[CJ] Poduri si pasaje in Cluj-Napoca

Started by ciprebbe, February 12, 2014, 04:14:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ciprebbe

Podurile Clujului vor intra in reabilitare din primavara

Licitatia care vizeaza reabilitarea podurilor aferente tramei stradale - podurile peste Valea Chintaului, Nadas, Canalul Morii si Podul Horea - nu a fost contestata, astfel ca proiectul cu finantare europeana merge mai departe. Urmeaza semnarea contractului si demararea lucrarilor de indata ce vremea va permite.

Quote"Corelarea tuturor lucrarilor de infrastructura din oras printr-un efort comun intre serviciul Siguranta circulatiei urbane, transport local si retele edilitare, Politia rutiera si Politia locala este esentiala. Spre exemplu, modernizarea podului de pe strada Oasului peste Nadas va necesita inchiderea temporara a circulatiei tramvaiului, asa cum am procedat si pe perioada desfasurarii lucrarilor la linia de tramvai. Acest lucru va fi programat pentru perioada verii, cand traficul este mai putin intens. Temporar, vom introduce din nou autobuze pentru transportul in comun in zona respectiva", a declarat primarul Emil Boc.
Sursa
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

DETALII TEHNICE

      Reabilitare poduri trama stradala

            Licitatie adjudecata
            Castigator – SC ARL  SA  – tert sustinator STRABAG
                                                       -  subcontractant – 2 INVEST SRL
             Valoare castigata – 6.270.613,25 lei fara TVA
             Valoare estimata   -   6.511.694,39 lei fara TVA
           Durata de executie: 6 luni de la ordinul de incepere, conform graficului
             
POD PE STRADA PLOPILOR  PESTE CANALUL MORII
LUNGIME= 6,9 ML
dimensiunile podului se pastreaza
            - reparatiile zidurilor din piatra, consolidarea fundatiilor,   hidroizolatii noi si refacerea structurii rutiere, refacere parapeti de protectie
-         circulatia pe timpul lucrarilor se va face pe jumatate de cale cu restrictie de viteza si tonaj
-         termen de executie- 2 luni de la ordinul de incepere, conform graficului

POD PE STRADA HOREA PESTE RAUL SOMESUL MIC
LUNGIME= 43,2 ML
dimensiunile podului se pastreaza
              - reparatiile elementelor de rezistenta si a suprastructurii,  hidroizolatii noi si refacerea structurii rutiere , refacere parapeti
-         circulatia pe timpul lucrarilor se va face pe jumatate de cale cu restrictie de viteza si tonaj
-         termen de executie- 2,5  luni de la ordinul de incepere, conform graficului

POD PE STRADA OASULUI PESTE VALEA CHINTAULUI
LUNGIME = 14,74 ml
- podul are o latime a partii carosabile de 10 ml si trotuare de 2,2-2,3 ml, iar prin reabilitare se va ajunge la un profil transversal de 20,3 ml cu trotuare
-         largirea suprastructurii existente cu grinzi prefabricate
-         circulatia pe timpul lucrarilor se va face pe jumatate de cale cu restrictie de viteza si tonaj
-         termen de executie- 2 luni de la ordinul de incepere, conform graficului

POD PE STRADA OASULUI PESTE RAUL NADAS
LUNGIME = 34,48 ML
- podul are o latime de 8,6 ml plus trotuare (aprox. 14 ml),  iar prin construire pod nou  se va ajunge la un profil transversal de 18,5 ml cu trotuare (2 benzi de 3.5 ml, linia de tramvai 6,5ml si trotuare 2,25 ml)
-         demolare pod existent – oprirea totala a circulatiei
-         termen de executie- 3 luni de la ordinul de incepere, conform graficului
                                                                                     


                       
            PROIECTARE  POD PESTE RAUL SOMESUL MIC PE STRADA TRAIAN
            TERMEN DE EXECUTIE- 70 ZILE DE LA DATA ORDINULUI DE INCEPERE
                                                       --45 ZILE STUDIUL DE FEZABILITARE

             Podul este amplasat peste raul Somesul Mic, intre doua intersectii a cate trei artere majore de circulatie si anume: pe malul stang intersectia dintre strazile Traian, Decebal si Dacia, iar pe malul drept intersectia dintre strazile I.P. Voitesti, Iasilor si latura nordica a pietei Mihai Viteazul, fiind una dintre zonele intens circulate ale municipiului Cluj-Napoca.
            PROIECTANT -  Expert Proiect 2002 SRL,
-         SOLUTIA : Pod nou cu grinzi din beton armat precomprimat
-         VALOARE ESTIMATA (fara TVA) a investitiei de  7.879,00 mii lei,
-          TERMEN DE EXECUTIE de 6 luni,

·         Capacitati:
·          Deschiderea podului este de 32.00 m
·        Podul are o latime variabila de la 23.60 m in zona culeilor si pana la 26.20 m in zona centrala a deschiderii, care asigura:
·          2 benzi de circulatie rutiere de cate 3.50 m fiecare pe fiecare sens,
·         o banda de biciclisti cu o latime utila de 1.60 m (pentru 2 fire de circulatie)
·         doua trotuare pietonale (cate unul pe fiecare sens de mers) avand latimea utila variabila de la 2.25 m in zona culeilor si pana la 3.50 m in zona centrala. 
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#2
De cand incep lucrarile nu va mai circula nici un tramvai in Cluj.
Ultimul pod din postul de mai sus e cel la care anul trecut s-a prabusit  trotuarul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#3
Un scurt material video ce ilustrează propunerea pentru noul Pod Traian.
Termen de executie 6 luni.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Propunere spectaculoasă pentru noul Pod Garibaldi

http://www.youtube.com/v/uS2LatXacLw

QuoteÎn ședința Consiliului Local de mâine vom supune spre aprobare indicatorii tehnico-economici pentru investiția într-un nou pod în locul Podului Garibaldi. Este o investiție pentru următorii 70 de ani, necesară și care se va integra frumos în ansamblul arhitectural Cluj Arena - Sala Polivalentă.
by Emil Boc
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Podul peste Nadăș va fi redat circulației în luna noiembrie

Lucrările de construcție ale podului care traversează pârâul Nădaș avansează conform graficului. Astăzi a început montarea primelor grinzi - vor fi șapte grinzi amplasate în total, fiecare de peste 50 de tone.

Acest pod face parte din proiectul european de modernizare a tramei stradale adiacente liniei de tramvai (valoare: 2,1 milioane de lei).

Obiectivul nostru este să scurtăm cât mai mult durata acestor lucrări necesare și să minimizăm pe cât posibil problemele oamenilor din această zonă. Strada Oașului va fi redată în folosință în luna noiembrie.

Poze si detalii aici
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Zona Gării este de astăzi mai primitoare - pasajul pietonal subteran a fost modernizat.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.725179614237533.1073742409.306300569458775&type=1

Lucrările de reabilitare ale pasajului pietonal din Piaţa Gării au fost finalizate. Acest pasaj nu a mai fost reparat din 1987. Am urmărit creşterea siguranţei pietonilor şi fluidizarea traficului, acestea sunt cele două obiective ale investiției realizate. Am urmărit să creștem siguranţa cetățenilor care traversează aceste pasaje pentru că oamenii nu aveau curaj să le folosească, însă acum sunt în deplină siguranţă. Au fost instalate 7 camere de supraveghere şi un sistem performant de iluminat, iar clujenii pot să circule în siguranţă fără să aibă teamă de nimic. Pasajul are 5 accese, cel de-al 6-lea fiind închis deoarece urmează să facă legătura cu pasajul care aparţine Regionalei CFR, iar când ies din gară cetățenii să poată ajunge confortabil oriunde, la staţia de troleibuz, tramvai sau autobuz.

Noul sistem de ilumnat este dotat cu programator, astfel că pe timp de noapte vor funcţiona toate cele 41 de lămpi, iar în timpul zilei vor fi pornite 9 astfel de aparate de iluminat.

Modernizarea pasajului a fost efectuată de firma SC ANDOCONSTRUCT SRL (partea de construcţii – 502.370 lei) şi SC SERVINSTAL IMPEX SRL (partea de instalaţii sanitare şi electrice – 49.500 lei), iar valoarea totală a investitiei a fost de 551.871 lei.

Pasajul se întinde pe o suprafaţă de 630 de mp şi are 5 accese, cel de-al 6-lea fiind închis deoarece urmează să facă legătura cu pasajul care aparţine Regionalei CFR. Primăria a demarat procedurile pentru contractarea lucrărilor necesare unirii celor două pasaje, pe sub platforma pietonală din faţa clădirii gării, pentru asigurarea unui trafic pietonal complet subteran, în scopul fluidizării traficului auto şi pentru un acces mai uşor al călătorilor înspre staţiile CTP. În 26 septembrie 2014 a avut loc deschiderea ofertelor pentru proiectare şi execuţie şi au fost depuse 3 oferte care sunt în evaluare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


ciprebbe

#8
Licitaţia pentru execuţia Podului Traian a fost adjudecată.

Asocierea SC Doralex/Rhid Epito/A Hid Epito a fost declarată câştigătoarea licitaţiei organizată de Primăria Cluj-Napoca pentru executarea podului peste râul Someşul Mic, pe strada Traian, cu o ofertă financiară de 5.886.229,06 lei (valoarea estimată a lucrării a fost de 6.726.631 lei).

La licitaţia de execuţie a mai participat firma SC Diferit SRL, a cărei ofertă financiară a fost de 6.546.309,6 lei. Alte două firme care au fost interesate de această licitaţie, SC Dacia Faber SRL şi SC ARL Cluj SA, au prezentat oferte neconforme caietului de sarcini.

În urma adjudecării licitaţiei, a fost depusă o contestaţie de către firma SC Diferit SRL, care se află în analiză la Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor.

Termenul de realizare al podului este de 6 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor.


Proiectul tehnic al Podului Traian a fost realizat de Expert Proiect 2002 SRL şi prevede executarea a 4 benzi de circulaţie rutieră (de 3,50 metri, câte două pe fiecare sens), 2 piste de biciclete şi 2 trotuare.

Imagine: schiță propunere proiect pentru Podul Traian Cluj-Napoca.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Au demarat lucrarile executate de firma oradeana Abed Nego Com SRL la pasajul Garii care trebuie sa lege pasajul subteran al CFR cu cel al Primariei, reabilitat anul trecut. Contractul se ridica la peste 5,3 milioane de lei, iar termenul de finalizare este iunie 2016.
Sursa
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexV

cine face o fapta buna si pozeaza podul Traian, aflat in reconstructie totala?
ar trebui sa il finalizeze in 2017, vedem dupa ce primaria publica bugetul.

ciprebbe

O sa treaca drona pe acolo , sa trecem pe plus la temperaturi.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexV

^^
Raspunsul primarului
01 Februarie 2017

Lucrarile la Podul Traian se desfasoara conform graficului, urmand sa se finalizeze in cursul lunii mai 2017.

sursa

Bogdan_Cluj

Vreme buna asa ca am iesit (astazi, sambata) la o plimbare cu bicicleta si am facut cateva poze la santierul de la Podul Traian, Cluj Napoca.
Erau cativa muncitori dar cred ca i-am prins in pauza de masa nu prea era miscare.

Poza dinspre partea cu piata Mihai Viteazu, chiar dreptul statiei de autobuz:


Poze dinspre partea cu Gara, din dreptul intersectiei cu cladirea Electrica:



alexV

^^
Multumim pentru poze

Podul Traian trebuie terminat in mai, conform declaratiilor primarului. N-are grinzi inca. Se poate in 2 luni oare?