News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Drumul Expres DEx4 Turda-Dej

Started by danpandrea, August 26, 2019, 11:47:19 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

qionescu1

#75
     Multumesc AlexV! Am avut noroc cu tine si cu Bogdan care a da boost la articolul meu pe blogul https://clujeuropean.com/ astfel propunerea ajungand unde trebuie si in timp util. Iata ca si autoritatile mai impinse de la spate mai cu interventii politice sau pe tot felul de linii se pot mobiliza rapid. Sunt foarte multe lucruri care se pot corecta si sunt bucuros ca solutia va aduce o imbunatatire in viata a mii/zeci de mii de clujeni si nu numai.
      Am trecut pe acolo azi si am luat facut niste poze. Nu este suficienta doar extinderea giratoriului pe 4 benzi. Trebuie largit drumul la 4 benzi de la iesire din Cluj pana la benzinaria Lukoil dinspre Apahida, loc este suficient pentru asta dupa cum se vede si in poze. Ar mai fi necesara si o banda suplimentara pentru cei ce coboara de pe pod in directia aeroport pt a nu mai opri in intersectie si crea cozi acolo.

















Powered by API/PUM imgur uploader


Bogdan_Cluj

Oare doar au micsorat insula din centrul giratoriului, sau lucreaza si la exterior, sa realizeze cate doua benzi pe sens?

dragos76

Nu e suficientă micșorarea insulei pentru a asigura două benzi pe sens? Mi se pare că oricum și în configurația precedentă era destul de lat (dar nu suficient pt două benzi "legale").

Bogdan_Cluj

Pai lipseste o portiune de 50-100m dinspre Cluj de la podet pana in giratoriu care e la 1+1 benzi. Teoretic si aia trebuie largita, sau macar retrasate benzile in caz ca fizic e destul de lat.

Cred totusi ca e necesar doar o retrasare a liniilor dintre benzi:
https://www.google.ro/maps/@46.782133,23.7015718,3a,75y,86.87h,92.91t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfADiP439E8H3yf7HuWTFdw!2e0!7i13312!8i6656

SergiuSerj

Din ce am vazut eu, si trec pe acolo zilnic, se lucreaza doar la sensul giratoriu si la insulele micute de despartire a sensului de mers.

De largirea la 2 benzi inainte de sens nu s-a apucat inca. Parerea mea ca trebuiau sa inceapa cu asta. Sensul e suficient de mare pentru 2 benzi

yetiman

Eu cred altceva.
La interiorul sensului pot sa lucreze orice, pentru ca terenul le apartine.
Ca sa modifice exteriorul sau sa prelungeasca cele 2 benzi, inclin sa cred ca e nevoie de mai multe documente, posibil chiar si expropieri (sau poate doar transfer din proprietatea statului in "ograda" DRDP).

Nu sunt specialist, asa ca e doar o parere. :)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

qionescu1

#82
      Momentan doar se micsoreaza sensul giratoriu si posibil sa extinda putin spatiul de virare la dreapta dinspre breteaua ce coboara pasajul inspre aeroport ( am vazut ceva umplutura acolo si au curatat zona).
Fara largirea la 4 benzi de o parte si alta sau minim 3 benzi inspre Apahida, a sensului giratoriu mare lucru nu va rezolva solutia asta. Probabil petru largire la 4 benzi trebuie modificat proiectul drumului si pentru asta vom intra in etapa birocratica ceea ce dureaza. Oricum e un mare lucru ca am reusim sa convingem DRDP de solutie si ca se misca asa repede.

qionescu1

Cam asa va arata virajul spre dreapta inspre aeroport la coborarea de pe pasaj. Se largeste doar putin.
Marcajele inspre aeroport au fost sterse. Urmeaza o noua trasare a lor










Powered by API/PUM imgur uploader



ciprebbe

Va fi o turbogiratie acolo :) pe hartie arata frumos sa vedem daca si in teren le va iesi si vor pune unde trebuie borduri :)

SI da trebuie largit drumul spre oras (acei 100m ) cat mai rapid, nu sunt semne ca ar face si asta acum. Doar din marcaj nu e suficient loc , doar daca uitam complet de pietoni.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

qionescu1

Am trecut azi pe acolo. Marcajele sunt sterse (cel putin pe mijloc) si pe partea dinspre Apahida pana la sensul giratoriu de la Rondocarton. Probabil si aici vom vedea doar o retrasare a marcajelor: doua benzi inspre Cluj, o banda inspre Apahida.

qionescu1

Nu inteleg de ce primul tronson de pe acest DX trebuie sa aiba 11 km, asa cum e licitat SFul (din Tureni pana in Valcele). Nu e nevoie decat de 3 km (conexiunea A3-Tureni) altfel am avea un drum expres paralel cu un drum cu 4 benzi. Pentru restul de 8 km as prioritiza tronsonul Apahida-Rascruci (in prelungirea centurii metropolitane).

alexV

E vorba de SF. Se poate lotiza apoi. Cred ca liciteaza SF la 14km de drum 2x2. Cand anume, naiba stie.
Nu sunt 3 sunt 7, ca sa ajungi din A3 in DN1. :)

qionescu1

Cea mai scurta distanta intre A3 și DN1 e 3,3km prin Tureni. Pe unde vor ocoli satul de ies 7 km până în DN1?

Bogdan_Cluj

Hai ca avem glume in program, glume de campanie :lol:

https://media9.ro/legatura-dn1-autostrada-transilvania-ar-urma-sa-fie-gata-in-2021/

"Este vorba despre un drum de 5,4 kilometri, pe patru benzi, pe la Tureni. Clujenii urcă pe autostradă prin Turda, iar acolo este un calvar rutier. Așa, vor face dreapta la Tureni, iar în cinci kilometri vor ajunge pe autostradă și vor putea merge spre Câmpia Turzii sau spre București"
Primarul a expus și pașii ce urmează să fie făcuți. Trei luni, reactualizarea studiului de fezabilitate, apoi proiectare, șase luni; execuția ar urma să dureze nouă luni. ,,Va fi gata la finalul anului 2021"