a lucrărilor: -
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului: -
  • Durata contractului: -
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: -
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: CNAIR intenționează să completeze studiul de fezabilitate existent (realizat de Iptana și Egis în anul 2008) pe secțiunile 2, 3 și 4 cu ajutorul Institutului Geologic Român pe partea de geologie și geotehnică, cu forțe proprii pe partea de proiectare, prin licitații pentru obținerea aplicației de finanțare și modificarea analizei cost-beneficiu, expertiză externă (EGIS) pe partea de tunele. Secțiunile 3 și 4 au fost transmise la ANAP, însă din declarațiile reprezentanților CNAIR, se va aștepta contractul național FIDIC pentru lansarea spre proiectare și execuție ale secțiunilor 2, 3 și 4, probabil în prima parte a anului 2018.

Pitești – Sibiu lot 1 (13.170 km între Boița și Sibiu)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a lucrărilor: 765,838,999.48 RON fără TVA
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului: -
  • Durata contractului: 108 luni din care 12 luni perioada de proiectare, 36 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: 2021/2022
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Pe data de 11.07.2017 a fost lansată licitația " Proiectare și execuție autostrada Sibiu - Pitești, Secțiunea 1 Sibiu - Boița, km. 0+000 - km. 14+150 - Lot 1 km. 0+000 – km. 13+170". Pe data de 26.10.2017 au fost deschise ofertele, fiind depuse 9 oferte. Data limită de evaluare tehnică a ofertelor este 15.02.2017.

Sibiu bypass (17,56 Km)
  • Constructor: Asocierea MAX BOEGL România SRL - Geiger Transilvania SRL - Comtram SA - Vectra Service SRL
  • Valoare ofertată: 48.816.180,35 € + 9.852.910,04 €
  • Cofinanțare: Fondul de coeziune al UE (85% după rambursare) și bugetul de stat al României (15%)
  • Data semnare contract: 12.05.2008 si 15.01.2010
  • Data inaugurare: 1-Dec-2010

Orăștie – Sibiu lot 4 (16,10 Km) | www.autostrada-a1.ro
  • Constructor: Asocierea ASTALDI SpA - EURO CONSTRUCT TRADING 98 SRL - ASTALROM SA
  • Valoare ofertată: 530.780.773,26 lei
  • Cofinanșare: Fondul de coeziune al UE (85% după rambursare) și bugetul de stat al României (15%)
  • Data semnare contract: 7-Iun-2011
  • Durata contractului: 82 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 4 luni proiectare + 30 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 20-Iun-2011
  • Data inaugurare: 19-Dec-2013
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea CONSITRANS SRL - VIA DESIGN SRL - OMICRON-AMEPRO SA (31.590.226,51 lei/29-Iun-2011/81 de luni/pentru cele 4 loturi Orăștie - Sibiu)
  • Stadiul proiectului: Lot aflat în exploatare

Orăștie – Sibiu lot 3 (22,11 Km)[/b] | www.autostrada-a1.ro

Orăștie – Sibiu lot 2 (19,75 Km) | www.autostrada-a1.ro
  • Constructor: Asocierea STRACO GRUP SRL - STUDIO CORONA SRL CIVIL ENGINEERING
  • Valoare ofertată: 377.780.208,81 lei
  • Cofinanțare: Fondul de coeziune al UE (85% după rambursare) și bugetul de stat al României (15%)
  • Data semnare contract: 7-Iun-2011
  • Durata contractului: 70 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 4 luni proiectare + 18 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 20-Iun-2011
  • Data inaugurare: 19-Dec-2013
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea CONSITRANS SRL - VIA DESIGN SRL - OMICRON-AMEPRO SA (31.590.226,51 lei/29-Iun-2011/81 de luni/pentru cele 4 loturi Orastie - Sibiu)
  • Stadiul lucrărilor: Lot aflat în exploatare

Orăștie – Sibiu lot 1 (24,11 Km) | www.autostrada-a1.ro
  • Constructor: STRABAG SRL
  • Valoare ofertată: 551.041.792,37 lei
  • Cofinanțare: Fondul de coeziune al UE (85% după rambursare) și bugetul de stat al României (15%)
  • Data semnare contract: 7-Iun-2011
  • Durata contractului: 70 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 4 luni proiectare + 18 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 20-Iun-2011
  • Data inaugurare: 19-Dec-2013
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea CONSITRANS SRL - VIA DESIGN SRL - OMICRON-AMEPRO SA (31.590.226,51 lei/29-Iun-2011/81 de luni/pentru cele 4 loturi Orastie - Sibiu)
  • Stadiul proiectului: Lot aflat în exploatare

Deva – Orăștie (32,8 Km)
  • Constructor: Asocierea STRABAG AG - STRABAG SRL - STRACO GRUP SRL
  • Valoare ofertată: 197.391.744,61 €
  • Cofinanțare: Programul ISPA al UE (55% după rambursare) și bugetul de stat al României (45%)
  • Data semnare contract: 12-Nov-2010
  • Data inaugurare: 21-Dec-2012 + 30-Mai-2013
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Inocsa Ingenieria SL Spania Filiala Romania SRL - CONSITRANS SRL (5.721.831 €/18-Mar-2011/89 de luni)
  • Stadiul proiectului: Lot aflat în exploatare

Lugoj – Deva lot 4 (22,14 Km - între Șoimuș și Ilia)

Lugoj – Deva lot 3 (21,14 Km - între Ilia și Holdea)

Lugoj – Deva lot 2 (28,75 Km - între Holdea și Dumbrava)
  • Constructor: Asocierea Salini SpA - Secol (Societa Edile Costruzioni e Lavori) SpA
  • Valoare ofertată: 562.730.584 lei (reprezentând 52,05% din estimarea inițială a CNADNR de 1.081.063.518 lei)
  • Cofinanțare: Fondul de coeziune al UE (85% după rambursare) și bugetul de stat al României (15%)
  • Data semnare contract: August-2013
  • Durata contractului: 78 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 6 luni proiectare + 24 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: Noiembrie-2013
  • Termen de finalizare contractual: Mai 2016
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: Secțiunile A, B și C (Dumbrava – Margina au fost deschise traficului în martie 2017. Secțiunea D se estimează că va fi finalizată în august 2017, dar nu va putea fi folosită până la finalizarea secțiunii E (tunelurile “pentru urși”). Secțiunea E nu are un termen de finalizare, nefiind încă scoasă de CNAIR din contractual cu Antreprenorul pentru a fi licitată separate.
  • Proiectant: Vigiconsult SA
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea SC Primacons Group SRL – Consitrans SRL
  • Stadiul lucrărilor: Progres fizic pe secțiunile A-D este de 95,6%, iar cel financiar global este la 54%. Secțiunile A, B și C(Dumbrava – Margina) și nodul rutier Margina au fost finalizate și deschise circulației,secțiunea D se estimează că va fi finalizată până la finalul anului 2017. Secțiunea E a acestui lot (care conține și viitoarele tuneluri) a fost reziliată (parțial) de către CNAIR. Proiectul tehnic pentru execuția acestor tunele, nefiind plătit de CNAIR, a rămas în posesia Antreprenorului. Nu există nicio informație referitoare la scoaterea la licitație a acestei secțiuni.

Lugoj – Deva lot 1 (27,47 Km) | www.autostrada-lugoj-deva-lot1.ro
  • Constructor: Asocierea Tirrena Scavi SpA - Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA - Cossi Construzioni SpA
  • Valoare ofertată: 681.040.913,98 lei - Include și lotul din autostrada A6, ce realizează conexiunea A1 (Balinț) cu centura Lugoj, în lungime de 11.4 Km
  • Cofinanțare: Fondul de coeziune al UE (85% după rambursare) și bugetul de stat al României (15%)
  • Data semnare contract: 20-Mai-2011
  • Durata contractului: 70 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 4 luni proiectare + 18 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 20-Iun-2011
  • Data inaugurare: 23-Dec-2013
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Search Corporation SRL – Consulgal-Consultores de Engenharia e Gestao SA (18.356.577,68 lei/28-Iun-2011/81 de luni)
  • Stadiul proiectului: Lot finalizat la data de 20-Dec-2013, aflat în exploatare.

Timișoara – Lugoj lot 2 (25,62 Km) | www.autostrada-timisoara-lugoj.ro
  • Constructor: Asocierea Tirrena Scavi SpA - Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA
  • Valoare ofertată: 423.356.307,32 lei (estimarea inițială a CNADNR fiind de 611.884.622 lei)
  • Cofinanțare: Fondul de coeziune al UE (85% după rambursare) și bugetul de stat al României (15%)
  • Data semnare contract: 04-Dec-2013
  • Durata contractului: 72 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 6 luni proiectare + 24 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 10-Ian-2014
  • Termen finalizare conform contract: 20-Iulie-2016
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Louis Berger SAS (23.054.503 lei/11-Iul-2011/81 de luni/pentru ambele loturi Timișoara - Lugoj)
  • Stadiul proiectului: Lot finalizat la data de 23-Dec-2015, cu 7 luni în avans (!), aflat în exploatare.

Timișoara – Lugoj lot 1 (9,5 Km) | www.autostrada-timisoara-lugoj.ro
  • Constructor: Asocierea SPEDITION UMB SRL - TEHNOSTRADE SRL - CARENA SpA IMPRESA DI COSTRUZIONI
  • Valoare ofertată: 210.369.462,74 lei (estimarea inițială a CNADNR fiind de 266.555.952 lei)
  • Cofinanțare: Fondul de coeziune al UE (85% după rambursare) și bugetul de stat al României (15%)
  • Data semnare contract: 20-Mai-2011 (Panou identificare lucrare)
  • Durata contractului: 70 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 4 luni proiectare + 18 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 20-Iun-2011
  • Data inaugurare: 23-Oct-2012
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Louis Berger SAS (23.054.503 lei/11-Iul-2011/81 de luni/pentru ambele loturi Timisoara - Lugoj)
  • Stadiul proiectului: Lot finalizat la data de 10-Oct-2012, cu 6 luni în avans (!), aflat în exploatare

Arad – Timișoara (32,25 Km) | www.autostrada-arad-timisoara.ro
  • Constructor: Asocierea FCC Construccion SA - ASTALDI SpA
  • Valoare ofertată: 482.920.350 lei (135.438.734 €) (valoarea totală ajungând la 633.540.326 lei)
  • Cofinanțare: BEI (?), Fondul de coeziune al UE (? după rambursare) și bugetul de stat al României (?)
  • Data semnare contract: 26-Ian-2009
  • Durata contractului: 72 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 6 luni proiectare + 18 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: Feb-2011
  • Data inaugurare: 17-Dec-2011 (deschidere trafic) și 8-Aug-2013 (finalizare lucrări)
  • Proiectant: Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Stadiul proiectului: Lot aflat în exploatare

Arad bypass (12,25 Km) | www.autostrada-arad-timisoara.ro
  • Constructor: Asocierea FCC Construccion SA - PORR Bau GmbH
  • Valoare ofertată: 428.895.737 lei (120.628.811 €)
  • Cofinanțare: BEI (?), Fondul de coeziune al UE (? după rambursare) și bugetul de stat al României (?)
  • Data semnare contract: 24-Apr-2009
  • Data inaugurare: 17-Dec-2011 (half profile) și 06-Iun-2012 (full profile)
  • Proiectant: Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Stadiul proiectului: Lot aflat în exploatare

Nădlac – Arad, lot 2 (16,66 Km) | www.a1-autostrada.ro
  • Constructor inițial: ALPINE Bau GmbH
  • Valoare ofertată inițial: 411.489.216,05 lei
  • Cofinanțare: Fondul de coeziune al UE (85% după rambursare) și bugetul de stat al României (15%)
  • Data semnare contract inițial: 20-Mai-2011
  • Durata contractului inițial: 70 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 4 luni proiectare + 18 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 20-Iun-2011
  • Termen finalizare conform contractului inițial: 20-Apr-2013
  • Proiectant: IPTANA SA
  • Data rezilierii contractului inițial: 9-Iul-2013 - Datorită falimentului societății constructoare, contractul a fost reziliat la un stadiu de execuție de aproximativ 85%. Lucrările au fost relicitate
    • Constructor nou: Asocierea Astaldi SpA - MAX BOEGL Romania SRL
    • Valoare ofertată: 89.348.287,63 lei (estimarea inițială a CNADNR fiind de 119.316.692,33 lei)
    • Data semnării noului contract: 26-Septembrie-2014
    • Durata noului contract: 56 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 8 luni proiectare (70 de zile) și execuție + 48 luni garanție
    • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 20-Octombrie-2014
    • Data inaugurare: 11-Iulie-2015
    • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea VIA DESIGN SRL - OMICRON-AMEPRO SA - CONSITRANS SRL (20.701.075,48 lei/4-Iul-2011/81 de luni/pentru ambele loturi Nadlac - Arad)
    • Stadiul proiectului: Lot aflat în exploatare
    • Foto 2014: 25-Sep
    • Foto 2015: 5-Mar, 22-Apr, 30-Apr, 19-Mai, 27-Mai, 6-Iun, 19-Iun, 24-Iun, 11-Iul
    • Video 2011: 17-Oct
    • Video 2012: 4-Aug, 12-Nov
    • Video 2014: 19-Sep, 27-Oct
    • Video 2015: 30-Apr, 11-Iul
    • Video 2016: 20-Feb

Nădlac – Arad, lot 1 (22,22 Km) | www.a1-autostrada.ro
  • Constructor inițial: Asocierea ROMSTRADE SRL - MONTEADRIANO ENGENHARIA E CONSTRUÇÃO SA - DONREP CONSTRUCT SRL
  • Valoare ofertată inițial: 382.959.483,93 lei
  • Cofinanțare: Fondul de coeziune al UE (85% după rambursare) și bugetul de stat al României (15%)
  • Data semnare contract inițial: 20-Mai-2011
  • Durata contractului inițial: 70 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 4 luni proiectare + 18 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 20-Iun-2011
  • Termen finalizare conform contractului inițial: 20-Apr-2013
  • Data rezilierii contractului inițial: 22-Nov-2012 - Datorită utilizării necorespunzătoare a fondurilor UE, contractul a fost reziliat la un stadiu de execuție de aproximativ 30%. Lucrările au fost relicitate
    • Constructor nou: Asocierea Astaldi SpA - MAX BOEGL Romania SRL
    • Valoare ofertată: 69.000.000 €
    • Data semnării noului contract: 19-Dec-2013
    • Durata noului contract: 60 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 12 luni execuție + 48 luni garanție
    • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 22-Ian-2014
    • Data inaugurare: 19-Dec-2014
    • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea VIA DESIGN SRL - OMICRON-AMEPRO SA - CONSITRANS SRL (20.701.075,48 lei/4-Iul-2011/81 de luni/pentru ambele loturi Nădlac - Arad)
    • Stadiul proiectului: Lot aflat în exploatare, inclusiv PTF Nădlac 2
« Last Edit: December 03, 2017, 07:22:50 PM by horatiu.cosma »

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.416
  • Karma: +1427/-243
Re: Autostrazi in Romania: sinteza
« Reply #5 on: July 25, 2017, 03:03:05 PM »
Autostrada Bucureşti - Constanţa
(click pentru acces spre topicul dedicat)



Bucureşti – Fetești - Cernavodă - Medgidia - Constanţa



Articole web: ro | en | nl | Exits list | CNADNR

Status:


Bucureşti - Fundulea (26,50 Km)
  • Constructor: Romis SRL (Asocierea Astaldi SpA - CCCF)
  • Valoare ofertata: 73.803.166,05 €
  • Data semnare contract: 2001
  • Data inaugurare: 4-Aprilie-2004
  • Stadiul lucrarilor: Lot aflat in exploatare

Fundulea - Lehliu (29,10 Km)
  • Constructor: (Asocierea) Yuksel Makimsan Ener Bucuresti SRL
  • Valoare ofertata: 87.068.112,27 €
  • Data semnare contract: 2001
  • Proiectant: IPTANA SA
  • Data inaugurare: 4-Aprilie-2004
  • Stadiul lucrarilor: Lot aflat in exploatare

Lehliu - Drajna (41,60 Km)
  • Constructor: Colas Romania SRL
  • Valoare ofertata: 116.825.569,52 €
  • Data semnare contract: 2001
  • Data inaugurare: 2004
  • Stadiul lucrarilor: Lot aflat in exploatare

Drajna - Fetești (37 Km)
  • Constructor: Asocierea ASTALDI SpA - MAX BOEGL Romania SRL - CCCF
  • Valoare ofertata: 64.549.332,05 €
  • Data semnare contract: 09-Decembrie-2003
  • Durata contract: 72 luni (de la emitere ordin incepere lucrari) = 6 luni proiectare + 18 luni executie + 48 luni garantie
  • Data inaugurare: 1-Mai-2007
  • Consultant supervizare lucrari (inginer): Loius Berger SAS
  • Stadiul lucrarilor: Lot aflat in exploatare

Fetești - Cernavodă (18 Km)
  • Proiectant: IPTANA SA
  • Data inaugurare: 1987
  • Stadiul lucrarilor: Lot aflat in exploatare

Cernavodă - Medgidia (20,49 Km)
  • Constructor: Colas Romania SRL - La scurt timp dupa lansarea lucrarilor, au aparut disensiuni intre constructor si beneficiar, contractul fiind anulat si relicitat
  • Valoare contract: ?
    • Constructor nou: Asocierea ASTALDI SpA - MAX BOEGL Romania SRL
    • Valoare ofertata: 498.399.999,87 lei
    • Cofinantare: BEI (?), Fondul de coeziune al UE (? dupa rambursare) si bugetul de stat al Romaniei (?)
    • Data semnare contract nou: 21-Septembrie-2011
    • Durata contract: 72 luni (de la emitere ordin incepere lucrari) = 6 luni proiectare + 18 luni executie + 48 luni garantie
    • Data emitere ordin incepere lucrari: 7-Octombrie-2011
    • Data inaugurare: 28-Noiembrie-2012
    • Consultant supervizare lucrari (inginer): Asocierea Search Corporation SRL - Tecnic Consulting Engineering Romania SRL
    • Stadiul lucrarilor: Lot aflat in exploatare

Medgidia - Constanța (30,82 Km)
  • Constructor: Asocierea ASTALDI SpA - MAX BOEGL Romania SRL
  • Valoare ofertata: 596.053.996,00 lei
  • Cofinantare: BEI (?), Fondul de coeziune al UE (? dupa rambursare) si bugetul de stat al Romaniei (?)
  • Data semnare contract: 9-Martie-2009
  • Durata contract: 72 luni (de la emitere ordin incepere lucrari) = 6 luni proiectare + 18 luni executie + 48 luni garantie
  • Data emitere ordin incepere lucrari: 4-Iunie-2009
  • Data inaugurare: 30-Septembrie-2011 si 19-Iulie-2012
  • Consultant supervizare lucrari (inginer): Asocierea Search Corporation SRL - Tecnic Consulting Engineering Romania SRL
  • Stadiul lucrarilor: Lot aflat in exploatare
« Last Edit: July 25, 2017, 03:09:38 PM by horatiu.cosma »

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.416
  • Karma: +1427/-243
Re: Autostrazi in Romania: sinteza
« Reply #6 on: July 25, 2017, 03:03:40 PM »
Autostrada Bucureşti - Braşov - Borş



București – Ploiești – Comarnic – Braşov – Târgu Mureș – Ungheni – Aeroport Tg.Mureș – Ogra  – Iernut – Chețani – Câmpia Turzii – Turda – Gilău – Nădășelu - Mihăiești – Suplacu de Barcău – Borș–> Ungaria


Articole web: ro | en | nl | Exits list

Status:




Bucureşti – Centura Bucureşti (6,5 Km)
  • Constructor inițial: Asocierea Impressa Pizzarotti & C SpA - Tirrena Scavi SpA
  • Valoare ofertată inițial: 514.624.483,1 lei (reprezentând 90,68% din estimarea inițială a CNADNR de 567.474.300 lei - pentru intregul segment Bucureşti - Moara Vlăsiei)
  • Finanțare: Bugetul de stat al României (100%)
  • Data semnare contract inițial: 18-Iunie-2007
  • Durata contractului inițial: 60 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 6 luni proiectare + 18 luni execuție + 36 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 16-Mai-2008
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor conform contractului inițial: 2015 (au mai existat termenele Decembrie-2010 și Octombrie-2012, toate depășite din cauza întârzierilor în derularea procedurilor de expropriere și de predare a amplasamentelor către constructor)
  • Proiectant inițial: Asocierea Pizzaroti & Tirena Scavi
  • Consultant inițial supervizare lucrări (inginer): Asocierea Consitrans SRL - Consulgal SA
  • Data rezilierii contractului inițial: 2015 - Contractul cu Antreprenorul JV Pizzarotti & Tirena Scavi a încetat la un procent fizic de 83%, fiind finalizată secțiunea de autostrada de la km 3,325 până la nodul Moara Vlăsiei. Secțiunea de la km 0 (intrarea în București până la km 3,325 a fost licitată în același an.

Centura Bucureşti – Moara Vlăsiei (13 Km)
  • Constructor: Asocierea Impressa Pizzarotti & C SpA - Tirrena Scavi SpA
  • Valoare ofertată: 514.624.483,1 lei (reprezentând 90,68% din estimarea inițială a CNADNR de 567.474.300 lei - pentru intregul segment Bucureşti - Moara Vlăsiei)
  • Finanțare: Bugetul de stat al României (100%)
  • Data semnare contract: 18-Iunie-2007
  • Durata contractului: 60 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 6 luni proiectare + 18 luni execuție + 36 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 16-Mai-2008
  • Data inaugurare: 19-Iulie-2012
  • Proiectant: ?
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Consitrans SRL - Consulgal SA
  • Stadiul lucrărilor: Lot aflat in exploatare

Moara Vlăsiei – Ploiești (42,5 Km)
  • Constructor: Asocierea SPEDITION UMB SRL - PA&CO International SRL - Euroconstruct Trading98 SRL - Com-Axa SRL
  • Valoare ofertată: 199 milioane €, majorata in anul 2009 cu 25% la valoarea de 242 milioane €
  • Finanțare: Bugetul de stat al României (100%)
  • Data semnare contract: 25-Octombrie-2006
  • Durata contractului: ? luni (de la emitere ordin începere lucrări) = ? luni proiectare + ? luni execuție + ? luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: Iunie-2007
  • Data inaugurare: 19-Iulie-2012 (au mai existat termenele Iulie-2010 si Decembrie-2011)
  • Proiectant: ?
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): ?
  • Stadiul lucrărilor: Lot aflat in exploatare

Ploiești – Comarnic (51,3 Km)
 
  • Constructor: nedesemnat
  • Sursa de finanțare: Fondul European de Dezvoltare Regională în cofinanțare cu bugetul de stat al României pe exercițiul financiar 2021 - 2030
  • Data semnării contractului: -
  • Durata contractului: -
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a contractului: -
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Masterplanul General de Transport prevede ca acest proiect să fie implementat ca autostradă, partea de pregătire (SF + PT) realizându-se în anul 2021, iar execuția în anii 2022-2023. Costurile estimative se ridică la aproximativ 306 de milioane de euro fără TVA. Guvernul împreună cu MT a inițiat demersurile de atragere a Băncii Mondiale în cadrul proiectului Ploiești - Brașov. Ministrul Transporturilor Felix Stroe a declarat faptul că unitatea de implementare din cadrul MT pentru acest proiect va fi operațională până la 15.01.2018. În plus, a fost adoptat un Memorandum în Guvern cu tema: Acordul de principiu pentru contractarea unui împrumut, în valoare de până la 35 mil. EUR, de la Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, pentru sprijinirea activităţilor preliminare realizării proiectului de construcţie (efectuarea de analize, studii geotehnice, topografice, de mediu, exproprieri, documentaţii tehnico-economice).

Comarnic - Brașov (54 Km)
  • Constructor: Asocierea Vistrada Nord (VINCI Concessions (37.5%) - STRABAG SRL (37.5%) - AKTOR SA (25%))
  • Valoare ofertată: ?
  • Participanti la licitatie:
    • Salini Impregilo SpA
    • JV SPEDITION UMB SRL / TEHNOSTRADE SRL (fără oferta)
    • China Communications Construction (retras)
  • Finanțare: Proiect in PPP – Bugetul de stat al României (100%) - contract de concesiune pe 29 de ani
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: 2017
  • Proiectant: ?
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): ?
  • Stadiul proiectului: Din lipsă de finanțare, s-a renunțat la varianta PPP. Actualmente, proiectul Comarnic – Brașov este inclus în Masterplanul General de Transport, în perioada 2021 – 2030. Contractul de proiectare și execuție pentru lotul 5 al acestei autostrăzi (Râșnov – Cristian) a fost semnat pe 02.10.2017. Guvernul împreună cu MT a inițiat demersurile de atragere a Băncii Mondiale în cadrul proiectului Ploiești - Brașov. Ministrul Transporturilor Felix Stroe a declarat faptul că unitatea de implementare din cadrul MT pentru acest proiect va fi operațională până la 15.01.2018. În plus, a fost adoptat un Memorandum în Guvern cu tema: Acordul de principiu pentru contractarea unui împrumut, în valoare de până la 35 mil. EUR, de la Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, pentru sprijinirea activităţilor preliminare realizării proiectului de construcţie (efectuarea de analize, studii geotehnice, topografice, de mediu, exproprieri, documentaţii tehnico-economice).

Comarnic – Brașov: Râșnov – Cristian (lot 5) (6,3 Km + 3,7 Km drum de legătură)
  • Constructor: Asocierea SC Alpenside SRL - SC Specialist Consulting SRL
  • Valoare ofertată: 118.019.701,80 lei fără TVA
  • Finanțare: Bugetul de stat al României si/sau alte surse legal constituite
  • Data semnare contract: -
  • Durata contract: 72 de luni, din care 6 de luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de execuție și 48 de luni perioada de garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Termen de finalizare contractual: -
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: -
  • Stadiul proiectului: Contractul pentru proiectarea și execuția acestui tronson de autostradă a fost semnat pe data de 02.10.2017.

Brașov – Făgăraș – Sighișoara – Târgu Mureș (146,5 Km)
 
  • Constructor: nedesemnat
  • Sursa de finanțare: -
  • Data semnării contractului: -
  • Durata contractului: -
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a contractului: -
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Situație neclară pentru tronsonul Făgăraș – Sighișoara – Târgu Mureș. Sectorul Brașov – Făgăraș este inclus în Masterplanul General de Transport în cadrul proiectului Sibiu – Brașov. Masterplanul prevede ca acest proiect să fie implementat ca autostradă în exercițiul financiar 2014-2020, partea de pregătire (SF + PT) realizându-se în anul 2016, iar execuția în anii 2018-2020. Costurile estimative se ridică la aproximativ 737 de milioane de euro fără TVA pentru întreg proiectul.


Târgu Mureș – Ungheni (4,5 Km) + Drum de legatura (4,7 Km)
  • Constructor inițial: Asocierea Lemacons SRL - Vega 93 SRL - ARCADA SRL
  • Valoare ofertată inițial: 179.787.916,93 lei (reprezentând 63.27% din estimarea inițială a CNADNR de 284.143.219 lei)
  • Cofinanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnare contract inițial: 11-Martie-2015
  • Durata contractului inițial: 60 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = FĂRĂ PROIECTARE + 12 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: ?
  • Proiectant: Search Corporation SRL
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Data rezilierii contractului inițial: Aprilie-2016 - Contractul a fost reziliat la un procent fizic de 0% la solicitarea constructorului, pe motiv că a trecut mai bine de un an de la semnarea contractului, fără ca CNADNR să emită ordinul de începere a lucrărilor.
    • Constructor nou: nedesemnat
    • Valoare estimată a lucrărilor: 284,915,969.74 RON fără TVA
    • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
    • Data semnării noului contract: -
    • Durata noului contract: minim 78 de luni, din care 18 luni perioada de execuție și minim 60 de luni perioada de garanție
    • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
    • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: -
    • Proiectant: Search Corporation SRL
    • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
    • Stadiul proiectului: Pe 21.10.2016 a fost relicitat acest tronson, Strabag fiind declarat câștigător pe data de 15.11.2017. Actualmente este în desfășurare perioada de depunere a contestațiilor.

Ungheni – Ogra (10,105 Km)
  • Constructor: Asocierea STRABAG SRL - STRACO GRUP SRL
  • Valoare ofertată: 251.349.460,28 lei (reprezentând 65.87% din estimarea inițială a CNADNR de 381.528.506 lei)
  • Cofinanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnare contract: 24-Februarie-2015
  • Durata contractului: 60 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = FĂRĂ PROIECTARE + 12 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 01-Iunie-2016
  • Proiectant: Search Corporation SRL
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Termen de finalizare contractual: 01-Iunie-2017
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: Iulie-2018
  • Stadiul proiectului: Acest lot de autostradă se află în execuție, la un procent fizic de aproximativ 60% și financiar de 32%. Nu există probleme birocratice.

Ogra – Iernut (3,6 Km)
  • Constructor: Asocierea GEIGER TRANSILVANIA SRL - WILHELM GEIGER GmbH & Co. KG
  • Valoare ofertată: 55.782.941,89 lei (reprezentând 42.6% din estimarea inițială a CNADNR de 130.944.900 lei)
  • Cofinanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnare contract: 19-Februarie-2015
  • Durata contractului: 64 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 4 luni proiectare + 12 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 04-Mai-2016
  • Proiectant: Asocierea SC GEIGER TRANSILVANIA SRL & WILHELM GEIGER GmbH & Co.KG/ "Sub-proiectant SC CONSIS PROIECT SRL"
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Termen de finalizare contractual: Iunie 2018
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: Iunie 2018
  • Stadiul proiectului: Acest lot de autostradă se află în execuție, la un procent fizic de 31% și financiar de 22%. 3 km din cei 3,6 km ai acestui lot au fost autorizați pe 26.04.2017, restul de 600 de metri fiind autorizați pe 9.11.2017, după emiterea acordului de mediu revizuit din 08.11.2017.

Iernut – Chețani (17,9 Km)
  • Constructor: Asocierea ASTALDI SPA - MAX BOEGL ROMANIA SRL - ASTALROM S.A. - CONSITRANS
  • Valoare ofertată: 437.630.890,05 Lei fără TVA (reprezentând 53.52% din estimarea inițială a CNADNR de 817.660.230 lei)
  • Cofinanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnare contract: 06-Aprilie-2016
  • Durata contractului: 64 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 4 luni proiectare + 12 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 04-Mai-2016
  • Proiectant: Asocierea ASTALDI SpA - Max Boegl Romania SRL -Astalrom S.A. - Consitrans SRL -Campia Turzii lot 2/ Proiectant de specialitate SC Consitrans SRL
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Termen de finalizare contractual: Septembrie 2017
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: Iulie 2018
  • Stadiul proiectului: Acest lot de autostradă se află în execuție, la un procent fizic de 16% și financiar de 19%. 7,85 km din cei 17,9 km ai acestui lot au fost autorizați pe 23.05.2017, restul de 10,05 km de metri fiind autorizați pe 10.11.2017, după emiterea acordului de mediu revizuit din 08.11.2017.

Chețani – Câmpia Turzii (15,691 Km)
  • Constructor: Asocierea STRACO GRUP SRL - SPECIALIST CONSULTING SRL - TOTAL ROAD SRL
  • Valoare ofertată: 279.744.271,56 lei (reprezentând 45.12% din estimarea inițială a CNADNR de 619.938.280 lei)
  • Cofinanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnare contract: 19-Februarie-2015
  • Durata contract: 64 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 4 luni proiectare + 12 luni execuție + 48 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 04-Mai-2016
  • Proiectant: Asocierea SC STRACO GRUP SRL & SPECIALIST CONSULTING SRL & SC TOTAL ROAD SRL
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Termen de finalizare contractual: Septembrie 2017
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: Iulie 2018
  • Stadiul proiectului: Acest lot de autostradă se află în execuție, la un procent fizic de 5% și financiar de 15%. 14,6 din cei 15,7 km ai acestui lot au fost autorizați pe 15.11.2017 după emiterea acordului de mediu revizuit din 08.11.2017.

Câmpia Turzii – Turda (10,5 Km) | www.autostradatransilvania.ro
  • Constructor: Bechtel International Inc. & Enka İnșaat ve Sanayi A.Ș.
  • Valoare contract: ? (estimarea inițială a CNADNR fiind de 343,12 milioane Euro, pentru întreaga secțiune 2B/Câmpia Turzii - Gilău)
  • Finanțare: Bugetul de stat al României (100%)
  • Data semnare contract: 2004
  • Durata contractului: ? luni (de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor) = ? luni proiectare + ? luni execuție + 30 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: Iunie 2004
  • Data inaugurare: 13-Noiembrie-2010
  • Proiectant: IPTANA SA
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Stadiul proiectului: Lot aflat în exploatare

Turda – Gilău (42 Km) | www.autostradatransilvania.ro
  • Constructor: Bechtel International Inc. & Enka İnșaat ve Sanayi A.Ș.
  • Valoare contract: ? (estimarea inițială a CNADNR fiind de 343,12 milioane Euro, pentru întreaga secțiune 2B/Câmpia Turzii - Gilău)
  • Finanțare: Bugetul de stat al României (100%)
  • Data semnare contract: 2004
  • Durata contractului: ? luni (de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor) = ? luni proiectare + ? luni execuție + 30 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: Iunie 2004
  • Data inaugurare: 1-Decembrie-2009
  • Proiectant: IPTANA SA
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Stadiul proiectului: Lot finalizat în proporție de 97,18%, aflat în exploatare

Turda – Gilău: pod peste râul Someșul Mic și canal Hidroelectrica (0,32 Km)
  • Constructor inițial: Bechtel International Inc. & Enka İnșaat ve Sanayi A.Ș.
  • Valoare contract: ? (estimarea inițială a CNADNR fiind de 343,12 milioane Euro, pentru întreaga secțiune 2B/Câmpia Turzii - Gilău)
  • Finanțare: Bugetul de stat al României (100%)
  • Data semnare contract: 2004
  • Durata contractului: ? luni (de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor) = ? luni proiectare + ? luni execuție + 30 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: Iunie 2004
  • Data inaugurare: 1-Decembrie-2009 (pentru secțiunea Turda-Gilău, podul peste Someș nefiind finalizat)
  • Proiectant: IPTANA SA
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Data rezilierii contractului inițial: 29-Mai-2013 - Contractul cu Bechtel a fost reziliat, podul fiind început, dar nefinalizat. Lucrările pentru finalizarea acestuia și a celorlalte lucrări nefinalizate din afara carosabilului secțiunii C.Turzii - Gilău au fost licitate în anul 2014, dar licitația a fost anulată în 2015, nefiind depuse oferte conforme. Licitația pentru finalizarea podului a fost lansată din nou la finalul anului 2016.
    • Constructor: Tirrena Scavi SpA
    • Valoare ofertată: 25.675.230,51 lei fără TVA
    • Finanțare: Bugetul de stat al României (100%)
    • Data semnare contract: -
    • Durata contract: 118 luni, din care 10 luni perioada de execuţie şi 108 luni perioada de notificare a defecţiunilor
    • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
    • Proiectant: S.C. IPTANA S.A
    • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
    • Termen de finalizare contractual: -
    • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: -
    • Stadiul proiectului: Contractul pentru execuția acestui obiectiv de investiție a fost semnat în data de 12.09.2017, iar pe 27.10.2017 a fost dat ordinul de începere a lucrărilor, constructorul intrând imediat în teren.

Gilău – Nădășelu (8,7 Km) (traseu)

Nădășelu – Mihăiești (16,8 Km)
  • Constructor inițial: Bechtel International Inc. & Enka İnșaat ve Sanayi A.Ș.
  • Valoare contract inițial: ? (estimarea inițială a CNADNR fiind de 148,983 milioane Euro pentru întreaga secțiune 3A)
  • Finanțare: Bugetul de stat al României (100%)
  • Data semnare contract inițial: 2004
  • Durata contractului inițial: 48 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 6 luni proiectare + 18 luni execuție + 24 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 2011
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: 2012
  • Proiectant: Search Corporation SRL
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Data rezilierii contractului inițial: 29-Mai-2013 - Contractul a fost reziliat la un stadiu de execuție a lucrărilor de 0%. Lucrările au fost relicitate
    • Constructor nou: ICM S.p.A. - Viaponte Rom S.R.L
    • Valoare ofertată: 446.127.400,01 lei fără TVA (reprezentând 64,89% din estimarea CNADNR de 687.513.425 lei)
    • Finanțare: Bugetul de stat al României (100%)
    • Data semnarării noului contract: 26-Mai-2016
    • Durata noului contractului: 66 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 6 luni proiectare + 12 luni execuție + 48 luni garanție
    • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 07-Octombrie-2016
    • Proiectant: ICM S.p.A. - Viaponte Rom S.R.L
    • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
    • Termen de finalizare contractual: Aprilie 2018
    • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: Aprilie 2018
    • Data rezilierii contractului inițial: Contract reziliat în data de 25.07.2017. Documentația pentru licitația proiectării și execuției lucrărilor a fost transmisă la ANAP pe 23.10.2017. Nu mai există nicio noutate în cazul acestui contract, cel mai probabil, conform declarațiilor publice ale reprezentanților CNAIR, s-a renunțat la lansarea licitațiilor pentru această secțiune până la apariția contractului național FIDIC.

Mihăiești – Suplacu de Barcău(75,5 Km)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a contractului de revizuire SF: -
  • Valoare de atribuire a contractului de revizuire SF: -
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului de revizuire SF: -
  • Durata contractului: -
  • Data emiterii ordinului de începere a SF-ului: -
  • Termen de finalizare contractual: -
  • Termen estimat de finalizare a contractului: ?
  • Proiectant: IPTANA SA (S.C. TECNIC Consulting Engineering Romania S.R.L. pentru tunelul Meseș)
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Stadiul proiectului: Pentru secțiunile 1, 2 și 5 (Mihăiești – Zimbor, Zimbor – Poarta Sălajului, Nușfalău – Suplacu de Barcău) documentația pentru licitația proiectării și execuției lucrărilor au fost transmise la ANAP pe 23.10.2017. Nu mai există nicio noutate în cazul acestor contracte, cel mai probabil, conform declarațiilor publice ale reprezentanților CNAIR, s-a renunțat la lansarea licitațiilor pentru aceste secțiuni până la apariția contractului național FIDIC. Cel mai probabil, tot atunci va fi licitată și secțiunea 4 (Zalău – Nușfalău) pentru proiectare și execuție.Pentru secțiunea 3 (Poarta Sălajului – Zalău) ce include și tunelul Meseș, Iptana ar fi trebuit să finalizeze studiul de fezabilitate, imediat după primirea locațiilor portalelor tunelului Meseș. Nu există niciun semnal cum că după primirea acestor locații, Iptana ar fi început activitatea de reproiectare. Pentru tunelul Meseș, din ultimele informații, se pare că a fost avizat traseul acestui tunel (prima parte a anului 2017). Următoarea activitate ar fi trebuit să fie reprezentată de activitățile geotehnice pe traseul avizat, însă nu există informații cum că s-ar fi realizat această activitate.[/color]

Suplacu de Barcău – Borș (64,5 Km)
  • Constructor inițial: Bechtel International Inc. & Enka İnșaat ve Sanayi A.Ș.
  • Valoare contract inițial: ? (estimarea inițială a CNADNR fiind de 245,34 milioane Euro)
  • Finanțare: Bugetul de stat al României (100%)
  • Data semnare contract inițial: 2004
  • Durata contractului inițial: ? luni (de la emitere ordin începere lucrări) = ? luni proiectare + ? luni execuție + 30 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: Iunie 2004
  • Termen estimat de finalizare a lucrărilor: 2013
  • Proiectant: IPTANA SA
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
  • Data rezilierii contractului inițial: 29-Mai-2013 - Contractul a fost reziliat la un stadiu de execuție a lucrărilor de aproximativ 50,12%. Lucrările au fost relicitate
    • Constructor nou: Asocierea CORSAN-CORVIAM CONSTRUCCIÓN SA - Consinit SRL - Road Consulting & Design Solution SRL - VIA Design SRL
    • Valoare ofertată: 701.000.000 lei (reprezentând 71% din estimarea inițială a CNADNR de 987.099.687,74 lei)
    • Data semnării noului contract: 11-Mai-2015
    • Durata noului contract: 54 luni (de la emitere ordin începere lucrări) = 6 luni proiectare + 18 luni execuție + 30 luni garanție
    • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 03-Iulie-2015
    • Termen de finalizare contractual: Iulie 2017
    • Proiectant: Asocierea CORSAN-CORVIAM CONSTRUCCIÓN SA - Consinit SRL - Road Consulting & Design Solution SRL - VIA Design SRL
    • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
    • Data rezilierii contractului: 17-Noiembrie-2016 - Contractul a fost reziliat la un stadiu de execuție neschimbat față de stadiul initial.
      • Constructor nou: -
      • Valoare estimată: 1,121,614,998.86 RON
      • Data semnării noului contract: -
      • Durata noului contract: 84  luni incepand de la data atribuirii contractului 
      • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
      • Termen de finalizare contractual: -
      • Proiectant: -
      • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea Egis Route Scetauroute - Egis International
      • Stadiul proiectului: Acest sector de autostradă a fost scos la licitație pe 23.08.2017, fiind împărțit în 3 loturi (Suplacu de Barcău - Chiribiș, Chiribiș - Biharia (intersecția autostrăzii cu DN 19) și Biharia - graniță). Licitația se află în etapa de depunere a ofertelor, termenul limită de depunere fiind 11.12.2017.



Contractul cu Bechtel International Inc. | CNADNR | www.autostradatransilvania.ro
  • prevedea constructia autostrazii Brașov - Făgăraș - Sighișoara - Târgu Mureș - Turda - Cluj-Napoca - Zalău - Suplacu de Barcău - Borș (415 Km) (harta)
  • a fost semnat in 2004 la o valoare de 2.2 miliarde Euro prin atribuire directa, lucrările trebuind finalizate pana in anul 2013
  • valoarea contractului a fost modificata de mai multe ori, de la 2.2 miliarde € ajungand la 2.56, apoi la 3.9, in final anumite surse vorbind despre o suma de aproximativ 4.7 miliarde €. Detalii despre aceste modificari de contract nu au fost facute publice
  • pana in anul 2011 suma totala platita catre Bechtel a fost de 1.267 miliarde €, pentru ca in 2013 aceasta sa ajunga la 1.4 miliarde €
  • Bechtel a construit sectiunea Gilău - Câmpia Turzii  (52,5 Km). Acest tronson este finalizat in proportie de 97,18%. Restul implica podul peste Someșul Mic, pod care nu este necesar in momentul de fata pentru trafic, insa va fi ulterior
  • Bechtel a construit de asemenea si 50,12% din tronsonul Suplacu de Barcău - Borș
  • in data de 29 Mai 2013 contractul cu Bechtel a fost reziliat in urma unei intelegeri amiabile, statul roman ramanand sa achite cheltuieli de reziliere de 37,2 milioane € si datorii de 50 de milioane €
[/list][/list]
« Last Edit: December 03, 2017, 06:33:47 PM by horatiu.cosma »

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.416
  • Karma: +1427/-243
Re: Autostrazi in Romania: sinteza
« Reply #7 on: July 25, 2017, 03:04:52 PM »
Autostrada Brăila - Constanța - Vama Veche



Brăila – Tulcea – Babadag – Ovidiu – Agigea – Port Constanța (Poarta 9) – Mangalia – Vama Veche –> Bulgaria



Articole web: ro | en | nl | Exits list | CNADNR

Status:


Ovidiu – Agigea – Port Constanța (Poarta 9) | Centura Constanța (21,8 Km) | www.proiectvariantaocolireconstanta.ro
  • Constructor: Asocierea FCC Construccion SA - ASTALDI SpA
  • Valoare ofertata: 801.012.341 lei
  • Cofinantare: BERD (45%), Fondul de coeziune al UE (25% dupa rambursare) si bugetul de stat al Romaniei (30%)
  • Data semnare contract: 11-Sep-2008
  • Durata contractului: ? luni (de la emitere ordin incepere lucrari) = ? luni proiectare + ? luni executie + 24 luni garantie
  • Data emitere ordin incepere lucrari: 21-Nov-2008
  • Data inaugurare: 29-Iul-2011 + 30-Sep-2011 + 19-Iul-2012 + 12-Iul-2013
  • Consultant supervizare (inginer): Asocierea Hill International NV - WSP International AB
  • Stadiul lucrarilor: Lot aflat in exploatare

Agigea – Vama Veche (~ 45 Km)
  • Planificat
« Last Edit: July 25, 2017, 03:10:01 PM by horatiu.cosma »

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.416
  • Karma: +1427/-243
Re: Autostrazi in Romania: sinteza
« Reply #8 on: July 25, 2017, 03:07:13 PM »
Autostrada Bucureşti - Giurgiu



* vor fi aduse completari pe masura ce vor aparea informatii *

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.416
  • Karma: +1427/-243
Re: Autostrazi in Romania: sinteza
« Reply #9 on: July 25, 2017, 03:12:56 PM »
Autostrada Bucureşti - Calafat - Lugoj
(click pentru acces spre topicul dedicat)



Bucureşti - Alexandria - Craiova - Calafat - Severin - Caransebeş - Lugoj -> A1



Articole web: ro | en |nl | Exits list | CNADNR

Status:


Conexiunea A1 (Balinț) - Centura Lugoj (11.4 Km) | www.autostrada-lugoj-deva-lot1.ro
  • Constructor: Asocierea Tirrena Scavi SpA - Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA - Cossi Construzioni SpA
  • Valoare ofertata: 681.040.913,98 lei - Include si segmentul A1 Lugoj - Deva lot 1, in lungime de 27 Km
  • Cofinantare: Fondul de coeziune al UE (85% dupa rambursare) si bugetul de stat al Romaniei (15%)
  • Data semnare contract: 20-Mai-2011
  • Durata contractului: 70 luni (de la emitere ordin incepere lucrari) = 4 luni proiectare + 18 luni executie + 48 luni garantie
  • Data emitere ordin incepere lucrari: 20-Iun-2011
  • Data inaugurare: 23-Dec-2013
  • Consultant supervizare (inginer): Asocierea Search Corporation SRL – Consulgal-Consultores de Engenharia e Gestao S.A. (18.356.577,68 lei/28-Iun-2011/81 de luni)
  • Stadiul lucrarilor: Lot aflat in exploatare

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.416
  • Karma: +1427/-243
Re: Autostrazi in Romania: sinteza
« Reply #10 on: July 25, 2017, 03:13:35 PM »
Autostrada Ploiești – Siret
(click pentru acces spre topicul dedicat)



Ploiești – Buzău – Focșani – Bacău – Pașcani – Suceava – Siret

Status:


 Ploiești – Buzău (65 km – lungime estimată)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a contractului pentru realizarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic: 27,220,411.97 RON fără TVA
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului (SF + PT): -
  • Durata contractului (SF + PT): 24  luni începând de la data atribuirii contractului
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a contractului (SF + PT): 2019/2020
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Pe data de 24.11.2016 a fost lansată licitația pentru “Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Ploiești - Buzău”. Pe data de 06.07.2017 au fost deschise ofertele, fiind depuse 9 oferte. Data limită de evaluare tehnică a ofertelor este 15.01.2018.

Buzău – Focșani(72 km – lungime estimată)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a contractului pentru realizarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic: 28,917,114.31 RON fără TVA
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului (SF + PT): -
  • Durata contractului (SF + PT): 24  luni începând de la data atribuirii contractului
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a contractului (SF + PT): 2019/2020
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Pe data de 24.11.2016 a fost lansată licitația pentru “Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Buzău – Focșani”. Pe data de 13.07.2017 au fost deschise ofertele, fiind depuse 9 oferte. Data limită de evaluare tehnică a ofertelor este 13.01.2018.

Focșani – Bacău(110 km – lungime estimată)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a contractului pentru realizarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic: 42,451,887.44 RON fără TVA
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului (SF + PT): -
  • Durata contractului (SF + PT): 24  luni începând de la data atribuirii contractului
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a contractului (SF + PT): 2019/2020
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Pe data de 24.11.2016 a fost lansată licitația pentru “Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Focșani – Bacău”. Pe data de 12.07.2017 au fost deschise ofertele, fiind depuse 7 oferte. Data limită de evaluare tehnică a ofertelor este 12.01.2018. În plus, există contestații pe rolul instanțelor de judecată.

Centura Bacău (17 Km de autostradă half profile + 13,7 Km drum de legătură) (traseu)
*Segmentul de 17 Km va fi construit în primă fază în format semiprofil, conform contractului inițial (reziliat)
  • Constructor: Eko Insaat Ve Tc AS
  • Valoare ofertată: 393.881.398,36 lei (reprezentând 66,62% din estimarea inițială a CNADNR de 591.224.807,10 lei)
  • Cofinanțare: Fondul european de dezvoltare regională al UE (85% după rambursare) și bugetul de stat al României (15%)
  • Data semnare contract: 1-Aprilie-2015
  • Durata contractului: 48 luni (de la emiterea ordinului de începere alucrărilor) = 24 luni execuție + 24 luni garanție
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: 25-Mai-2016
  • Termen estimat inaugurare: 24-Mai-2018
  • Proiectant: S.C. ARCADIS EUROMETUDES
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): Asocierea PRIMACONS GROUP SRL – EGNATIA ODOS SA (1.941.040,97 lei)
  • Data rezilierii contractului: 12-Aprilie-2017 - Contractul a fost reziliat la un stadiu de execuție de aproximativ 2%, după ce antreprenorul turc a anunţat oficial că este în imposibilitatea de a susţine financiar lucrările. CNAIR intenționează să reliciteze lucrările aferente acestui proiect de infrastructură.

Bacău – Pașcani(82 km – lungime estimată)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a contractului pentru realizarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic: 32,479,141.38 RON fără TVA
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului (SF + PT): -
  • Durata contractului (SF + PT): 24  luni începând de la data atribuirii contractului
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a contractului (SF + PT): 2019/2020
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Pe data de 24.11.2016 a fost lansată licitația pentru “Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Bacău – Pașcani”. Pe data de 09.08.2017 au fost deschise ofertele, fiind depuse 7 oferte. Data limită de evaluare tehnică a ofertelor este 14.12.2017.

Pașcani – Suceava (60,50 km – lungime estimată)
  • Constructor: nedesemnat
  • Sursa de finanțare: Fondul de Coeziune al UE în cofinanțare cu bugetul de stat al României pe exercițiul financiar 2021 - 2030
  • Data semnării contractului: -
  • Durata contractului: -
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a contractului: -
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Masterplanul General de Transport prevede ca acest proiect să fie implementat ca drum expres, partea de pregătire (SF + PT) realizându-se în anul 2021, iar execuția în anii 2023-2024. Costurile estimative se ridică la aproximativ 290 de milioane de euro fără TVA.

Suceava – Siret (41 km – lungime estimată)
  • Constructor: nedesemnat
  • Sursa de finanțare: Fondul de Coeziune al UE în cofinanțare cu bugetul de stat al României pe exercițiul financiar 2021 - 2030
  • Data semnării contractului: -
  • Durata contractului: -
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a contractului: -
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Masterplanul General de Transport prevede ca acest proiect să fie implementat ca drum expres, partea de pregătire (SF + PT) realizându-se în anul 2021, iar execuția în anii 2023-2024. Costurile estimative se ridică la aproximativ 196 de milioane de euro fără TVA.

« Last Edit: December 03, 2017, 07:16:56 PM by horatiu.cosma »

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.416
  • Karma: +1427/-243
Re: Autostrazi in Romania: sinteza
« Reply #11 on: July 25, 2017, 03:14:06 PM »
Autostrada Târgu Mureș - Iași - Ungheni
(click pentru acces spre topicul dedicat)



Târgu Mureș – Sovata – Ditrău – Târgu Neamț – Pașcani – Iași – Ungheni



Status:


Târgu Mureș – Sovata – Ditrău (~96,2 km)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a contractului de revizuire SF: 33.267.173,00 RON fără TVA
  • Valoare de atribuire a contractului de revizuire SF: 22.713.614,42 RON fără TVA
  • Sursa de finanțare: Fondul de Coeziune al UE în exercițiul financiar 2021-2030 în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului de revizuire SF: 20-Mai-2015
  • Durata contractului: 17  luni începând de la data atribuirii contractului
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a contractului: -
  • Proiectant: AECOM INGENIERIA SRL – CONSITRANS SRL – SEARCH CORPORATION SRL
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: În anul 2015 a fost semnat contractul de revizuire a acestui studiu de fezabilitate, valoarea contractului fiind de 22,7 milioane lei. Datorită estimărilor din Masterplanul General de Transport, care prevede pregătirea acestui proiect în anul 2021, iar execuția lucrărilor în 2022/2023, proiectul de revizuire al studiului de fezabilitate a fost suspendat pentru 12 luni. Un an mai târziu, CNAIR a anunțat prestatorul acestui studiu desuspendarea contractului, însă la finalul anului 2016 a decis din nou suspendarea acestui contract, ca urmare a unui control al Curții de Conturi. În prezent, contractul de revizuire a studiului de fezabilitate este suspendat.

Ditrău – Târgu Neamț (~87,6 km)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a contractului: -
  • Sursa de finanțare: Fondul de Coeziune al UE în exercițiul financiar 2021-2030 în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului de revizuire SF: -
  • Durata contractului: -
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a contractului: -
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Procedura de "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Ditrău - Târgu Neamț" a fost anulată în data de 05.10.2015. Masterplanul General de Transport prevede ca acest proiect să fie implementat ca autostradă, partea de pregătire (SF + PT) realizându-se în anii 2021-2022, iar execuția în anii 2023-2026. Costurile estimative se ridică la aproximativ 1215,95 de milioane de euro fără TVA.

Târgu Neamț – Iași – Ungheni (~91,6 km)
  • Constructor: nedesemnat
  • Valoare estimată a contractului: -
  • Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
  • Data semnării contractului de revizuire SF: -
  • Durata contractului: -
  • Data emiterii ordinului de începere a lucrărilor: -
  • Termen estimat de finalizare a contractului: -
  • Proiectant: -
  • Consultant supervizare lucrări (inginer): -
  • Stadiul proiectului: Procedura de "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Târgu Neamț (Pașcani) – Iași – Ungheni"a fost anulată în data de 06.07.2015. Masterplanul General de Transport prevede ca acest proiect să fie implementat ca autostradă, partea de pregătire (SF + PT) realizându-se în anul 2016, iar execuția în anii 2017-2020. Costurile estimative se ridică la aproximativ 1069,70 de milioane de euro fără TVA.
« Last Edit: July 27, 2017, 06:38:58 PM by horatiu.cosma »

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.416
  • Karma: +1427/-243
Re: Autostrazi in Romania: sinteza
« Reply #12 on: July 25, 2017, 03:14:36 PM »
Autostrada Timișoara - Belgrad
(click pentru acces spre topicul dedicat)



Timișoara - Moravița - Vršac - Pančevo - Belgrad

* vor fi aduse completari pe masura ce vor aparea informatii *

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.416
  • Karma: +1427/-243
Re: Autostrazi in Romania: sinteza
« Reply #13 on: July 25, 2017, 03:15:23 PM »
Autostrada Sebeș - Turda
(click pentru acces spre topicul dedicat)



Sebeș – Sântimbru – Teiuș – Aiud  – Decea – Turda


 Articole web: ro | en | nl | Exits list

Documentație tehnică CNAIR | Traseul autostrăzii | Harta Interactivă

Status:




Sebeș – Turda lot 1 (17 Km - între Sebes și Sântimbru)

Sebeș – Turda lot 2 (24,25 Km - între Sântimbru și Aiud)

Sebeș – Turda lot 3 (12,45 Km - între Aiud și Decea)

Sebeș – Turda lot 4 (16,30 Km - între Decea și Turda)
« Last Edit: December 03, 2017, 06:50:40 PM by horatiu.cosma »

horatiu.cosma

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.416
  • Karma: +1427/-243
Re: Autostrazi in Romania: sinteza
« Reply #14 on: July 25, 2017, 03:16:10 PM »
Autostrada Arad - Oradea



* vor fi aduse completari pe masura ce vor aparea informatii *