News:

.

Main Menu

Blue Air

Started by iuli, October 12, 2013, 05:16:57 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Pun stirea in engleza ca altfel pare greu de crezut. Si asa suna a gluma de 1 aprilie.




Boeing in Talks for $1.8 Billion 737 Max Sale to Blue Air

Romanian carrier may order the planes as early as next week
Latest-generation 737 seen as highlight at Paris Air Show

Romania's Blue Air is in talks to buy Boeing Co.'s 737 Max, the latest generation of the U.S. company's biggest-selling model, with an announcement possible at the Paris Air Show next week, according to people familiar with the matter. The Bucharest-based airline is considering purchasing at least 20 planes, worth $1.84 billion at list prices, and chose the Boeing narrow-body over Airbus SE's competing A320neo, according to one of the people. The order could be for as many as 50 aircraft, though it's unclear how many of those may be options. Blue Air and Boeing declined to comment.

Sursa: Bloomberg

Ionut

Cam asa arata si cam asta poate face aceasta aeronava:

https://www.youtube.com/watch?v=1XEsSRqnOwc

dumbravaandrei

Mi se pare cam mare numarul... adica ori se vor extinde agresiv si in alte piete decat RO ori vor sa inceapa sa presteze si alte tipuri de servicii de transport aerian (auzisem un zvon ca se pregatesc si pentru partea de Cargo)
Ca vor sa mai cumpere avioane s-a tot auzit, dar stiam de 5-6 bucati, nu de 20 sau 50...

Lvs_tm

Asta da veste! Te ia cu lacrimi de ras daca e sa compari cu ce a facut tarom.
Sper ca in curand sa-si deschida baza si pe TSR.

iuli

Eu as lua-o ca o fantezie sau chestie de reclama.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alex8

Au o strategie agresivă de acapararea pe mai multe piețe. Dacă observam creșterea din ultimi 2 ani, nu ar trebui să ne surprindă mai ales că au deschis baze noi, inclusiv în afara țării.

mario antonio

Logica achizitiei poate sa nu fie, neaparat, legata de cresterea flotei, data fiind varsta medie a aeronavelor din flota lor, la momentul actual, achizitia poate sa mearga in ideea de a inlocui din cele vechi, crescand, in acelasi timp capacitatea de transport, avand in vedere ca numarul de locuri este diferit si, cel mai important, scazand serios costurile pe pasager.

dr4qul4

stati putin.
In nici un caz nu sunt 20 de avioane maine. ca nu se gasesc pe raft la magazin.
Probabil sunt 20 in total. Primul peste 3 ani. si ultimul peste 10.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pbh

Indiferent ca se vor achizitiona in 3-10 ani, ceea ce este normal, Blue Air dovedeste ca se poate salva o companie de la faliment.
Se stie ca au fost la un pas de faliment, iar pilotii au luat actiuni de la Blue Air in loc de salarii pentru a salva compania.
Acum au avioane cu varsta medie de 18-20 ani, iar faptul ca acum pot comanda zeci de aeronave noi ne face sa ne gandim din nou ce mama ei de treaba face statul cu Tarom.
Este clar ca viitorul apartine companiilor low-cost, iar Ryan Air si Wizz Air sunt dovada cea mai elocventa. Se pare ca degringolada de la turci lasa loc pe o piata in care marile companii gen Lufthansa pierd tot mai mult teren.

cavver

#99
Compania care avea blue air era BATA SKY IMOBILIARE S.A. (FOSTA BLUE AIR - TRANSPORT AERIAN SA) . Aceasta companie este in insolventa. Compania care are acum brandull Blue Air este BLUE AIR AIRLINE MANAGEMENT SOLUTION SRL . Creditorii au ramas cu costurile avocatilor intr-un proces de insolventa care va tine ceva timp si din urma caruia va ramane numai hartie.

AdrianB1

Quote from: Ionut on June 17, 2017, 06:28:46 AM
Cam asa arata si cam asta poate face aceasta aeronava:
Daca faci show cu o aeronava goala pe dinauntru si cu minimul de combustibil ca sa aibe un raport tractiune-greutate ireal de mare, poti sa impresionezi o intreaga grupa de gradinita si poate si pe educatoare :D

Un contract pe 20 de ani pentru 50 de aeronave e perfect posibil, nimeni nu mai cumpara avioane pe loc si cu banii jos si toata lumea are interesul ca avioanele sa se vanda si banii sa circule - Boeing, Blue Air si finantatorii (banci).

elphax

in stilul asta, daca vor lua mai mult de 20 de avioane, in 10 ani poate isi fac terminal propriu pe OTP :)

Ionut

#102
Blue Air comandă 6 Boeinguri 737 MAX 8 de la Boeing
și închiriază alte 6 Boeinguri MAX 8
și 6 Boeinguri 737-800NG de la Air Lease Corporation




Astăzi, 20 Iunie, printr-un comunicat al companiei de leasing Air Lease Corporation aflăm că Blue Air va prelua întreaga comandă de avioane Boeing noi plasată de operatorul low-cost Pegasus Airlines dar și unele vechi. Așadar din acest comunicat aflăm că Blue Air va primi șase Boeinguri 737 MAX 8 noi (plus alte două opțiuni) și alte șase Boeinguri 737-800NG care au o vechime de aproximativ 7 ani. Cele trei Boeinguri 737-800NG pe care Blue Air deja le-a preluat, cu o vechime de șapte ani, au fost aduse de la Pegasus Airlines prin leasing de la ALC, iar alte trei Boeinguri 737-800NG cu o vechime de 7 ani vor fi livrate de asemenea până la finalul anului 2017.

În plus, pe lângă avioanele închiriate de la Air Lease Corporation, Blue Air a mai plasat o comandă de alte șase Boeinguri 737 MAX 8 direct la producătorul american. Primele Boeinguri 737 MAX 8 vor fi livrate abia începând cu a doua jumătate a anului 2019. Valoarea tranzacției nu a fost specificată.

BoardingPass

OFICIAL / #BlueAir a comandat 6 Boeing-uri #737MAX 8 de la Boeing. Compania va inchiria alte 6 737 MAX 8 si inca 6 737-800 (ex Pegasus) de la Air Lease Corporation. MAX-urile de la ALC vor fi livrate intre jumatatea lui 2019 si primul trimestru 2021, in timp ce 737-800 vor fi livrate pana la sfarsitul acestui an.

Aeronews

dumbravaandrei

#103
hold your horses.... ce ne pregatesc? Baze noi? Presupun ca si ceva cresteri de frecvente.
Cam multe avioane pentru urmatorii 3 ani :)

Bravo lor ca pot. Se vede diferenta intre managementul nepotilor si managementul profesionist.....

Ma intreb ce ceremonie se va organiza pentru receptionarea aeronavelor ca la TAROM pentru 2 aeronave inchiriate ziceai ca am lansat racheta spre luna...

iuli

Eu as vrea sa vad comparativ comparatia dintre ratele platite de ambele companii pentru avioane identice luate de la acelasi leasor care erau comandate de de acelasi operator inainte.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog