News:

.

Main Menu

Irkut Corporation

Started by b1, December 22, 2021, 08:03:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

b1

JSC Irkut Corporation este un producător de aeronave rusesc, cu sediul în districtul Aeroport, Moscova, și este cel mai bine cunoscut ca fiind producătorul lui Suhoi Su-30. Compania a fost fondată în 1932 în regiunea Transbaykal din Uniunea Sovietică sub numele de Uzina de aviație Irkutsk (IAP). În 2006, guvernul rus a fuzionat Irkut cu Ilyushin, Mikoian, Sukhoi, Tupolev și Yakovlev în noua companie numită United Aircraft Corporation.

Irkut a intrat, de asemenea, într-o societate în comun cu producătorul indian de avioane militare HAL pentru a produce UAC/HAL Il-214, care va fi proiectat de Ilyushin. În iulie 2007, Irkut Corporation a fost selectată ca antreprenor principal pentru programul de avioane de linie cu rază scurtă/ medie MC-21. MC-21 este prima aeronavă proiectată de Irkut Corporation. Producția aeronavei ar fi trebuit să înceapă în 2014.

La sfârșitul lunii noiembrie 2018, United Aircraft Corporation a transferat SCAC de la Sukhoi la Irkut Corporation, pentru a deveni divizia de avioane a UAC deoarece Leonardo SpA s-a retras la începutul lui 2017 din cauza performanței financiare slabe a Superjet. Irkut va gestiona Superjet 100, MC-21 și avionul ruso-chinez CR929, dar avioanele pentru pasageri Il-114 și Ilyushin Il-96 - 400 vor rămâne la Ilyushin. Noua divizie comercială va include și Biroul de proiectare Yakovlev, specialist în avionică UAC — Centrul de integrare și producător de compozite AeroComposit.

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

b1

Primul zbor cu pasageri MC-21 300:
https://www.youtube.com/watch?v=bq6QP6evcDk&ab_channel=IRKUTCorporation

Începerea producției în serie a fost planificată pentru 2017, dar a fost amânată mai întâi în 2018, iar apoi în 2021. Certificarea MS-21 este așteptată să se încheie la sfârșitul anului 2021, iar producția în serie ar putea începe în 2022. Primul zbor a fost efectuat pe 28 mai 2017, fiind construite 6 avioane. A fost construit și un MS-21-310 care este complet similar cu MS-21-300, dar echipat cu motoare rusești PD-14. Primul zbor a fost efectuat pe 15 decembrie 2020. De asemenea, sunt luate în considerare pentru a fi construite și versiunia pe distanță lungă, MS-21-300LR, cu o autonomie de până la 12 mii km, rezervearele de combustibil mai mari și motoare PD-18 R. Forța motoarelor va putea ajunge la 20 - 25 și chiar la 30 de tone.
- Motoare: Pratt & Whitney PW1431G (de fabricație americană);
- Putere: 140 kN;
- Capacitate: 160-211 locuri;
- Lungimea aeronavei (m): 42.3;
- Anvergura aripilor (m): 35.9;
- Înălțimea aeronavei (m): 11.5;
- Lățimea cabinei (m): 3,81;
- Lățimea fuselajului (m): 4.06;
- Greutatea maximă la decolare (kg): 79250;
- Greutate maximă la aterizare (kg): 69100;
- Sarcina utilă maximă (kg): 22600;
- Capacitate combustibil (kg): 20.400;
- Autonomie (km): 6000.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

b1

Avionul MS-21-300 va fi testat în Yakutia în condiții de temperaturi negative extreme:
https://www.youtube.com/watch?v=6qA2YT5qAMY
Quote


Rusă:       Română (translate):
Опытный самолет МС-21-300 производства Корпорации «Иркут» (входит в состав ОАК Госкорпорации Ростех) выполнил перелет по маршруту г. Жуковский (Московская область) – г. Якутск для испытаний в условиях низких отрицательных температур наружного воздуха.
Для их организации и проведения на МС-21-300 в Якутск прилетела группа специалистов Корпорации «Иркут» и ОКБ им. А.С. Яковлева, возглавляемая Генеральным директором Корпорации «Иркут», заместителем генерального директора «ОАК» по гражданской авиации Андреем Богинским. В аэропорту самолет встречал Министр транспорта и дорожного хозяйства Республики Саха (Якутия) Владимир Сивцев, генеральный директор АО «Авиакомпания «Якутия» Андрей Винокуров, первый заместитель генерального директора АО «Аэропорт Якутск» Константин Сергеев, руководитель Саха (Якутского) МТУ Росавиации Олег Ворошилов.
«Состоявшийся сегодня перелет является первым по сочетанию двух факторов – удаленности пункта назначения от г. Жуковского и подтверждению работоспособности систем самолета, обеспечивающих комфортный продолжительный перелет большого количества пассажиров. Численность перевезенных специалистов превысила 70 человек. Они проведут испытания на расширение возможности эксплуатации воздушного судна при температуре наружного воздуха ниже минус 30 °C. Это продолжение той напряженной работы, которая завершилась в прошлом году получением сертификата типа на самолёт МС-21-300. Нам предстоит провести серию испытаний для расширения сертификата и до конца этого года передать первые серийные машины в эксплуатацию авиакомпании «Россия», – рассказал генеральный директор ПАО «Корпорация «Иркут» Андрей Богинский.
Управляющий директор АО «ОКБ им. А.С. Яковлева» Даниил Бренерман сообщил, что полет МС-21-300 из Жуковского в Якутск прошел без замечаний. «Наземные и летные испытания в Якутии будут проходить ориентировочно в течение трех недель в зависимости от температуры воздуха в регионе. Каждому этапу испытаний предшествует выхолаживание самолета – в вечернее и ночное время он будет находиться на открытой стоянке в течение 12 часов. Организационную и техническую поддержку испытаниям нам оказывает Аэропорт «Якутск» и авиакомпания «Якутия», – добавил он.
Пилотируют самолет летчики-испытатели 1-го класса ОКБ им. А.С. Яковлева Олег Мутовин и Андрей Воропаев.
Испытания самолета МС-21-300 будут проводиться в рамках расширения сертификата типа, который на сегодняшний день разрешает эксплуатацию воздушного судна при температуре наружного воздуха у земли минус 30 °C. Ранее системы самолета были успешно протестированы на стендах в температурных режимах до минус 55 °C.
Также в Якутске пройдут рабочие встречи делегации ПАО «Корпорация «Иркут» с руководителями администрации республики, Минтранса республики, авиакомпании «Якутия» по вопросам эксплуатации в регионе гражданских самолетов Корпорации.
Министр транспорта и дорожного хозяйства республики Владимир Сивцев отметил: «Республика Саха (Якутия) – это огромный регион, в котором авиация является основным видом транспорта, обеспечивающим круглогодичное сообщение между населенными пунктами. Мы заинтересованы в сотрудничестве с Корпорацией «Иркут» в целях обеспечения эксплуатации самолетов отечественного производства, в том числе в составе единой дальневосточной авиакомпании. Природно-климатические условия республики позволяют проводить испытания авиационной техники в условиях низких температур. В аэропорту «Якутск» ранее уже тестировались воздушные суда Суперджет 100, Ил-96, Бе-200, а также самолёты компаний Airbas и Boeing».
       Avionul prototip MS-21-300 fabricat de Irkut Corporation (parte a UAC al Rostec State Corporation) a efectuat un zbor de-a lungul rutei Jukovsky (Regiunea Moscova) - Yakutsk pentru testare în condiții de temperaturi exterioare negative scăzute.
Pentru organizarea și desfășurarea acestora, un grup de specialiști de la Corporația Irkut și Biroul de Proiectare poartă numele I.I. LA FEL DE. Yakovlev, condus de directorul general al Irkut Corporation, directorul general adjunct al UAC pentru aviația civilă Andrey Boginsky. La aeroport, avionul a fost întâmpinat de ministrul transporturilor și facilităților rutiere al Republicii Sakha (Iacuția) Vladimir Sivtsev, director general al Yakutia Airlines JSC Andrey Vinokurov, prim-director general adjunct al aeroportului Yakutsk JSC Konstantin Sergeev, șef al companiei. Sakha (Yakutsk) MTU al Agenției Federale de Transport Aerian Oleg Voroshilov.
,,Zborul de astăzi este primul în ceea ce privește o combinație a doi factori - îndepărtarea destinației de orașul Jukovski și confirmarea operabilității sistemelor aeronavei, oferind un zbor lung confortabil pentru un număr mare de pasageri. Numărul specialiştilor transportaţi a depăşit 70 de persoane. Ei vor efectua teste pentru a extinde posibilitatea de a opera aeronava la o temperatură a aerului exterior sub minus 30 ° C. Aceasta este o continuare a muncii grele care s-a încheiat anul trecut cu primirea unui certificat de tip pentru aeronava MS-21-300. Trebuie să efectuăm o serie de teste pentru a extinde certificatul și până la sfârșitul acestui an să predăm primul avion de producție companiilor aeriene Rossiya", a declarat Andrey Boginsky, director general al Irkut Corporation PJSC.
Director general al SA OKB im. LA FEL DE. Yakovlev" Daniil Brenerman a spus că zborul MS-21-300 de la Jukovski la Yakutsk a trecut fără observații. ,,Testele la sol și în zbor în Yakutia vor avea loc în aproximativ trei săptămâni, în funcție de temperatura aerului din regiune. Răcirea aeronavei precede fiecare etapă a testelor - seara și noaptea va fi într-o parcare deschisă timp de 12 ore. Suportul organizatoric și tehnic pentru testare ne este oferit de Aeroportul Yakutsk și Yakutia Airlines", a adăugat el.
Avionul este pilotat de piloți de testare din clasa I a OKB im. LA FEL DE. Yakovleva Oleg Mutovin și Andrey Voropaev.
Testarea aeronavei MC-21-300 va fi efectuată ca parte a extinderii certificatului de tip, care permite în prezent operarea aeronavei la o temperatură a aerului exterior aproape de sol de minus 30 °C. Anterior, sistemele de aeronave au fost testate cu succes pe bancuri de testare la temperaturi de până la minus 55 °C.
Tot la Yakutsk vor avea loc întâlniri de lucru ale delegației PJSC Irkut Corporation cu șefii administrației republicii, Ministerul Transporturilor din republică și Yakutia Airlines pe problemele exploatării aeronavelor civile ale Corporației în regiune.
Ministrul Transporturilor și Facilităților Rutiere al Republicii Vladimir Sivtsev a menționat: ,,Republica Sakha (Iacuția) este o regiune uriașă în care aviația este principalul mod de transport, oferind comunicații între localități pe tot parcursul anului. Suntem interesați de cooperarea cu Irkut Corporation pentru a asigura operarea aeronavelor produse pe plan intern, inclusiv ca parte a unei singure companii aeriene din Orientul Îndepărtat. Condițiile naturale și climatice ale republicii permit testarea echipamentelor aviatice la temperaturi scăzute. Pe aeroportul Yakutsk, aeronavele Superjet 100, Il-96, Be-200, precum și aeronavele Airbas și Boeing au fost deja testate.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)