[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

klax187

Problema cred ca are o alta nuanta. Primaria doteaza orasul cu siteme de monitorizare: camere, senzori, etc. Problema e ca autoritatea competenta pt sanctionare e Politia Rutiera.
Intrebarea corecta ar trebui sa fie:
1. Exista o politica de cooperare pe topicul asta intre Primarie si Politie?
2. Centrul de trafic al Primariei tine legatura constant cu Politia Rutiera?
3. Exista cadru legal pt Politia Rutiera pt a folosi pe post de probe in dosare aceste imagini/informatii?
Eu stiu ca si prin Timisoara se plangea Primaria ca s-a umplut orasul de camere si senzori dar politia ignora toate sistemele astea.

Kidu

Am fost sambata pana la Cluj, nu am mai fost de vreo patru sau cinci ani insa am ramas socat cand an vazut Florestiul si nu numai. Fara nicio intentie de flame dar arata ca o favela braziliana cu constructii ceva mai curatele, amporate. Nu stiu unde ajungeti cu stilul asta de urbanism insa lucrurile par scapte complet de sub control, fiecare construieste pe orice petec de pamant fara sa ii pese de cei din jur.
Iar traficul ala de la intrare in Cluj, nu mai vorbesc. Il stiam cat de cat dar acum vad ca e un ambuteiaj non-stop. Cred ca as face cu nervii daca ar trebui sa il parcurg zi de zi.
Sper ca administratia clujeana sa ii dea cat mai repede cu centura metropolitana pentru ca acum e un cosmar.

Manodragon

^
Administrația clujeană poate face doar SF-ul. Pentru următorii pași depindem de București  :(

neobluenet

@Kidu: Floresti-ul este o comuna de langa Cluj-Napoca. Ea a crescut pana a ajuns langa oras si mai are putin si da pe-afara :lol:. Cu acte sunt 30.000 de locuitori, in mod real sunt in jur de 40.000+. Municipiul nu prea are cum sa ii ajute din urmatoarele motive:
1. S-a dezvoltat haotic din 2004 ca s-au dat autorizatii pe spaga (mai mult ca sigur) pentru orice
2. S-a schimbat primarul spagar cu altul, incompetent si grobian.
3. Fiind comuna nu are comisie de urbanism proprie, ci totul tine de Consiliul Judetean. Aici e sef finul lui Boc, care a daramat o casa langa piata si a facut un bloc de 11 etaje, in zona de case. Ne dam seama cate parale face si el, mai ales ca de vreo 10 ani tot face o groapa de gunoi care "la vara e gata".
4. Oamenii nu vor sa devina oras pentru ca ar creste taxele si nu prea merita sa dai bani pentru servicii de proasta calitate, de exemplu lipsa trotuar, iluminat public, chiar si asfalt. E un cerc vicios - e urat ca nu sunt bani -> nu sunt bani ca e urat.

Nici clujenii nu ii vor pe florestenii alaturi de ei din motive ce tin tot de bani: "de ce sa dam noi din impozitele noastre sa se faca strazile din Floresti". Ai dreptate ca arata ca porcul comuna asta, dar e rezulatul incompetentei. Primarul actual este atat de cretin incat a dat autorizatie de construire la un bloc pe locul pentru ar trebui sa treaca viitoarea centura. Si blocul a rasarit bine din pamant, vreo 3 etaje, asa.

Cred ca toata lumea asteapta salvarea de la centura actuala, cu toate ca va fi in unele zone un bulevard periferic, insa sigur va lua din presiunea de pe drumul actual.

vladb

Rectificare la 3: De ceva vreme (am sa caut legea) unele UAT mai importante au in organigrama functia de "arhitect sef". Inainte, arhitectul sef era doar la "oras". Acum, Ladariu (care construia/construieste prin interpusi in Floresti) este marele arhitect sef. Dar si inainte de legea invocata, arhitectul sef al judetului (Salanta) era suntat prin niste chichite legislative. Daca nu ar fi fost, sunt ferm convins ca nu se ajungea aici. Parere proprie: este unul din putinii profesionisti din CJCJ.

mihaihedes

Subscriu și eu la partea în care Florești-ul are arhitect și birou de urbanism.
Probabil a fost printre primele comune din Romania în care  nu mai depinde-a de județ din punct de vedere urbanistic.
Florești nu va fi oraș niciodată. E prea aproape de Municipiul Reședință de județ...ce e drept nici comună nu prea mai este....greu de spus ce este și ce va deveni.

Kidu

Cunosc situatia administrativa a Florestiului, nu sunt strain de ce s-a intamplat doar ca nemaiavand drumuri la Cluj in ultimii ani am fost surprins de cat de mult s-au intins constructiile si cum spuneati si voi, nu arata deloc bine.
Pacat pentru ca e poarta de intrare in Cluj, pacat si de orgoliile tampite ale localnicilor pentru ca gandind in perspectiva e clar ca Florestiul trebuie ca pe viitor sa fie integrat ca un cartier al municipiului Cluj-Napoca.

neobluenet

Cel mai trist lucru legat de Floresti e ca avea un potential enorm la o dezvoltare frumoasa. Terenul este relativ plat si destul de lat si se putea face un drum paralel cu DN1 la marginea dealurilor din sud (un fel de varianta de trafic greu / centura) si undeva intre acestea un bulevard in adevaratul sens al cuvantului: 2 benzi pe sens, piste pentru biciclete, alveole pentru autobuz, scuar verde pe mijloc (eventual mai lat decat pe Calea Turzii), cladiri mai erisite si mai multa verdeata. In partea sud vestica ar fi putut fi facut un garaj de autobuze, iar tot in zona acesta vestica, catre Luna se putea face un mini parc industrial, mai ales ca A3 este extraordinar de aproape.

Legat de arhitect, nu neg competenta persoanelor aflate in functiile de conducere, insa realitatea este trista spre tragica. Ce s-a intamplat este si din vina lor, pentru ca daca ar fi actionat cumva cand au vazut primele derapaje, nu s-ar fi ajuns aici.

mihaihedes

@Kidu

Nici o comuna din zona metropolitană a Clujului nu va fi integrată în Municipiul Cluj. Municipiul e cam la limita administrării (raportat la România). Pentru a putea sa se extindă ar trebui sa se sectorizeze ( asemenea Bucureștiului) și asta nu cred că se poate întâmpla în următoarele decenii. Nici Clujul și nici comunele din jur (din ce știu eu) nu prea vreau să se extindă/ unifice înghițind comunele din jur.

TheStig

In sedinta de consiliul local din 02.04.2019 a fost aprobat studiul de fezabilitate si indicatorii tehno-economici pentru obiectivul "Supralargire si modernizare strada Buna Ziua". Din document reiese ca strada va avea 3 benzi de circulatie, piste de biciclete si trotuare pe ambele sensuri de mers. Aici aveti documentul: https://files.primariaclujnapoca.ro/proiect_hotarare/2019/03/28/23.pdf

Bogdan_Cluj

Asfaltare str. Titulescu (de la str. Albini pana la Brancusi). Secventa pozelor este dinspre Iulius spre Cipariu. S-a finalizat primul strat de asfalt pe toate cele 4 benzi, lipseste doar in cele doua statii de autobuz.

Vedere de langa sensul giratoriu cu strada Albini


Vedere trotuar: pregatit pentru asfalt


Guri canalizare: momentan sunt cele vechi, nu s-a modificat nimic


Trotuar in lucru


Vedere spre intersectia cu Brancusi



Powered by API/PUM imgur uploader


alexV


ciprebbe

Pe Titulescu au incepul cu inca un strat de asfalt , peste cel din imaginile de mai sus.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Bogdan_Cluj

^Asa este. Pe Titulescu ieri era doar o banda, acum sunt trei benzi. Totusi, nu este stratul final, dupa acesta cred ca mai este unul (vezi gura canalizare):








Powered by API/PUM imgur uploader