Master Plan General de Transport (MPGT) in Romania

Started by Ionut, September 14, 2013, 08:35:27 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MNU

UE a acceptat sa finanteze A10 pentru ca este pe core network (care trebuie upgradata pana in 2020). Deci, si intr-o ordine fireasca, A10 ar fi intrat la finantare pana atunci si UE doar ne-a ajutat ca sa nu pierdem mai multi bani. Doar ca "ai nostri" nu sunt niste oameni normali la cap. In opinia UE, A1 trebuia inchisa in exercitiul 2007-2013, sau macar inceputa.

Mie, imi este frica de altceva... si la CE sunt tot politicieni, iar politicienii nu spun clar: "asta trebuie facut". Ei doar fac recomandari... recomandari pe care politicienii nostri se fac ca nu le pricep. Este timp pierdut... mult timp pierdut imposibil de recuperat. Este incredibil cate vieti pierdute si bani risipiti au pe constiinta politicieni de teapa lui Rus sau Sova.

radutm

Forumul Peundemerg.ro, in colaborare cu forumul Construim-Romania.ro, a conceput o scrisoare deschisa adresata ministrului Transporturilor, in legatura cu Master Planul Romaniei (sectorul rutier):







Link pdf aici: http://www.megafileupload.com/en/file/570354/Scrisoare-Deschisa-PUM-CSR-final-pdf.html
Toata lumea este rugata sa o dea mai departe!
cont inchis

ciprebbe

Am postat-o si pe pagina de Facebook, distribuiti si voi mai departe prietenilor din lista voastra sa stie cat mai multe persoane de ea.
Multumim anticipat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Membrii a două forumuri, peundemerg.ro și construim-romania.ro, care au fost reprezentați în dezbaterea publică ce a avut loc la București, au demonstrat că întregul Master Plan este greșit, fiind construit pe greșeli aritmetice de clasa a doua.

pentrutimisoara.ro


adiarc

si cu ocazia asta , a aparut si un nou instrument pt.masurare - FIXOMETRU  :lol: :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alexV

hai sa vedem prin ochii guvernului ce se intampla cu autostrazile, ca sa intelegem noi mai bine. sa nu-i suspectam de prostie, ci de interese politice.

daca maine spun ca fac A1 sebes-arges, ar ingopa comarnic-brasov de-a binelea.

de ce ar ingropa-o? pentru ca UE n-o plateste. pentru ca nu mai au trafic de tranzit, doar aglomerarile de weekend. pentru ca si asa le e greu sa faca fezabil un PPP, d-apoi fara tranzit. pentru ca experienta ultimilor ani ne spune ca taxarea oricum se elimina atunci cand face cozi (vezi A2 peste Dunare, vara). pentru ca de-ar plati-o statul in loc de concesiune, ce alt proiect din Ro se mai preteaza la PPP?

de ce nu trebuie ingopata, conform guvernului? pentru ca are trafic semnificativ. pentru ca are mare capital de imagine, pentru ca Ponta insusi (naiv) si-a legat viitorul politic oarecum de Comarnic Brasov.

in aceste conditii, masterplanul e mana cereasca pt guvern. ei il fac, ei il arata ca dovada stiintifica pentru a justifica DX pe sibiu - arges si autostrada pe comarnic-bv. aici am presupus ca masterplanul a fost comandat catre AECOM cu tot cu concluzia.

ipotetic vorbind, daca ramane masterplanul exact asa, si totui da chix a treia oara Comarnic-Brasov la PPP? varianta "si f*tut si cu banii luati"

cineva zicea pe threadul A1 despre greci, care vroiau si ei DX pe via egnatia, ca UE a determinat in final solutia corecta si anume autostrada. Eu sper ca UE sa reuseasca acelasi lucru si in Ro.

adiarc

nu-ti fa iluzii...specialisti bancilor care , ipotetic , vor oferi finantare pt Comarnic-Bv , sunt chiar specialisti , nu politruci incompetenti ca ai nostri.Asa ca isi dau seama imediat , daca intradevar isi va scoate banii din trafic sau nu.Ei nu pot fii prostiti cu asemenea abureli de amatori.
- Stiu si ei f bine ca Romania NU VA REUSI SA MUTE CORIDOARELE...este un precedent care nu va fii acceptat de Ue , pt ca atunci vor vrea si alte tari la fel
- Stiu f bine , ca ori ne apucam de SB-Pitesti si altele care au finantare , ori vom avea iarasi parte de suspendari de programe , de corectii financiare , etc
- Stiu f bine ca Romania a semnat Acordul de Parteneriat , prin care s-a angajat sa inchida fostul coridor IV , pana in 2020 , in caz contrar , riscand si o procedura de infrigment
Asa ca...aceast Master Plan e sortit esecului.....nu intamplator varianta finala , va veni dupa alegeri - la fel ca si o reusita sau un esec pe Comarnic_Bv.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

ceva stiri de la prezentarea CF sau aviatie? aviatie trebuia sa fie azi parca.
Drumurile noastre POATE;


Ionut

^ Planuri, vise. O singura intrebare: cine plateste cei 247 mil euro pentru OTP pentru T2 (noul terminal, nu extensiile Finger si Domestic Departures actuale)?

QuoteCe investiţii sunt necesare pentru dezvoltarea infrastructurii aeroporturilor? Înfiinţarea unui nou terminal de pasageri la aeroportul Henri Coandă din Capitală, cel mai mare din ţară, cu 7,6 milioane de pasageri, este proiectul care ar solicita cea mai mare parte a banilor, respectiv 247 de milioane de euro, adică 41% din bugetul total estimat pentru investiţii. Acest proiect mai vizează extinderea căilor de rulare şi dezvoltarea a 56 de noi locuri de parcare aeronave până în 2020, reabilitarea locurilor de parcare a aeronavelor, noi conexiuni cu sisteme de transport terestru (calea ferată, metrou) şi analiza oportunităţii de a dezvolta un terminal cargo. ,,Această intervenţie atacă ur­mă­­­toarele probleme: facilitează creşterea previzionată a numărului de pasageri şi menţine nivelul de servicii. Până în 2020 aeroportul nu va mai avea capacitate în ceea ce priveşte locurile de parcare pentru aeronave", se menţio­nează în master plan.

56 de porti? Heathrow, nene. Acum serios, de unde bani? Cine plateste?


alecu26

azi ar trebui sa avem depunerea la destul de multe proiecte din MP. Ceva zvonuri?
Drumurile noastre POATE;

florin74

http://www.capital.ro/ioan-rus-drumurile-expres-pot-fi-transformate-pe-viitor-in-autostrazi.html

Un interviu servit. Vad ca suntem pomeniti de dl ministru.  :D

"Și când spun că dezbaterea pe infrastructura rutieră a fost de maxim interes, vă dau un exemplu grăitor. Într-o scrisoarea deschisă pe care mi-au adresat-o "forumiştii," s-au pus faţă în faţă 2 proiecte rutiere: autostrada Piteşti –Sibiu, prin Valea Oltului, şi autostrada Ploieşti – Braşov – Sibiu, prin Valea Prahovei.În viziunea noastră cele două proiecte nu se exclud, ci ar trebui realizate în paralel."

Ionut