[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RobertH

Lucrarile pe Ferdinand si strazile de langa ar trebui sa se termine in primavara 2020 deci pe sectiunea cu schele cred ca vor pune doar bordurile si vor lasa asa pana la anu (cand se termina si reabilitarea cladirilor).

nicolaem

Quote from: dragos76 on November 21, 2019, 11:59:45 AM
Nu e nevoie de nici o taxă de oraș pentru a limita accesul în centru. E suficient ca:

Nu e suficent ca....

Tot mai multe familii au 2 masini. prin cartiere e plin de masini de vanzare nefolosite. Astea de obicei sunt a 3a masina a familiei.
atata timp cat in oras exista un numar atat de mare de masini faptu ca blochezi accesul prin centru nu rezolvi problema. vor sta doar mai mult parcate ilegal printre blocuri.
idea cu impozitarea suplimentara la a 2a masina e f buna. si renuntarea la facilitatea cu "2 parcari de la primarie" per apartament. aceasta masura a facut doar ca cei mai vechi prin oras sa aibe 2 locuri de parcare, 2 masini (desi in mare parte folosesc doar 1) si cei care nu au loc de parcare o lasa pe trotuare.
in plus de ce ai zis tu e nevoie de o strategie pe termen lung de reducere a numarului total de masini din oras. fie ele din trafic sau de pe trotuarele din Manastur.

calino


dragos76

@nicoalem, strict pentru ideea de a reduce traficul de acces în centru (de la care a pornit discuția), ce spui tu nu ar avea legătură directă. Deci teoretic poți avea situația actuală cu cartierele colcăind de mașini parcate ilegal; cât timp lumea nu va mai merge la servici cu ele, ca urmare a măsurilor de care zic, traficul va fi mult mai lejer.

Acuma bineînțeles că nu putem neglija și problema asta a parcărilor din cartiere. Mie personal mi se pare chiar mai gravă și mai neplăcută decât cea dată de trafic. Da, ar fi și impozitarea mărită la a doua mașină o soluție; dar ce faci dacă sunt mașini înmatriculate pe numele diferiților membri ai familiei? Si aici eu văd ca măsură de aplicat o înăsprire către toleranță zero la parcările ilegale, care ar forța lumea să nu își mai cumpere mașini dacă nu au loc de parcare asigurat. Mi se pare aberant ca și în ansambluri rezidențiale (relativ) noi lumea să se mute fără să aibă loc de parcare asigurat, cu ideea "lasă că mă descurc eu". De ex pe Mihai Românul e plin de mașini parcate pe stradă;  din când în când văd pe mycluj că se plânge lumea din cauza că e sancționată, cu scuza "noi ce să facem, unde să parcăm? de ce nu asigură primăria locuri de parcare"?. Păi trebuiau să se gândească la asta înainte să cumpere/închirieze un apartament acolo.

csebi24

Am pus primul strat de uzura pe o banda in Buna-Ziua. Mai exact pe directia Turzii-Fagului de la buna ziua nr 35 pana la lidl. Par a se pregatii sa puna si pe sensul opus astazi. Utilizarele de curat misuna pe aici.

calino

Podul Hingherilor deschisa circulatia pe ambele sensuri:


















Powered by API/PUM imgur uploader


florin74

DImineata asta se pregateau sa continue cu al doilea strat de asfalt spre Turzii, de la Lidl in sus.

csebi24



Confirm. Asta fac acuma, nu stiu cum se numeste operatiunea.

loris


alexV

pe Ferdinand avem copacii pe ambele trotuare :)
Astept stalpii noi... ca sa scoata odata stalpii vechi si cablurile vechi de troleu.

StefanCelMare

#731
Primăria insistă cu benzi de bus dedicate pe Calea Mănăștur.
Se pare că s-a renunțat la banda extra pe această bucată de drum (se vorbea despre 5 benzi).
Măsura nu este neapărat rea, dar cred că va muta traficul auto spre centru majoritar de pe Calea Mănăștur prin zona Someșului (fie pe Plopilor/Splaiul Independenței, fie pe strada 1 Decembrie 1918 - iar spre Gheorgheni chiar prin Zorilor).
Bonus, nu se mai expropriază doar clădirile de la baza Mărginașei, ci și clădiri de pe Oțetului (unde ar urma să fie o străpungere spre str. Uzinei Electrice) - ceea ce ar avea, din nou, ca rezultat probabil o mutare a traficului auto pe relația Est-Vest prin zona Someșului.

Circulația pe Calea Mănăștur și Calea Moților se va face în continuare pe patru benzi, dar prima bandă pe ambele sensuri va fi dedicată transportului public – troleibuz. Vor exista și trotuare largi și o pistă de biciclete separată de carosabil printr-o bandă de vegetație. Este noua propunere pe care arhitecții de la FIP Consulting au trimis-o primăriei clujene.

Sursa: https://zcj.ro/administratie/banda-dedicata-pentru-autobuze-pe-calea-motilor-si-calea-manastur-arhitectii-au-renuntat-la-cea-de-a-5-a-banda--192203.html





Powered by API/PUM imgur uploader


RobertH

Masura asta(banda dedicata pe Calea Manastur) are sens NUMAI in cazul in care e gata centura si traficul din Floresti are pe unde sa evite "gatuirea" asta. Altfel se va crea o coloana lunga pana la Vivo.


StefanCelMare

Nu știu dacă se va bloca complet.
Cred că traficul auto va evita zona treptat, ocolind prin Zorilor sau pe lângă Someș.