Master Plan General de Transport (MPGT) in Romania

Started by Ionut, September 14, 2013, 08:35:27 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC


cutter



cutter

Am postat aici un rezumat al conferinței de presă de astăzi de la Ministerul Transporturilor, așa cum am văzut-o la fața locului.

alecu26

centura Barlad si Dorohoi in licitatie???Unde? Unde? Unde?

Si ce bine arata acele centuri in executie...chiar daca se lucreaza si de 5 ani la multe din ele, sau unele sunt la niste procente infime.

PS: se pare ca centura Alesd va fi intradevar relicitata.
Drumurile noastre POATE;

NGC

^^^ Se refera probabil la licitatia pentru SF. Pentru Dorohoi au deschis ofertele Joia trecuta si avem 5 oferte (vezi in sinteza).

MNU

Ati observat cum o cheama pe A1 (Sibiu-Pitesti)?  :lol:

MHN

Da :)

Deci, multumim cutter.
Am gasit prezentarea pe website-ul ministerului si am extras slide-urile.

Cateva mai jos:








Toate cele 10 pagini sunt aici, caci asa mi-a fost la indemana.
Din pacate, rezolutia paginilor a depins de caracteristicile display-ului meu.

NGC

In textul comunicatului apare punctul "4. Realizarea variantei de ocolire pentru stațiunile Eforie Nord și Eforie Sud pentru fluidizarea traficului pe DN39, înspre și dinspre sudul litoralului".
In harta cu VO care vor fi realizate, nu apare nimic referitor la acest proiect.

sebba

#219
e chiar atat de greu lotul 2 din Timisoara-Lugoj astfel incat sa necesite inca 18 luni de acum incolo?
cum s-a putut lucra pe lotul 1 de la NadlaG la Arad... care ar fi un termen realist de finalizare? anul asta n-ar fi sanse?



LE: ei considera ca Timisoara are centura finalizata? SEMI-centura... poate... dar CENTURA... hmmm....
timisorenii? voi ce ziceti? aveti centura asa cum se vede in poza aia?

LLE: ahh... shit! s-au "scos" si de data asta: scrie Timisoara NORD! pfff... astia-s buni de facut reclame, d-alea cu scris microscopic in partea de jos


de Arad nu zic nimic - n-au zis nici ei... partea "buna" e ca au marcat pasajele peste CF ca fiind "proiecte critice"
si apropos... ce inseamna "VO" cand zic "pasaj denivelat peste VO"? ca doar n-au adus Valea Oltului pe centura Aradului :lol:
Sailing away! S/Y Haimana

MNU

VO=Varianta de ocolire.

Imi place sa cred ca centura de sud a Timisoarei, ca si celelalte proiecte "inghetate", sunt sacrificate pentru a scoate cei 28 de miliarde de care e nevoie pt autostrazi. Altfel, e de-a dreptul penibil dl Rus pt modul in care, in campanie electorala, a spus Timisorenilor ca vor avea o continuare la centura. Ba chiar a fost notata ca observatie in Master Plan.

mash510void725

Nu inteleg de ce nu exista nici un proiect de drum express macar pentru a face conexiunea oraselor de pe grenita de vest de la nord la sud. Sunt eu prea subiectiv sau chiar astia sunt AMATORI? Mai mult cum poti sa fii angajat la MT si sa nu cunosti punctele importante de trafic din tara asta?(ma refer la NADLAG).

radudanutz

Centura Medias...... oare sa fie adevarat?   :o

vancouver

Observ cateva lucruri FOARTE BUNE si IMPORTANTE:

1. A1 Sibiu - Pitesti autostrada. Punct.
2. A3 Tunelul Meses (intre Mihaiesti si Suplacu de Barcau) 2,4 km, se liciteaza separat. Extrem de important: se pot inscrie firme specializate pe tunele si se pot obtine preturi mult mai mici, fata de situatia licitarii impreuna cu restul tronsonului. In plus e clar ca un astfel de tunel se construieste mai lent, deci trebuie licitat inaintea restului.
3. A3 Podul peste Somes de la Gilau - apare un orizont clar de demarare a lucrarilor.
4. A3 s-a renuntat la Ploiesti-Comarnic - asa cum era si normal. Drumul actual este mult peste altele si nu este o urgenta dublarea lui cu o autostrada.
5. A3 intrarea in Bucuresti - e clar ca se doreste o finalizare electorala. Bun si asa.
6. La proiectele critice apar largiri la 3 benzi pe DN7 si DN1 in zonele Pitesti-Sibiu si Comarnic-Busteni. Era de mult nevoie de asa ceva. Pe Valea Prahovei ambuteiajele au insa drept cauza majora trecerile de pietoni, care sunt pline fix atunci cand si drumul e plin... Denivelarea lor cu pasaje pietonale subterane este ESENTIALA. Mai ales in Busteni.
7. Apare centura Bucuresti sud - pacat ca nu cu fonduri europene, ci cu aberatia de concesiune.
8. Tg. Neamt - Iasi ca prioritate, inainte de Tg.Mures-Tg. Neamt. Asa e si normal, fiind mult mai usor de facut.
9. Pasajele de pe centura Arad apar acolo unde le este locul: la proiecte critice.

Partile negative nu le expun, ca ma ia cu nervi...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

eu astept varianta finala , aprobata de CE.....acesti indivizi se comporta ca niste copii la gradinita...le place sa coloreze
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura