Author Topic: Companii aeriene europene  (Read 46299 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.995
  • Karma: +2946/-588
Re: Companii aeriene europene
« Reply #195 on: September 26, 2017, 07:49:00 AM »
Compania Air Berlin va fi împărţită între Lufthansa şi easyJet

A doua mare companie aeriană germană, Air Berlin, a anunţat luni, în mod oficial, că a ales duo-ul Lufthansa - easyJet drept ofertanţi preferaţi cu care va negocia vânzarea celor 140 de aparate ale sale şi viitorul celor aproximativ 8.500 de angajaţi ai săi, informează AFP. Consiliul de supraveghere de la Air Berlin a decis să se concentreze, până la data de 12 octombrie, pe oferta de preluare depusă de gigantul aerian german Lufthansa pentru filialele Niki, LGW şi o parte din flota Air Berlin, precum şi pe oferta venită de la compania britanică low-cost easyJet interesată de mai multe aparate din flota Air Berlin.

"Suntem pe cale să ajungem la un acord cu ofertanţii care ar oferi pentru aproximativ 80% dintre colegii noştri şanse bune să obţină un nou loc de muncă", a declarat directorul general de la Air Berlin, Thomas Winkelmann.

Capital
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.995
  • Karma: +2946/-588
Re: Companii aeriene europene
« Reply #196 on: September 26, 2017, 07:55:31 AM »
VIDEO / Tarifele si primele destinatii JOON, divizia leisure Air France

Initial, Joon va opera zboruri din Paris CDG catre 6 destinatii: 4 europene si doua din afara continentului. 140 de piloti si insotitori de bord de la Air France vor asigura aceste zboruri, cursele urmand sa fie operate cu A320 / A321 si A340-300 / A350-900. Pana in 2020, flota Joon va include 18 avioane mediu-curier si 10 lung-curier.



Aeronews
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.995
  • Karma: +2946/-588
Re: Companii aeriene europene
« Reply #197 on: October 17, 2017, 07:32:07 AM »
Lufthansa, ofertă nepotrivită pentru Alitalia

Lufthansa vrea să preia Alitalia pentru jumătate de miliard de euro. Şi vrea doar ce e bun. Corriere della Sera anunţă că operatorul german nu este dispus să ia şi operaţiunile la sol ale companiei italiene. Asta înseamnă că jumătate din angajaţii Alitalia ar rămâne în afară tranzacţiei şi de fapt fără un loc de muncă. Guvernul italian care caută o soluţie în acest moment pentru a salva operatorul naţional şi nu este încântat de ce propun germanii pentru că ar fi un cost social mult prea mare.

Digi24
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.995
  • Karma: +2946/-588
Re: Companii aeriene europene
« Reply #198 on: November 15, 2017, 06:35:23 AM »
Lufthansa oferă 250 mil. euro pentru o mare parte din flota şi angajaţii Alitalia

Transportatorul aerian german Lufthansa a oferit 250 de milioane de euro pentru a prelua cea mai mare parte din flota şi jumătate din angajaţii companiei italiene Alitalia, a declarat marţi pentru Reuters o sursă din apropierea acestui dosar. Alitalia, care a făcut profit doar de câteva ori în istoria sa de 70 de ani, a fost pusă sub administrare specială la începutul acestui an după ce salariaţii companiei au respins un plan de restructurare care prevedea diminuări de salarii şi concedieri.

Lufthansa este una din cele şapte companii care au depus oferte angajante pentru Alitalia până la data de 16 octombrie.

Sursele citate de Reuters susţin că reprezentanţi de la Lufthansa, inclusiv preşedintele diviziei italiene a transportorului german, Air Dolomiti, se vor întâlni joi cu cei trei comisari care sunt responsabili de administrarea Alitalia pentru a discuta oferta lor. "Va avea loc o întâlnire joi la care va participa şi preşedintele Air Dolomiti, Joerg Eberhard. Aceasta nu este prima întâlnire cu comisarii. Lufthansa îşi va prezenta propriul plan", a precizat una dintre surse.

Capital
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.995
  • Karma: +2946/-588
Re: Companii aeriene europene
« Reply #199 on: December 06, 2017, 08:58:37 AM »
Lufthansa, prima companie aeriana din Europa de 5 stele Skytrax



Totodata, Lufthansa este si primul operator din afara Asiei care intra in clubul exclusivist al celor 10 companii aeriene din lume certificate de Skytrax cu 5 stele. Inspectorii Skytrax evalueaza calitatea serviciilor oferite de companiile aeriene atat la sol, cat si in aer in peste 800 de categorii. Cateva dintre ele: serviciul la bord, confortul scaunelor, catering-ul, masurile de securitate, sistemul de divertisment la bord, ofertele duty-free, etc. Pentru Skytrax, constanta cu care Lufthansa si-a modernizat flota si produsele oferite a fost un criteriu decisiv in acordarea celei de-a 5-a stea. Lufthansa a punctat si la capitolul servicii digitale.



Aeronews
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.995
  • Karma: +2946/-588
Re: Companii aeriene europene
« Reply #200 on: December 09, 2017, 12:43:54 PM »
CE despre tranzacţia dintre Lufthansa şi Air Berlin: "Există riscul ca Lufthansa să aibă monopol pe mai multe rute"

Comisarul european pentru concurenţă, Margrethe Vestager, şi-a exprimat "temerile profunde privind concurenţa" având în vedere acordul prin care Lufthansa urmează să preia cea mai mare parte a activelor Air Berlin, un alt indiciu că operatorul aerian german ar putea fi nevoit să ofere mai multe concesii în schimbul aprobării tranzacţiei, transmite Reuters.

Lufthansa şi-a consolidat luna trecută poziţia de lider pe piaţa aviaţiei achiziţionând părţi importante din rivala Air Berlin, cu suma de 210 milioane de euro (249 milioane de dolari). Lufthansa intenţionează să folosească activele Air Berlin pentru a-şi extinde rapid subsidiara low-cost Eurowings. Astfel, Lufthansa va prelua 81 de avioane de la Air Berlin, aproximativ jumătate din flota companiei, şi va angaja 3.000 dintre angajaţii acesteia.

De asemenea, va prelua şi divizia Niki aparţinând Air Berlin şi compania sa regională LG Walter.  Lufthansa trebuie să convingă autorităţile europene din domeniul concurenţei că nu va beneficia de o poziţie dominantă pe piaţa germană de transport aerian.  ''Avem temeri profunde privind concurenţa. Există riscul ca Lufthansa să aibă monopol pe un număr semnificativ de rute. Pe termen lung, este important pentru pasagerii din Germania şi Austria să aibă posibilitatea de a alege şi să existe afaceri care să concureze, pentru a menţine preţurile scăzute'', a afirmat Margrethe Vestager, la o conferinţă de presă.

Reprezentanţii Lufthansa nu au comentat declaraţia.

Capital
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.995
  • Karma: +2946/-588
Re: Companii aeriene europene
« Reply #201 on: December 15, 2017, 07:20:04 AM »
SURSE / Alitalia va fi preluata de Lufthansa Group

Potrivit unor surse apropiate celor doua parti, Alitalia si guvernul italian au decis ca operatorul sa fie preluat de Lufthansa Group. Anuntul oficial urmeaza sa fie facut pana pe 19 decembrie.

Lufthansa va prelua doar partea operationala din Alitalia, tranzactia fiind estimata, potrivit surselor, la 353 milioane de dolari. In noiembrie va spuneam ca LH ar fi oferit intre 250-500 de milioane de Euro pentru AZ. Flota Alitalia va fi redusa la jumatate, la fel ca si numarul angajatilor, doar 6000 urmand sa ramana. In urma preluarii Alitalia, Lufthansa vrea sa reduca simtitor rutele scurt si mediu-curier operate pana acum de AZ si sa se axeze pe dezvoltarea rutelor lung-curier. In prezent, Alitalia ofera 15 curse lung-curier cu plecare din Roma: 6 spre America de Nord, 4 spre America de Sud si cate una spre Japonia, Coreea de Sud, India, China si Maldive.

Aeronews
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

iuli

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.202
  • Karma: +612/-74
    • My blog
Re: Companii aeriene europene
« Reply #202 on: January 05, 2018, 10:01:55 PM »
Airbus and TurkishAirlines sign order for 25 A350-900 XWB's to join the Turkish Airlines long haul fleet.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.082
  • Karma: +2737/-570
Re: Companii aeriene europene
« Reply #203 on: January 11, 2018, 07:59:06 PM »
Lufthansa este interesată de Alitalia dar numai după restructurare

Compania aeriană germană Lufthansa consideră că este nevoie de o restructurare importantă la operatorul aerian italian Alitalia înainte ca grupul german să facă o ofertă de preluare, se arată într-o scrisoare semnată de directorul general de la Lufthansa, consultată joi de Reuters, care temperează aşteptările referitoare la un acord rapid între cele două firme.

   "Chiar dacă recunoaştem măsurile importante care au fost întreprinse până acum sub conducerea comisarilor, suntem convinşi că mai trebuie făcute foarte multe înainte ca Lufthansa să fie în măsură să intre în următoarea fază a procesului", se arată în scrisoarea trimisă de Carsten Spohr, ministrului italian al Industriei, Carlo Calenda.
    Potrivit lui Carsten Spohr, noua companie aeriană italiană restructurată ar urma să fie mai mică atât în ceea ce priveşte personalul cât şi flota de avioane.

    Alitalia, companie care a înregistrat profit doar de câteva ori în cei 70 de ani de existenţă, a fost plasată sub administrare specială anul trecut, după ce salariaţii au respins un plan de restructurare care viza reducerea efectivelor şi salariilor.
    Alitalia are aproximativ 9.200 de angajaţi în regim full-time şi alţi 1.600 sunt plasaţi într-o schemă temporară susţinută de stat. Orice reducere permanentă de personal ar fi un subiect sensibil înaintea alegerilor din luna martie.
    Autorităţile de la Roma şi-au exprimat speranţa că vor ajunge la un acord de vânzare a Alitalia înainte de alegeri, iar o sursă din apropierea discuţiilor a precizat că administratorii numiţi de Guvern speră ca în următoarele zile să intre în faza discuţiilor exclusive.

    Potrivit presei italiene, în ultimele luni au fost formulate trei oferte pentru preluarea controlului la Alitalia, una venită de la Lufthansa, alta de la compania britanică low-cost easyJet şi una de la fondul american Cerberus. Tot potrivit informaţiilor din media, Lufthansa ar fi oferit 250 de milioane de euro pentru a prelua cea mai mare parte din flota şi jumătate din angajaţii companiei italiene.
    Alitalia, odată un simbol al renaşterii economice a Italiei după război, încearcă, în prezent, să concureze pe piaţa sa internă cu companiile aeriene low-cost şi trenurile de mare viteză. Autorităţile de la Roma au respins varianta naţionalizării Alitalia însă soarta companiei este un subiect politic delicat şi orice restructurări dure solicitate de un investitor străin riscă să provoace ample proteste.

Agerpres