[CT] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Constanta

Started by Harry, December 18, 2013, 04:27:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

e fostul pod de tramvaie, transformat prin 2009  in pod rutier, dar care insa nu a suferit reparatii capitale niciodata de cand a fost construit, prin anii '80.

Harry


Harry


Harry

Va amintim ca in toamna anului trecut dupa ani de zile de batut pasul pe loc aveam in sfarsit constructor pentru soseaua de coasta. Era vorba de compania clujeana TECTE. Si desi fondurile europene erau asigurate si aveam si constructorul, primarul Decebal Fagadau a anulat proiectul.

Acum realizarea primei etape din proiectul soselei de coasta poate deveni realitate, decizia fiind la mana instantei. TECTE au dat in judecata primaria pentru a debloca proiectul.

Dincolo de toate discutiile pro sau contra lumea foloseste "un drum de coasta". Adica niste nisip batatorit de atatea masini ce au trecut pe acolo.










Horațiu 87

Încep lucrările de reabilitare a Podului de la Butelii!

Contractul cu câștigătorul licitației pentru lucrările de la Podul de la Butelii a fost semnat. Asocierea de firme Mobitom SA – Siebol SRL (subcontractant Autoprima Serv SRL) se va ocupa de lucrare, însă săptămâna următoare vor întocmi planul de execuție, acesta fiind ultimul pas înainte de a începe munca propriu zisă.

Termenul de execuție al lucrărilor este de 12 luni, iar ele ar putea începe la sfârșitul lunii septembrie. Data exactă va fi stabilită în cursul următoarei săptămâni, cel mai probabil după ce Poliția Rutieră și Primăria Constanța vor găsi rute alternative pentru șoferi și transportul în comun. Traficul de pe pod nu va fi închis în totalitate, însă vor fi restricții de circulație pe toată durata lucrărilor.

Ca un element de noutate, podul va avea o zonă strict pietonală, lată de trei metri. Astfel, constănţenii vor putea circula pe Podul de la Butelii fără a mai pătrunde pe partea carosabilă. Mai mult, trotuarul va fi separat de artera rutieră prin parapete cu panouri antifonice, înalte de 2,5 metri. Pe partea exterioară a podului, va fi montată o instalaţie de iluminare cu LED-uri, tip baghetă, încastrată în profil metalic. Aceleaşi elemente de iluminat le vom regăsi şi pe mijlocul podului, unde vor exista parapete de delimitare a sensurilor de mers. Potrivit planurilor, în prima fază se va închide circulaţia pe zona centrală, câte 2,50 m din ax şi se va circula pe părţile laterale, pe ambele sensuri.

Până acum, de la deschiderea ofertelor pentru licitaţie şi semnarea contractului au trecut nu mai puţin de 4 luni. Pe data de 23 mai 2016, a avut loc deschiderea ofertelor pentru licitaţia în sistem electronic de achiziţii publice (SEAP), în vederea reabilitării Podului de Butelii. În luna iulie au fost evaluate ofertele depuse pe SEAP. La începutul lunii august a fost desemnat câştigătorul licitaţiei. Încă o lună a trecut ca cele două părţi, asocierea de firme şi administraţia locală să se pună de acord şi să semneze contractul, la începutul lunii septembrie. Valoarea contractului este de 5.912.383 lei fără TVA.

http://www.replicaonline.ro/incep-lucrarile-de-reabilitare-a-podului-de-la-butelii-289720/

TibiV

Quote from: Hory1987 on October 15, 2016, 09:19:06 PM
de la deschiderea ofertelor pentru licitaţie şi semnarea contractului au trecut nu mai puţin de 4 luni.

DOAR 4 luni !
Un exemplu de rapiditate demn de urmat si de altii...

Dar daca tot ai pus un articol de acum o luna, stii ssi care a fost deznodamantul ?...
Adica au ajuns la faza in care "să semneze contractul, la începutul lunii septembrie. Valoarea contractului este de 5.912.383 lei fără TVA." ?
Ca peste o ora intram in a doua jumatate a lui octombrie... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

^^ Deznodamantul? nu mai incepe nimic .... :(

QuoteDeși contractul privind reabilitarea podului a fost semnat la începutul lui septembrie 2016, lucrările nu au fost demarate pentru că încă nu a fost desemnată o firmă care să asigure asistența tehnică a lucrărilor.

http://www.telegrafonline.ro/reabilitarea-podului-de-la-butelii-nu-poate-incepe-vezi-de-ce

Harry

Luni 3 aprilie vor incepe lucrarile de reparatii capitale ale pasajului rutier de la Cora Bratianu.

Lucrarile se vor efectua sub trafic si constau in: scoaterea sinelor de tramvai, se va reface hidroizolatia, carosabilul, zona pietonala, va fi iluminata cu LED si de asemenea in premiera pentru orasul nostru va avea montate soundbarriers din plexiglas.

Lucrarile se executa de catre Asocierea Mobitom - Siebol cu subcontractant Autoprima Serv.

Investitia este de 1.2 milioane de euro.

Realizat in anii '80 pasajul supratraverseaza calea ferata Bucuresti - Constanta precum si "valea" Saligny.


Harry


Harry


Ionut

Constanţa: 20 de milioane de euro de la BERD pentru proiecte de infrastructură

Municipalitatea constănţeană a ratificat luni, în cadrul unei festivităţi publice, un preacord de finanţare cu Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, pentru implementarea sistemului de management al traficului rutier, reabilitarea infrastructurii de transport şi a iluminatului public, potrivit Agerpres.

Preacordul de finanţare, semnat de primarul Constanţei, Decebal Făgădău, şi reprezentanţii Băncii Europene pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), presupune contractarea unui împrumut în valoare de 20.000.000 de euro, pentru o perioadă de 12 ani, cu o perioadă de graţie de până la doi ani, pentru achiziţionarea şi implementarea unui sistem de management al traficului, reabilitarea infrastructurii de transport urban şi a iluminatului public, trei dintre priorităţile actualei administraţii constănţene.

Capital

Sorinus

Da` ce naiba are iluminatul public? Ca a fost schimbat la inceputul anilor 2000, si o perte acum recent.  Sistem de management al traficului in Cta? Daca ar gandi un pic mai bine timpii la unele semafoare, ar fi de-ajuns. Si ptr asfaltat bulevardele si marcat, cu borduri cu tot, pe parcusul a cativa ani, chiar e nevoie de imprumut?

Harry

Pe 27 sedinta de CL , pe ordinea de zi reorganizarea RATC si transformarea in S.A.